Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(3)
Forma i typ
Książki
(3)
Dostępność
tylko na miejscu
(3)
dostępne
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(1)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(3)
Autor
Grochowski Robert (politologia)
(1)
Stasiuk-Krajewska Karina
(1)
Łukasik-Turecka Agnieszka
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(3)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Temat
REKLAMA
(3)
PUBLIC RELATIONS
(1)
Słowo kluczowe
reklama
(3)
etyka
(2)
czarny PR
(1)
prawo
(1)
prawo autorskie
(1)
prawo prasowe
(1)
prawo wspólnotowe
(1)
public relations
(1)
społeczeństwo
(1)
3 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach.
Przedmiotem książki jest spojrzenie na reklamę z możliwie jak największej liczby punktów widzenia. Książka składa się z 12 artykułów. Ich autorzy analizują zjawisko reklamy z perspektyw etyki, prawa i dobrych obyczajów, socjologii, teorii komunikacji, a nawet kulturoznawstwa. Autorzy trzech artykułów przedstawiają różne formy przekazu reklamowego, m.in. reklamę polityczną i marketing szeptany, a także ich konsekwencje, zarówno dla odbiorców, jak i nadawców. Nie zabrakło również artykułów, które odkrywałyby niektóre aspekty zaplecza procesu kreacji reklam, takie jak briefing lub podstawy socjotechnik stosowanych w reklamie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16227.IX.17 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Acta Universitatis Wratislaviensis, ISSN 0239-6661 ; no 3396)
Bibliogr. s. 158-161.
"Ideą niniejszej książki jest odniesienie się do etyki public relations w kontekście etyki profesjonalnej. Punktem wyjścia jest próba rekonstrukcji ram teoretycznych, norm, wartości i regulacji funkcjonujących w ramach systemu samoregulacji branży. Najistotniejsza jest jednak praktyka społeczna związana z etycznymi regulacjami branży. Kolejne rozdziały poświęcone są dziennikarstwu i reklamie, jako uzupełnieniu refleksji na temat etyki PR." (ze Wstępu)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13191.II.2 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 515-548.
Niniejsza praca jest próbą analizy reklamy na poziomie jej granic prawnych i etycznych z uwzględnieniem jej znaczenia społecznego. Książka rzuca światło na słabo podejmowany problem przestrzegania wartości etycznych w przekazie reklamowym, które w większości przypadków wydają się zapomniane. Celem publikacji jest próba dokonania analizy współczesnego rynku reklamy europejskiej i wyciągnięcie na jej podstawie wniosków. W tym kontekście istotne stanie się wskazanie, czy prawo i etyka w reklamie są przestrzegane na stale rozwijającym się rynku i jaka istnieje pomiędzy nimi zależność.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13841.IX.17 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14802.IX.17 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej