Form of Work
Książki
(198)
Status
available
(193)
only on-site
(180)
unavailable
(9)
unknown
(1)
Branch
Magazyny
(92)
Wypożyczalnie
(110)
Czytelnie
(181)
Author
Sierpińska Maria (1950- )
(7)
Kostera Monika (1963- )
(5)
Grzywacz Jacek
(4)
Jachna Tomasz (1950 - )
(4)
Pocztowski Aleksy (1956- )
(4)
Sudoł Stanisław
(4)
Blaik Piotr
(3)
Król Henryk
(3)
Ludwiczyński Antoni
(3)
Nowak Edward (1951- )
(3)
Pawlak Zbigniew
(3)
Romanowska Maria (1947- )
(3)
Sarjusz-Wolski Zdzisław (1936- )
(3)
Skowronek Czesław
(3)
Bańka Waldemar
(2)
Białasiewicz Maria
(2)
Bieniok Henryk
(2)
Brigham Eugene F. (1930- )
(2)
Engelhardt Juliusz (1955- )
(2)
Gabrusewicz Wiktor (1943- )
(2)
Gierszewska Grażyna
(2)
Grzegorczyk Wojciech (1956- )
(2)
Houston Joel F
(2)
Iwin-Garzyńska Jolanta
(2)
Jerzemowska Magdalena (1952- )
(2)
Kokoszczyński Ryszard
(2)
Kowalak Robert
(2)
Kowalczewski Wiesław
(2)
Malara Zbigniew (1951- )
(2)
Marek Stanisław
(2)
Matwiejczuk Wiesław
(2)
McCrary Stuart A
(2)
Mruk Henryk
(2)
Piecuch Teresa
(2)
Pierścionek Zdzisław
(2)
Pietrzak Tomasz
(2)
Rapacz Andrzej (1951- )
(2)
Sangajło Ryszard
(2)
Sawicki Jarosław
(2)
Stolarek Antoni
(2)
Stronka Dariusz
(2)
Welsyng Cezary
(2)
Wędzki Dariusz
(2)
Adamczyk Adam
(1)
Adamik Anna
(1)
Ajdacki Michał
(1)
Aleszczyk Józef
(1)
Andrews Tim G. (1968- )
(1)
Aniszewska Grażyna
(1)
Banaszyk Piotr
(1)
Bednarczyk Małgorzata
(1)
Bednarski Lech (1929-2006)
(1)
Berdychowski Jerzy
(1)
Bernacki Andrzej (1930- )
(1)
Biczysko Władysław
(1)
Bień Witold (1927- )
(1)
Bifulco Antonia
(1)
Bilińska-Reformat Katarzyna
(1)
Bogdanienko Jerzy (1946- )
(1)
Boratyńska Katarzyna
(1)
Bosiacki Stefan
(1)
Brandenburg Henryk
(1)
Bronakowski Henryk
(1)
Buła Piotr
(1)
Błaszczyk Wanda
(1)
Bławat Franciszek
(1)
Cegłowski Bartłomiej
(1)
Chick Anne
(1)
Ciechan-Kujawa Marlena
(1)
Ciesielski Marek
(1)
Ciesielski Marek (1949- )
(1)
Ciszewska Mariola
(1)
Coulton Gary
(1)
Cyfert Szymon
(1)
Czapka Mirosław
(1)
Czepurko Aleksander
(1)
Czerska Joanna
(1)
Czubakowska Ksenia (1946- )
(1)
Dittmann Iwona
(1)
Dittmann Paweł
(1)
Dittmann Paweł (1950- )
(1)
Drogosz Paweł
(1)
Duczkowska-Piasecka Małgorzata
(1)
Dudycz Tadeusz (1961- )
(1)
Duliniec Aleksandra
(1)
Duraj Jan (1943- )
(1)
Filipiak Beata (1967- )
(1)
Fisher Alan
(1)
Flak Olaf
(1)
Freeman R. Edward (1951- )
(1)
Gabryszak Renata
(1)
Galata Stanisław
(1)
Gilbert Daniel R. (1952- )
(1)
Glinka Beata
(1)
Godziszewski Bohdan (1945- )
(1)
Gorynia Marian (1956- )
(1)
Gołębiewska Barbara
(1)
Gołębiowski Grzegorz (1969- )
(1)
Gołębiowski Tomasz
(1)
Grabowska Magdalena (finanse)
(1)
Year
2010 - 2019
(67)
2000 - 2009
(126)
1990 - 1999
(5)
Time Period of Creation
2001-
(2)
Country
Poland
(198)
Language
Polish
(192)
English
(5)
Sandawe
(1)
Subject
PRZEDSIĘBIORSTWO
(163)
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(47)
ZARZĄDZANIE
(41)
KADRY
(18)
RACHUNKOWOŚĆ
(12)
ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE
(12)
PRZEDSIĘBIORSTWO TURYSTYCZNE
(11)
PRZEDSIĘBIORSTWA MAŁE i ŚREDNIE
(9)
LOGISTYKA GOSPODARCZA
(7)
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELONARODOWE
(7)
INNOWACJE
(5)
PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ (postawa)
(4)
TURYSTYKA
(4)
ANALIZA STRATEGICZNA
(3)
BANKI
(3)
MARKETING
(3)
MARKETING STRATEGICZNY
(3)
OTOCZENIE FIRMY
(3)
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE
(3)
RACHUNEK EKONOMICZNY
(3)
WARTOŚĆ EKONOMICZNA
(3)
DECYZJE
(2)
GLOBALIZACJA
(2)
KAPITAŁ INTELEKTUALNY PRZEDSIĘBIORSTWA
(2)
PLANOWANIE STRATEGICZNE
(2)
PODATEK
(2)
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE
(2)
Przedsiębiorstwo
(2)
SYSTEMY INFORMATYCZNE ZARZĄDZANIA
(2)
ZARZĄDZANIE KRYZYSOWE
(2)
ALIANS STRATEGICZNY (ekon.)
(1)
ANALIZA WARTOŚCI
(1)
ARKUSZE KALKULACYJNE
(1)
BUDŻETY RODZINNE
(1)
CONTROLLING
(1)
EKONOMETRIA
(1)
FINANSE
(1)
FINANSE MIĘDZYNARODOWE
(1)
FINANSE PUBLICZNE
(1)
GEOGRAFIA GOSPODARCZA
(1)
HANDEL ELEKTRONICZNY
(1)
HANDEL ZAGRANICZNY
(1)
INFORMACJA
(1)
INTERNACJONALIZACJA PRZEDSIĘBIORSTW
(1)
JĘZYK ROSYJSKI
(1)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(1)
KOMUNIKOWANIE MARKETINGOWE
(1)
KORESPONDENCJA HANDLOWA
(1)
KULTURA ORGANIZACYJNA
(1)
LOGISTYKA
(1)
MARKETING ELEKTRONICZNY
(1)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(1)
MONOPOLE
(1)
MYŚLENIE TWÓRCZE
(1)
NOWY PRODUKT
(1)
ORGANIZACJA
(1)
ORGANIZACJA UCZĄCA SIĘ
(1)
PIENIĄDZ
(1)
PRACA
(1)
PROMOCJA HANDLOWA
(1)
PRZEDSIEBIORSTWO
(1)
PUBLIC RELATIONS
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(1)
PŁYNNOŚĆ FINANSOWA
(1)
RYZYKO FINANSOWE
(1)
STATYSTYKA GOSPODARCZA
(1)
SYMULACJA
(1)
Transfer technologii
(1)
UMOWA
(1)
UNIA EUROPEJSKA
(1)
USŁUGI
(1)
ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI
(1)
ZARZĄDZANIE RYZYKIEM
(1)
ZARZĄDZANIE WIEDZĄ
(1)
Zarządzanie innowacjami
(1)
Zarządzanie jakością
(1)
Subject: time
2001-0
(3)
1989-
(2)
2001-
(2)
Genre/Form
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(83)
MATERIAŁY POMOCNICZE DLA SZKÓŁ WYŻSZYCH
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Domain
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Kultura fizyczna i sport
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
198 results Filter
Book
In basket
Zmieniające się warunki otoczenia, niepewność działania, rosnące wymagania klientów, zaostrzająca się konkurencja wymuszają na przedsiębiorstwach podejmowanie działań zwiększających efektywność funkcjonowania i doskonalenie procesów zarządzania. Menedżerowie i właściciele firmy wymagają stałego dostępu do informacji na temat jej sytuacji wewnętrznej i zewnętrznej, informacji użytecznej, eliminującej niepewność, ułatwiającej podejmowanie decyzji. Jednym z ważniejszych narzędzi w tym zakresie jest analiza działalności i rozwoju przedsiębiorstwa, opierająca się na analizie ekonomiczno-finansowej, a więc na jej różnego typu technikach i narzędziach. W "Analizie działalności i rozwoju przedsiębiorstwa" skoncentrowano zatem uwagę na ocenie zasobów firmy (trwałych, obrotowych, kapitałowych, ludzkich), efektywności jej działania (m.in. na analizie procesów sprzedaży, kosztów, wyników finansowych, rentowności, płynności finansowej) oraz na analizie procesów podejmowania decyzji rozwojowych, m.in. na ocenie projektów inwestycyjnych, wycenie wartości rynkowej firmy, planowaniu podstawowych wielkości finansowych.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.5484.IX.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 6880.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Prawidłowa ocena kondycji finansowej przedsiębiorstwa jest niezbędna nie tylko dla bieżącego zarządzania, ale i planowania. Pozwala również uchronić firmę przed negatywnymi skutkami spadku koniunktury w gospodarce, jak i wykorzystać pozytywne trendy w niej zachodzące. Autor odpowiada na pytanie: jak znaleźć właściwy sposób oceny kondycji finansowej przedsiębiorstwa za pomocą znanych powszechnie wskaźników finansowych oraz na podstawie miernika, który mógłby w sposób syntetyczny przedstawić obraz kondycji finansowej przedsiębiorstwa? Praktycznie omawia zastosowanie różnorodnych mierników finansowych m.in: wskaźników płynności, wskaźników rentowności, wskaźników zadłużenia, wskaźników aktywności i obrotowości, wskaźników efektywności rynkowej, a także mierników syntetycznych i ryzyka finansowego. Niezwykle cenne są w książce bogate przykłady.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 2718.VIII.4.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
"Zakres tematyczny rozpatrywanych w podręczniku zagadnień obejmuje wszystkie ważniejsze problemy dotyczące metod gospodarowania oraz mechanizmów funkcjonowania i rozwoju przedsiębiorstw rynkowych z uwzględnieniem aktualnej wiedzy i szeregu rozwiązań normatywnych, które zostały wprowadzone do przedsiębiorstw po 1990 roku. Dzięki temu podręcznik stanowi syntezę wiedzy specjalistycznej; w pewnej mierze jest ona też podsumowaniem wyników badań własnych autorów [...]. Przedmiot, treść i zakres [...] opracowania powodują, że podręcznik może stanowić odpowiednią pomoc w opanowaniu wiedzy o przedsiębiorstwie dla studentów nie tylko studiów ekonomicznych, ale także uniwersyteckich i politechnicznych. Dodać jednocześnie należy, że może on również być przydatny i wykorzystany przez kadrę kierowniczą przedsiębiorstw".
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.2550 [Magazyn 1] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 3795.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Dynamiczne zmiany w gospodarce, spowodowane szybkim rozwojem technicznym i technologicznym oraz wzrost konkurencji, zmuszają podmioty gospodarcze do nieustannego przystosowywania się do nowych warunków prowadzenia działalności. Przedsiębiorstwo, które zamierza utrzymać lub umocnić swoją pozycję na rynku musi stale dostosowywać się do wciąż zmieniającej się sytuacji rynkowej oraz potrzeb i wymagań konsumentów. Coraz większa konkurencja, zróżnicowanie rynku oraz zmienna sytuacja gospodarcza i związane z tym ryzyko, stanowią imperatywy zmuszające przedsiębiorstwo do podejmowania wciąż nowych wyzwań i dokonywania zmian w jego działaniu. Strategia jest podstawowym instrumentem zarządzania przedsiębiorstwem i odgrywa zasadniczą rolę w jego funkcjonowaniu. Strategia przedsiębiorstwa musi być nastawiona także na ciągły rozwój firmy oraz wprowadzanie innowacji, stąd też ma kluczowe znaczenie w osiąganiu sukcesu rynkowego przedsiębiorstwa.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. 2804 [Magazyn 2] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 4427.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
W podręczniku zostały przedstawione teoretyczne podstawy funkcjonowania przedsiębiorstwa i najważniejsze zagadnienia związane z zarządzaniem przedsiębiorstwa. Autor omówił: genezę przedsiębiorstwa; rolę przedsiębiorcy i przedsiębiorczości; przedsiębiorstwo jako główny podmiot życia gospodarczego; otoczenie, cele i misję przedsiębiorstwa; niepewność i ryzyko ekonomiczne; formy, rodzaje, typy i wielkość przedsiębiorstw; zarządzanie przedsiębiorstwem; strukturę organizacyjną przedsiębiorstwa i jego kadrę kierowniczą; zarządzanie strategiczne i operacyjne oraz zarządzanie w sytuacjach kryzysowych; kulturę i etykę przedsiębiorstwa; koniec życia przedsiębiorstwa. Podręcznik jest przeznaczony dla studentów uczelni ekonomicznych, uniwersytetów i politechnik, a także słuchaczy w szkołach biznesu oraz uczestników kursów doskonalących umiejętności menedżerskie.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. P.3887.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Treść książki dobrze oddają jej dwa podtytuły: podstawy nauki o przedsiębiorstwie oraz teorie i praktyka zarządzania. W sposób przejrzysty, prostym językiem przedstawia się nawet najbardziej złożone i dyskusyjne problemy dotyczące istoty przedsiębiorstwa zwłaszcza przemysłowego, jako instytucji oraz zarządzania nim. Wykorzystując dotychczasowy dorobek naukowy dotyczący tematyki książki, autor odwołuje się do wielu autorów polskich i zagranicznych. W zakresie niektórych problemów autor zaznacza wyraźnie swoje odrębne stanowisko w stosunku do innych autorów. Zapoznanie się z książką powinno niejednemu czytelnikowi pomóc zrozumieć istotę procesów i problemów występujących współcześnie w przedsiębiorstwach.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.2549 [Magazyn 1] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 3794.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Tekst częśc. białorus., ang. Streszcz. ang., pol. przy pracach
Bibliogr. przy pracach
W pracy zbiorowej zaprezentowano artykuły, komunikaty z badań pracowników naukowych wydziałów zarządzania i marketingu WSFiZ w Białymstoku, Filii WSFiZ w Ełku, uczelni krajowych i zagranicznych w dwóch grupach problemowych: - zarządzanie marketingowe w handlu współczesnym, dylematy zarządzania marketingowego wybranymi usługami i produktami w Polsce. Wydawnictwo to w naszym przekonaniu może być pomocne dla pracowników, studentów uczelni wyższych oraz praktyków zajmujących się współczesnymi zagadnieniami marketingu.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.7162.IX.16.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 8037.IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Ksiażka łączy w sobie teorię procesu analizy z jej praktycznym wykorzystaniem. Autorzy przybliżają wiele zagadnień z zakresu rachunkowości w celu lepszego przeprowadzania procesu analizy finansowej ze zrozumieniem wpływu polityki rachunkowości na ocenę efektów gospodarowania. Książka skierowana jest do szerokiego grona czytelników, studentów, słuchaczy rozmaitych kursów i szkoleń oraz osób, zajmujacych sie na co dzień analizą finansową.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. P.5135.VIII.5 [Czytelnia C], 6251.VIII.5 [Czytelnia C] (2 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. przy pracach.
Podręcznik prezentuje złożoność i wielokryterialność problematyki ekonomiczno-finansowych aspektów funkcjonowania przedsiębiorstw. Autorzy podejmują istotne problemy współczesnego procesu zarządzania przedsiębiorstwem i identyfikują główne płaszczyzny realizowania działalności gospodarczej. Poszczególne rozdziały prezentują: istotę i rodzaje strategii przedsiębiorstw, planowanie strategiczne, znaczenie ryzyka i ubezpieczenia w działalności przedsiębiorstw, problemy logistyczne, działalność inwestycyjną przedsiębiorstw, gospodarowanie kapitałem obrotowym, politykę zatrudnienia, regulację prawną czasu pracy, koszty pracy, rodzaje finansowania i otoczenie fiskalne działalności przedsiębiorstw, sprawozdawczość i analizę finansową przedsiębiorstwa, metody wyceny wartości przedsiębiorstwa, konkurencyjność przedsiębiorstw i bezpieczeństwo i higienę pracy w przedsiębiorstwach produkujących żywność. Autorz podjęli próbę identyfikacji działalności gospodarczej w kontekście mikro, uwzględniając również szereg uwarunkowań makroekonomicznych. Determinanty wewnętrzne zostały poddane wnikliwej analizie, gdyż w sposób bezpośredni oddziaływują na rachunek ekonomiczny i poziom rentowności przedsiębiorstw. Niewątpliwym atutem podręcznika jest przystępny sposób prezentacji prowadzonych rozważań.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12396.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Podręcznik : materiały dydaktyczne / Akademia Ekonomiczna im. Karola Adameckiego w Katowicach)
Bibliogr. s. 101-108.
Podręcznik dydaktyczny „Konkurencyjność przedsiębiorstwa. Część 1. Pojęcia, definicje, modele” jest przeznaczony dla studentów kierunków ekonomicznych oraz menedżerów i przedsiębiorców chcących pogłębić analizę swojego przedsiębiorstwa. Aby w pełni przyswoić treść podręcznika, Czytelnik powinien mieć wiedzę na temat funkcjonowania przedsiębiorstwa co najmniej na poziomie tytułu licencjata nauk ekonomicznych. Niniejszy podręcznik stanowi kompendium wiedzy o funkcjonowaniu przedsiębiorstwa w warunkach konkurencji. Zawiera przegląd definicji i uwarunkowań konkurencyjności przedsiębiorstwa; prezentację składników konkurencyjności przedsiębiorstwa; wybrane modele konkurencyjności przedsiębiorstwa spotykane w literaturze przedmiotu; zintegrowany model konkurencyjności przedsiębiorstwa podsumowujący treść wcześniejszych rozdziałów.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.9922.IX.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11532.IX.2 [Czytelnia C], 11531.IX.2 [Czytelnia C] (2 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 223-247.
Książka prezentuje metody efektywnego wbudowywania koncepcji trwałego rozwoju w strategię przedsiębiorstwa prowadzące do kreacji dodatkowej wartości dla akcjonariuszy. Autor wskazuje również na wieloaspektowość i złozoność wzajemnych relacji między wdrożeniem koncepcji zrównoważonego przedsiębiorstwa a możliwymi do osiągnięcia przewagami konkurencyjnymi.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14180.VIII.4.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. również przy rozdz.
Książka przeznaczona dla studentów kierunków zarządzania i marketingu, ekonomii, studiów menedżerskich, a także dla praktyków zatrudnionych w przedsiębiorstwach oraz konsultantów. Przedstawia metody budowy strategii konkurencji przedsiębiorstwa oparte na trwałych źródłach przewagi konkurencyjnej. W zakresie strategii wzrostu i rozwoju zaprezentowane są zasady wyboru i metody budowy takich strategii, jak: koncentracja, penetracja rynku, rozwój rynku, integracja pionowa, outsourcing oraz dywersyfikacja. Wiele uwagi poświęcono również zasadom tworzenia strategii umiędzynarodowienia oraz zewnętrznym metodom rozwoju związanym z nowymi warunkami działania przedsiębiorstw.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. 3559 [Magazyn 2] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 3560.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Umiejętne stosowanie metod analizy strategicznej pozwala ocenić szanse przedsiębiorstwa na rynku i przewidzieć czyhające na nie zagrożenia. Dzięki temu można ograniczyć ryzyko błędnych decyzji, aby lepiej sobie radzić na silnie konkurencyjnych rynkach. W podręczniku zostały przedstawione metody analizy strategicznej najczęściej stosowane w zarządzaniu strategicznym. Są to metody służące do analizy makrootoczenia, otoczenia konkurencyjnego oraz sytuacji wewnętrznej przedsiębiorstwa. Szczegółowo została przedstawiona analiza SWOT, pozwalająca zbadać wnętrze organizacji i jej otoczenie konkurencyjne. Cennym uzupełnieniem podręcznika są zestawy ćwiczeń, uczące samodzielnego wykonywania analizy strategicznej. Podręcznik jest przeznaczony dla studentów kierunków ekonomicznych w wyższych uczelniach różnych typów, uczestników kursów doskonalących umiejętności menedżerskie, a także przedsiębiorców i menedżerów.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.3885 [Magazyn 1], P.3884 [Magazyn 1], P.3883 [Magazyn 1], P.3882 [Magazyn 1], P.3881 [Magazyn 1], P.3880 [Magazyn 1], P.3879 [Magazyn 1], P.3878 [Magazyn 1], P.3877 [Magazyn 1], P.3876 [Magazyn 1] (10 egz.)
Book
In basket
Umiejętne stosowanie metod analizy strategicznej pozwala ocenić szanse przedsiębiorstwa na rynku i przewidzieć czyhające na nie zagrożenia. Dzięki temu można ograniczyć ryzyko błędnych decyzji, aby lepiej sobie radzić na silnie konkurencyjnych rynkach. W podręczniku zostały przedstawione metody analizy strategicznej najczęściej stosowane w zarządzaniu strategicznym. Są to metody służące do analizy makrootoczenia, otoczenia konkurencyjnego oraz sytuacji wewnętrznej przedsiębiorstwa. Szczegółowo została przedstawiona analiza SWOT, pozwalająca zbadać wnętrze organizacji i jej otoczenie konkurencyjne. Cennym uzupełnieniem podręcznika są zestawy ćwiczeń, uczące samodzielnego wykonywania analizy strategicznej. Podręcznik jest przeznaczony dla studentów kierunków ekonomicznych w wyższych uczelniach różnych typów, uczestników kursów doskonalących umiejętności menedżerskie, a także przedsiębiorców i menedżerów.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.1252 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.1254.IX.6 [Wypożyczalnia C], 1736.IX.6 [Wypożyczalnia C] (2 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. P.1253.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
W książce przedstawiono zależności między strategią firmy, jako sposobem budowania trwałej przewagi konkurencyjnej, a kulturą organizacyjną, która silnie wpływa na możliwość realizacji tej strategii. Autorzy kolejno omówili: istotę strategii i kultury organizacyjnej; miejsce kultury organizacyjnej w zarządzaniu strategicznym; narzędzia kształtowania i wspierania kultury organizacyjnej (m.in. polityka personalna, przywództwo, budowanie zespołów, motywowanie, public relations); zarządzanie firmą w szybko zmieniającym się otoczeniu.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.4913.IX.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 5480.IX.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Prezentowany podręcznik zawiera najbardziej elementarną wiedzę z zakresu organizacji i zarządzania przedsiębiorstwem niezbędną każdemu ekonomiście, niezależnie od ukończonego kierunku studiów.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 1351.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Prezentowany podręcznik zawiera najbardziej elementarną wiedzę z zakresu organizacji i zarządzania przedsiębiorstwem niezbędną każdemu ekonomiście, niezależnie od ukończonego kierunku studiów. Powinni z niego także korzystać nieekonomiści zajmujący wszelkie stanowiska kierownicze. Został napisany prostym i komunikatywnym językiem ułatwiającym percepcję tekstu.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 1352.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. przy rozdz.
W książce przedstawiono przegląd i analizę najważniejszych problemów zarządzania współczesnymi organizacjami biznesowymi i administr acyjnymi. Omówiono problemy konkurencyjności i elastyczności w procesie zarządzania, instrumenty wspomagające zarządzanie, klastry j ako nową formę organizacji przedsiębiorstw, zarządzanie zasobami ludzkimi, w tym zarządzanie zmianami personalnymi i kapitałem ludzk im oraz zasady, instrumenty i korzyści zarządzania ekologicznego.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.7403.IX.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 8383.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Podręcznik dotyczy podstaw organizacji i zarządzania produkcją w przedsiębiorstwie, jest to swoiste kompendium wiedzy na ten temat. Zakres przedmiotowy opracowania podzielony jest na pięć rozdziałów, poprzedzonych wstępem, całość kończy wykaz wykorzystanej literatury.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.8645 [Magazyn 1], P.8644 [Magazyn 1] (2 egz.)
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.8643.IX.9 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10095.IX.9 [Czytelnia C], 10094.IX.9 [Czytelnia C] (2 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again