Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(5)
Forma i typ
Książki
(4)
Rejestracje audio i wideo
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(4)
dostępne
(2)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(1)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(1)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(4)
Autor
Bendremer Ellen
(1)
Chmielewski Paweł (1960- )
(1)
Hughes John
(1)
Plata Konrad
(1)
Schiffman Stephan
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(5)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(4)
Temat
ROZMOWA TELEFONICZNA
(4)
MARKETING
(2)
OBSŁUGA KLIENTA
(2)
PORADNIKI
(2)
TECHNIKI SPRZEDAŻY
(2)
Język angielski
(1)
Rozmowa telefoniczna
(1)
Gatunek
DOKUMENTY ELEKTRONICZNE
(1)
Podręcznik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(1)
Językoznawstwo
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
Słowo kluczowe
telemarketing
(2)
English
(1)
dokument elektroniczny
(1)
obsługa klienta
(1)
phone call
(1)
5 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
CD
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. CD.71 [Czytelnia C] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. V.9 [Magazyn 1] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Podstawowym zadaniem telemarketera i jednym z elementów pracy przedstawiciela handlowego jest rozmowa telefoniczna z potencjalnym klientem, mająca na celu przedstawienie mu oferowanego produktu i umówienie się na spotkanie lub prezentację. Jednak wbrew pozorom może ona okazać się niezwykle trudna. Rozmówca może na przykład nie znać firmy bądź od początku rozmowy być nastawiony negatywnie do osób dzwoniących z jakąkolwiek ofertą. Przekonanie go do naszych racji to prawdziwa sztuka. Telemarketer musi być przygotowany na różne scenariusze rozmów i powinien umieć odpowiednio reagować na zachowania rozmówcy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4456.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Skuteczne techniki telemarketingu to podręcznik przedstawiający tajniki działania profesjonalnych telemarketerów. Zawiera wskazówki ekspertów oraz sprawdzone tysiące razy strategie umożliwiające wykorzystanie telefonu jako potężnego i wydajnego narzędzia w sprzedaży. Dzięki tej książce dowiesz się, jak rozwijać i w pełni wykorzystywać swoje umiejetności w sprzedaży przez telefon.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4457.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Do książki dołączona płyta o tej samej sygnaturze.
Speaking naturally and with confidence on the telephone is one of the hardest hurdles to overcome when learning a foreign language. Telephone English trains students to use the telephone confidently and effectively in the course of their work. The accompanying audio CD provides a wide range of phone call examples to increase student confidence.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 21552.XXIV.13 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 21551.XXIV.13 [Czytelnia A] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej