Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(14)
Forma i typ
Książki
(14)
Dostępność
dostępne
(15)
tylko na miejscu
(13)
wypożyczone
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(8)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(8)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(13)
Autor
Piotrowski Jan Paweł (1950- )
(2)
Bąk Stanisław Andrzej
(1)
Jankowski Tomasz
(1)
Kuśmierski Stanisław
(1)
Lisowski Michał
(1)
Maciejowski Tomasz
(1)
Merski Janusz
(1)
Michałowski Kazimierz
(1)
Pabian Arnold
(1)
Seweryn Renata
(1)
Szymoniuk Barbara
(1)
Traczyk Marek (1961- )
(1)
Wiktor Jan Władysław
(1)
Witek Lucyna
(1)
Ziółkowski Romuald
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(13)
1990 - 1999
(1)
Kraj wydania
Polska
(14)
Język
polski
(14)
Temat
PROMOCJA HANDLOWA
(14)
TURYSTYKA
(9)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(2)
BIAŁYSTOK (woj. podlaskie ; okręg)
(1)
INTERNET
(1)
KOMUNIKOWANIE MARKETINGOWE
(1)
MARKETING
(1)
MARKETING TERYTORIALNY
(1)
MERCHANDISING
(1)
MIASTA
(1)
ODPOCZYNEK
(1)
PODRĘCZNIKI
(1)
POLSKA
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(1)
REKLAMA INTERNETOWA
(1)
SAMORZĄD TERYTORIALNY
(1)
UNIA EUROPEJSKA
(1)
Temat: czas
1989-
(3)
Gatunek
PODRĘCZNIKI
(1)
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(1)
Słowo kluczowe
promocja
(3)
public relations
(3)
reklama
(3)
komunikacja marketingowa
(2)
marketing bezpośredni
(2)
merchandising
(2)
Internet
(1)
komunikacja interpersonalna
(1)
marka
(1)
promocja handlowa
(1)
reklama internetowa
(1)
sponsoring
(1)
sprzedaż osobista
(1)
zachowania konsumenckie
(1)
14 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Publikacje Biznesowe)
Bibliogr.
Książka omawia specyficzne cechy promocji w sieci, metody badań i segmentacji rynku internetowego, konstruowanie programów promocyjnych - dobór odpowiednich matod i narzędzi, kontrola i badanie skuteczności poszczególnych działań promocyjnych, przygotowanie własnej strony www, sposoby jej wykorzystania i pozyskiwania informacji zwrotnej, sieciowa reklama, marketing bezpośredni i promocja sprzedaży, public relations w Internecie. Książka jest kompendium wiedzy o możliwościach Internetu dla specjalistów ds. promocji, marketingu i public relations. Dla wykładowców i studentów stanowi wartościowe uzupełnienie podręczników marketingu, pomijających z reguły temat wykorzystania Internetu w działaniach promocyjnych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.6976 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 7776.IX.16.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6341.IX.16.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka to podstawowe kompedium wiedzy dotyczącej marketingu w turystyce. Opisano w niej zagadnienia związane z marketingiem, produktem turystycznym. Najwięcej miejsca poświęcono tematom dotyczącym instrumentów promocji turystycznej, a w tym reklamy, public relation, sprzedaży, dystrybucji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.1852 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 3114.XX.5 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 5283.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 290-300.
Książka prezentuje bogate instrumentarium promocyjnego oddziaływania na klientów i wybrane aspekty jego integracji. Opisano blisko 300 specyficznych narzędzi promocji mix z wykorzystaniem reklamy, promocji sprzedaży, działań public relations, marketingu bezpośredniego oraz sprzedaży osobistej. Ważne miejsce zajmuje tu promocja interaktywna oraz mobilna. Atutem publikacji jest proponowana przez autora użyteczna koncepcja kompleksowej integracji wszystkich sfer promocji, do których należą: główne jej składowe, środki, formy, treści i wygląd przekazów oraz działalność służb i agencji zajmujących się przygotowaniem i realizacją kampanii. Książka zawiera także instrukcje skutecznego zarządzania działalnością promocyjną.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.6983.IX.17 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7784.IX.17 [Czytelnia C], 7785.IX.17 [Czytelnia C] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Na uwagę zasługuje fakt, że właściwie rozumiany marketing w turystyce wykracza poza ramy przedsiębiorstwa, ma więc swój wymiar mezo- i makroekonomiczny. Jest on określany jako skoordynowana polityka turystyczna na szczeblu terytorialnym (np. gmin, regionów, krajów), nastawiona na zaspokojenie w możliwie największym stopniu potrzeb określonych grup turystów odwiedzających dany obszar. Podobnie jak w firmach, cele marketingu obszaru osiągane są za pomocą typowego instrumentarium marketingowego - odpowiednio ukształtowanego produktu, właściwej polityki cen, pożądanej dystrybucji i stosownego systemu promocji, a zastosowanie tych narzędzi w praktyce w określonej kompozycji powinno być poprzedzone badaniami rynku.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7196 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7195.XX.5 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 8085.XX.5 [Czytelnia B], 8086.XX.5 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Vademecum Menedżera)
Bibliogr. s. 278-282. Indeks.
Autorka omawia w sposób pogłębiony i kompleksowy, z dużą starannością i znawstwem szerokie spektrum zagadnień konstytuujących merchandising. Niniejsza propozycja wydawnicza powinna być inspiracją i pomocą fachową nie tylko dla środowiska akademickiego, słuchaczy kursów doskonalących umiejętności menedżerskie w zakresie sprzedaży, ale przede wszystkim dla firm handlowych, w szczególności małych firm rodzinnych, albowiem daje ona podstawy do samodzielnego stosowania zasad merchandisingu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8517.IX.16.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9939.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Promocja : system komunikacji przedsiębiorstwa z rynkiem / Jan Władysław Wiktor. - Wyd. 1 dodr. 2. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2006. - 308, [3] s. : rys., tab. ; 24 cm.
Książka zawiera pogłębioną analizę roli promocji w strategii marketingowej przedsiębiorstwa. Autor koncentruje swe rozważania na trzech podstawowych elementach procesu komunikacji: nadawcy, odbiorcy oraz formach i instrumentach przekazu, wyróżniając komunikację osobistą, masową i wirtualną. Połączono w niej dorobek teorii komunikacji społecznej z wiedzą w zakresie zarządzania i marketingu, co umożliwiło szerokie, interdyscyplinarne i kompleksowe podejście do problematyki promocji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.4851.IX.17 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 5245.IX.17 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach.
W książce Autorzy mawiają klasyczna kompozycję narzędzi promocji, a więc reklamę, public relations, promocję sprzedaży, merchandising, opakowanie, sprzedaż osobistą, marketing bezpośredni, sponsoring oraz imprezy targowo-wystawiennicze, wzbogaconą o problematykę komunikacji marketingowej w Internecie i gadżetów promocyjnych. Przedstawili także proces budowy nowoczesnego programu komunikacji oraz wizerunku i systemu identyfikacji przedsiębiorstwa.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. P.4699.IX.16.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 5088.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Turystyka stała się obecnie jedną z najbardziej dochodowych dziedzin gospodarki świata. Jest istotną gałęzią gospodarki wielu krajów i regionów zaniedbanych gospodarczo, które dysponują walorami przyrodniczymi i kulturowymi, dającymi możliwość ożywienia gospodarczego, awansu społecznego i kulturalnego lokalnych mieszkańców, co od lat obserwujemy także w naszym kraju. W wielu regionach dotkniętych dziesięcioletnim bezrobociem, np. na obszarach górskich, pojeziernych, nadmorskich, a ostatnio na obszarach Polski wschodniej i środkowej, stanowi ona jedyne lub ważne źródło utrzymania.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7183 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7182.XX.5 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 8071.XX.5 [Czytelnia B], 8070.XX.5 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Międzynarodowe doświadczenia wskazują, że największym stymulatorem rozwoju turystyki są nakłady na promocję i informację. Niniejszy podręcznik wychodzi naprzeciw potrzebom kadr, które zajmują się promocją walorów, atrakcji, miejscowości oraz całych pakietów usług turystycznych. Jego szczególną zaletą jest to, że został napisany przez praktyków.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.474 [Magazyn 1], 1404.XX.5 [Magazyn 1] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Na treść publikacja składa się analiza zjawiska interakcji przestrzennej w aspekcie turystyczno-rekreacyjnym, zachodzącej przede wszystkim na styku miast i obszarów peryferyjnych. Przedmiotem dociekań autorów jest też gospodarka przestrzenna oraz turystyka i rekreacja miejska jako element kształtowania ładu przestrzennego poprzez pryzmat infrastruktury turystycznej i paraturystycznej. Monografia adresowana jest do społeczności akademickiej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7719.XX.1.2 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy niektórych ref.
W publikacji zebrano artykułu pokonferencyjne Koła Naukowego Turystyki Uniwersytetu Szczecińskiego. Skupiono sie na tematyce promocji turystyki, technologiach informacyjnych i strategiach marketingowych w turystyce na konkretnych przykładach w regionach Polski.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.6725 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7564.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach.
Informacja i promocja w turystyce - materiały konferencyjne. Zawarty w niniejszej pracy materiał może być przydatny nie tylko do celów naukowych, ale również dla władz samorządowych, stowarzyszeń i prywatnych gestorów bazy turystycznej - Ponadto, połączenie wiedzy praktycznej i naukowej, przejawiającej się w innym ujmowaniu niektórych prezentowanych zagadnień, może stanowić doskonałe studium badawcze dla studentów szkół wyższych kształcących się w zakresie turystyki i rekreacji. Przedstawione publikacje są autorskimi propozycjami, niekiedy dość subiektywnymi, mającymi jednakże dużą wartość poznawczą. Pomimo dokonanej oceny naukowej, mającej na celu uniknięcie niedociągnięć merytorycznych lub z zakresu warsztatu badawczego, pozostawiono autorom swobodę w formułowaniu własnych poglądów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 1454.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Rozprawy Naukowe / Politechnika Białostocka ISSN 0867-096X ; 152)
Spektrum poruszanych zagadnień ogólnych w książce, a jednocześnie zogniskowanie problematyki na zagadnieniach informacji jest zamierzoną próbą wszechstronnego przeanalizowania możliwości zarządzania turystyką w regionie poprzez zarządzanie informacją turystyczną. Publikacja przeznaczona jest dla szerokiego grona odbiorców, szczególnie dla osób związanych profesjonalnie z turystyką oraz studjujących przedmioty turystyczne.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5586 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7039.XX.5 [Czytelnia B], 7040.XX.5 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Publikacja jest pracą zbiorową pracowników Zakładu Marketingu Instytutu Zarządzania Akademii Świętokrzyskiej. Ma na celu ukazanie wybranych zagadnień wchodzących w skład marketingu turystycznego w ujęciu regionalnym. Przedstawiono teoretyczne podstawy zastosowania marketingu w turystyce, skupiając sie na promocji turystyki regionalnej. Zagadnienia teoretyczne są jakby tłem do rozważań nad szeroko pojętymi działaniami w rzeczywistości gospodarczej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.2760 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.2759.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej