Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Dostępność
tylko na miejscu
(2)
Placówka
Biblioteka Główna. Czytelnie
(2)
Autor
Lulek Barbara
(1)
Mendel Maria (1960- )
(1)
Reczek-Zymróz Łucja
(1)
Żebrowski Jan (1935- )
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(1)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Temat
RODZICE
(2)
SPOŁECZNOŚCI LOKALNE
(2)
INTEGRACJA SPOŁECZNA
(1)
NAUCZANIE POCZĄTKOWE
(1)
PRACA SPOŁECZNA
(1)
RODZINA
(1)
WYCHOWANIE w RODZINIE
(1)
Słowo kluczowe
edukacja wczesnoszkolna
(1)
metoda Montessori
(1)
nauczanie początkowe
(1)
pedagogika społeczna
(1)
rodzina
(1)
współpraca szkoły z rodzicami
(1)
wychowanie
(1)
wychowanie w rodzinie
(1)
środowisko
(1)
środowisko wychowawcze
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 309-328.
Książka przedstawia wybrane aspekty funkcjonowania dwóch podstawowych środowisk wychowawczych - rodziny i szkoły w zmieniającej się przestrzeni edukacyjnej. Wskazuje na wyzwania, z którymi przychodzi się zmierzyć zarówno rodzicom, jak i nauczycielom. Rozdział pierwszy został poświęcony wspólnocie rodzinnej oraz wyzwaniom i zagrożeniom społecznym stojącymi przed nią. W rozdziale drugim podjęto problematykę związaną ze zmianami, które nastąpiły w edukacji po 1999 r. W rozdziale trzecim dokonano oceny i tendencji we współdziałaniu szkoły ze środowiskiem lokalnym i rodziną w zakresie kształcenia, wychowania, opieki i profilaktyki. Ostatni rozdział przedstawia rozwiązania pedagogiki Marii Montessori.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15092.V.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
Niniejsza publikacja wydaje się zapełniać wyraźną lukę w zakresie szeroko rozumianej pedagogiki społecznej. Oto bowiem problematyka podejmowana przez jedenastu autorów pracy w głównej mierze odnosi się do kwestii procesu wychowania środowiskowego widzianego przez pryzmat współpracy głównych sił społecznych środowiska, nakierowanej na realizację celów oraz zadań edukacyjno-wychowawczych. Publikacja z powodzeniem służyć może bardzo szerokiemu gronu ludzi, którzy pragną zrozumieć istotę funkcjonowania demokratycznego społeczeństwa, mają chęć oraz wolę włączyć się w jego budowę, widzą potrzebę oraz sens samodoskonalenia oraz samorealizacji poprzez działanie na rzecz przeobrażania własnego środowiska.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4554.IV.7 [Czytelnia B] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej