Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(17)
Forma i typ
Książki
(17)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(16)
dostępne
(15)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(8)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(7)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(16)
Autor
Andruszko Robert
(2)
Kendall Philip C
(2)
Brytek-Matera Anna
(1)
Corey Gerald (1937- )
(1)
Corey Schneider Marianne (1942- )
(1)
Cytowska Beata (1964- )
(1)
Feldman Larry
(1)
Gambin Małgorzata
(1)
Gould Patricia (1951- )
(1)
Grudziewska Ewa
(1)
Kaduson Heidi
(1)
Konstanty Ignaciuk Barbara
(1)
Lazarus Arnold A
(1)
Olechnowicz Hanna
(1)
Opolska Teresa
(1)
Oster Gerald D. (1949- )
(1)
Pisula Ewa
(1)
Piszczek Maria
(1)
Piszczek Maria. Terapia przez sztukę (wybrane zagadnienia i metody)
(1)
Potempska Elżbieta
(1)
Rybicka-Klimczyk Adriana
(1)
Sawicka Katarzyna
(1)
Schaefer Charles
(1)
Wells Adrian (1962- )
(1)
Winczura Barbara (1969- )
(1)
Łukowska Ewa
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(4)
2000 - 2009
(10)
1990 - 1999
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(17)
Język
polski
(17)
Odbiorca
Nauczyciele
(1)
Temat
PSYCHOTERAPIA
(11)
DZIECKO
(5)
MŁODZIEŻ
(3)
DZIECKO TRUDNE
(2)
LĘK
(2)
RYSUNEK
(2)
TERAPIA ZABAWĄ
(2)
ZESPÓŁ ADHD
(2)
ANOREKSJA
(1)
ARTETERAPIA
(1)
BULIMIA
(1)
DZIECKO AUTYSTYCZNE
(1)
DZIECKO NIEPEŁNOSPRAWNE
(1)
DZIECKO NIEPEŁNOSPRAWNE UMYSŁOWO
(1)
Diagnoza
(1)
Dzieci
(1)
GRY i ZABAWY
(1)
GRY i ZABAWY RUCHOWE
(1)
KINEZJOLOGIA EDUKACYJNA
(1)
Młodzież
(1)
OBRAZ WŁASNEGO CIAŁA
(1)
ODŻYWIANIE
(1)
PEDAGOGIKA SPECJALNA
(1)
PODRĘCZNIKI
(1)
Psychoterapia
(1)
Socjoterapia
(1)
TERAPIA PLASTYCZNA
(1)
TERAPIA POZNAWCZA
(1)
TERAPIA POZNAWCZO-BEHAWIORALNA
(1)
TERAPIA ZAJĘCIOWA
(1)
WIZUALIZACJA (psychol.)
(1)
ZACHOWANIE
(1)
Zaburzenia zachowania dziecka
(1)
Zachowania młodzieży
(1)
Zachowanie dzieci
(1)
Gatunek
Monografia
(1)
PODRĘCZNIKI
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(1)
Psychologia
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
Słowo kluczowe
dzieci
(2)
lęk
(2)
młodzież
(2)
zaburzenia lękowe
(2)
zaburzenia obsesyjno-kompulsyjne
(2)
ADHD
(1)
agresja
(1)
depresja
(1)
diagnostyka
(1)
dziecko wykorzystywane seksualnie
(1)
fobia społeczna
(1)
hipochondria
(1)
rozwój seksualny
(1)
socjoterapeuta
(1)
socjoterapia
(1)
terapia poznawcza
(1)
terapia poznawczo-behawioralna
(1)
zaburzenia odżywiania
(1)
17 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Znakomity podręcznik, w którym autorzy, znani z licznych publikacji terapeuci grupowi, prezentują bogatą wiedzę i własne doświadczenia związane z prowadzeniem grup terapeutycznych oraz szkoleniowych. Pierwsze wydanie tej książki ukazało się w Stanach Zjednoczonych w 1977 roku. Od tego czasu autorzy w kolejnych edycjach systematycznie rozszerzają i uaktualniają zawarte w niej treści - w miarę rozwoju wiedzy o procesach zachodzących w grupach, metod oddziaływań grupowych, badań nad ich efektami, własnych doświadczeń oraz, niestety, pojawiania się nowych problemów wymagających interwencji psychologicznej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 3531 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.2279.III.9 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Psychologia Rodziny)
Forma i typ
Książka jest pierwszą na polskim rynku wydawniczym publikacją poruszającą zagadnienie integrowania terapii rodzin i terapii indywidualnej. Dzięki ich łączeniu można w pracy terapeutycznej wykorzystywać różne podejścia psychologiczne, można też postawić bardziej dogłębną diagnozę i zaplanować zróżnicowany proces terapeutyczny.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.1929 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 3207.III.9 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Terapeuty)
utorzy polecanej publikacji to doświadczeni terapeuci zajmujący się psychoterapią dzieci. Z lektury ich książki dowiesz się więcej na temat rozmaitych sposobów pracy z pacjentem za pomocą zabawy, a także zalecenia dotyczące tego, z jakimi dziećmi należy te zabawy przeprowadzić i jak to robić. W każdym z ośmiu działów książki opisują odrębną grupę zabaw: "Techniki wykorzystujące fantazję", oparte na udawaniu oraz kierowaniu wyobraźnią i fantazją; "Techniki oparte na opowiadaniu historyjek", ilustrujące wykorzystanie różnych gier i metod poprawiających werbalizację u dzieci; "Techniki ekspresji poprzez sztukę", zawierające różnorodne artystyczne środki wyrazu, które pomagają dzieciom w radzeniu sobie z traumami i zaburzeniami; "Techniki zabawowe w formie gier", wykorzystujące w całości przejęte lub samodzielnie stworzone gry, pomagające dzieciom z problemami psychicznymi; "Techniki zabawowe z zastosowaniem kukiełek", za pomocą których dzieci mogą wyrażać sprzeczne emocje; "Techniki wykorzystujące różne zabawki i przedmioty", ilustrujące ich zastosowanie oraz przydatność w zabawie terapeutycznej; "Techniki zabawy grupowej", uczące rozmaitych sposobów bawienia się w grupach.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.2060 [Magazyn 1], P.2059 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 3265.III.9 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 109-110.
Na rynku mamy coraz więcej pozycji dotyczących pracy z dziećmi z ADHD, ale poniższe opracowanie tym się różni od innych, że traktuje młodego człowieka bardziej kompleksowo. Umożliwia dokonanie jego charakterystyki uwzględniając aspekty psychologiczne, zamiłowanie do różnych dziedzin życia i wskazuje na stan psychiczny danego dziecka. Publikacja napisana przystępnym językiem wzbogacona jest kilkunastoma tekstami z różnych dziedzin i własnych obserwacji. Teoria to nie wszystko, najważniejsza jest praktyka i Autorka pragnie się podzielić własnymi spostrzeżeniami wyniesionymi z pracy nauczycielskiej oraz terapeutycznej z dziećmi, młodzieżą, a także dorosłymi. Książka może okazać się pomocna dla przyszłych terapeutów, nauczycieli, pedagogów i rodziców oraz pomoże pogłębić wiedzę tym wszystkim, którzy pragną pomagać innym osobom.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8836.IV.4 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10341.IV.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Terapeuty)
Autor książki odsłania tajemnice i pokazuje, jak skorzystać z potencjału wyobraźni w przezwyciężaniu lęku i niepokoju, przygnębienia, złości, poczucia niższości oraz wielu innych negatywnych emocji. Dowiesz się, w jaki sposób za pomocą obrazów wytwarzanych przez psychikę pozbyć się szkodliwych nawyków - palenia czy objadania się, oraz jak najlepiej korzystać z przyjemnych stron życia - czerpiąc więcej radości z kontaktów z ludźmi, pracując bardziej twórczo, osiągając lepsze wyniki w sporcie, czy poprawiając swoją komunikację ze światem zewnętrznym. Książka pokazuje, jak wykorzystywać bogactwo wyobraźni do zmiany swojego charakteru oraz postępowania.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 3246 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.2036.III.9 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zaprezentowane teksty są zmodyfikowaną wersją prac dyplomowych słuchaczy, którzy w programie swoich studiów, poza cyklem zajęć treningowych, mieli również rozważania teoretyczne oraz przeprowadzili spotkania grupowe z wybraną przez siebie grupą dzieci lub młodzieży według wcześniej opracowanego scenariusza. Czytelnik zapoznawany jest z przesłankami teoretycznymi skonstruowanego programu, z samym programem oraz ze sposobem jego realizacji, z refleksją prowadzących zajęcia na temat funkcjonowania grupy oraz z ich autorefleksją.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.2558.VI.2 [Czytelnia B], 3809.VI.2 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Terapeuty)
Z niniejszej książki czytelnik dowie się, jak stosować rysunek w: procesie oceny osobowości, psychoterapii indywidualnej, systemowej, terapii rodzinnej, terapii grupowej. Rysunek jest powszechnie stosowaną techniką diagnostyczną, a zarazem też terapeutyczną. Pozwala na wyrażenie nieuświadomionych lęków i pragnień, a terapeuta dzięki interpretacji rysunku poznaje niewyrażone słowami obszary osobowości. Doskonale sprawdza się w pracy z dorosłymi, jak również z dziećmi, które nie dysponują jeszcze dostatecznym zasobem słów, by opowiedzieć o swoich przeżyciach i uczuciach. Autorzy, posługując się ponad 90. przykładami wyjaśniają, w jaki sposób interpretować sztukę w pracy klinicznej. Książka stanowi doskonały przewodnik dla psychologów i terapeutów różnych nurtów, a także dla nauczycieli i rodziców.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.2037.III.9 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 3247.III.9 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka składa się z zapisków 10 osób - psychologów praktyków - dokonanych podczas pracy z dziećmi w różnych placówkach pedagogicznych lub psychologicznych w całej Polsce. Autorzy dzielą się swoimi doświadczeniami - dobrymi i złymi, ale zawsze autentycznymi. Poszczególne rozdziały opatrzone są komentarzami doc. Hanny Olechnowicz, która równocześnie jest inspiratorką działań terapeutów - pod jej kierunkiem powstały programy terapeutyczne omawiane w książce. Praca jest świetną pomocą dla osób zajmujących się profesjonalnie dziećmi z zaburzeniami w rozwoju.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.2100 [Magazyn 1] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Dla praktyków i rodziców)
Bibliogr. s. 201-236. Indeksy.
Książka jest aktualnym podręcznikiem na temat zaburzeń okresu dzieciństwa i adolescencji. Przedstawia współczesne modele wyjaśniające powstawanie zaburzeń oraz stosowane obecnie kategorie diagnostyczne, dodatkowo ilustrowane opisami przypadków. Książka dzieli sie na dwie części. Pierwsza, rozdziały 1-3, wprowadza czytelnika w dziedzinę psychopatologii rozwojowej, a część druga (rozdziały 4-12) szczegółowo omawia najnowsze badania nad poszczególnymi zaburzeniami oraz metody ich leczenia.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.2639 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 3812.IV.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Engram)
Bibliogr. s. 172-187. Indeks.
Lęk przed przybraniem na wadze, nadmierne zaabsorbowanie kształtem i masą ciała, nieustanne dążenie do posiadania szczupłej sylwetki i nieakceptowanie aktualnej, wyolbrzymianie rozmiarów własnego ciała prowadzą do postrzegania i oceniania go w kategoriach negatywnych. Problematyka książki dotyczy roli, jaką odgrywa wizerunek ciała w mechanizmie powstawania i rozwoju zaburzeń odżywiania. Omówione zostały m.in. czynniki determinujące negatywny obraz ciała, koncepcje psychologiczne warunkujące zaburzenia odżywiania w kontekście wizerunku własnego ciała, proces internalizacji ideału propagowanej współcześnie sylwetki, postawy wobec jedzenia, syndrom gotowości anorektycznej oraz metody pracy terapeutycznej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8841.III.9 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10351.III.9 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka ma służyć osobom zajmującym się wychowaniem, opieką i profesjonalną pomocą dla dzieci sprawiających trudności wychowawcze, wynikające ze zdiagnozowanej u nich nadpobudliwości psychoruchowej. Książka zawieta program, który polega na udzielaniu pomocy dzieciom w nabywaniu umiejętności kontroli nad własną hiper aktywnością oraz poszukiwaniu akceptowanych społecznie sposobów odreagowania napięcia emocjonalnego i fizycznego przy jednoczesnym wzmocnieniu poczucia własnej wartości i poprawieniu samooceny. Prezentuje informacje nt.: Podstawowych przyczyn powstania zaburzeń zdrowia psychicznego u dzieci; Charakterystyki nadpobudliwości psychoruchowej; Celu i założeń programu oraz metodyki prowadzenia zajęć. Praca zawiera 10 scenariuszy zajęć.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.2557 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.2556.IV.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na książce wyłącznie błędny ISBN
Bibliogr. przy pracach
Książka zawiera 11 artykułów, których autorami są psycholodzy (terapeuci), lekarz medycyny oraz studenci, i stanowi cenne uzupełnienie informacji dotyczących zasad i sposobów podejścia do rehabilitacji osób z autyzmem. Będą z niej korzystać zarówno profesjonaliści-praktycy zajmujący się na co dzień świadczeniem pomocy dla tej grupy osób, jak i studenci psychologii zainteresowani pogłębianiem swej wiedzy na temat różnych form pomocy specjalistycznej realizowanej w ośrodkach rehabilitacyjnych oraz w ramach inicjatyw pozainstytucjonalnych, podejmowanych przez organizacje pozarządowe.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8485.IV.4 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9878.IV.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Psychiatria / Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego)
Podręcznik przeznaczony dla psychoterapeutów.
Zwięzły i praktyczny podręcznik terapii poznawczej przeznaczony zarówno dla doświadczonych psychoterapeutów, jak i dla tych, którzy stawiają w tej dziedzinie dopiero pierwsze kroki. Książka ta kładzie nacisk na projektowanie i wdrażanie interwencji ?czystej? terapii poznawczej. Zawiera ogólne omówienie diagnozy i podstawowych cech terapii poznawczej, a także praktyczne wskazówki dotyczące opracowywania i wykonywania eksperymentów behawioralnych, zadań domowych oraz metod reatrybucji werbalnej. Na końcu zamieszczono kwestionariusze, skale ocen oraz inne materiały, które można wykorzystać w pracy z pacjentem. Autor wyczerpująco omówił w swej książce poznawczy model zaburzeń lękowych i pokazał, w jaki sposób szczegółowe poznawcze konceptualizacje konkretnych zaburzeń decydują o wyborze interwencji terapeutycznych. Książka ta zawiera najbardziej aktualną teorię zaburzeń lękowych, która w dużej części została stworzona przez autora. Autor przedstawiam wiele skutecznych, łatwych do zastosowania technik poznawczych i żywe przykłady z praktyki klinicznej. Wartość tej publikacji docenią zarówno studenci, jak i wytrawni terapeuci.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9958.XVIII.1.8 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11603.XVIII.1.8 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka składa się z dwóch części: Terapia zabawą i Terapia przez sztukę. Autorka odnosi się do osobistych przeżyć rodziców, ich własnych wspomnień z dzieciństwa. Zabawa jest sposobem wzajemnego ujawniania uczuć i dziecka, i jego rodziców. To podejście korzystnie odbiega od stylu większości materiałów instruktażowych. Autorka odcina się od oceny zabawy z punktu widzenia "rozliczania" dziecka z osiągnięć rozwojowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.2138 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 3343.III.9 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.2137.III.9 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Psychiatria / Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego)
Bibliogr. przy rozdz. Indeks.
Autorzy książki – wybitne autorytety w dziedzinie psychoterapii dzieci i młodzieży – przedstawiają własne, oparte na wieloletnim doświadczeniu ujęcia zaburzeń klinicznych i terapii, odnosząc się do wielu sfer funkcjonowania dziecka: poznawczej, emocjonalnej, behawioralnej i społecznej. W zajmujący sposób opisują ogromne postępy, jakie dokonały się w zakresie terapii dzieci i adolescentów, metody poznawcze terapii poszczególnych zaburzeń oraz obiecujące skutki zastosowania tych metod. Książka ta jest jedną z nielicznych prac integrujących badania i teorię z przykładami klinicznymi. Tym samym wypełnia ona zasadniczą lukę w literaturze szkoleniowej dla psychologów i psychoterapeutów. Niezwykle wartościowe dzieło napisane przez znanych i cenionych badaczy. Szczegółowy opis interwencji terapeutycznych u dzieci z zaburzeniami internalizacyjnymi, eksternalizacyjnymi i innymi poważnymi problemami oraz staranne rozważenie kwestii związanych z rozwojem i procesem terapii czynią z tej książki znakomite źródło wiedzy dla studentów i zawodowych terapeutów. Książka prezentuje niezbędną teorię i praktyczne narzędzia dla wszystkich specjalistów w dziedzinie zdrowia psychicznego pracujących z dziećmi i ich rodzinami, w tym dla psychologów klinicznych i szkolnych, pracowników społecznych, terapeutów rodzinnych i psychiatrów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11601.III.9 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Prezentowana publikacja zawiera przegląd metod, technik i narzędzi pozwalających na zdiagnozowanie dysfunkcyjności rozwoju dziecka w różnych obszarach życia, będąc jednocześnie wprowadzeniem w problematykę oddziaływań terapeutycznych w różnego typu nieprawidłowościach. Przedstawione propozycje nie są gotowymi receptami na rozwiązanie wszystkich problemów dzieci z zaburzeniami w rozwoju, jednak mogą być inspiracją dla planowania i realizowania działań wspomagających prawidłowy rozwój. Autorzy książki żywią nadzieję, że publikacja zainspiruje Czytelników do nowych poszukiwań, udzieli odpowiedzi na pytania, rozwiąże choćby małe dylematy diagnostyczne i terapeutyczne, a tym samym pokaże, jak dotrzeć do najbardziej zagmatwanych labiryntów funkcjonowania dziecka z zaburzeniami w rozwoju.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4533.IV.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Diagnoza w socjoterapii / redakcja naukowa Ewa Grudziewska. - Warszawa : Difin, 2017. - 175, [1] strona : ilustracje ; 23 cm.
(Engram)
Bibliografia, netografia przy pracach.
Książka ma na celu wzbogacenie warsztatu diagnostycznego wszystkich osób, które zawodowo zajmują się socjoterapią, a także nauczycieli i wychowawców na co dzień pracujących z dziećmi i młodzieżą oraz studentów, którzy wiążą swoją zawodową przyszłość z pracą o charakterze wychowawczo-terapeutycznym. Publikacja zawiera propozycje konkretnych narzędzi diagnostycznych, które można wykorzystać w trakcie procesu diagnostycznego dzieci w wieku przedszkolnym, szkolnym oraz młodzieży, a także w diagnozie kompetencji osoby socjoterapeuty.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18428.VI.2 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18427.VI.2 [Czytelnia B] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej