Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Dostępność
tylko na miejscu
(1)
nieokreślona
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Czytelnie
(2)
Autor
Anders Justyna
(1)
Mierzejewski Donat Jerzy (1959- )
(1)
Polcyn Jan
(1)
Rudolf Wawrzyniec
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Temat
SEKTOR PUBLICZNY
(2)
ADMINISTRACJA
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWA MAŁE i ŚREDNIE
(1)
SAMORZĄD TERYTORIALNY
(1)
UNIA GOSPODARCZA i WALUTOWA
(1)
Gatunek
DOKUMENTY ELEKTRONICZNE
(1)
Słowo kluczowe
gospodarka
(1)
integracja europejska
(1)
marketing terytorialny
(1)
miasto
(1)
orientacja rynkowa
(1)
samorząd terytorialny
(1)
sektor publiczny
(1)
współrządzenie
(1)
zarządzanie publiczne
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
(Czwartki u Ekonomistów ; t. 2.)
Bibliogr. przy pracach.
Niniejsza publikacja dostarcza tylko pewnych sygnałów do analizy nowych, ciekawych wyzwań jakie stoją przed społeczeństwami i gospodarkami państw Unii Europejskiej i ma na celu zainspirowanie czytelnika do twórczych przemyśleń.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15323.XI.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Akademia Samorządowa.)
Bibliogr. s. 239-249.
W publikacji przedstawiono praktyki dużych miast polskich, które wpisują się w nowy model zarządzania publicznego – współrządzenie. Analiza licznych przykładów współdziałania menedżerów publicznych z interesariuszami instytucjonalnymi w procesach przyciągania inwestorów, turystów i potencjalnych studentów oraz w tworzeniu dobrych warunków do rozwoju lokalnych przedsiębiorców pozwoliła na zobrazowanie sposobów realizacji zasad dobrego współrządzenia przez samorządy miejskie. Przykłady te wzbogacone o przejawy dobrych praktyk wewnątrzorganizacyjnych urzędów wskazujących na ich otwartość, efektywność, nastawienie partycypacyjne i koordynację dają bogaty obraz orientacji rynkowej badanych miast rozumianej jako kultura organizacyjna, w której główną rolę odgrywa responsywna maksymalizacja wartości dostarczanych mieszkańcom i użytkownikom. Tematyka monografii ma duże znaczenie nie tylko dla nauk ekonomicznych, ale i dla pokrewnych, w tym nauk o urbanistyce, architekturze, planowaniu przestrzennym. Autorzy badają tworzenie relacji między marketingiem a współrządzeniem na szczeblu samorządów terytorialnych. Ujmują to w ujęciu modelowym, koncentrując się na skuteczności funkcjonowania tych relacji wobec długotrwałych tendencji, jakie występują w procesie miastotwórczym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Brak informacji o dostępności: sygn. 16164.XIII.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej