Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(8)
Forma i typ
Książki
(7)
Publikacje naukowe
(2)
E-booki
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
dostępne
(8)
tylko na miejscu
(7)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(4)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(4)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(7)
Autor
Nieżurawski Lech (1949- )
(2)
Pawłowska Bożena
(2)
Witkowska Justyna
(2)
Alexander Jim (1950- )
(1)
Banaszyk Piotr
(1)
Bluszcz Ewa
(1)
Czerw Aleksandra
(1)
Fischer Benjamin
(1)
Hill Nigel (1952- )
(1)
Kauf Sabina
(1)
Klin Alina
(1)
Kołtońska Maja
(1)
Pazio Nemezjusz Mateusz
(1)
Pispers Ralf
(1)
Rode Joanna
(1)
Ręklewski Marek
(1)
Szołtysek Jacek
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(8)
Język
polski
(8)
Temat
SATYSFAKCJA KONSUMENTÓW
(5)
LOJALNOŚĆ KONSUMENTÓW
(3)
Satysfakcja konsumentów
(3)
OBSŁUGA KLIENTA
(2)
Dobrostan psychiczny
(1)
FARMAKOEKONOMIKA
(1)
Franczyza
(1)
Gospodarka okrężna
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Internet
(1)
Jakość życia
(1)
KONSUMENCI (ekon.)
(1)
LEKI
(1)
Logistyka gospodarcza
(1)
Logistyka zwrotna
(1)
MARKETING
(1)
MARKETING PARTNERSKI
(1)
Marketing cyfrowy
(1)
Neuromarketing
(1)
PODRĘCZNIKI
(1)
Reklama
(1)
Satysfakcja zawodowa
(1)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(1)
Szkolenie zawodowe
(1)
Wolontariat pracowniczy
(1)
Wypalenie zawodowe
(1)
Zachowania konsumentów
(1)
Zarządzanie
(1)
Zarządzanie finansami
(1)
Łańcuch dostaw
(1)
Temat: czas
2001-
(3)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Monografia
(1)
Opracowanie
(1)
Podręcznik
(1)
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(3)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Psychologia
(1)
Słowo kluczowe
lojalność konsumentów
(4)
satysfakcja konsumentów
(4)
Internet
(1)
cena
(1)
decyzje zakupowe
(1)
dobrostan
(1)
dystrybucja
(1)
franczyza
(1)
klient
(1)
komunikacja marketingowa
(1)
konsument
(1)
leki
(1)
logistyka
(1)
marka
(1)
marketing
(1)
marketing mix
(1)
marketing partnerski
(1)
marketing relacji
(1)
media społecznościowe
(1)
neuromarketing
(1)
obsługa klienta
(1)
orientacja na klienta
(1)
produkt
(1)
produkt leczniczy
(1)
rynek farmaceutyczny
(1)
satysfakcja klienta
(1)
satysfakcja zawodowa
(1)
usługi ubezpieczeniowe
(1)
wolontariat
(1)
wypalenie zawodowe
(1)
zachowania konsumenckie
(1)
zarządzanie
(1)
8 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Marketing q lojalności / Nemezjusz Mateusz Pazio. - Warszawa : Difin, 2015. - 300 s. : il. ; 23 cm.
Bibliogr. s. 291-297.
Lojalność jest marzeniem każdego. To taki stan, który wyklucza zdradę. W relacjach ekonomicznych, stan ów jakby genetycznie jest wykluczony. Wszak jest to „walka” rynkowa, mająca na celu zdobycie zasobów pieniężnych partnera poprzez sprzedaż. Jednak w relacjach klient-marka czy klient-firma nie chodzi dziś o akcje jednorazowe, lecz powtarzalne, czyli żeby klient stał się wierny. I w tym celu wykorzystywany jest cały arsenał narzędzi mających przekonać go do oferowanej marki, czy oferującej ją firmy. Prezentacja rozległego zestawu środków zajmuje pierwszą część książki. W drugiej ma miejsce przegląd pomiaru ewentualnej lojalności, czy choćby tylko zadowolenia będącego do niej przesłanką. Omawiane problemy naświetlane są przykładami z praktyki marketingowej. Konsumenci stopniowo - w miarę rozwoju rynku i narzędzi marketingowego na nich oddziaływania - reagują tak jak się tego od nich oczekuje. Zdaniem badaczy z University of Pennsylvania J.D. Hansona i D.G. Yosifona „konsument nie tylko nie zauważa dyktatu zmiennych okoliczności, ale nawet nie myśli o ich istnieniu”. Staje się on podmiotem marketingowo kształtowanym. Ten wątek łączy część pierwszą i drugą książki. I tu chyba należy dopatrywać się niektórych przyczyn lojalności konsumenckiej. Taka w każdym razie teza może być równie dobra, jak każda inna.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.15049.IX.16.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15946.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Publikacje Biznesowe)
Bibliogr. Indeks.
Książka uczy przeprowadzania badań sondażowych oraz opracowywania ich wyników w taki sposób, aby byly pomocne przy podejmowaniu decyzji kierowniczych. Szczegółowo zaprezentowane zostały w niej kolejne etapy przygotowywania i przeprowadzania badań: tworzenie projektu badawczego, przeprowadzenie badań rozpoznawczych, dobór reprezentatywnej próby klientów, projektowanie kwestionariusza, przeprowadzenie badań właściwych, analiza wyników badań i prognozowanie trendów rynkowych. Osiągnięcie wymiernych korzyści z przeprowadzonych badań jest mozliwe tylko wtedy, kiedy w odpowiedzi na ujawnione w ich trakcie problemy podejmowane są właściwe działania. Dlatego autorzy kładą duży nacisk na analizę i właściwą interpretację wyników badań, a także na sprawozdawczość końcową oraz zapewnienie efektywnego przepływu wewnętrznych informacji zwrotnych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5587 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7041.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 184-192. Indeks.
Zarządzanie relacjami z klientami jest istotne na każdym etapie działalności organizacji. Ich potrzeby powinny być uwzględniane począwszy od analizy rynku, przez projektowanie, marketing, sprzedaż, produkcję, dostawy, aż po obsługę posprzedażową. Budowanie trwałej przewagi konkurencyjnej, jak argumentują Autorzy, zależy od zrozumienia oczekiwań klienta oraz przełożenia ich na język i kształt organizacji. W publikacji zaprezentowano case studies przedsiębiorstw, które wdrożyły nowoczesne koncepcje strategii orientacji na klienta i osiagnęły sukces nie tylko w skali krajowej, ale i międzynarodowej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9878.IX.16.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11466.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 22380.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 379-395.
Niniejsza książka to kompendium wiedzy dotyczącej teorii powstawania i zarządzania istotnym parametrem osiągnięcia sukcesu rynkowego współczesnej organizacji, jakim jest satysfakcja klienta. Zaprezentowano tu podstawowe psychologiczne modele zachowania klienta z uwzględnieniem czynników, które w zasadniczy sposób warunkują modele powstawania satysfakcji klienta.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9035.IX.16.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10608.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 257-265.
W książce zaprezentowano badanie empiryczne dotyczące pomiaru zadowolenia i lojalności klienta (lekarza) na rynku farmaceutycznym. Podkreślić nale­ży, iż ma ono charakter pionierski, a zas- tosowana metodologia badawcza oraz sposób analizy, interpretacji i prezentacji wyników stanowiły podstawę do sformułowania modelu pomiaru i analizy satysfakcji i lojalności lekarzy wobec marki produktu leczniczego. Badania przeprowadzane zgodnie z mode­lem mogą stanowić ważne źródło informacji o obszarach doskonalenia firmy w aspekcie zarządzania określoną marką medykamentu, jak również dostar­czą cennych informacji o charakterze współpracy konkretnej firmy farmaceutycznej ze środowiskiem medycznym. Książka powinna zainteresować osoby profesjonalnie zajmujące się marketingiem produktu leczniczego, pracownicków firm farmaceutycznych sprzeda­jących swoje produkty na rynku polskim, środowisko medyczne, studentów marketingu i zdrowia publicznego. Ze względu na aktualną tematykę jest god­na polecenia również wszystkim osobom, które zainteresowane są odpowiedzią na pytanie: dlaczego lekarz wypisał receptę na lek X skoro istnieje jego tańszy odpowiednik?
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9967 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11618.XVIII.13 [Czytelnia B] (1 egz.)
E-book
W koszyku
W książce także ISBN oryginału.
Do udostępniania na czytniku e-book.
Bibliografia, netografia na stronach 219-223.
Granica wchodzenia przez marketerów w świat klienta przesuwa się od obserwacji jego zachowań i preferencji do zrozumienia, dlaczego odbiorca myśli i działa w taki, a nie inny sposób. Narzędziem umożliwiającym precyzyjne poznanie oraz wykorzystywanie tych zjawisk jest neuromarketing. To nauka pozwalająca sprawdzić, co dzieje się w głowach konsumentów, gdy podejmują decyzje zakupowe. Opisuje ich zachowania, stosując wiedzę o funkcjonowaniu ludzkiego mózgu oraz dane z różnych dyscyplin nauki, m.in. badań marketingowych, psychofizyki, psychologii czy kulturoznawstwa. Publikacja w sposób praktyczny i na powszechnie znanych przykładach ukazuje przyszłościowy trend marketingu, w którym wykorzystuje się mózg do kierunkowania decyzji zakupowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. E.87.IX.16.4 [Magazyn 1] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografie, netografie przy rozdziałach. Indeks.
W ostatnim czasie ujawniło się bardzo wiele czynników uświadamiających niewłaściwy charakter dotychczasowej logiki procesów społeczno-gospodarczych. Świadectwem racjonalności zachowań społecznych było (a w zasadzie nadal jest) nieustanne bogacenie się zarówno na poziomie indywidualnych gospodarstw domowych, jak i w odniesieniu do całych państw. Ludzie pożądają coraz bogatszej konsumpcji, przedsiębiorstwa są zarządzane w celu maksymalizacji zyskowności, a państwa są rządzone ze względu na dążenie do coraz większego PKB. Skutki tej logiki okazały się katastrofalne. W odniesieniu do gospodarstw domowych zjawisko nadmiernej konsumpcji prowokuje do ciągłego zmieniania się krótkotrwałych mód, do nieustannych zakupów i do produkowania coraz większej ilości odpadów. Napędem tej nadmiernej konsumpcji jest rosnąca produkcja jednocześnie podążająca za zmiennym popytem oraz ten popyt kreującą z wykorzystaniem wyrafinowanych narzędzi marketingowych. Nieracjonalność takiego schematu działalności materializuje się w coraz większym i coraz szybszym zużyciu dostępnych zasobów naturalnych i energii. Dodatkowo pojawiły się negatywne efekty społeczne i ekonomiczne pogarszające jakość życia ludzi. Dokonana globalizacja gospodarki światowej jest powodem rosnącego znaczenia logistyki międzynarodowej. Znaczenie logistyki zarówno w skali globalnej, jak i lokalnej uprawnia do postawienia pytania, w jaki sposób logistyka może włączyć się w proces oczekiwanych zmian i jak może przyczyniać się do kreowania dobrostanu społecznego. Dobrostan jest tu pojmowany jako synonim jakości życia. Pierwsze dwa rozdziały książki mają charakter wprowadzający. Na początku przedstawiono nowoczesny paradygmat logistyki, czyli współczesne rozumienie jej istoty nastawione właśnie raczej na jakość obsługi klienta i jakość życia, niż na maksymalizację korzyści ekonomiczno-finansowych przedsiębiorstw i ich właścicieli. Następnie skoncentrowano uwagę na kryteriach oceny i optymalizacji dobrostanu, różnicując je od standardowych kryteriów dotyczących dobrobytu materialnego. W kolejnej części książki są podejmowane zagadnienia dostępności czasowo-przestrzennej, kosztowej, decyzyjnej oraz, w końcu, problem zagospodarowania towarów już niechcianych albo odpadowych. Tezą, której autorzy usiłują dowieść, jest twierdzenie, że logistyka nie tylko okazuje się narzędziem ułatwiającym ciągłość i płynność procesów gospodarczych, lecz także ma znaczenie dla jakości życia i może się przyczynić do poprawy dobrostanu społecznego na całym świecie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.18334.IX.14 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 20728.IX.14 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 20727.IX.14 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej