Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(3)
Forma i typ
Książki
(3)
Dostępność
tylko na miejscu
(2)
dostępne
(1)
nieokreślona
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(1)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(3)
Autor
Andrews Tim G. (1968- )
(1)
Bilińska-Reformat Katarzyna
(1)
Drogosz Paweł
(1)
Kieżel Małgorzata
(1)
Koniorczyk Grażyna
(1)
Mead Richard (1943- )
(1)
Reformat Beata
(1)
Sikorski Czesław (1943- )
(1)
Sztangret Izabela
(1)
Wiechoczek Joanna
(1)
Żabiński Leszek (1947-2019)
(1)
Żyminkowska Katarzyna
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Temat
KULTURA ORGANIZACYJNA
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELONARODOWE
(1)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(1)
Zarządzanie jakością
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Kultura fizyczna i sport
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
Słowo kluczowe
kultura organizacyjna
(2)
dysonans kulturowy
(1)
e-komunikacja
(1)
etyka biznesu
(1)
globalizacja
(1)
gospodarka rynkowa
(1)
konflikt
(1)
marka
(1)
marketing
(1)
motywowanie pracowników
(1)
personel
(1)
przedsiębiorstwo międzynarodowe
(1)
przedsiębiorstwo turystyczne
(1)
społeczna odpowiedzialność biznesu
(1)
strategia
(1)
struktura formalna
(1)
system nieformalny
(1)
zarządzanie
(1)
zarządzanie międzynarodowe
(1)
zarządzanie strategiczne
(1)
zarządzanie zasobami ludzkimi
(1)
3 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Kultura organizacyjna / Czesław Sikorski. - Wyd. 2 popr. - Warszawa : Wydawnictwo C.H. Beck, 2006. - VIII, [2], 174 s. ; 24 cm.
(Vademecum Menedżera)
Książka adresowana jest do kierowników wszystkich szczebli zarządzania we wszelkiego typu organizacjach, którym oferuje określone instrumenty zarządzania kulturą organizacyjną. Książka może być również użyteczna dla studentów zainteresowanych społecznymi problemami zarządzania, którym oferuje pomoc w usystematyzowaniu wiedzy na temat kulturowych uwarunkowań zachowania ludzi w organizacji. Przeznaczona jest wreszcie dla tych, którzy interesują się po prostu człowiekiem, jego potrzebami i motywami zachowań.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.4845 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 5235.IX.4 [Czytelnia C], 5234.IX.4 [Czytelnia C] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: International management : culture and beyond, 2009.
Bibliogr. s. 585-596.
Publikacja stanowi wprowadzenie do niezwykle rozbudowanej dziedziny, jaką jest zarządzanie międzynarodowe. Omawia najważniejsze zagadnienia związane z prowadzeniem międzykulturowej działalności, m.in. wpływ aspektów kulturowych na zachowania ludzi w miejscu pracy oraz na wewnętrzne systemy w firmie, globalne i strategiczne elementy międzynarodowego biznesu, a także podkreśla rolę, jakoą odgrywają czynniki pozakulturowe w procesach podejmowania decyzji i ich wdrażania. Aspekty teoretyczne zostały zilustrowane licznymi studiami przypadków z Europy, Stanów Zjednoczonych, Bliskiego Wschodu, Ameryki Łacińskiej, Afryki i Azji, jak również licznymi ćwiczeniami ułatwiającymi utrwalanie wiedzy. Poza głownymi tematami omówionymi w podręcznikach poświęconych międzynarodowemu zarządzaniu, publikacja obejmuje także zagadnienia, które nie są zazwyczaj poruszane w tym kontekście. Należą do nich: wpływ aspektów kulturowych na firmy rodzinne, nieformalny patronat, globalizacja kontra lokalizacja, e-komunikacja, konwergencja i dywergencja w zagranicznych filiach, znaczenie zachodniego stylu zarządzania zasobami ludzkimi dla innych kultur, nadzór nad marką korporacyjną.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12520.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rozdziały lub artykuły tej książki skatalogowano pod własnymi tytułami. Dostępne pod tytułem pracy zbiorowej.
Bibliografia strony 289-300.
Niniejszy podręcznik jest skierowany do studentów uczelni ekonomicznych, przede wszystkim studiów licencjackich na kierunku Gospodarka Turystyczna lub pokrewnych, zainteresowanych uporządkowaniem podstawowej, elementarnej wiedzy ekonomicznej (na poziomie wyższym) z zakresu zarządzania, marketingu, elementów ekonomiki i finansów przedsiębiorstw turystycznych. Podmioty te, będąc wyodrębnioną klasą (typem) przedsiębiorstw usługowych, zaspakajają potrzeby, w tym oczekiwania, różnych grup turystów („wypoczynkowych”, biznesowych itp.). Starają się czynić to lepiej niż ich konkurenci, z zyskiem dla siebie i dla swoich interesariuszy, a więc i z satysfakcją dla klienta.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Brak informacji o dostępności: sygn. 18832.XX.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej