Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(20)
Forma i typ
Książki
(20)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Publikacje fachowe
(2)
Dostępność
dostępne
(18)
tylko na miejscu
(14)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(13)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(5)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(14)
Autor
Opolski Krzysztof
(2)
Wiktor Henryk
(2)
Bergier Józef (1952- )
(1)
Bidzan Leszek
(1)
Bodys-Cupak Iwona
(1)
Daniluk Jadwiga
(1)
Detyna Beata
(1)
Detyna Jerzy
(1)
Dobski Paweł
(1)
Duda Henryk (1961- )
(1)
Dybińska Ewa (1951- )
(1)
Dykowska Grażyna
(1)
Kowalska Katarzyna
(1)
Krot Katarzyna
(1)
Kwiatkowska Monika (radca prawny)
(1)
Kózka Maria
(1)
Markocka-Mączka Krystyna (1948- )
(1)
Możdżonek Monika
(1)
Noppenberg Mirosława
(1)
Olchowik Grażyna
(1)
Piotrowski Paweł (nauki medyczne)
(1)
Rudawska Iga
(1)
Szuman-Dobska Monika
(1)
Tatarczuk Józef (1941- )
(1)
Turowski Krzysztof (medycyna)
(1)
Waśniewski Krzysztof Antoni
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(12)
2000 - 2009
(6)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(20)
Język
polski
(16)
angielski
(4)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(2)
Adwokaci
(1)
Pracownicy naukowi
(1)
Pracownicy służby zdrowia
(1)
Radcy prawni
(1)
Temat
SŁUŻBA ZDROWIA
(16)
JAKOŚĆ ŻYCIA
(11)
HIGIENA
(9)
CHORZY
(4)
KULTURA FIZYCZNA
(3)
NIEPEŁNOSPRAWNI
(3)
ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ
(3)
ZDROWIE PUBLICZNE
(3)
CHOROBY
(2)
PROMOCJA ZDROWIA
(2)
Służba zdrowia
(2)
Bezpieczeństwo pacjenta
(1)
Bezpieczeństwo zdrowotne
(1)
Błędy medyczne
(1)
COVID-19
(1)
Jakość usług
(1)
LECZENIE
(1)
PIELĘGNIARSTWO
(1)
Szpitale
(1)
Zarządzanie jakością
(1)
Zdrowie publiczne
(1)
Temat: czas
2001-0
(4)
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI
(2)
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(2)
Materiały pomocnicze
(1)
Opracowanie
(1)
Podręcznik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Medycyna i zdrowie
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Słowo kluczowe
służba zdrowia
(9)
higiena
(5)
jakość życia
(5)
usługi medyczne
(5)
choroba
(4)
dobrostan
(4)
zarządzanie jakością
(4)
jakość usług
(3)
zdrowie
(3)
akredytacja
(2)
antykoncepcja
(2)
hemodializa
(2)
jakość opieki
(2)
kultura fizyczna
(2)
niepełnosprawność
(2)
opieka zdrowotna
(2)
padaczka
(2)
zachowania zdrowotne
(2)
zarządzanie ryzykiem
(2)
zdarzenie niepożądane
(2)
zdrowie publiczne
(2)
aktywność fizyczna
(1)
aktywność ruchowa
(1)
asertywność
(1)
bezpieczeństwo pacjenta
(1)
biotechnologia
(1)
borelioza
(1)
cukrzyca typu 2
(1)
czynniki środowiskowe
(1)
edukacja zdrowotna
(1)
ekonomika
(1)
endoprotezoplastyka stawu biodrowego
(1)
ergonomia
(1)
etyka
(1)
finanse
(1)
jakość
(1)
karmienie piersią
(1)
komunikacja
(1)
leczenie alternatywne
(1)
leczenie farmakologiczne
(1)
marketing
(1)
menopauza
(1)
migrena
(1)
narkomania
(1)
niedotlenienie mózgu
(1)
normy
(1)
normy ISO 9000
(1)
obsługa pacjentów
(1)
ochrona zdrowia
(1)
organizacja
(1)
otyłość
(1)
otępienie
(1)
podstawowa opieka zdrowotna
(1)
praca zespołowa
(1)
promocja zdrowia
(1)
przewlekła obturacyjna choroba płuc
(1)
pływanie
(1)
retinopatia wcześniaków
(1)
seksualność
(1)
sieroctwo
(1)
sport
(1)
sprawność fizyczna
(1)
stwardnienie rozsiane
(1)
styl życia
(1)
system opieki zdrowotnej
(1)
szkoła rodzenia
(1)
szpital
(1)
terapia żywieniowa
(1)
trening sportowy
(1)
turystyka
(1)
udar mózgu
(1)
uraz czaszkowo-mózgowy
(1)
uraz jamy brzusznej
(1)
uszkodzenie mózgu
(1)
wodogłowie
(1)
zaburzenia nastroju
(1)
zaburzenia snu
(1)
zakażenia szpitalne
(1)
zarządzanie
(1)
zawał serca
(1)
20 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 321-341.
Publikacja jest jedyną tego typu pozycją na rynku, w której kompleksowo omówiono zagadnienie integrowania procesu świadczenia usług opieki zdrowotnej oraz obsługi pacjenta w modelu zintegrowanej opieki zdrowotnej. Opracowanie zawiera: przesłanki wprowadzania modelu zintegrowanej opieki zdrowotnej; uzasadnienie tego modelu z perspektywy teorii nauk ekonomicznych; dyskusję nad metodami i narzędziami tytułowego rozwiązania; nowatorskie, relacyjne ujęcie obsługi pacjenta; propozycję modelu oceny jakości obsługi pacjenta w zintegrowanej opiece zdrowotnej. Swoim wywodem autorka otwiera dyskusję nad możliwością jednoczesnego podnoszenia jakości obsługi pacjenta i realizowania celów efektywnościowych stawianych przed systemami ochrony zdrowia. Proponuje relacyjne ujęcie obsługi pacjenta w perspektywie sieci współpracy podmiotów leczniczych, w tym - oparte na oryginalnych badaniach empirycznych - narzędzia oceny i pomiaru jakości tej obsługi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14923.XVIII.13 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 309-320.
Celem książki jest wskazanie kierunków i metod działania placówek opieki zdrowotnej zapewniających doskonalenie jakości usług i w rezultacie zadowolenie pacjentów w zmieniającym się i specyficznym, ze względu na relację personel medyczny - pacjent, systemie ochrony zdrowia. W publikacji zaprezentowano: sposoby definiowania jakości i metody jej pomiaru, zastosowanie marketingu relacji w zakładach opieki zdrowotnej, specyfikę relacji lekarz-pacjent, wyniki badań przeprowadzonych wśród pacjentów i lekarzy. Książka skierowana jest do menedżerów zarządzających zakładami opieki zdrowotnej, studentów kierunków medycznych, zarządzania i zdrowia publicznego, a jej lektura pozwoli zobaczyć, jakie działania i procesy mogą sprawić, że placówka opieki zdrowotnej będzie odbierana przez pacjentów jako oferująca świadczenia medyczne najwyższej jakości, przyjazna i dbająca o chorego oraz holistycznie zainteresowana pacjentem.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.10035 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.10036.XVIII.13 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11662.XVIII.13 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 171-182.
Niniejsza książka ma na celu prezentację podstawowych metod zarządzania ryzykiem oraz zarządzania jakością, przy szczególnym uwzględnieniu specyfiki sektora usług zdrowotnych. Pierwszy rozdział książki prezentuje szeroki kontekst ekonomiczny i prawny działalności operatorów usług zdrowotnych oraz typowe rozwiązania organizacyjne w tej branży. Rozdział drugi skupia się na kwestiach zarządzania ryzykiem, zas trzeci na zarządzaniu jakością. We wszystkich trzech rozdziałach, poza teoretycznym wykładem przedstawiono także wyczerpujące analizy przypadków.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11506 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12737.XVIII.13 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr., wykaz norm i aktów prawnych.
Tematyka jakości w ostatnim czasie jest dość często podejmowana w publikacjach dostępnych na naszym rynku wydawniczym, ale jednak stosunkowo niewiele jest opracowań branżowych, ukazujących rolę i miejsce jakości w zarządzaniu konkretnymi instytucjami, zwłaszcza służby zdrowia. Książka w szczególny sposób porusza tę problematykę. Istotnym jest fakt, iż autorzy są dalecy od ingerowania w sztukę lekarską, od oceny fachowości i pracy lekarzy oraz personelu medycznego. Ich intencją jest ukazanie, jak poprawa jakości, w tak ważnej dziedzinie jaką jest opieka zdrowotna, gdzie najważniejsze jest zdrowie i życie człowieka, może wpływać na zadowolenie i usatysfakcjonowanie klienta, a jednocześnie także ułatwiać i wspomagać pracę pracowników służby zdrowia. Sposób ujęcia problemu, jak i sama jego analiza czynią niniejszą publikację wartą polecenia nie tylko kadrze zarządzającej instytucjami służby zdrowia (szpitalami, placówkami podstawowej opieki zdrowotnej), tak państwowymi, jak i prywatnymi, ale również lekarzom, personelowi medycznemu oraz wszystkim innym osobom, które mają wpływ na działalność służby zdrowia, aby jak najdokładniej uzmysłowić wszystkim, że zdrowie i życie człowieka jest wartością najwyższą.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9968 [Magazyn 1], 11620 [Magazyn 2] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11619.XVIII.13 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 161-180.
W publikacji autorzy kompleksowo omówili zagadnienia interpretacji jakości usług medycznych oraz wskazali praktyczne aspekty wdrażania koncepcji zarządzania przez jakość w podmiotach leczniczych. W książce zaprezentowano m.in. następujące zagadnienia: percepcja jakości usług medycznych, możliwości wdrożenia orientacji projakościowej w podmiotach leczniczych, znaczenie relacji profesjonalista-pacjent w kształtowaniu jakości usług medycznych, system jakości zgodny z normą ISO 9001:2008, korzyści wynikające z wdrożenia znormalizowanych systemów zapewnienia jakości w podmiotach leczniczych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12284 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13410.XVIII.13 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Badania Ekonomiczne / Uniwersytet Warszawski. Wydział Nauk Ekonomicznych)
Bibliogr. s. 403-420.
Książka zainteresuje przede wszystkim kadrę kierowniczą ochrony zdrowia, studentów kierunków ekonomicznych i menedżerskich, słuchaczy podyplomowych studiów z zakresu organizacji i zarządzania w ochronie zdrowia oraz ekonomiki zdrowia, studentów wydziałów nauk o zdrowiu i wydziałów pielęgniarskich w akademiach medycznych, słuchaczy studiów doktoranckich oraz studiów w ramach MBA. Może ona również pełnić rolę dydaktyczną podczas szkoleń z zakresu ekonomiki zdrowia czy zarządzania w ochronie zdrowia.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.10068 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.10067.XVIII.13 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11679.XVIII.13 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 285-297.
Książka jest próbą zwrócenia uwagi na konieczność stosowania w procesie doskonalenia jakości usług medycznych takich metod i narzędzi, które pozwolą na skwantyfikowanie wyników badań. Wyrażone w sposób liczbowy dałyby zarządzającym możliwość porównań w czasie. Głównym celem autorów było zaproponowanie metodyki oceny jakości procesów w usługach medycznych, w zakładach opieki zdrowotnej. Proponowana metodyka po pewnych modyfikacjach ma uniwersalny charakter i może mieć zastosowanie we wszystkich podmiotach świadczących nie tylko usługi medyczne.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11921.XVIII.13 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13099.XVIII.13 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografie, netografie przy rozdziałach. Indeks.
W publikacji „Bezpieczeństwo pacjenta w opiece zdrowotnej” omówiono aspekty etyczne, pracę zespołu terapeutycznego ukierunkowaną na bezpieczeństwo chorego, znaczenie poprawnego komunikowania się z pacjentem w zespole terapeutycznym, jakość opieki zdrowotnej, ergonomię warunków pracy, jako elementu wpływającego na bezpieczeństwo w opiece, zdarzenia niepożądane w opiece zdrowotnej, uczenie się na błędach, zapewnienie bezpieczeństwa w leczeniu farmakologicznym, zarządzanie ryzykiem klinicznym, zakażenia szpitalne, bezpieczeństwo postępowania z materiałem do badań laboratoryjnych oraz bezpieczeństwo terapii żywieniowej. Ostatnie rozdziały dotyczą bezpieczeństwa w wybranych obszarach opieki zdrowotnej, jak bezpieczeństwo w opiece nad matką i dzieckiem, pacjenta w pediatrii, w stosowanych procedurach chirurgicznych, na oddziale intensywnej terapii, w psychiatrii, geriatrii oraz w POZ.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.18487.XVIII.12 [Magazyn 1], P.18465.XVIII.12 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 21623.XVIII.12 [Wypożyczalnia B], 21248.XVIII.12 [Wypożyczalnia B] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 21622.XVIII.12 [Czytelnia B], 21247.XVIII.12 [Czytelnia B] (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7319 [Magazyn 1], P.7318 [Magazyn 1] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Streszcz. w jęz. ang.
Publikacja zawiera wyniki badań naukowych odnośnie postępowania medycznego z uwzględnieniem działań zmierzających do poprawy jakości życia i dobrostanu pacjentów. Przedstawione wyniki badań są zbiorem faktów, które mogą być przydatne w optymalizacji standardów postępowania klinicznego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7320 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 8265.XVIII.12.2 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Streszcz. w jęz. ang.
W dążeniu do osiągnięcia optymalnego dobrostanu ważne jest dbanie o kondycję fizyczną, poczucie bezpieczeństwa, a także wsparcie rodziny i społeczeństwa. Na dobry dobrostan człowieka w znacznym stopniu ma wpływ także poczucie koherencji ze społeczeństwem. Daje to wiarę w sens życia, jego uporządkowanie, przewidywalność. Czynnikami warunkującymi dobrostan we wszystkich etapach życia ludzkiego jest brak choroby, witalność, aktywny wypoczynek, brak stresu, zdrowy styl życia i prawidłowe odżywianie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9598.XVIII.12.2 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach.
Artykuły w monografii dotyczą zagadnień struktury zdrowia i zachowań prozdrowotnych w różnych okresach ontogenezy. Optymalny stan zdrowia może się zmienić w różnych okresach życia człowieka w zależności od warunków w jakich żyje, a także podejmowanych działan prozdrowotnych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13173.XVIII.12.2 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zdarzenia niepożądane w lecznictwie szpitalnym i podstawowej opiece zdrowotnej / Monika Kwiatkowska. - Stan prawny na 20 maja 2020 r. - Warszawa : Wolters Kluwer, 2020. - 134, [2] strony : ilustracja ; 21 cm.
(Dobre Praktyki w Ochronie Zdrowia)
Bibliografia, orzecznictwo na stronach 131-134.
Właściwa analiza zdarzeń niepożądanych, które spowodowały lub mogły spowodować poważne skutki dla pacjenta to najlepsza gwarancja ciągłej poprawy bezpieczeństwa świadczenia usług medycznych. W książce omówiono m.in.: przykłady i kategoryzację zdarzeń niepożądanych, które mogą zaistnieć w szpitalu i innych podmiotach podstawowej opieki zdrowotnej, najczęstsze przyczyny ich występowania oraz podział na poszczególne kategorie, narzędzia mogące służyć zmniejszeniu ich liczby, a nawet eliminacji pewnych kategorii tych zdarzeń (np. standardy akredytacyjne, normy ISO, TQM), modelowy system zgłaszania zdarzeń niepożądanych, poszczególne jego etapy, analiza wniosków na przyszłość, definicję i zakres pojęć, z którymi zdarzenia niepożądane są mylone. Autorka odnosi się także do aktualnej sytuacji służby zdrowia i problemów związanych z pandemią SARS-CoV-2 w obszarze występowania zdarzeń niepożądanych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19924.XVIII.13 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 19923.XVIII.13 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach.
"Pojęcie niepełnosprawności używane w życiu codziennym wydaje się być doskonale zrozumiałe, lecz w praktyce znaczy, że "problemy osób niepełnosprawnych" w gruncie rzeczy nie są naszymi problemami, a takie stanowisko stwarza niepotrzebny dystans społeczny. Rolą współczesnej medycyny powinno być zapewnienie ludziom niepełnosprawnym prawidłowej rehabilitacji psychicznej i fizycznej, szkolenia zawodowego, ale także zabieganie o akceptację społeczną tych osób." (ze Wstępu)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13176.XVIII.12.2 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach.
In this monograph it is presented the issue of stress in the work of nursing staff and doctors, the assessment of their work by the patients, their pro-health behaviour. The authors of the monograph have pointed out the role of physical activity as a walk of life and the phenomenon of obesity as an important social issue of our times.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12059 [Magazyn 1], P.17112 [Magazyn 1] (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7301 [Magazyn 1], P.7300 [Magazyn 1] (2 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12060 [Magazyn 1] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach.
Jednym ze sformułowań stosowanych przez psychologów jest "życie w zgodzie z samym sobą". Równie istotna dla zachowania dobrostanu jest chęć, by zadowolenie miało źródło w prawidłowych relacjach społecznych. Mimo wieloletnich i interdyscyplinarnych badań nad naturą zachowania człowieka w odniesieniu do dobrostanu, tematyka ta nadal nie została do końca poznana. Publikacja ta wychodzi naprzeciw tym tematom i przybliża różne aspekty problematyki dobrostanu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13177.XVIII.12.2 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12054 [Magazyn 1] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12065 [Magazyn 1] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej