Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(33)
Forma i typ
Książki
(33)
Dostępność
tylko na miejscu
(30)
dostępne
(23)
wypożyczone
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(9)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(15)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(30)
Autor
Kuciński Kazimierz (1950- )
(2)
Maksimczuk Aleksander (1949- )
(2)
Piecuch Teresa
(2)
Przychocka Iwona
(2)
Bansal Pratima
(1)
Bednarczyk Małgorzata
(1)
Bifulco Antonia
(1)
Bryx Marek (1953- )
(1)
Chick Anne
(1)
Connors Roger
(1)
Coulton Gary
(1)
Czaja Izabela
(1)
Czechowski Lucjan
(1)
Czudec Adam (1952- )
(1)
Fisher Alan
(1)
Glinka Beata
(1)
Gołembski Grzegorz
(1)
Grzegorzewska-Mischka Ewa
(1)
Gudkova Svetlana
(1)
Guzal-Dec Danuta
(1)
Hoffman Andrew J
(1)
Jamka Beata (1961- )
(1)
Jewtuchowicz Aleksandra
(1)
Klimek Jan
(1)
Kosiedowski Wojciech (1946- )
(1)
Kurczewska Agnieszka
(1)
Lizurej Alicja
(1)
Majkut Robert
(1)
Makieła Zbigniew
(1)
Mellor Noha
(1)
Mellor Robert B
(1)
Moczydłowska Joanna
(1)
Partycki Sławomir (1951- )
(1)
Pawłowski Konrad
(1)
Raich Mario
(1)
Ratajczak Zofia (1937- )
(1)
Saar Małgorzata Anna
(1)
Sasin Robert
(1)
Sawicki Jarosław
(1)
Siedlecka Agnieszka
(1)
Smith Tom
(1)
Staniszewska Aleksandra
(1)
Strzałecki Andrzej (1937- )
(1)
Szlęzak-Matusewicz Joanna
(1)
Targalski Jan (1942- )
(1)
Wasilczuk Julita (1965- )
(1)
Zięba Krzysztof (ekonomia)
(1)
Zwolińska-Ligaj Magdalena
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(29)
2000 - 2009
(3)
1990 - 1999
(1)
Kraj wydania
Polska
(32)
Wielka Brytania
(1)
Język
polski
(30)
angielski
(3)
Temat
PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ (postawa)
(33)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(7)
INNOWACJE
(5)
ROZWÓJ REGIONALNY
(5)
ZARZĄDZANIE
(4)
KULTURA ORGANIZACYJNA
(3)
BEZPIECZEŃSTWO EKONOMICZNE PAŃSTWA
(2)
BIOPALIWA
(2)
ENERGETYKA ODNAWIALNA
(2)
GEOENERGETYKA
(2)
INWESTYCJE ZAGRANICZNE
(2)
MIASTA
(2)
POLITYKA REGIONALNA
(2)
PRZEDSIĘBIORCY
(2)
PRZEDSIĘBIORSTWO TURYSTYCZNE
(2)
REGIONY (adm.)
(2)
SAMORZĄD GMINNY
(2)
SPOŁECZNOŚCI LOKALNE
(2)
SUKCES
(2)
TURYSTYKA
(2)
GOSPODARKA TERENOWA
(1)
HANDEL ELEKTRONICZNY
(1)
KADRY
(1)
KRYZYS FINANSOWY
(1)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(1)
OBSZARY CHRONIONE
(1)
OCHRONA ŚRODOWISKA
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWA MAŁE i ŚREDNIE
(1)
REGIONALIZACJA GOSPODARCZA
(1)
SAMOREALIZACJA
(1)
SPÓŁDZIELCZOŚĆ
(1)
WYDAWNICTWA POPULARNE
(1)
ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE
(1)
Temat: czas
2001-0
(3)
2001-
(2)
Temat: miejsce
POLSKA
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(4)
DANE STATYSTYCZNE
(1)
PODRĘCZNIKI
(1)
PORADNIKI
(1)
Podręcznik
(1)
Słowo kluczowe
przedsiębiorczość
(22)
rozwój regionalny
(7)
innowacyjność
(6)
przedsiębiorczość społeczna
(5)
konkurencyjność
(4)
kultura organizacyjna
(4)
biznesplan
(3)
innowacje
(3)
kapitał ludzki
(3)
kreatywność
(3)
przedsiębiorstwo
(3)
rozwój zrównoważony
(3)
bezpieczeństwo ekonomiczne
(2)
inwestycje zagraniczne
(2)
kapitał
(2)
kariera zawodowa
(2)
kompetencje kierownicze
(2)
małe i średnie przedsiębiorstwa
(2)
miasto
(2)
przedsiębiorczość akademicka
(2)
przedsiębiorstwo turystyczne
(2)
region
(2)
sektor bankowy
(2)
społeczność lokalna
(2)
turystyka
(2)
zarządzanie
(2)
Europa Środkowo-Wschodnia
(1)
Polska Wschodnia
(1)
Program Rozwoju Obszarów Wiejskich
(1)
bank spółdzielczy
(1)
business
(1)
działalność gospodarcza
(1)
e-biznes
(1)
economic
(1)
edukacja przedsiębiorcza
(1)
ekonomia społeczna
(1)
enterprise
(1)
entrepreneurship
(1)
environment
(1)
finansowanie
(1)
firma rodzinna
(1)
gospodarka
(1)
gospodarka oparta na wiedzy
(1)
gospodarstwo agroturystyczne
(1)
gospodarstwo rolne
(1)
granice
(1)
inkubator przedsiębiorczości
(1)
innowacyjność przedsiębiorstw
(1)
instruction
(1)
integracja europejska
(1)
intencje przedsiębiorcze
(1)
kapitał finansowy
(1)
kapitał intelektualny
(1)
kapitał społeczny
(1)
klaster
(1)
kompetencje przesiębiorcze
(1)
korporacja
(1)
kryzys finansowy
(1)
law
(1)
marketing
(1)
media
(1)
natural environment
(1)
obszar chroniony
(1)
opieka zdrowotna
(1)
organizacja charytatywna
(1)
osobowość
(1)
otoczenie przedsiębiorstwa
(1)
parki przemysłowe
(1)
parki technologiczne
(1)
plan marketingowy
(1)
postawa
(1)
praca
(1)
preprzedsiębiorczość
(1)
przedsiębiorca
(1)
przedsiębiorczość gospodarcza
(1)
przedsiębiorczość kobieca
(1)
przedsiębiorczość korporacyjna
(1)
przedsiębiorczość życiowa
(1)
przedsiębiorstwo rozszerzone
(1)
przemysł filmowy
(1)
przemysł muzyczny
(1)
rewitalizacja
(1)
rolnictwo
(1)
rozwój gospodarczy
(1)
rozwój społeczno-ekonomiczny
(1)
rynek turystyczny
(1)
ryzyko
(1)
samorząd lokalny
(1)
sektor publiczny
(1)
sieci innowacji
(1)
socjologia gospodarki
(1)
specjalna strefa ekonomiczna
(1)
sposobności przedsiębiorcze
(1)
społeczna odpowiedzialność biznesu
(1)
spółdzielczość
(1)
strategia
(1)
stres
(1)
struktura
(1)
struktura organizacyjna
(1)
sukces
(1)
33 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 225-[242].
W książce zaprezentowano syntezę najnowszych kierunków badań naukowych w dziedzinie przedsiębiorczości na świecie. Podjęto ważną i w Polsce praktycznie nieznaną problematykę sposobności i intencji przedsiębiorczych. Opisano przedsiębiorczość jako naukę oraz nakreślono jej specyfikę i główne obszary zainteresowań. W celu lepszego zrozumienia współczesnej przedsiębiorczości, w tym problematyki intencji i sposobności przedsiębiorczych, zastosowano podejście interdyscyplinarne. Wykorzystano przede wszystkim dorobek i warsztat ekonomii, socjologii oraz psychologii. Poza dyskusją syntetyzującą wątki teoretyczne, przeprowadzono badania empiryczne. Korzystano z metodologii badań jakościowych i ilościowych, w tym samym wskazując na szeroki potencjał metodologiczny badań z zakresu przedsiębiorczości.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12949.IX.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14082.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr., netogr. s. 291-296.
Przedsiębiorczość jest złożonym zjawiskiem o charakterze interdyscyplinarnym, ponieważ system ekonomiczny nie istnieje samodzielnie. Jest powiązany z szeroko rozumianymi strukturami społecznymi, kulturą, otoczeniem instytucjonalnym oraz prawnym czy wreszcie, w wymiarze jednostkowym, z konstrukcją charakterologiczno-osobowościową osób uczestniczących w systemie. W tak przyjętej perspektywie, książka obejmuje analizę: znaczenia terminu „przedsiębiorczość” i perspektywy teoretycznej, która najpełniej oddaje istotę złożoności zjawiska przedsiębiorczości; uwarunkowań ekonomicznych przedsiębiorczości i przedsiębiorczości w teorii ekonomii; uwarunkowań instytucjonalnych i formalno-prawnych tego zjawiska ; uwarunkowań psychologicznych przedsiębiorczości; wpływu uwarunkowań socjologicznych, czyli oddziaływania kultury, struktur społecznych i stratyfikacji na przedsiębiorczość; wpływu klimatu społecznego na przedsiębiorczość, nierzadko kształtowanego przez realizację w praktyce idei społecznej odpowiedzialności biznesu; najważniejszych cech statystycznych przedsiębiorczości i wpływających na to zjawisko wskaźników makroekonomicznych; najważniejszych cech statystycznych przedsiębiorczości lokalnej i wpływających na nią cech bazy gospodarczej; charakterystyki profilu socjologicznego przedsiębiorców, na przykładzie osób prowadzących działalność gospodarczą we Wrocławiu. Książka łączy w sobie analizę teoretyczną z wynikami badań empirycznych, zarówno tych najnowszych, jak także już nieco wcześniej zrealizowanych, jakkolwiek wciąż wartościowych. Dzięki takiemu podejściu badawczemu w sposób komplementarny zostały scharakteryzowane uwarunkowania przedsiębiorczości w interdyscyplinarnej perspektywie, wraz ze wskazaniem profilu socjologicznego przedsiębiorców działających w wymiarze lokalnym.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14282.IX.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15194.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 122-132.
Tematyka książki jest bardzo różnorodna. Wprowadzeniem do rozważań jest rozdział opisujący potrzebę interdyscyplinarności płaszczyzny badawczej przedsiębiorczości. Kontynuacją rozważań jest rodział dotyczący potencjału rozwojowego polskich przedsiębiorstw i roli raportów dotyczących przedsiębiorczości w skali makro. Rozdział trzeci dotyka problemów związanych z przedsiębiorczością społeczną. Rozdział czwarty jest opisem konkretnego typu przedsiębiorczości, jaką jest przedsiębiorczość rodząca się, inaczej preprzedsiębiorczość. Rozdziały piąty i szósty są poświęcone psychologicznym aspektom przedsiębiorczści: jej komponentm i cechom przedsiębiorczych kobiet. Ostatni rozdział opisuje edukację przedsiębiorczą na poziomie studiów wyższych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15771.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Przedsiębiorczość / Krzysztof Zięba. - Warszawa : CeDeWu, 2016. - 239 s. : il. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 223-239.
Książka Krzysztofa Zięby jest pierwszą w Polsce, skierowaną do szerokiego grona odbiorców publikacją poświęconą preprzedsiębiorczości. Preprzedsiębiorcę definiuje się jako kogoś, kto jest aktywnie zaangażowany w proces zakładania własnej, jeszcze nienarodzonej firmy. Ich liczba w Polsce jest szacowana na około milion osób. Publikacja przedstawia problematykę preprzedsiębiorczości na szeroko zakreślonym tle, obejmującym współczesny paradygmat badań nad przedsiębiorczością, związki między przedsiębiorczością (i preprzedsiębiorczością) a wzrostem gospodarczym oraz sposoby badania procesów założycielskich nowych firm.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.15211 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 16512.IX.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16511.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 157-168.
Książka omawia wybrane obszary i kierunki rozwoju przedsiębiorczości indywisualnej i korporacyjnej osadzone w szeroko rozumianych możliwościach czynnika ludzkiego - w jego potencjale. Książka składa się z sześciu rozdziałów: - wstępnego, dwóch koncentrujących się na źródłach przedsiębiorczości indywidualnej i korporacyjnej oraz trzech poświęconych wybranym uwarunkowaniom przedsiębiorczości w ramach przedsiębiorstwa (rozszerzonego), determinującym rozwój przedsiębiorczości kadr i stymulującym osiąganie efektu synergicznego ich przedsiębiorczych działań.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13587.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Engram)
Bibliogr. przy rozdz. Indeks.
Praca jest zbiorem artykułów na temat psychologicznych problemów przedsiębiorczości. Autorzy przedstawiają wyniki badań dotyczących różnych aspektów aktywności człowieka, ukierunkowanej na osiąganie ambitnych celów. Są tu rozważania o zachowaniu się ludzi dążących do poprawy swojego losu, zarówno w wymiarze jednostkowym, jak i społecznym. Przedsiębiorczość jest tu rozpartywana jako zjawisko wielowymiarowe i pokazanie różnorodności ujęć było jednym z celów tej publikacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13590.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 251-274.
Autorka podejmuje niezykle doniosłą problematykę zarówno z teoretycznego, jak i praktycznego punktu widzenia. Przedsiębiorczość, a ściśle rzecz biorąc - talenty przedsiębiorczości, to jeden z pięciu zasobów terytorium decydujących o szansach jego rozwoju społeczno-gospodarczego, a co za tym idzie - o powodzeniu w rywalizacji konkurencyjnej. Zasób ten nabiera szczególnego znaczenia w gospodarce, która powinna opierać swoją strategię rozwoju na konieczności doganiania krajów przodujących, co wymaga transformacji zasobów i systemów gospodarowania oraz daleko idących przemian społecznych. Na takiej drodze znalazła sie Polska i podjęła te wyzwania. Dla Polski rozwój przedsiębiorczości jest warunkiem sprostania temu wyzwaniu. Praca ta, oprócz walorów merytorycznych, realizuje jednocześnie cel społecznej użyteczności nauki.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.10985.IX.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11954.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz. Indeks.
Dynamizacja gospodarek krajów wysoko rozwiniętych możliwa jest jedynie dzięki lepszemu wykorzystaniu ich potencjału społecznego. Odbywać się to powinno m.in. poprzez stymulowanie rozwoju przedsiębiorczości indywidualnej i korporacyjnej. Ten proces musi obejmować zarówno stwarzanie odpowiednich warunków instytucjonalno-finansowych, jak i rozwój i podnoszenie poziomu edukacji z zakresu przedsiębiorczości. Mimo wyraźnie zarysowanych potrzeb, nie było dotąd w Polsce opracowania, które w kompleksowy sposób ujmowałoby najważniejsze z tego zakresu problemy i zagadnienia.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11153.IX.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12154.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 177-183 i przy rozdz.
Niniejszy podręcznik przybliża Czytelnikowi problematykę przedsiębiorczości w odniesieniu do przedsiębiorstw turystycznych. Treść podręcznika została podzielona na sześć rozdziałów. Rozdział pierwszy wyjaśnia pojęcia przedsiębiorczości i przedsiębiorcy, omawia rodzaje przedsiębiorców i prezentuje teoretyczne podstawy prowadzenia działalności gospodarczej. Rozdział drugi systematyzuje wiedzę teoretyczną i empiryczną dotyczącą strategicznego zarządzania przedsiębiorstwem turystycznym. Rozdział trzeci dotyczy finansowego wsparcia MŚP turystycznych, wykorzystania kapitału własnego i obcego oraz funduszy strukturalnych. Rozdział czwarty skupia się na działaniu przedsiębiorstw turystycznych na konkurencyjnym rynku. W rozdziale piątym poruszono teoretyczne i metodologiczne zagadnienia związane z biznesplanem, natomiast w ostatnim przedstawiono przykładowy biznesplan przedsiębiorstwa agroturystycznego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11690 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11689.XX.4 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12878.XX.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie / Wydawnictwo C.H. Beck. Przedsiębiorczość)
Bibliogr. s. 155-160 i przy rozdz. Indeks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9045 [Magazyn 1], 10626 [Magazyn 2] (2 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16891.IX.4.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Indeks.
Environmental issues now loom large on the social, political, and business agenda. Over the past four decades, "corporate environmentalism" has emerged and been constantly redefined, from regulatory compliance to more recent management conceptions such as "pollution prevention", "total quality environmental management", "industrial ecology", "life cycle analysis", "environmental strategy", "environmental justice," and, most recently, "sustainable development."
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15412.XVII.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Przedsiębiorczość : podstawy teoretyczne / Teresa Piecuch. - Wyd. 2. - Warszawa : Wydawnictwo C.H. Beck, 2013. - 271, [1] s. : il. ; 24 cm.
(Zarządzanie. Przedsiębiorczość)
Bibliogr. s. 249-258 i przy rozdz. Indeks.
Monografia stanowi syntetyczną, a jednocześnie szeroką analizę literatury przedmiotu z zakresu przedsiębiorczości. Książka prezentuje m.in.: różnorodne podejścia do przedsiębiorczości zawarte w teoriach ekonomii i zarządzania, charakterystykę przedsiębiorczości w różnych ujęciach, charakterystykę przedsiębiorcy, uwarunkowania rozwoju przedsiębiorczości, specyfikę MSP oraz ich rolę w kreowaniu zachowań przedsiębiorczych. Drugie wydanie zostało wzbogacone o zagadnienia dotyczące: przedsiębiorczości rodzinnej, przedsiębiorczości kobiet, którą scharakteryzowano w kontekście trudnej sytuacji kobiet na rynku pracy i w pracy zawodowej; przedsiębiorczości akademickiej, przedsiębiorczości społecznej, a także ekonomii społecznej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13408.IX.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14171.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy większości rozdz.
Książka prezentuje dyskusję, jaka toczy się w psychologii na temat przedsiębiorczości. Dobrze porządkuje pojęcie przedsiębiorczości, w którym twórczość jest jej nierozerwalnym elementem, kluczowym dla osiągnięcia sukcesu menedżerów-przedsiębiorców. Jeżeli innowacyjna przedsiębiorczość charakteryzuje ludzi twórczych, to poznanie istoty ich sukcesu w biznesie sprowadza się do psychologicznej analizy osobowości twórczej, wkomponowanej w naturalny kontekst środowiska zawodowego w określonej sytuacji społeczno-ekonomicznej kraju. Publikacja może istotnie przyczynić się do spójnego zrozumienia pojęcia przedsiębiorczości, w jego różnych kontekstach, co jest ważne z perspektywy akademickiej. (prof. dr hab. Andrzej Falkowski, SWPS)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12838.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 181-185.
Niniejsze badanie, będąc z jednej strony uzupełnieniem i kontynuacją wcześniejszych badań wykonywanych przez pracowników KNoP, podejmuje temat specyficznych uwarunkowań konkurencyjności przedsiębiorstw, wynikających z ich lokalizacji i funkcjonowania na obszarach miejskich, w szczególności na terenach kryzysowych. Podejmuje też próbę kwantyfikacji wpływu rewitalizacji miast na przedsiębiorczość. W tym sensie jest opracowaniem nowym na polskim rynku. Jako badanie przyczynkowe o ograniczonym zakresie, nie pretendując do opisania wszystkich ważnych aspektów tego zagadnienia, podejmuje jednak próbę jego ukazania w świetle dostępnych metod badawczych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 16195.XIII.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16194.XIII.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: Change the culture, change the game : the breakthrough strategy for energizing your organization and creating accountability for results, 2011.
Książka przedstawia strategię, której celem jest pomoc liderom w przyspieszaniu zmiany kultury organizacyjnej. W tym znakomitym przewodniku po transformacji kulturowej autorzy proponują model "piramidy rezultatów", prostą i łatwą do zapamiętania metodologię wpływania na sposób myślenia i działania ludzi tak, by osiągnięte zostały pożądane rezultaty. Doskonalenie umiejętności przyspieszania zmiany kulturowej jest kompetencją niezbędną każdemu liderowi, który chce, by jego organizacja była coraz bardziej konkurencyjna. W książce Czytelnik znajdzie dokładną metodologię rozwoju tej umiejętności - metodologię, która jest wykorzystywana przez najbardziej poważane firmy na świecie. W każdym rozdziale znajdują się ciekawe przykłady na to, jak organizacje, które osiągnęły olbrzymi sukces, wykorzystują przedstawione najlepsze praktyki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12607.IX.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe / Akademia Ekonomiczna w Poznaniu ; 98)
Przedsiębiorczość i jakość w turystyce zarówno w skali przedsiębiorstw, jak i regionów oraz jednostek ludzkich jest fascynującym tematem do badań naukowych. Cechą wszystkich zamieszczonych artykułów jest to, że zaprezentowano w nich zarówno bogatą wiedzę teoretyczną, jak też bardzo ciekawe - od strony metodologicznej i poznawczej - wyniki badań. Są one z pewnością ważnym, ale wstępnym krokiem na drodze pełniejszego zrozumienia procesów przedsiębiorczości i jakości w turystyce i tym samym lepszego dostosowania się usługodawców do szybko zmieniającego się i coraz bardziej wymagającego popytu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7048.XX.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: Entrepreneurship for everyone : a student textbook, 2009.
Bibliogr. przy rozdz. Indeks.
Przedsiębiorczość odgrywa ważną rolę w gospodarce rynkowej i stanowi podstawę jej innowacyjności. W książce autorzy - wybitni eksperci - zachęcają do podjęcia działalności na własny rachunek, przekazując niezbędną wiedzę teoretyczną i praktyczną. Czytelnik dowie się między innymi, skąd czerpać pomysły na własny biznes, jak formułować cele strategiczne i opracować biznesplan czy plan marketingowy. Oprócz omówienia kluczowych zagadnień autorzy wyjaśniają, na czym polega specyfika przedsiębiorczości w różnych obszarach gospodarki, od przemysłu farmaceutycznego, biotechnologii, opieki zdrowotnej, przez branżę informatyczną, aż po przemysł muzyczny i filmowy. Podstawowymi zaletami książki są przystępne objaśnienia kluczowych teorii i zasad oraz interesujące studia przypadków dotyczące poszczególnych branż.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13085 [Magazyn 1], 12139.IX.2 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11146.IX.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12138.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16902.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka powstała z potrzeby uporządkowania refleksji o kwestiach podstawowych dla każdego człowieka aktywnego i kreatywnego, a przede wszystkim działającego w sferze biznesu. Treść książki ma podpowiadać jak kontrolować swój rozwój, jak instrumentalizować i obiektywizować jego poszczególne elementy, czyli jak planować i panować nad rozwojem osobistym na drodze do sukcesu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. B.225.III.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej