Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(46)
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
Książki
(46)
E-booki
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(43)
dostępne
(29)
wypożyczone
(3)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(10)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(22)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(43)
Autor
Gierszewska Grażyna
(3)
Pawlak Zbigniew
(3)
Romanowska Maria (1947- )
(3)
Dziekoński Michał
(2)
Kluzek Marta
(2)
Penc-Pietrzak Ilona
(2)
Tokarski Maciej
(2)
Banaszyk Piotr
(1)
Berliński Lechosław
(1)
Biliński Witold
(1)
Blackwell Edward
(1)
Borowska Joanna
(1)
Brown John Seely
(1)
Ciechan-Kujawa Marlena
(1)
Cyfert Szymon
(1)
Czepurko Aleksander
(1)
Dittmann Paweł (1950- )
(1)
Elkin Paul M
(1)
Filar Ewa
(1)
Fiore Frank (1946- )
(1)
Gadomska-Lila Katarzyna
(1)
Gorlewski Bartłomiej
(1)
Gorynia Marian (1956- )
(1)
Gryko Józefa Monika
(1)
Hagel John
(1)
Hermaniuk Tomasz
(1)
Jaworski Jacek
(1)
Karpacz Jarosław
(1)
Komorowski Jan (ekonomia)
(1)
Konarzewska-Żuczek Anna
(1)
Korczyn Aleksander
(1)
Kozielski Robert
(1)
Kozielski Robert (1968- )
(1)
Kozina Andrzej (1958- )
(1)
Kubiak Jarosław
(1)
Marecki Krzysztof (1952- )
(1)
Miller Michael (1958- )
(1)
Niestrój Roman
(1)
Nowaczyk Tomasz
(1)
Opolski Krzysztof
(1)
Sawicki Jarosław
(1)
Sekuła Zofia
(1)
Sitkiewicz Ryszard
(1)
Skrzypek Jerzy
(1)
Stefko Olga
(1)
Strzelecka Magdalena
(1)
Tokarski Andrzej
(1)
Tokarski Andrzej (ekonomia)
(1)
Waliszewski Krzysztof
(1)
Waters Donald (1949- )
(1)
Waśniewski Krzysztof Antoni
(1)
Westwood John (1947- )
(1)
Wieloch Maciej
(1)
Williams Kevan
(1)
Wiśniewska Dorota
(1)
Wolański Michał
(1)
Wrońska-Bukalska Elżbieta
(1)
Wymysłowski Sławomir
(1)
Wójcik Jacek
(1)
Wójcik Jacek (ekonomia)
(1)
Węgrzyn Bogusław Antoni
(1)
Łukaszewicz Joanna
(1)
Śliwa Jan
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(19)
2000 - 2009
(27)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(47)
Język
polski
(46)
angielski
(1)
Temat
PRZEDSIĘBIORSTWO
(44)
PLANOWANIE STRATEGICZNE
(9)
ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE
(6)
MARKETING
(4)
ZARZĄDZANIE
(4)
KADRY
(2)
PORADNIKI
(2)
PRZEDSIĘBIORSTWA MAŁE i ŚREDNIE
(2)
AGROBIZNES
(1)
BUDŻET
(1)
Biznesplan
(1)
DECYZJE FINANSOWE
(1)
GEOGRAFIA GOSPODARCZA
(1)
INNOWACJE
(1)
KULTURA ORGANIZACYJNA
(1)
NEGOCJACJE
(1)
OGRODNICTWO
(1)
OUTSOURCING
(1)
PLANOWANIE GOSPODARCZE
(1)
PODRĘCZNIKI
(1)
Planowanie
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
WARTOŚĆ EKONOMICZNA
(1)
ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI
(3)
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(3)
PORADNIKI
(3)
Podręcznik
(2)
Opracowanie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Słowo kluczowe
przedsiębiorstwo
(25)
biznesplan
(19)
analiza SWOT
(7)
plan marketingowy
(5)
zarządzanie strategiczne
(5)
analiza strategiczna
(4)
planowanie
(4)
planowanie finansowe
(4)
strategia
(4)
działalność gospodarcza
(3)
finansowanie
(3)
firma
(3)
audyt marketingowy
(2)
finanse
(2)
finanse przedsiębiorstw
(2)
gospodarstwo rolne
(2)
plan strategiczny
(2)
planowanie strategiczne
(2)
strategia marketingowa
(2)
zarządzanie
(2)
zarządzanie jakością
(2)
zarządzanie przedsiębiorstwem
(2)
zarządzanie zasobami ludzkimi
(2)
zdolność kredytowa
(2)
TQM
(1)
agrobiznes
(1)
analiza finansowa
(1)
atrakcyjność inwestycyjna
(1)
budżetowanie
(1)
cykl życia produktu
(1)
dopasowanie organizacyjne
(1)
dywidendy
(1)
finance
(1)
franchising
(1)
fundusze europejskie
(1)
fuzja
(1)
geografia gospodarcza
(1)
gospodarka przestrzenna
(1)
internacjonalizacja
(1)
inwestycje
(1)
konkurencyjność
(1)
kontrola marketingowa
(1)
kultura organizacyjna
(1)
logistyka
(1)
lokalizacja
(1)
management
(1)
marketing
(1)
marketing mix
(1)
małe i średnie przedsiębiorstwa
(1)
misja firmy
(1)
model ekonometryczny
(1)
negocjacje
(1)
ocena ryzyka
(1)
ochrona konkurencji
(1)
offshoring
(1)
ogrodnictwo
(1)
organizacja
(1)
otoczenie przedsiębiorstwa
(1)
plan finansowy
(1)
podatek
(1)
podmiot gospodarczy
(1)
potencjał
(1)
potencjał przedsiębiorstwa
(1)
prognozowanie
(1)
project
(1)
projekt europejski
(1)
przejęcie
(1)
reklama
(1)
restrukturyzacja
(1)
resuscytacja
(1)
rewitalizacja
(1)
rynek
(1)
rynek kapitałowy
(1)
sprawozdanie finansowe
(1)
szereg czasowy
(1)
wartość przedsiębiorstwa
(1)
wizja firmy
(1)
zarządzanie marketingowe
(1)
zatrudnienie
(1)
zintegrowany system zarządzania
(1)
47 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Biznesplan : pytania i odpowiedzi / Tomasz Hermaniuk. - Warszawa : Difin, 2014. - 229, [4] s. : il. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 225-229.
W prezentowanej publikacji autor przedstawia od strony praktycznej proces tworzenia biznesplanu dla dowolnej organizacji gospodarczej. Nowatorską formułą książki jest jej układ składający się z pytań i odpowiedzi. Są to pytania, które najczęściej zadają sobie osoby po raz pierwszy przystępujące do samodzielnego tworzenia biznesplanu. Autor udziela na nie merytorycznych i wyczerpujących odpowiedzi, które w znacznym stopniu ułatwiają przygotowanie własnego dokumentu. Układ książki jest jasny, czytelny i wynika z proponowanej struktury biznesplanu. Autor zaprezentował również najważniejsze źródła finansowania działalności przedsiębiorstw ze wskazaniem na zalety i wady każdego z nich.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14322 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14321.IX.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15233.IX.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 137-138.
Połączenie książki z czynnym arkuszem kalkulacyjnym, na którym przygotowuje się plany finansowe, jest jedyną tego typu publikacją na rynku polskim, umożliwiającą samodzielne i profesjonalne wykonanie planu finansowego do biznesplanu. Plan finansowy został sporządzony w arkuszu kalkulacyjnym Excel z aktywnymi formułami. Wszystkie arkusze kalkulacyjne są ze sobą powiązane za pomocą określonych formuł, zmiany danych wejściowych powodują automatycznie zmiany obliczeń w tabelach analitycznych i podsumowujących.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14746.IX.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15482.IX.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe / Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie. Seria Specjalna, Monografie, ISSN 1899-0428 ; nr 205)
Bibliogr. s. 232-248.
Problemem naukowo-badawczym, który podjęto w pracy, było poszukiwanie efektywnych narzędzi metodycznych procesu planowania negocjacji w przedsiębiorstwie z uwzględnieniem typowych dziedzin jego działania. Przedmiot badań stanowiły negocjacje w przedsiębiorstwie, prowadzone przez jego przedstawicieli (menedżerów, pracowników funkcjonalnych) zarówno z partnerami wewnętrznymi, jak i zewnętrznymi podmiotami. Głównym celem badań było stworzenie kompleksowej i uniwersalnej metodyki planowania negocjacji w przedsiębiorstwie, mającej zastosowanie w poszczególnych dziedzinach jego funkcjonowania (dla różnorodnych rodzajów negocjacji). W pierwszej części pracy omówiono podstawy teoretyczne tych negocjacji oraz opracowano ich kompleksowy i uniwersalny model. Druga, zasadnicza część książki zawiera omówienie metodyki planowania negocjacji w przedsiębiorstwie. W trzeciej części pracy zamieszczono prezentacje empiryczne, stanowiące praktyczną weryfikację wybranych narzędzi szczegółowych z zakresu proponowanej koncepcji teoretyczno-metodologicznej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12098.IX.15 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13213.IX.15 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Biznesplan w praktyce / Andrzej Tokarski, Maciej Tokarski, Jacek Wójcik. - Wyd. 3 zm. - Warszawa : CeDeWu, 2010. - 306 s. : il. ; 24 cm.
(ABC Przedsiębiorcy)
Bibliogr. s. 303-05.
Głównym celem publikacji jest przedstawienie w ujęciu praktycznym standardów sporządzania biznesplanów. Opracowanie ma charakter praktycznego przewodnika, którego kolejne części przedstawiają wykorzystanie biznesplanu w ocenie zdolności kredytowej, w ocenie "specyficznego" podmiotu jakim jest gospodarstwo rolne, a także w możliwości pozyskania środków unijnych w realizacji zakładanych celów działalności. W publikacji zrezygnowano z szerszych rozważań teoretycznych na rzecz praktycznych wskazówek związanych z prawidłowym opracowaniem biznesplanu. W książce zamieszczono również schematy i tablice oraz zestawy pytań sprawdzających wiedzę.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12244.IX.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Oryg.: "The marketing plan" 1990.
Bibliogr. s. 183.
Niniejsza książka jest praktycznym przewodnikiem, który krok po kroku wprowadza Czytelnika w proces planowania marketingowego. Opisane tu metody będą pomocne zarówno przy opracowaniu pełnego planu marketingowego firmy, jak i szczegółowych planów dla pojedyńczego produktu czy rynku. Książka przystępnie przedstawia istotę planu i uzasadnia potrzebę planowania w każdym przedsiębiorstwie. Szczegółowo wyjaśnione są podstawowe zasady planowania marketingowego i struktury różnych typów planu marketingowego. Dokonana została analiza źródeł informacji o rynku, dostępnych wewnątrz i poza przedsiębiorstwem. Omówiono przykładowe formularze, ankiety i wzory dokumentów. Wyjaśnione zostały metody zbierania, analizy i prezentacji danych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 3580.IX.16.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 3581.IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Biznesplan od podstaw / Edward Blackwell. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, 2005. - 194 s. : tab. ; 21 cm.
(Onepress Exclusive)
Słowo kluczowe: biznesplan firma
W książce "Biznes od podstaw" Czytelnik znajdzie omówienie wszystkich etapów tworzenia dobrego biznesplanu: określanie szczegółowej i realnej koncepcji przedsięwzięcia; planowanie przepływów pieniężnych i zapotrzebowania na kapitał; pozyskiwanie kapitału; wprowadzanie biznesplanu w życie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4447.IX.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Biznes Plan / Ewa Filar, Jerzy Skrzypek. - Wyd. 3 rozsz. - Warszawa : Wydawnictwo Poltext, 2004. - 213, [1] s. : rys., tab. ; 23 cm.
Do książki dołączona jest dyskietka o sygn. D.66.
Autorzy wiele uwagi poświęcili najważniejszej i najtrudniejszej części biznes planu - planowi finansowemu, którego prawidłowe opracowanie decyduje o rzetelności dostarczanych informacji, mających podstawowy wpływ na skuteczność zarządzania firmą. Omówili również konstrukcję szczególnego rodzaju biznes planu - planu restrukturyzacji firmy. Książka adresowana jest zwłaszcza do tych osób, które będą samodzielnie przygotowywać plany działania firmy, programy naprawcze czy programy restrukturyzacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.3762.IX.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Celem książki jest pomoc w napisaniu biznesplanu. Autor szczegółowo, krok po kroku opisuje cały proces jego przygotowania, tak by każdy mógł sporządzić swój biznesplan bez większego trudu i w krótkim czasie. Przedstawia elementy, które muszą znaleźć się w każdym biznesplanie - od określenia celów i opisania strategii rynkowej po stworzenie planu wdrożenia i przygotowanie prezentacji, która przyciągnie uwagę inwestorów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4941.IX.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
W tym poradniku starano się przedstawić istotę biznesplanu, zasady jego opracowania i sposoby prezentacji danych, w możliwie przystępnej formie językowej. W pierwszym rozdziale zostały przedstawione podstawy metodyczne biznesplanu. W drugim rozdziale przybliżono zagadnienie bazy wyjściowej do opracowania biznesplanu. Baza ta jest częścią składową planu, w jego części początkowej. W trzecim rozdziale pokazano jedno z możliwych opracowań biznesplanu. Zamieszczony na początku słowniczek ważniejszych pojęć i zestaw mierników ekonomiczno-finansowych dodatkowo wzbogaca zawartość poradnika.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7191.IX.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 8079.IX.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka przedstawia zagadnienia biznesplanu, m.in. strukturę; analizę rynku; plan marketingowy; ocenę założeń biznesplanu przez banki; zasoby ludzkie w biznesplanie; włączenie do analizy problematyki opracowania planu gminy, związanego z kredytem inwestycyjnym oraz współfinansowanie projektów ze środków unijnych; przedstawienie przykładowych wstępnych opracowań biznesplanów przez studentów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7597 [Magazyn 1], 7292.IX.3 [Magazyn 1], P.7598 [Magazyn 1] (3 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.6035.IX.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7293.IX.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Biznesplan w praktyce / Michael Miller. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, 2002. - 348 s. : rys. ; 24 cm.
(Onepress)
Książka zawiera podstawowe wskazówki potrzebne do przygotowania biznesplanu. Uczy, w jaki sposób określać odbiorcę planu, rozpoznawać rynek i jego podstawowe potrzeby, przygotować strategię i ocenić ewentualne formy finansowania. Krok po kroku wprowadza w tajniki tworzenia poszczególnych części typowego biznesplanu. Pokazuje, w jaki sposób napisać przekonujący tekst, zawierający wszystkie niezbędne elementy biznesplanu. Na końcu każdego rozdziału czytelnik znajdzie specjalne "zadania domowe", pomocne w pisaniu biznesplanu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4038.IX.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 157-158.
Książka napisana została z myślą o tych, którzy muszą sprawdzić mniej lub bardziej złożone problemy menedżerskie, w tym założenie lub rozwój własnego przedsiębiorstwa, do podstawowego pytania: Czy to się opłaci? Pokazano tu, na praktycznych przykładach konkretnych przedsiębiorstw, jak stosować metody planowania biznesowego w różnych sytuacjach i dla różnych celów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8344.IX.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9712.IX.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Pozycja przeznaczona dla każdego, kto pragnie zdobyć lub pogłębić wiedzę niezbędną do zapewnienia firmie sukcesu na rynku. Część pierwsza prezentuje podstawowe pojęcia z dziedziny planowania w gospodarce rynkowej oraz udowadniania nieodzowność posługiwania się przez przedsiębiorstwa planami o różnym horyzoncie czasowym. W tej części wyeksponowano biznesplan, jego istotę, cele i funkcje. Zwrócono uwagę na dwa wymiary tego planu: retro- i prospektywny. Część druga ma charakter studium przypadku. Na podstawie założeń metodologicznych opisanych w pierwszej części, przedstawiono jedną z wiarygodnych wersji biznesplanu dla autentycznej firmy działającej na bardzo konkurencyjnym rynku.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 3615.IX.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: Brilliant business plan : what to know and do to make the perfect plan, 2011.
Udane przedsięwzięcie wymaga dobrze przygotowanego biznesplanu. Autor przedstawił w książce podstawowe zagadnienia związane z planowaniem przedsięwzięć biznesowych, zawarł praktyczne rady, jak - krok po kroku, szybko i w prosty sposób - stworzyć własny biznesplan, a także objaśnił, jak najlepiej zaprezentować i wdrożyć ten plan w życie. Jesli pragniesz rozpocząć własną działalność biznesową albo zwiększyć efektywność, a zatem i rentowność istniejącej firmy, ta książka jest właśnie dla Ciebie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12217.IX.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13335.IX.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 279-290.
W monografii omówione zostały uwarunkowania kształtowania Zintegrowanego Systemu Zarządzania w przedsiębiorstwach produkcyjno-usługowych i opracowane zostały modelowe rozwiązania organizacyjne zapewniające jego skuteczne wdrożenie. Tematem przewodnim są zasady i tryb postępowania (dobre praktyki) będące przesłankami lub determinantami skutecznej integracji systemów zarządzania polskich przedsiębiorstw poprzez kształtowanie filozofii biznesowej i praktyk działania opartych na zarządzaniu przez jakość. Uwzględniono współdziałania w ramach systemu zarządzania w realizacji procesów operacyjnych (analiza rynków i oczekiwań klientów, wytwarzanie produktów, marketing, dostawy i sprzedaż) w ramach procesów zarządzania produktem i wspomagających (zarządzanie systemami innowacyjnymi i informacyjnymi dotyczącymi produktów oraz aspekty środowiska pracy i otoczenia). Procesy te umożliwiają poznawanie potrzeb i badanie satysfakcji konsumentów oraz stanowią punkt wyjścia do ulepszania produkcji i wprowadzania zmian. Szczególne znaczenie ma tu proces wytwarzania towarów, którego parametry technologiczne i jakościowe wymagają monitorowania.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13817.IX.7 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14781.IX.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Głównym celem książki jest przedstawienie standardów sporządzania biznes planów, przybliżenie podstawowych metod i najważniejszych zasad wymagających zastosowania w procesie opracowywania tego dokumentu, a także wskazanie kryteriów formalnej i merytorycznej oceny biznes planu. Książka składa się z trzech części. Część pierwsza ma charakter wprowadzenia do tematyki biznes planu. Druga część książki poświęcona jest prezentacji podstawowych elementów biznes planu. Celem części trzeciej jest prezentacja praktycznych rozwiązań stosowanych w zakresie budowy biznes planu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 5334.IX.3 [Czytelnia C], 6133.IX.3 [Czytelnia C] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Książka wskazuje na wiele istotnych funkcji biznesplanu jako narzędzia bieżącego zarządzania firmą. Obejmuje takie zagadnienia jak: funkcje i struktura biznesplanu, biznesplan a strategiczne zarządzanie firmą, finansowy wymiar biznesplanu, ocena przedsięwzięcia gospodarczego. Publikacja omawia wyczerpująco problematykę biznesplanu, podając liczne przykłady. Przedstawia sygnalizowane zagadnienia w sposób kompleksowy i wszechstronny.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4418.IX.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
Do każdego egz. dołączona jest płyta CD o takiej samej sygnaturze jak książka.
Autorzy szczegółowo, krok po kroku pokazują, jak napisać profesjonalny plan marketingowy. Z tej książki dowiesz się: – od czego zacząć przygotowywanie planu marketingowego, – jakie informacje powinien zawierać plan marketingowy, – jak zgromadzić dane, które wprowadzamy do przygotowanego szablonu planu online, – jak opracować kolejne części planu marketingowego, – jakich błędów szczególnie trzeba się wystrzegać, tworząc plan. Dodatkową inspiracją przy opracowywaniu własnego planu marketingowego mogą być omówione w książce i zamieszczone na stronie internetowej przykładowe plany marketingowe różnych firm i instytucji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5162.IX.16.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6360.IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 301-302., netogr. s. 302.
Autorzy szczegółowo, krok po roku pokazują, jak napisać profesjonalny plan marketingowy. Z tej książki dowiesz się: od czego zacząć przygotowywanie planu marketingowego, jakie informacje powinien zawierać plan marketingowy, jak zgromadzić dane, które wprowadzamy do przygotowanego szablonu planu na CD, jak opracować kolejne części planu marketingowego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15360.IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 191-200.
Zamiarem autora nie było przygotowanie kompletnego podręcznika do studiowania tego przedmiotu, lecz napisanie książki, która będzie miała cechy podręcznika, ale jednocześnie będzie prezentowała wyniki badań prowadzonych samodzielnie przez autora lub ze współpracownikami. Eklektyczny charakter tej publikacji (podręcznik i monografia w jednym) wynika z faktu, że na rynku księgarskim występuje bardzo wiele podręczników z zakresu biznesu międzynarodowego, w związku z czym przygotowywanie kompletnego, wyczerpującego, odrębnego, nowego podręcznika wydawało się autorowi zbyteczne.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8805.IX.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10278.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej