Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(3)
Forma i typ
Książki
(3)
Dostępność
tylko na miejscu
(3)
wypożyczone
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(1)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(3)
Autor
Kacprzak Lech
(1)
Libiszowska-Żółtkowska Maria (1945- )
(1)
Ostrowska Krystyna (1940- )
(1)
Walc Wiesław
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(3)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Temat
PRZEMOC w SZKOLE
(3)
UCZNIOWIE
(2)
AGRESYWNOŚĆ
(1)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(1)
NAUCZYCIELE
(1)
Słowo kluczowe
profilaktyka
(2)
szkoła
(2)
agresja
(1)
cyberprzemoc
(1)
pedagogika resocjalizacyjna
(1)
przemoc
(1)
przemoc rówieśnicza
(1)
zapobieganie
(1)
3 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 253-271
Książka adresowana jest do teoretyków i praktyków życia społecznego: socjologów, pedagogów i psychologów wychowania, nauczycieli, rodziców, samorządowców, dziennikarzy, pracowników służb społecznych i porządkowych, studentów i uczniów - a więc wszystkich zainteresowanych i odpowiedzialnych za publiczny porządek oraz jakość życia społecznego w różnych jego obszarach. W książce zamieszczono 14 autorskich tekstów specjalistów z zakresu nauk społecznych (psychologii, pedagogiki, kryminologii, socjologii wychowania), co pozwala na ukazanie problemu agresji w szkole z wielu uzupełniających się perspektyw. Prezentowane są też wyniki badań na próbach ogólnopolskich oraz projekty i postulowane działania, jakie należy podjąć w celu zapobiegania i zwalczania agresji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. P.6643.VI.12 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7496.VI.12 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Streszcz. ang. przy pracach.
Publikacja składa się z trzech rozdziałów: Zjawisko przemocy w szkole, Kulturowe konteksty przemocy, Profilaktyka przemocy. Publikacja jest owocem wysiłku szeregu autorów – przedstawicieli różnych dyscyplin naukowych. Spojrzenie na problem przemocy we współczesnym świecie jest dzięki temu wieloaspektowe. Autorzy są przekonani, że przemoc pojawiająca się w różnych sferach współczesnej rzeczywistości jest fenomenem wobec którego nie można pozostać obojętnym. Jego skutki są bowiem destrukcyjne zarówno w wymiarze jednostkowym jak i społecznym Publikacja stanowi propozycje spojrzenia na analizowaną kwestię z różnych perspektyw i może odkrycia pewnych, nie do końca jeszcze poznanych jej wymiarów. Powinna być inspiracją do przemyśleń, refleksji, dyskusji oraz działania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11539.VI.12 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Publikacja odnosi się do zaiteresowań autora problematyką związaną z agresywnym zachowaniem się uczniów w środowisku szkolnym oraz możliwościami przeciwdziałania lub zapobiegania temu zjawisku przez nauczycieli. Głównym celem pracy było ustalenie wpływu pedagogicznych kompetencji komunikacyjnych nauczycieli na poprawienie zachowania sie uczniów w środowisku szkolym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 5065.V.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej