Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(25)
Forma i typ
Książki
(24)
E-booki
(1)
Dostępność
dostępne
(27)
tylko na miejscu
(16)
wypożyczone
(2)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(12)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(13)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(16)
Filia Radzyń Podlaski. Wypożyczalnia
(2)
Filia Radzyń Podlaski. Czytelnia
(2)
Autor
Trempała Janusz
(6)
Harwas-Napierała Barbara
(5)
Przetacznik-Gierowska Maria (1920-1995)
(4)
Tyszkowa Maria
(3)
Brzezińska Anna (1949- )
(2)
Czerwińska-Jasiewicz Maria
(2)
Kielar-Turska Maria (1942- )
(2)
Niemczyński Adam (1942- )
(2)
Wolański Napoleon (1929- )
(2)
Andruszko Robert
(1)
Appelt Karolina (1976- )
(1)
Bee Helen (1939- )
(1)
Bezwińska-Walerjan Anna
(1)
Birch Ann
(1)
Bryanta Petera E
(1)
Colman Andrew M
(1)
Harwas-Napierała Barbara (1947- )
(1)
Helms Donald B. (1937- )
(1)
Lis Stanisław (1931-2001)
(1)
Malim Tony
(1)
Matczak Anna
(1)
Mietzel Gerd (1936- )
(1)
Schaffer H. Rudolph (1926- )
(1)
Trempała Janusz (1953- )
(1)
Turner Jeffrey S
(1)
Tyszkowa Maria (1932-1993)
(1)
Ubertowska Aleksandra
(1)
Witkowski Lech (1951- )
(1)
Ziółkowska Beata (1967- )
(1)
Żebrowska Maria
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(7)
2000 - 2009
(14)
1990 - 1999
(3)
1960 - 1969
(1)
Kraj wydania
Polska
(25)
Język
polski
(25)
Temat
PSYCHOLOGIA ROZWOJOWA
(22)
Psychologia rozwojowa
(3)
AUKSOLOGIA
(2)
ERIKSON, ERIK H. (1902-1994)
(1)
NAUCZANIE
(1)
PSYCHOANALIZA
(1)
PSYCHOLOGIA SPOŁECZNA
(1)
PSYCHOLOGIA WYCHOWAWCZA
(1)
RODZINA
(1)
UCZENIE SIĘ
(1)
Gatunek
Podręcznik
(4)
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(3)
PODRĘCZNIKI
(2)
Podręczniki akademickie
(2)
Dziedzina i ujęcie
Psychologia
(3)
Biologia
(1)
Słowo kluczowe
psychologia rozwojowa
(8)
dorastanie
(4)
dorosłość
(4)
rozwój psychiczny
(4)
dzieciństwo
(3)
rozwój społeczny
(3)
starzenie się
(3)
wspomaganie rozwoju
(3)
autyzm
(2)
mowa
(2)
niepełnosprawność umysłowa
(2)
osobowość
(2)
podejmowanie decyzji
(2)
rozwój człowieka
(2)
rozwój moralny
(2)
rozwój poznawczy
(2)
samopoznanie
(2)
spostrzeganie
(2)
życie rodzinne
(2)
adolescencja
(1)
auksologia
(1)
dymorfizm płciowy
(1)
emocje
(1)
język
(1)
komunikacja społeczna
(1)
metodologia
(1)
nauczanie
(1)
niemowlęctwo
(1)
okres prenatalny
(1)
proces poznawczy
(1)
przywiązanie
(1)
psychologia poznawcza
(1)
pózna dorosłość
(1)
późne dzieciństwo
(1)
rodzicielstwo
(1)
rozwój biologiczny
(1)
rozwój emocjonalny
(1)
rozwój fizyczny
(1)
rozwój językowy
(1)
rozwój prenatalny
(1)
rówieśnicy
(1)
temperament
(1)
teorie rozwoju
(1)
teorie uczenia się
(1)
umieranie
(1)
wczesna dorosłość
(1)
wczesne dzieciństwo
(1)
wiek młodzieńczy
(1)
wiek poniemowlęcy
(1)
wiek przedszkolny
(1)
wiek szkolny
(1)
wychowanie
(1)
zachowania społeczne
(1)
związki uczuciowe
(1)
śmierć
(1)
średnia dorosłość
(1)
średnie dzeciństwo
(1)
25 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Książka w jasny i kompetentny sposób wprowadza w najistotniejsze problemy tej dziedziny wiedzy. Dlaczego ludzie inaczej odczuwają, pracują i wchodzą w odmienne relacje społeczne w różnych okresach swojego życia? Jak one przebiegają? Czy mechanizmy wewnętrzne sterujące naszym działaniem mają charakter stały? Na te i inne pytania próbują odpowiedzieć - odwołując się do teorii Piageta i Wygotskiego, lecz również polemizując z nimi - autorzy niniejszej książki. Psychologia rozwojowa adresowana jest do studentów psychologii, socjologii, pedagogiki i kierunków pokrewnych oraz do szerokiego kręgu czytelników zainteresowanych tą tematyką.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.1180.III.2 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podręcznik psychologii rozwojowej ujmujący problematykę rozwoju człowieka w ciągu pełnego cyklu życia. Kolejne okresy rozwojowe są przedstawione w sposób umożliwiający dostrzeganie ich ciągłości, kierunków zmian, poznawanie mechanizmów oraz uwarunkowań procesów dojrzewania i uczenia się. Książka przeznaczona dla psychologów, pedagogów, lekarzy, studentów psychologii i dziedzin pokrewnych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 1951.III.2 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 1950.III.2 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podręcznik wprowadza w zagadnienia psychologii rozwoju człowieka. W ciekawy i całościowy sposób przedstawia podstawową wiedzę dotyczącą rozwoju człowieka w cyklu życia. Zwięźle i przystępnie omawia klasyczne teorie i najnowsze wyniki badań empirycznych. Zawiera nowe treści dotyczące: ekologii rozwoju i jego kulturowego zróżnicowania, wczesnych relacji społecznych w świetle teorii przywiązania, pomiaru inteligencji i rozwoju poznawczego w kontekście społecznym, rozwoju moralnego oraz współczesnych badań nad teoriami umysłu. Prezentuje aktualne dyskusje, odnosząc wiedzę o rozwoju do praktyki społecznej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 2054 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.1763.III.2 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.1764.III.2 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okładce podt. : Praktyczna psychologia rozwojowa
Książka przedstawia osiem okresów rozwoju człowieka; cztery z nich dotyczą okresu dzieciństwa, jeden - dorastania, a trzy - dorosłości. Każdy z nich przedstawiany jest z dwóch stron, raz od strony najważniejszych zmian i osiągnięć rozwoju, a dwa - od strony zjawisk o charakterze negatywnym, zagrażających realizacji zadań rozwojowych na tym właśnie etapie życia bądź utrudniających, czy nawet uniemożliwiających pomyślne przejście do następnego okresu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.4951.III.2 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 5552.III.2 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.1121 [Magazyn 1], P.349 [Magazyn 1] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Tom II ‘’Psychologii rozwoju człowieka’’ jest pierwszym polskim podręcznikiem akademickim, w którym autorzy opisują całokształt zjawisk rozwojowych człowieka od stadium prenatalnego aż do starości. Odejście od tradycyjnego opisywania rozwoju tylko w okresie dzieciństwa i wieku młodzieńczego jest konsekwencją niekwestionowanego już dziś poglądu, iż rozwój człowieka dokonuje się przez całe życie. Książka charakteryzuje rozwój człowieka w pełnym cyklu życia; jest kontynuacją i rozwinięciem wprowadzającej w zagadnienia ogólne ‘’Psychologii rozwoju człowieka t. 1’’. Umożliwia poznanie osiągnięć i procesów rozwojowych w określonym odcinku życia. Przedstawia dorobek teoretyczny i empiryczny polskiej psychologii rozwojowej na tle literatury światowej. Ma niezwykłe walory dydaktyczne:: prosty i zrozumiały język, bloki rozszerzające – szczegółowe omówienia wybranych problemów oraz podsumowania rozdziałów, słowa kluczowe, pytania kontrolne, literaturę zalecaną do każdego z rozdziałów, indeks rzeczowy oraz indeks osób. Książka adresowana jest do studentów psychologii, pedagogiki oraz psychologów-praktyków.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.2727 [Magazyn 1] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka jest podręcznikiem akademickim, w którym autorzy opisują całokształt zjawisk rozwojowych człowieka od stadium prenatalnego aż do starości. Odejście od tradycyjnego opisywania rozwoju tylko w okresie dzieciństwa i wieku młodzieńczego jest konsekwencją niekwestionowanego już dziś poglądu, iż rozwój człowieka dokonuje się przez całe życie. Książka charakteryzuje: rozwój człowieka w pełnym cyklu życia; umożliwia poznanie osiągnięć i procesów rozwojowych w określonym odcinku życia; przedstawia dorobek teoretyczny i empiryczny polskiej psychologii rozwojowej na tle literatury światowej; ma niezwykłe walory dydaktyczne: prosty i zrozumiały język, bloki rozszerzające - szczegółowe omówienia wybranych problemów oraz podsumowania rozdziałów, słowa kluczowe, pytania kontrolne, literaturę zalecaną do każdego z rozdziałów, indeks rzeczowy oraz indeks osób. Książka adresowana jest do studentów psychologii, pedagogiki oraz psychologów-praktyków.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.6401 [Magazyn 1], P.6400 [Magazyn 1], P.6399 [Magazyn 1], P.6398 [Magazyn 1] (4 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.6396.III.2 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7419.III.2 [Czytelnia B], 7420.III.2 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Książka w sposób nowatorski ukazuje rozwój poszczególnych funkcji psychicznych. Autorzy dokonują w nim charakterystyki rozwoju poznawczego, emocjonalnego, społecznego, moralnego, rozwoju osobowości i różnic indywidualnych, obejmujących całe życie człowieka.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.6402 [Magazyn 1], P.6407 [Magazyn 1], 2625 [Magazyn 2], P.6404 [Magazyn 1], P.6406 [Magazyn 1], P.6403 [Magazyn 1], P.6405 [Magazyn 1] (7 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.2725.III.2 [Wypożyczalnia B], P.1345.III.2 [Wypożyczalnia B] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7421.III.2 [Czytelnia B], 7422.III.2 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Książka: przedstawia problemy i zadania współczesnej psychologii rozwoju człowieka; prezentuje ekologiczne, kulturowe i środowiskowe podejście do badania procesów rozwojowych; przybliża podstawowe modele, koncepcje i teorie rozwoju, zwraca także uwagę na problemy metodologiczne; stanowi wprowadzenie do kolejnych tomów poświęconych: charakterystyce okresów życia człowieka (tom 2) oraz rozwojowi funkcji psychicznych (tom 3). Pozycja jest adresowana przede wszystkim do wykładowców i studentów różnych kierunków uniwersyteckich (pedagogiki, psychologii, socjologii, etnografii itp.) oraz innych szkół wyższych (akademii medycznych, akademii wychowania fizycznego itd.). Może być także użyteczna dla wszystkich zainteresowanych profesjonalnie (psychologów-praktyków) i nieprofesjonalnie problemami rozwoju psychicznego człowieka od poczęcia do późnej starości oraz możliwościami optymalizowania tego rozwoju.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.348 [Magazyn 1], P.1120 [Magazyn 1] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Książka: przedstawia problemy i zadania współczesnej psychologii rozwoju człowieka; prezentuje ekologiczne, kulturowe i środowiskowe podejście do badania procesów rozwojowych; przybliża podstawowe modele, koncepcje i teorie rozwoju, zwraca także uwagę na problemy metodologiczne; stanowi wprowadzenie do kolejnych tomów poświęconych: charakterystyce okresów życia człowieka (tom 2) oraz rozwojowi funkcji psychicznych (tom 3). Pozycja jest adresowana przede wszystkim do wykładowców i studentów różnych kierunków uniwersyteckich (pedagogiki, psychologii, socjologii, etnografii itp.) oraz innych szkół wyższych (akademii medycznych, akademii wychowania fizycznego itd.). Może być także użyteczna dla wszystkich zainteresowanych profesjonalnie (psychologów-praktyków) i nieprofesjonalnie problemami rozwoju psychicznego człowieka od poczęcia do późnej starości oraz możliwościami optymalizowania tego rozwoju.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.2726 [Magazyn 1] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka: przedstawia problemy i zadania współczesnej psychologii rozwoju człowieka; prezentuje ekologiczne, kulturowe i środowiskowe podejście do badania procesów rozwojowych; przybliża podstawowe modele, koncepcje i teorie rozwoju, zwraca także uwagę na problemy metodologiczne; stanowi wprowadzenie do kolejnych tomów poświęconych: charakterystyce okresów życia człowieka (tom 2) oraz rozwojowi funkcji psychicznych (tom 3). Pozycja jest adresowana przede wszystkim do wykładowców i studentów różnych kierunków uniwersyteckich (pedagogiki, psychologii, socjologii, etnografii itp.) oraz innych szkół wyższych (akademii medycznych, akademii wychowania fizycznego itd.). Może być także użyteczna dla wszystkich zainteresowanych profesjonalnie (psychologów-praktyków) i nieprofesjonalnie problemami rozwoju psychicznego człowieka od poczęcia do późnej starości oraz możliwościami optymalizowania tego rozwoju.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.6413 [Magazyn 1], P.6412 [Magazyn 1], P.6409 [Magazyn 1], P.6410 [Magazyn 1] (4 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.6411.III.2 [Wypożyczalnia B], P.6408.III.2 [Wypożyczalnia B] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7423.III.2 [Czytelnia B], 7424.III.2 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. P.7637 [Magazyn 1] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka wskazuje, że ważne są nie tylko treści poznawcze, ale również kształtowanie poczucia wartości ucznia, jego wiary w możliwości odniesienia sukcesu. Nauczyciel może poczuć się autentycznym wychowawcą, kiedy zrozumie, że uczyć to rzeczywiście wychowywać, czyli mieć odpowiedzialny wpływ na kształtowanie się ważnych sfer osobowości, motywacji, hierarchii wartości, skuteczności działania drugiego człowieka. Autor umiejętnie pokazuje, jak w procesie dydaktycznym można wykorzystać teorie psychologiczne, oraz udowadnia, że znajomość psychologii może być bardzo przydatna w mistrzowskim uprawianiu swego zawodu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 2403.III.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Psychologia / Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu ISSN 1898-0473 ; nr 6)
Streszcz. ang. przy rozdz.
Bibliogr. przy rozdz.
Ta książka przedstawia problemy badawcze dotyczące zagadnień rodzinnych czynników rozwoju człowieka. Problemy te, często podejmowane przez psychologów, są ogólnie rozpatrywane z innej perspektywy niż przyjęta w tym badaniu. Tutaj tematem omawiania tych problemów jest rozważenie rodziny jako wartości dla indywidualnego rozwoju wszystkich jej członków (zarówno dorosłych, jak i dzieci). Autorzy podjęli próbę przedstawienia szans rozwoju stworzonych przez dobrze funkcjonującą rodzinę oraz zagrożeń, przed którymi obecnie stoi.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7836.V.2 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 8861.V.2 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 4981 [Magazyn 2] (1 egz.)
E-book
W koszyku
Do udostępniania na czytniku e-book.
Bibliografia strony: 461-513 i przy rozdziałach. Indeksy.
Podręcznik jest obszernym kompendium współczesnej wiedzy psychologicznej dotyczącej rozwoju człowieka. Obejmuje historyczne, teoretyczne i metodologiczne podstawy rozumienia psychicznego rozwoju oraz szczegółową charakterystykę poszczególnych okresów życia. Ponadto przedstawia ważne zagadnienia stosowanej psychologii rozwojowej - w edukacji, opiece psychologicznej oraz w psychologicznej diagnostyce i terapii.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. E.126.III.2 [Magazyn 1] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Psychologia rozwoju człowieka / Helen Bee. - Poznań : Zysk i S-ka Wydawnictwo, cop. 2004. - XXIII, 723 s. : ryc. ; 26 cm.
Tyt. oryg.: "Lifespan development" 1998.
Bibliogr. s. 659-723 i przy rozdz.
Podręcznik dla studentów, omawiający w przystępny sposób praktyczne i teoretyczne zagadnienia psychologii rozwojowej, zwłaszcza w aspekcie długoterminowych badań ukazujących związki pomiędzy rozwojem dzieci i dorosłych, demonstrujących przypadki występowania (lub nie) zmian na przestrzeni życia. Szczegółowo zaprezentowane są kolejne okresy rozwojowe, a także podobieństwa i różnice występujące podczas procesu kształtowania się osobowości w zależności od kontekstu i kultury, w której dorasta i wychowuje się dany człowiek. W książce znalazły się także wskazówki, w jaki sposób można stosować w praktyce techniki badań rozwojowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 3917.III.2 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 3916.III.2 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dla studentów psychologii.
Bibliogr. s. 241-267 i przy rozdz. Indeks.
Książka ta opisuje i omawia główne pojęcia rozwojowe w odniesieniu do ich teoretycznego, historycznego i empirycznego tła. Wszystkie pojęcia zdefiniowano, a ich znaczenie poddano analizie, opisano ich genezę i oceniono obecny status w kontekście teorii i badań dotyczących rozwoju. Zamieszczono także wskazówki do dalszej lektury na temat każdego omawianego pojęcia oraz odsyłacze do powiązanych z nim pojęć w książce. Cały materiał został podzielony tematycznie na rozdziały, odpowiadające typowym zagadnieniom poruszanym na wykładach z tej dziedziny, więc książka ta będzie doskonałym uzupełnieniem wiedzy ze wszystkich kursów psychologii rozwojowej. Publikacja ta jest przeznaczona głównie dla studentów, którzy muszą poznać język używany przez psychologów rozwojowych do opisu ich badań, ale będzie także przydatna dla bardziej zaawansowanych czytelników, umożliwiając im sprawdzenie swych poglądów na temat istoty i użycia poszczególnych pojęć.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9065.III.2 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10653.III.2 [Czytelnia B], 10652.III.2 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr.
Czym jest rozwój psychiczny człowieka? Jakie są czynniki tego rozwoju? Oto podstawowe pytania na które daje odpowiedź ta książka. Dalej omówiony jest rozwój czynników poznawczych, takich jak: postrzeganie, myślenie i pamięć. Następstwem tego jest rozwój emocjonalny i społeczny oraz rozwój osobowości. Wszystko to związane jest z rozwojem człowieka, poczynając od niemowlęctwa, poprzez wiek przedszkolny, młodzieńczy aż do dorosłości. W książce zgromadzono kompendium wiedzy, niezbędnej nauczycielowi w pracy wychowawczej, stąd podtytuł "Podręcznik dla nauczycieli". Na marginesie wypada tylko dodać, że jest to skrócona i uwspółcześniona wersja popularnego podręcznika A. Matczak i Z. Włodarskiego "Wprowadzenie do psychologii", na którym wychowały się całe pokolenia nauczycieli.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 2566 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.4615.III.2 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.1289.III.2 [Czytelnia B], P.4614.III.2 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia strony: 252-267. Indeksy.
Książka: przedstawia problemy i zadania współczesnej psychologii rozwoju człowieka; prezentuje ekologiczne, kulturowe i środowiskowe podejście do badania procesów rozwojowych; przybliża podstawowe modele, koncepcje i teorie rozwoju, zwraca także uwagę na problemy metodologiczne; stanowi wprowadzenie do kolejnych tomów poświęconych: charakterystyce okresów życia człowieka (tom 2) oraz rozwojowi funkcji psychicznych (tom 3).
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Filia Radzyń Podlaski. Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.216.III.2 [Wypożyczalnia. Filia Radzyń Podlaski], F.215.III.2 [Wypożyczalnia. Filia Radzyń Podlaski], F.214.III.2 [Wypożyczalnia. Filia Radzyń Podlaski] (3 egz.)
Filia Radzyń Podlaski. Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.213.III.2 [Czytelnia. Filia Radzyń Podlaski] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej