Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Dostępność
tylko na miejscu
(2)
Placówka
Biblioteka Główna. Czytelnie
(2)
Autor
Gąciarz Barbara
(1)
Otrębski Wojciech
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(1)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Temat
REHABILITACJA ZAWODOWA
(2)
ASPIRACJE
(1)
INTEGRACJA SPOŁECZNA
(1)
NIEPEŁNOSPRAWNI
(1)
NIEPEŁNOSPRAWNI UMYSŁOWO
(1)
STUDENCI NIEPEŁNOSPRAWNI
(1)
SZKOLNICTWO WYŻSZE
(1)
Słowo kluczowe
adaptacja zawodowa
(1)
aktywność zawodowa
(1)
aspiracje
(1)
integracja społeczna
(1)
niepełnosprawni
(1)
praca
(1)
rehabilitacja zawodowa
(1)
studenci
(1)
szkolnictwo wyższe
(1)
wybór zawodu
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 237-259.
W pracy zostały przedstawione konkretne teoretyczne i empiryczne podstawy modyfikacji procesu rehabilitacji zawodowej młodych osób z niepełnosprawnością umysłową, które choć trochę zmniejszą dystans między niepełnosprawnymi i sprawnymi na rynku pracy. Praca została przygotowana we właściwym momencie czasowym, będzie ciekawą propozycją wydawniczą dla teoretyków i praktyków rehabilitacji osób z niepełnosprawnością intelektualną, będzie również przydatna w kształceniu studentów psychologii, pedagogiki i socjologii. Praca zawiera bardzo wartościowe analizy teoretyczne, oryginalne wątki autorskie, które wzbogacają podstawy teoretyczne rehabilitacji osób upośledzonych umysłowo. Doceniam solidne oparcie się na bogatej literaturze przedmiotu. Także uzyskane wyniki badań empirycznych traktuję jako istotne wzbogacenie naszej wiedzy o usprawnianiu osób upośledzonych umysłowo. Z pewnością recenzowana książka jest najlepszym polskim opracowaniem na temat rehabilitacji zawodowej osób z tą niepełnosprawnością.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9139.VII.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach.
Nie ma prostych recept na poprawę szans życiowych osób niepełnosprawnych. Edukacja bez wątpienia powoduje, że szanse na integrację społeczną niepełnosprawnych niepomiernie rosną. Nie każdy rodzaj edukacji jest jednak efektywnie przekuwany w kapitał osobisty ludzi. Zespół socjologów z Wydziału Humanistycznego Akademii Górniczo - Hutniczej w Krakowie zainicjował badania porównawcze nad warunkami i przebiegiem studiowania w uczelni wyższej przez osoby niepełnosprawne. Część ich dorobku skonfrontowanego z doświadczeniami innych uczelni wyższych w Polsce zawiera niniejsza książka.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10917.VI.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej