Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(4)
Forma i typ
Książki
(4)
Dostępność
dostępne
(5)
tylko na miejscu
(4)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(4)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(1)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(4)
Autor
Nowakowski Marcin Konstanty
(2)
Gwiazda Adam (1946- )
(1)
Schroeder Jerzy
(1)
Wojciechowski Henryk
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(3)
1990 - 1999
(1)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(4)
Temat
PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ MIĘDZYNARODOWA
(4)
MARKETING
(1)
Słowo kluczowe
marketing międzynarodowy
(3)
biznes międzynarodowy
(2)
handel międzynarodowy
(2)
Europejski Bank Centralny
(1)
badania marketingowe
(1)
handel zagraniczny
(1)
korporacja transnarodowa
(1)
logistyka międzynarodowa
(1)
produkt
(1)
promocja
(1)
rynek
(1)
transakcje zagraniczne
(1)
4 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Podręcznik obejmuje podstawowy wykład biznesu międzynarodowego podporządkowany koncepcji przedsiębiorstwa widzianego jako uczestnika międzynarodowych strategii i międzynarodowych operacji. Treść jego obejmuje wykłady na temat: zarządzania, marketingu i finansów międzynarodowych, podstawowych teorii handlu i biznesu międzynarodowego, inwestycji zagranicznych, korporacji transnarodowych. Podręcznik uwzględnia w szerszym zakresie, niż to się zwykle dzieje, problematykę zarządzania finansowego. Wiąże kwestie decyzji finansowych z całokształtem decyzji strategicznych w zarządzaniu przedsiębiorstwami. Jest to wyjście naprzeciw współczesnym tendencjom w myśleniu o internacjonalizacji, co jest bardzo potrzebne przedsiębiorstwom polskim.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 3547 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 3548.XI.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podtytuł, który autorzy nadali niniejszemu podręcznikowi - Od internacjonalizacji do globalizacji - wskazuje na kierunek przemian we współczesnej gospodarce światowej oraz na znaczenie problematyki globalizacji. Biorąc pod uwagę zaawansowanie internacjonalizacji przedsiębiorstw w Polsce, położony został nacisk na kierunek przemian. Warunki konkurowania na rynku ulegają ciągłej ewolucji. Podstawowe tendencje tej ewolucji można określić następująco: globalizacja, regionalizacja oraz „nowa gospodarka”. Przedsiębiorstwo funkcjonujące na rynku międzynarodowym musi się z tymi tendencjami zmierzyć, a ściślej: wpisać się w te tendencje, o ile dąży do sukcesu na skalę międzynarodową. Biznes międzynarodowy jest w niniejszym podręczniku wykładany jako integralna dyscyplina wiedzy, konieczna do opanowania przez menedżera stojącego wobec wyzwań, jakie stwarza biznes prowadzony ponad granicami państw, na skalę międzynarodową czy globalną.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.3034 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.3033.XI.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4066.XI.4 [Czytelnia C], 4067.XI.4 [Czytelnia C] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Podręcznik w sposób syntetyczny omawia zasadnicze problemy i prawidłowości, na jakie napotyka przedsiębiorca chcący nawiązywać kontakty z zagranicznymi podmiotami gospodarczymi oraz prowadzić samodzielną działalność na rynkach zagranicznych. Punktem wyjścia rozważań są zagadnienia powstania i rozwoju rynków międzynarodowych. W kolejnych rozdziałach autorzy zajęli się zagadnieniami mechanizmów kształtowania handlu międzynarodowego, działalnością transakcyjną na rynkach międzynarodowych, rozliczaniem i finansowaniem handlu międzynarodowego, internacjonalizacją działalności gospodarczej, działalnością marketingową na rynkach zagranicznych oraz zarządzaniem kadrą w biznesie międzynarodowym.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 3588 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 3589.XI.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka jest jednym z pierwszych w naszym kraju podręczników z dziedziny marketingu międzynarodowego. Teoretyczne rozdziały uzupełnione zostały 20 studiami przypadku, w których przedstawione zostały interesujące przykłady z praktyki gospodarczej. Są to w ogromnej większości opracowania autorskie i stanowią integralną część niniejszej książki.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 3552 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 3551.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej