Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(4)
Forma i typ
Książki
(4)
Dostępność
dostępne
(5)
tylko na miejscu
(4)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(2)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(3)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(4)
Autor
Anuszewska Izabella
(1)
Kaczmarek Mirosława
(1)
Kędzior Zofia
(1)
Mynarski Stefan (1935-2006)
(1)
Olejnik Iwona
(1)
Springer Agnieszka
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(2)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(4)
Temat
RYNEK
(4)
MARKETING
(2)
STATISTICA (informat.)
(1)
Gatunek
Podręcznik
(2)
PODRĘCZNIKI
(1)
Słowo kluczowe
marketing
(2)
Statistica
(1)
badania jakościowe
(1)
badania marketingowe
(1)
badania opinii
(1)
badania rynkowe
(1)
badanie
(1)
eye tracking
(1)
informacja pierwotna
(1)
informacja wtórna
(1)
kampania reklamowa
(1)
komunikacja marketingowa
(1)
metody badań
(1)
obserwacja uczestnicząca
(1)
planowanie marketingowe
(1)
rynek
(1)
statystyka
(1)
techniki projekcyjne
(1)
wywiad
(1)
zjawiska rynkowe
(1)
4 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Badania rynkowe po polsku / Izabella Anuszewska. - Warszawa : CeDeWu, 2011. - 137 s. : il. ; 24 cm.
Książka to poradnik, który podpowiada, jak badania rynkowe wpisują się w kompleksowy proces planowania marketingowego. Pozwoli sobie na wyrobienie zdania co do doboru metod badawczych. Przedstawia zasadność wykorzystania badań rynkowych w perspektywie produktowej, sprzedażowej, na etapie planowania i oceny komunikacji marketingowej oraz z perspektywy klienta. Odpowiada też na kokretne pytania, m.in.: jak badać potencjał rynku, jak wyznaczać elastyczność cenową, jak oceniać kondycję marki, jakimi sposobami badać skuteczność reklamy, na czym polegają badania mediów oraz jakimi metodami można przeprowadzić te wszystkie rodzaje badań?
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11269.IX.16.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12369.IX.16.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 221-228.
Książka składa się z siedmiu rozdziałów podejmujących najważniejsze zagadnienia związane z przygotowaniem i realizacją jakościowych badań marketingowych. Pierwsze dwa mają charakter wprowadzający i dotyczą istoty badań, różnic z badaniami ilościowymi, etyki badań i przebiegu procesu badawczego. W następnych rozdziałach zaprezentowano "tradycyjne" metody badań jakościowych - wywiad grupowy i wywiad indywidualny, metodę najbardziej "klasyczną" - obserwację, techniki projekcyjne oraz "nowoczesną" metodę opartą na badaniach biometrycznych - eye tracking.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13539 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13538.V.9 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14140.V.9 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 225-226 i przy rozdz. Indeks.
We współczesnej gospodarce informacje są jednym z najważniejszych zasobów każdego podmiotu gospodarującego. Wiedza o rynku pozwala na podejmowanie decyzji obciążonych mniejszym ryzykiem. Wiedzę taką można zdobyć, przeprowadzając badania rynku, które są złożonym procesem składającym się z następujących po sobie kolejno zespołów czynności gromadzenia informacji, przetwarzania zebranych informacji oraz analizy i interpretacji uzyskanych wyników. Tym właśnie zagadnieniom jest poświęcony ten podręcznik.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9324 [Magazyn 1], P.9323 [Magazyn 1], P.9322 [Magazyn 1] (3 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11010.IX.16.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr.
Tematem pracy są proste, a przy tym użyteczne narzędzia oceny rynkowej przedsiębiorstw, którymi są testy statystyczne i miary korelacji. Znajdują one zastosowanie niemal we wszystkich dziedzinach analiz wykorzystujących sondażowe i ankietowe wyniki badań rynku. Książka jest adresowana do studentów uczelni ekonomicznych. Mogą z niej również korzystać pracownicy służb handlowych i marketingowych przedsiębiorstw i instytucji rynkowych oraz pracownicy różnych organizacji i firm, którzy wykorzystują analizy danych rynkowych i marketingowych do osiągnięcia przewagi konkurencyjnej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 6566.XIV.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6105.XIV.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej