Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(32)
Forma i typ
Książki
(29)
Publikacje fachowe
(26)
Publikacje dydaktyczne
(7)
E-booki
(3)
Dostępność
tylko na miejscu
(29)
dostępne
(27)
wypożyczone
(3)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(3)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(27)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(29)
Autor
Górczyński Robert
(5)
Meryk Radosław
(5)
Piwko Łukasz
(4)
Martin Robert C
(3)
Walczak Tomasz
(3)
Albahari Joseph
(2)
Freeman Adam (1972- )
(2)
Hubisz Jakub
(2)
Moch Wojciech
(2)
Szeremiota Przemysław
(2)
Ahmad Imran (1977- )
(1)
Albahari Ben
(1)
Alls Jason
(1)
Atanasov Emil
(1)
Bhargava Aditya Y
(1)
Bogusławska Katarzyna
(1)
Bost Kevin
(1)
Bullington-McGuire Richard
(1)
Callaway John
(1)
Dennis Andrew K
(1)
Freeman Adam
(1)
Gamma Erich
(1)
Gonera Paweł
(1)
Gugger Sylvain
(1)
Guido Sarah
(1)
Gundecha Unmesh
(1)
Hanchett Erik
(1)
Helm Richard
(1)
Horstmann Cay S. (1959- )
(1)
Howard Jeremy (informatyk)
(1)
Hunt Andrew (1964- )
(1)
Hunt Clayton
(1)
Hurbans Rishal
(1)
Janusz Jacek
(1)
Johannsen Eric
(1)
Johnson Ralph E. (1955- )
(1)
Kempa Anna (organizacja i zarządzanie)
(1)
Khorikov Vladimir
(1)
Kubiak Mirosław J
(1)
Lang Grzegorz (programista)
(1)
Lippert Eric
(1)
Listwon Benjamin
(1)
Michaelis Mark
(1)
Miller Dean (1969- )
(1)
Müller Andreas C
(1)
Neuburg Matt
(1)
Nicholas Stuart
(1)
Noble Elizabeth
(1)
Perry Greg M
(1)
Prata Stephen
(1)
Rajca Piotr
(1)
Schwartz Michael (informatyk)
(1)
Sternik Michał
(1)
Szczepaniak Mikołaj
(1)
Thomas David (1956- )
(1)
Vlissides John (1961-2005)
(1)
Watrak Andrzej
(1)
Włodarz Marek
(1)
Yitbarek Saron
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(21)
2010 - 2019
(11)
Okres powstania dzieła
2001-
(25)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(31)
Wielka Brytania
(1)
Język
polski
(31)
angielski
(1)
Odbiorca
Programiści
(19)
Analitycy danych
(1)
Informatycy
(1)
Poziom podstawowy
(1)
Temat
Programowanie (informatyka)
(20)
C# (język programowania)
(8)
Aplikacja internetowa
(4)
Algorytmy
(3)
Programy komputerowe
(3)
C (język programowania)
(2)
Java (język programowania)
(2)
Języki programowania
(2)
Python (język programowania)
(2)
Swift (język programowania)
(2)
Sztuczna inteligencja
(2)
ASP.NET
(1)
Angular (framework)
(1)
Arduino (mikrokontroler)
(1)
Data science
(1)
Deep learning
(1)
Dobre praktyki
(1)
Docker (oprogramowanie)
(1)
Doskonalenie zawodowe
(1)
Framework (platforma programistyczna)
(1)
Kod źródłowy
(1)
Kontener (struktura danych)
(1)
PL/SQL (język programowania)
(1)
Programiści
(1)
Programowanie obiektowe
(1)
Programowanie zwinne
(1)
SQL Server
(1)
Sieci neuronowe
(1)
TDD
(1)
Uczenie maszynowe
(1)
Uczenie się maszyn
(1)
Vue.js 2 (środowisko programistyczne)
(1)
WPF
(1)
Wzorzec projektowy (informatyka)
(1)
XAML
(1)
iOS (Apple)
(1)
Gatunek
Podręcznik
(18)
Poradnik
(7)
Opracowanie
(2)
Dziedzina i ujęcie
Informatyka i technologie informacyjne
(32)
Edukacja i pedagogika
(3)
Zarządzanie i marketing
(1)
Słowo kluczowe
programowanie
(19)
C#
(8)
języki programowania
(5)
algorytm
(4)
test jednostkowy
(3)
C (język programowania)
(2)
Java
(2)
Swift
(2)
Xcode
(2)
aplikacja internetowa
(2)
framework
(2)
projektowanie
(2)
struktura danych
(2)
sztuczna inteligencja
(2)
uczenie maszynowe
(2)
.NET Core
(1)
ASP.NET
(1)
Angular
(1)
Arduino
(1)
Cocoa
(1)
Docker
(1)
Internet
(1)
JavaScript
(1)
Python
(1)
SQL
(1)
Selenium WebDriver
(1)
T-SQL
(1)
TDD (technika tworzenia oprogramowania)
(1)
TypeScript
(1)
VirtualBox
(1)
Vue.js
(1)
WPF
(1)
XAML
(1)
aplikacja
(1)
aplikacja fastai
(1)
aplikacja mobilna
(1)
architektura oprogramowania
(1)
asertywność
(1)
czysty kod
(1)
dane tekstowe
(1)
deep learning
(1)
electronics
(1)
etyka danych
(1)
filozofia pragmatyczna
(1)
iOS
(1)
klasy
(1)
kodowanie
(1)
kody
(1)
komponenty
(1)
metodyka programowania
(1)
oprogramowanie
(1)
paradygmat
(1)
platforma iOS
(1)
profesjonalizm
(1)
programiści
(1)
programming
(1)
programowanie funkcyjne
(1)
programowanie obiektowe
(1)
programowanie strukturalne
(1)
projekt
(1)
projekty
(1)
reguły projektowe
(1)
rekurencja
(1)
sortowanie
(1)
struktury danych
(1)
synchronizacja
(1)
systemy
(1)
testy
(1)
współbieżność
(1)
wyszukiwanie binarne
(1)
wzorce
(1)
zarządzanie czasem
(1)
32 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Java : zadania z programowania z przykładowymi rozwiązaniami / Mirosław J. Kubiak. - Wydanie 3. - Gliwice : Helion, 2020. - 184 strony : ilustracje ; 21 cm.
Bibliografia na stronie [183].
Trudno dziś poważnie myśleć o programowaniu bez porządnej znajomości języka Java. Aplikacje pisane w Javie są wykorzystywane w najróżniejszych okolicznościach, a sam język doskonale nadaje się także do zastosowań sieciowych. Jeśli zetknąłeś się już z tym językiem, znasz jego podstawowe elementy i nie jest Ci całkiem obce środowisko programistyczne NetBeans IDE, pora wziąć się za poważniejsze projekty. Doskonałą okazją do podciągnięcia się w pisaniu programów i wejścia na wyższy poziom wtajemniczenia będzie przerobienie wszystkich zadań z programowania, zaproponowanych w niniejszej książce. Trzecie wydanie tej poczytnej pozycji uwzględnia zmiany, jakie zaszły w języku Java od 2011 roku, i zawiera mnóstwo zadań projektowych, dzięki którym opanujesz kolejne aspekty programowania w Javie. Jeśli nie uda Ci się samodzielnie rozwiązać jakiegoś zadania, zawsze możesz zobaczyć, jak wybrnął z niego autor. Możesz się zainspirować, podchwycić jakiś trik, przeanalizować kod, zorientować się, w którym popełniłeś błąd. Taka formuła pozwoli Ci uczyć się przy zachowaniu pewnej swobody działania, a jej efektywność jest ogromna. Zobacz, zaprojektuj, zrealizuj! Zawiera: Proste operacje wejścia-wyjścia, - Instrukcje warunkowe, -Iteracje, pętla for, pętla do ... while, pętla while, - Tablice jedno- i wielowymiarowe, macierze i kolekcje, - Programowanie obiektowe, rekurencja i dziedziczenie, - Pliki tekstowe i o dostępie swobodnym, - Wątki, wielowątkowość i synchronizacja.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 21263.XV.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 21262.XV.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
W książce także ISBN oryginału.
To kolejne, przejrzane i zaktualizowane wydanie doskonałego podręcznika dla programistów. Znalazły się tu zwięzłe i dokładne informacje na temat języka C#, Common Language Runtime (CLR) oraz platformy .NET Core. Zaprezentowano precyzyjne opisy pojęć i konkretne przypadki użycia, a poszczególne zagadnienia potraktowano dogłębnie i od strony praktycznej. Sporo uwagi poświęcono dość trudnym tematom, jak współbieżność, bezpieczeństwo i dostęp do funkcji systemu operacyjnego, przy czym nie zaniedbano kwestii czytelności i nie spłycono informacji. Nowe składniki języka C# 8.0 i związanej z nim platformy specjalnie oznaczono, dzięki czemu to wydanie może też służyć jako podręcznik do C# 7.0.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 21252.XV.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 21251.XV.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
W książce także ISBN oryginału.
W tym zwięzłym kompendium znajdziesz wszystko, co jest potrzebne do programowania w C#. Książka została wydana jako leksykon, co bardzo ułatwia wyszukiwanie potrzebnych treści. Stanowi nieocenioną pomoc dla osób, które znają C# albo C++ lub Javę i postanowiły nabrać wprawy w pracy z najnowszą wersją C#. Poszczególne zagadnienia przedstawiono w przejrzysty, treściwy i równocześnie esencjonalny sposób. Wszystkie użyte tu listingi i fragmenty kodu są dostępne w postaci interaktywnych próbek dla platformy LINQPad, która pozwala na błyskawiczne prototypowanie i obserwowanie efektów wszelkich zmian w kodzie. Oto przewodnik, który powinien mieć pod ręką każdy programista C#!
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 21254.XV.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 21253.XV.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
W książce także ISBN oryginału.
Bibliografie, netografie przy niektórych rozdziałach.
Dzięki tej książce zrozumiesz znaczenie standardów kodowania, zasad i metodologii. Dowiesz się, czemu służą przeglądy kodu oraz jak przyczyniają się do jego poprawiania oraz zapewnienia zgodności z uznanymi standardami. Opisano tu także testy jednostkowe, zagadnienia związane z techniką TDD oraz rozwiązywaniem zadań przekrojowych. Zaprezentowano dobre praktyki programowania obiektów, struktur danych, obsługiwania wyjątków oraz innych aspektów pisania programów w języku C#. Poszczególne zagadnienia zilustrowano licznymi przykładami działającego kodu C# oraz wyczerpującymi wyjaśnieniami w postaci procedur krok po kroku.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 21099.XV.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 21098.XV.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Asynchroniczność i wielowątkowość w języku C# / Grzegorz Lang. - Gliwice : Helion, copyright 2021. - 110, [2] strony ; 21 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 101-110.
Programowanie wielowątkowe pozwala wykonywać różne czynności z wykorzystaniem więcej niż jednego wątku. W efekcie zwiększa się wydajność operacji, które były ograniczone parametrami procesora. W dodatku dzięki zastosowaniu programowania wielowątkowego zadania można wykonywać w tle, bez pogorszenia responsywności aplikacji. Asynchroniczność umożliwia także zachowanie responsywności aplikacji użytkowych oraz zwiększenie skalowalności aplikacji serwerowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 21244.XV.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 21243.XV.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wydanie 7. odnosi się do oryginału.
C# jest jednym z najlepszych dzieł Microsoftu - cechuje go dojrzałość, prostota i nowoczesność. Został zaprojektowany jako język obiektowy i konsekwentnie jest rozwijany. Służy do tworzenia aplikacji sieciowych, mikrousług, aplikacji desktopowych, oprogramowania dla urządzeń mobilnych i internetu rzeczy. Ponadto C# jest językiem otwartym, pozwalającym na pisanie kodu bezpiecznego, przejrzystego, wydajnego i prostego w konserwacji. W wersji 8.0 pojawiły się funkcjonalności, które jeszcze bardziej usprawniają pracę programisty. To siódme, zaktualizowane i uzupełnione wydanie jednego z najlepszych podręczników programowania, docenianego przez programistów na każdym poziomie zaawansowania. Poza znakomitym samouczkiem języka C# znalazły się tu informacje o poszczególnych metodykach programowania. Książka zawiera także omówienie nowości w C#: typów referencyjnych dopuszczających wartość null, indeksów, przedziałów, rozbudowanego dopasowywania do wzorca, strumieni asynchronicznych i innych. Treść jest uporządkowana i przejrzysta, co nadaje podręcznikowi przystępną formę, a zawarte w nim wskazówki pomagają w ograniczeniu liczby błędów w kodzie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 21093.XV.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 21092.XV.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
W książce także ISBN oryginału.
Ta książka jest praktycznym wprowadzeniem do algorytmów i ich zastosowania. Znalazły się w niej podstawowe informacje i pojęcia dotyczące algorytmów, ich działania, a także ograniczeń, jakim podlegają. Opisano też techniki ich projektowania z uwzględnieniem wymagań dotyczących struktur danych. Zaprezentowano klasyczne algorytmy sortowania i wyszukiwania, algorytmy grafowe, jak również wiele zagadnień związanych ze sztuczną inteligencją: algorytmy uczenia maszynowego, sieci neuronowych i przetwarzania języka naturalnego. Ważną częścią publikacji są rozdziały poświęcone przetwarzaniu danych i kryptografii oraz algorytmom powiązanym z tymi zagadnieniami. Wartościowym podsumowaniem prezentowanych treści jest omówienie technik pracy z problemami NP-trudnymi.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 21079.XV.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 21078.XV.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
U góry okładki nazwa wydawcy oryginału: Prentice Hall.
Indeks.
Pierwsze linie kodu powstawały w połowie ubiegłego wieku. Komputery, na które tworzono te programy, w bardzo niewielkim stopniu przypominały współczesne maszyny. Niezależnie od upływu lat, postępu technologii i powstawania wymyślnych narzędzi, języków programowania czy frameworków pewne zasady tworzenia kodu pozostają niezmienne. Są takie same jak w czasie, gdy Alan Turing pisał pierwszy kod maszynowy w 1946 roku. Respektowanie tych zasad to warunek, że uzyska się oprogramowanie o czystej architekturze, czyli poprawne strukturalnie, łatwe w utrzymaniu i rozwijaniu, a przede wszystkim działające zgodnie z oczekiwaniami. W tej książce w sposób jasny i bardzo interesujący przedstawiono uniwersalne zasady architektury oprogramowania wraz z szeregiem wskazówek dotyczących stosowania tych reguł w praktyce. Wyczerpująco zaprezentowano tu dostępne rozwiązania i wyjaśniono, dlaczego są one tak istotne dla sukcesu przedsięwzięcia. Publikacja jest wypełniona bardzo praktycznymi rozwiązaniami problemów, z którymi musi się mierzyć wielu programistów. Szczególnie cenne są uwagi dotyczące zapobiegania częstemu problemowi, jakim jest stopniowa utrata jakości kodu w miarę postępu projektu. Ta książka obowiązkowo powinna się znaleźć w podręcznej biblioteczce każdego architekta oprogramowania, analityka systemowego, projektanta i menedżera! Z książki dowiesz się: Do czego muszą dążyć architekci oprogramowania i w jaki sposób mogą osiągać te cele Jak brzmią najważniejsze zasady projektowania oprogramowania związane z adresowaniem funkcji, separacją komponentów i zarządzaniem danymi W jaki sposób paradygmaty oprogramowania wzmagają dyscyplinę pracy Co podczas tworzenia oprogramowania jest więcej, a co jest mniej ważne W jaki sposób implementować optymalne struktury dla sieci WWW, baz danych, konsoli i aplikacji osadzonych Czysta architektura - doskonały kod! [nota wydawcy]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 21097.XV.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 21096.XV.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: The pragmatic programmer : your journey to mastery. Wydanie 2. odnosi się do oryginału.
W drugim wydaniu tego kultowego przewodnika wskazówki techniczne harmonijnie łączą się z aspektami filozofii pragmatycznego programisty. Książka została zaktualizowana i gruntownie przejrzana, aby teraz, dwadzieścia lat po pierwszym wydaniu, ponownie pokazać, co to znaczy być nowoczesnym, pragmatycznym programistą. Poruszono tu tematy osobistej odpowiedzialności i rozwoju zawodowego, komunikacji i poznawania prawdziwych wymagań, nowoczesnych technik architektonicznych oraz coraz ważniejszych kwestii zachowania bezpieczeństwa i prywatności. Książka składa się z krótkich rozdziałów, które tworzą szeroki kontekst, dzięki czemu zyskasz wiedzę o najlepszych podejściach, unikniesz głównych pułapek, a co najważniejsze - rozwiniesz nawyki i postawy, które staną się fundamentem Twojego sukcesu zawodowego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 21139.XV.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 21138.XV.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Index.
Programming was once considered an activity reserved for some people of above-average talent and intelligence, elected by the gods of mathematics. This vision is changing, and the activity of programming is becoming more and more present, especially after the explosion of the Internet in general and the internet of things (IoT). This is largely thanks to programmable devices like Arduino, which offer us a development platform that makes programming so easy that even those who never thought they could do so can succeed.And the purpose of this book (The Realms Of Arduino Programming) is precisely to open the door by introducing in a didactic way this powerful programming tool that is, at once, useful, beautiful, fun, and powerful.This book is part of a series of Arduino, and the study is done gradually, in increasing order of complexity. The first book focuses on presenting Arduino as a concept and development platform, teaching you how to install and test the system. It shows the basic components used for prototyping, gives a detailed description of the IDE features, and explains the concepts needed to understand the process of programming, as well as transferring the program from the programming environment to Arduino memory, concluding with a hands-on experiment using a protoboard and a led.The text is written in simple language to make it accessible, and every effort has been made to clarify the concepts indispensable for perfect understanding of the process of programming a microcontroller, making it useful to the widest possible audience and thus preparing the foundation that serves as a starting point for further study and the basis for what will follow in the other two volumes that continue the series.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 21326.XV.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
W książce także ISBN oryginału.
Uczenie maszynowe kojarzy się z dużymi firmami i rozbudowanymi zespołami. Prawda jest taka, że obecnie można samodzielnie budować zaawansowane rozwiązania uczenia maszynowego i korzystać do woli z olbrzymich zasobów dostępnych danych. Trzeba tylko mieć pomysł i... trochę podstawowej wiedzy. Tymczasem większość opracowań na temat uczenia maszynowego i sztucznej inteligencji wymaga biegłości w zaawansowanej matematyce. Utrudnia to naukę tego zagadnienia, mimo że uczenie maszynowe jest coraz powszechniej stosowane w projektach badawczych i komercyjnych. Ta praktyczna książka ułatwi Ci rozpoczęcie wdrażania rozwiązań rzeczywistych problemów związanych z uczeniem maszynowym. Zawiera przystępne wprowadzenie do uczenia maszynowego i sztucznej inteligencji, a także sposoby wykorzystania Pythona i biblioteki scikit-learn, uwzględniające potrzeby badaczy i analityków danych oraz inżynierów pracujących nad aplikacjami komercyjnymi. Zagadnienia matematyczne ograniczono tu do niezbędnego minimum, zamiast tego skoncentrowano się na praktycznych aspektach algorytmów uczenia maszynowego. Dokładnie opisano, jak konkretnie można skorzystać z szerokiej gamy modeli zaimplementowanych w dostępnych bibliotekach.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 21119.XV.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 21118.XV.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Angular : profesjonalne techniki programowania / Adam Freeman ; przekład: Robert Górczyński. - Gliwice : Helion, copyright 2021. - 784 strony : ilustracje, portret ; 25 cm.
Wydanie 4. odnosi się do oryginału.
Angular jest frameworkiem napisanym w języku TypeScript. Służy do tworzenia złożonych, nowoczesnych i wydajnych aplikacji działających po stronie klienta. Jest rozwijany przez Google i cieszy się dużym uznaniem projektantów aplikacji: ułatwia tworzenie poprawnego, czystego kodu, umożliwia bezproblemowe testowanie, a praca programisty z tym frameworkiem jest przyjemna, efektywna i satysfakcjonująca. Aby w pełni wykorzystać możliwości Angulara, koniecznie trzeba się zapoznać z architekturą jego aplikacji, a także z modułami, komponentami i powiązaniami danych. To kolejne wydanie popularnego przewodnika, będącego starannie przygotowanym połączeniem opisu architekturalnego, specyfikacji technicznej i praktycznych wskazówek. Pozwala na niemal natychmiastowe rozpoczęcie pracy w Angularze. Na początek czeka Cię zapoznanie się ze wzorcem MVC, z jego zaletami i zastosowaniem. Następnie zaczniesz pisać funkcjonalne aplikacje - stopniowo będziesz przechodzić do coraz bardziej zaawansowanych i złożonych rozwiązań. Poszczególne przykłady zostały omówione w sposób jasny, zrozumiały i spójny. Dodatkowo w książce przedstawiono mnóstwo wskazówek i szczegółów, pozwalających na efektywną pracę i uzyskiwanie najlepszych efektów. Nie zabrakło także prezentacji najczęściej spotykanych problemów i metod ich rozwiązywania.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 21083.XV.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 21082.XV.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
E-book
W koszyku
Do udostępniania na czytniku e-book.
Indeks.
W tej książce przedstawiono między innymi: wyjaśnienie takich pojęć, jak tablice skrótów, listy powiązane, rekurencja, algorytmy sortowania, problem komiwojażera, algorytmy zachłanne, analiza szybkości algorytmów metodą dużego O, algorytmy grafów, w tym algorytm wyszukiwania wszerz i algorytm Dijkstry, algorytm KNN służący do uczenia maszynowego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. E.158.XV.3 [Magazyn 1] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wydanie 8. odnosi się do oryginału.
Ta książka jest gruntownie uaktualnionym przewodnikiem po ASP.NET Core 3, przeznaczonym dla profesjonalnych programistów, którzy chcą w swoich projektach wykorzystać w pełni potencjał technologii Microsoftu. Wydanie zawiera kompletne i praktyczne omówienie ASP.NET Core 3. Znalazły się tu przydatne wskazówki dotyczące narzędzi potrzebnych podczas tworzenia nowoczesnych, skalowalnych aplikacji internetowych. Nowe funkcje - takie jak MVC 3, strony Razor, serwer Blazor i technologia Blazor WebAssembly - zostały dokładnie omówione i zaprezentowane na przykładach. Poruszono tutaj również takie tematy jak komponenty oprogramowania pośredniczącego, wbudowane usługi czy dołączanie modelu w żądaniu, a także zaprezentowano wiele bardziej zaawansowanych zagadnień, jak routing punktów końcowych i mechanizm wstrzykiwania zależności.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 21242.XV.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 21241.XV.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
E-book
W koszyku
Do udostępniania na czytniku e-book.
Indeks.
W książce między innymi: przygotowanie środowiska pracy i potrzebne narzędzia, solidne podstawy TypeScriptu, tworzenie kodu TypeScriptu działającego po stronie klienta i po stronie serwera, rozbudowa i modyfikowanie aplikacji napisanych w TypeScripcie, testowanie, debugowanie i wdrażanie kodu
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. E.160.XV.3 [Magazyn 1] (1 egz.)
E-book
W koszyku
Do udostępniania na czytniku e-book.
Indeks.
W tej książce przedstawiono zaawansowane techniki testowania aplikacji internetowych za pomocą Selenium Web Driver i pokrewnych narzędzi. Zaprezentowano skuteczne i efektywne metodyki testowania aplikacji przeznaczonych dla komputerów stacjonarnych, przeglądarek mobilnych i działających w środowisku rozproszonym. Opisano tu również wzorce projektowe, takie jak testy bazujące na danych, obiekty stron i mapy obiektów. Przedstawiono techniki rozszerzania frameworka Selenium i dostosowywania go do szczególnych działań. W książce zaprezentowano ponad 80 receptur, które z pewnością okażą się przydatne podczas automatyzacji testów aplikacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. E.159.X.3 [Magazyn 1] (1 egz.)
Książka
W koszyku
W książce także ISBN oryginału.
Netografie przy niektórych rozdziałach.
Oto wyczerpujące omówienie wszystkich zagadnień niezbędnych do tworzenia i rozwijania aplikacji w Dockerze. W książce zaprezentowano różne metody wdrażania i uruchamiania kontenerów, pokazano również, jak wykorzystuje się je w środowisku produkcyjnym. Wskazano właściwe techniki używania narzędzi Jenkins, Kubernetes i Spinnaker. Przedstawiono metody monitorowania, zabezpieczania i skalowania kontenerów za pomocą takich narzędzi jak Prometheus i Grafana. Nie zabrakło opisu wdrażania kontenerów w różnych środowiskach, między innymi w chmurowej usłudze Amazon Elastic Kubernetes Service, a także - na koniec - kwestii bezpieczeństwa Dockera i związanych z tym dobrych praktyk.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 21107.XV.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 21106.XV.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
W książce także ISBN oryginału.
Oto praktyczny i przystępny przewodnik po koncepcjach uczenia głębokiego, napisany tak, aby ułatwić zrozumienie najnowszych technik w tej dziedzinie bez znajomości wyższej matematyki. Książka daje znakomite podstawy uczenia głębokiego, a następnie stopniowo wprowadza zagadnienia sposobu działania modeli, ich budowy i trenowania. Pokazano w niej również praktyczne techniki przekształcania modeli w działające aplikacje. Znalazło się tu mnóstwo wskazówek ułatwiających poprawianie dokładności, szybkości i niezawodności modeli. Nie zabrakło też informacji o najlepszych sposobach wdrażania od podstaw algorytmów uczenia głębokiego i stosowaniu ich w najnowocześniejszych rozwiązaniach.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 21103.XV.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 21102.XV.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: The clean coder : a code of conduct for professional programmers. W książce także ISBN oryginału.
Indeks.
W publikacji zostały omówione cechy charakteryzujące profesjonalnego programistę. W pierwszej kolejności jest to umiejętność mówienia "nie". Ponadto przeanalizowane zostały zagadnienia związane z najlepszymi technikami zarządzania czasem, presji, zmęczenia i pośpiechu oraz ich wpływ na jakość kodu. W kolejnych rozdziałach Robert C. Martin zapoznaje Czytelnika z różnymi sposobami podejścia do testowania kodu oraz współpracy między programistami a innymi ludźmi.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 21273.XV.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 21272.XV.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Algorytmy sztucznej inteligencji : ilustrowany przewodnik / Rishal Hurbans ; przekład: Tomasz Walczak. - Gliwice : Helion, copyright 2021. - XXIII, [1], 335 stron : ilustracje, wykresy ; 23 cm.
To praktyczny przewodnik po algorytmach sztucznej inteligencji. Skorzystają z niego programiści i inżynierowie, którzy chcą zrozumieć zagadnienia i algorytmy związane ze sztuczną inteligencją na podstawie praktycznych przykładów i wizualnych wyjaśnień. Książka pokazuje, jak radzić sobie z takimi zadaniami programistycznymi jak wykrywanie oszustw bankowych czy sterowanie pojazdem autonomicznym. Pierwsze rozdziały dotyczą podstawowych koncepcji i algorytmów i stają się punktem wyjścia do bardziej złożonych tematów: wydajnych algorytmów przeszukiwania oraz poszukiwania rozwiązań w środowisku konkurencyjnym. Przedstawiono tu zagadnienia uczenia maszynowego, w tym proces przygotowania danych, modelowania i testowania. Omówiono też zasady uczenia przez wzmacnianie za pomocą algorytmu Q-learning.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 21081.XV.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 21080.XV.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej