Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(5)
Forma i typ
Książki
(5)
Dostępność
dostępne
(5)
tylko na miejscu
(4)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(3)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(2)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(4)
Autor
Grzywacz Jacek
(2)
Grzegorczyk Wojciech (1956- )
(1)
Stos Daniel
(1)
Stępniak-Kucharska Anna
(1)
Zieliński Kazimierz (ekonomia)
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(4)
Kraj wydania
Polska
(5)
Język
polski
(5)
Temat
PRZEDSIĘBIORSTWO
(5)
BANKI
(2)
MARKETING STRATEGICZNY
(1)
PRZEDSIEBIORSTWO
(1)
Temat: czas
1989-
(1)
Gatunek
Podręcznik
(2)
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(1)
Słowo kluczowe
przedsiębiorstwo
(5)
banki
(2)
kredyt
(2)
działalność gospodarcza
(1)
faktoring
(1)
finanse
(1)
giełda papierów wartościowych
(1)
integracja
(1)
kryzys
(1)
leasing
(1)
prywatyzacja
(1)
restrukturyzacja
(1)
strategia finansowa
(1)
strategia marketingowa
(1)
5 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 239-248.
„Restrukturyzacja przedsiębiorstw. Przesłanki i procedury”, to praca prezentująca tematykę związaną z projektowaniem i wprowadzaniem zmian w przedsiębiorstwie. Podręcznik zawiera podstawowe zagadnienia z teorii i praktyki zmian restrukturyzacyjnych. Podręcznik ukazuje przy pomocy jakich metod i technik restrukturyzacyjnych przedsiębiorstwa mogą doprowadzić do poprawy swojej efektywności ekonomicznej w sferze finansowej, majątkowo-produkcyjnej, organizacyjnej oraz decyzyjno-własnościowej. Przedstawiono również powiązania przeprowadzonych zmian w jednej sferze działalności z pozostałymi obszarami funkcjonowania podmiotu. Publikacja składa się z dziewięciu rozdziałów, w których przedstawiono zagadnienia dotyczące : istoty przedsiębiorstwa, zmian restrukturyzacyjnych, restrukturyzacji poszczególnych obszarów działania podmiotów gospodarczych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 8889.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Współpraca przedsiębiorstwa z bankiem / Jacek Grzywacz. - Wyd. 4. - Warszawa : "Difin", 2003. - 232 s. : rys., tab. ; 23 cm.
Dana książka to jedyna na polskim rynku publikacja, która w sposób całościowy i przystępny omawia jedno z najważniejszych dla przedsiębiorstw zagadnień. Większość opracowań poświęconych polskiemu systemowi bankowemu adresowana jest do banków, w niewielkim zaś stopniu uwzględnia sią w nich problemy i interesy klienta. Co więcej, zapomina się, że różnego rodzaju procedury bankowe, znane jedynie samym bankowcom, są często swoistą pułapką, narażającą w konsekwencji przedsiębiorstwa na straty finansowe.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 3277 [Magazyn 2], 3276 [Magazyn 2] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.2077.VIII.4.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Współpraca przedsiębiorstwa z bankiem / Jacek Grzywacz. - Wyd. 4 poszerz. - Warszawa : "Difin", 2004. - 232 s. : rys., tab. ; 23 cm.
Dana książka to jedyna na polskim rynku publikacja, która w sposób całościowy i przystępny omawia jedno z najważniejszych dla przedsiębiorstw zagadnień. Większość opracowań poświęconych polskiemu systemowi bankowemu adresowana jest do banków, w niewielkim zaś stopniu uwzględnia sią w nich problemy i interesy klienta.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.2966.VIII.4.4 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.2967.VIII.4.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Finansowanie strategii marketingowych / Wojciech Grzegorczyk. - Bydgoszcz, Łódź : Oficyna Wydawnicza Branta, 2003. - 134 s. : rys., tab. ; 21 cm.
Książka przedstawia problematykę marketingu i finansowania strategii przedsiębiorstwa. Plan marketingowy zawierający najważniejsze cele firmy i środki ich realizacji bez konfrontacji z finansami przedsiębiorstwa oraz źródłami finansowania przedsięwzięć nie może być realizowany w praktyce. Wielkość zasobów, którymi dysponuje firma warunkuje zakres i intensywność działań marketingowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.6916 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4450.VIII.4.4 [Czytelnia C], 7708.VIII.4.4 [Czytelnia C] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 165-174.
Książka skupia się na instrumentach finansowania przedsiębiorstw w różnych fazach rozwoju. Specyficzne problemy finansowe dotyczą firm wchodzących na rynek. Nowe formy zatrudnienia lub samo zatrudnienia wymagają elastycznych źródeł finansowania. Wsparciem dla firm wchodzących na rynek są fundusze podwyższonego ryzyka - venture capital, private equity. W sektorach kreatywnych nowym narzędziem finansowania jest crowdfunding. Zgodnie z wymogami Unii Europejskiej czynnikiem gospodarczym o rosnącym znaczeniu jest ochrona środowiska, w której istotną rolę odgrywają ekoinnowacje oraz związane z nimi ekoinwestycje.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 17007.VIII.4.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17006.VIII.4.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej