Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(5)
Forma i typ
Książki
(5)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(5)
dostępne
(2)
Placówka
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(2)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(5)
Autor
Dończyk Mateusz
(1)
Grochowski Robert (politologia)
(1)
Grzybczyk Katarzyna
(1)
Stupak Marcin
(1)
Szczęsny Rafał
(1)
Łukasik-Turecka Agnieszka
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(5)
Język
polski
(5)
Odbiorca
Handlowcy
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Specjaliści ds. public relations
(1)
Temat
REKLAMA
(3)
Aptekarstwo
(1)
FARMACJA
(1)
LEKI
(1)
Marketing
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Słowo kluczowe
reklama
(5)
prawo
(2)
prawo farmaceutyczne
(2)
promocja
(2)
Internet
(1)
Unia Europejska
(1)
dobro osobiste
(1)
etyka
(1)
event marketing
(1)
infrastruktura
(1)
merchandising
(1)
nieuczciwa konkurencja
(1)
prawo autorskie
(1)
prawo europejskie
(1)
prawo medyczne
(1)
prawo prasowe
(1)
prawo wspólnotowe
(1)
quasi-lek
(1)
reklama farmaceutyczna
(1)
społeczeństwo
(1)
5 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 515-548.
Niniejsza praca jest próbą analizy reklamy na poziomie jej granic prawnych i etycznych z uwzględnieniem jej znaczenia społecznego. Książka rzuca światło na słabo podejmowany problem przestrzegania wartości etycznych w przekazie reklamowym, które w większości przypadków wydają się zapomniane. Celem publikacji jest próba dokonania analizy współczesnego rynku reklamy europejskiej i wyciągnięcie na jej podstawie wniosków. W tym kontekście istotne stanie się wskazanie, czy prawo i etyka w reklamie są przestrzegane na stale rozwijającym się rynku i jaka istnieje pomiędzy nimi zależność.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13841.IX.17 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14802.IX.17 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Forma i typ
Temat
Słowo kluczowe: reklama społeczeństwo
Bibliogr. przy pracach.
Przedmiotem książki jest spojrzenie na reklamę z możliwie jak największej liczby punktów widzenia. Książka składa się z 12 artykułów. Ich autorzy analizują zjawisko reklamy z perspektyw etyki, prawa i dobrych obyczajów, socjologii, teorii komunikacji, a nawet kulturoznawstwa. Autorzy trzech artykułów przedstawiają różne formy przekazu reklamowego, m.in. reklamę polityczną i marketing szeptany, a także ich konsekwencje, zarówno dla odbiorców, jak i nadawców. Nie zabrakło również artykułów, które odkrywałyby niektóre aspekty zaplecza procesu kreacji reklam, takie jak briefing lub podstawy socjotechnik stosowanych w reklamie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16227.IX.17 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Prawo reklamy / Katarzyna Grzybczyk. - Kraków : "Zakamycze", 2004. - 208, [1] s. ; 23 cm.
(Seria Akademicka - Zakamycze)
W książce zostały omówione wszystkie najważniejsze akty prawne regulujące w sposób mniej lub bardziej szczegółowy zagadnienia związane z reklamą. Przede wszystkim Kodeks cywilny w zakresie skutków, jakie może rodzić reklama, oraz problematyka naruszenia dóbr osobistych. Dużo miejsca poświęcono, ze zrozumiałych względów, ustawie o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i ustawie - Prawo własności przemysłowej. Dosyć szczegółowo została omówiona reklama w prawie autorskim, ponieważ wciąż jest to zagadnienie niedoceniane przez prawników. Osobne rozdziały poświęcone są reklamie w mediach, a także szczególnym i dosyć często zmieniającym się regulacjom dotyczącym reklamy wybranych produktów, takich jak np. alkohol czy lekarstwa i wybranych usług.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6309.X.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Reklama farmaceutyczna i pokrewna / Rafał Szczęsny. - Warszawa : Wydawnictwo C.H. Beck, 2010. - XXVII, [1], 594 s. ; 23 cm.
(Zarys Prawa)
Bibliogr. s. XXI-XXVII. Indeks.
Publikacja prezentuje rozwiązania prawne w zakresie reklamy stworzone przez ustawodawcę polskiego i unijnego, jakie obowiązują producentów leków, wyrobów medycznych, kosmetyków i wybranej żywności. Głównym celem opracowania jest przedstawienie podstawowego założenia reklamy farmaceutycznej i pokrewnej, zgodnie z którym reklama ta powinna czynić zadość zasadzie ochrony zdrowia publicznego oraz konstytucyjnej zasadzie prawa każdego człowieka do ochrony zdrowia. W opracowaniu został również poddany analizie problem nadzoru nad reklamami: farmaceutyczną, medyczną i quasi-leków oraz zarys rozwiązań prawnych obowiązujących w wybranych krajach UE.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11649.XVIII.15 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 135-136.
W publikacji zostały omówione regulacje prawne dotyczące reklamy aptek oraz dopuszczalne przez prawo działania marketingowe, które nie powinny narażać właścicieli aptek na sankcje finansowe. W sposób przystępny objaśniono konsekwencje obowiązującego zakazu reklamy oraz zaprezentowano rekomendacje wobec możliwego postępowania przez prowadzących apteki. Autorzy, uwzględniając istotny aspekt praktyczny książki, za pomocą klarownych argumentów określają granicę, dotychczas budzącą wątpliwości, między „informowaniem” a „reklamowaniem” i kwalifikują obie czynności. Właściciele aptek i ich pracownicy poznają także przykładowe działania marketingowe oraz znajdą odpowiedzi na pytania:: - jak bezpiecznie budować wizerunek i markę apteki; - w jaki sposób tworzyć nowoczesną infrastrukturę apteki; - jakie są możliwości wykorzystania nowoczesnych środków marketingowych; - w jakich sytuacjach informowanie o lokalizacji apteki grozi sankcją; - w jaki sposób prowadzić aktywność na rzecz zdrowia publicznego; - jakie argumenty podnieść w odwołaniu od decyzji nakładającej sankcję; - jak opracować politykę działań marketingowych, stanowiącą element systemu compliance apteki. Adresaci:: Książka będzie bogatym źródłem wiedzy dla pracowników działów sprzedaży, marketingu i PR oraz przedsiębiorców prowadzących apteki, właścicieli sieci aptek oraz kierowników aptek.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19945.XVIII.13 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 19944.XVIII.13 [Czytelnia B] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej