Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Dostępność
tylko na miejscu
(2)
Placówka
Biblioteka Główna. Czytelnie
(2)
Autor
Mierzecka-Szczepańska Anna
(1)
Rozmus Andrzej
(1)
Struck-Peregończyk Monika
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Temat
PRACOWNICY NAUKOWI
(2)
INTEGRACJA SPOŁECZNA
(1)
NIEPEŁNOSPRAWNI
(1)
POSTAWY
(1)
STUDENCI NIEPEŁNOSPRAWNI
(1)
UŻYTKOWNICY INFORMACJI
(1)
WYSZUKIWANIE INFORMACJI
(1)
WYŻSZA SZKOŁA INFORMATYKI i ZARZĄDZANIA (Rzeszów)
(1)
Temat: czas
2001-0
(2)
Temat: miejsce
RZESZÓW (woj. podkarpackie)
(1)
Słowo kluczowe
informacja
(1)
integracja społeczna
(1)
niepełnosprawni
(1)
postawa
(1)
szkolnictwo wyższe
(1)
użytkownik
(1)
wyszukiwanie informacji
(1)
zachowania informacyjne
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
(Nauka - Dydaktyka - Praktyka = Science - Didactics - Practice ; 146)
Bibliogr. s. 155-169.
Publikacja omawia teorię zachowań informacyjnych oraz przedstawia przegląd polskiego i zagranicznego piśmiennictwa na ten temat. Książka dotyczy w szczególności procesu poszukiwania informacji ľ jednego z nurtów badań związanych z użytkownikami informacji. Oprócz tego autorka definiuje wiele pojęć związanych z zachowaniami informacyjnymi m.in. problem informacyjny, potrzebę informacyjną oraz relewancję. Opisuje również wyniki badań, których celem było przedstawienie zagadnienia wyszukiwania informacji w bazach piśmiennictwa naukowego w kontekście potrzeb środowiska akademickiego. Wiele z zagadnień poruszanych w książce nie zostało wcześniej opisanych w polskiej literaturze.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14645.IX.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 167-172.
Niniejsza publikacja adresowana do osób odpowiedzialnych za proces kształcenia i sprawy socjalne na uczelniach wyższych, studentów, wykładowców, osób zajmujących sie profesjonalnie problematyką osób niepełnosprawnych podzielona jest na dwie części. Pierwsza z nich ma za zadanie przybliżyć Czytelnikowi kwestie związane z integracją osób niepełnosprawnych i rolą uczelni w tym zakresie oraz nakreślić sytuację studentów niepełnosprawnych w świetle uwarunkowań prawnych, danych liczbowych i badań. Część druga natomiast prezentuje wyniki badań przeprowadzonych przez autorki, omawia sytuację studentów niepełnosprawnych oraz porusza kwestie związane z postrzeganiem osób niepełnosprawnych i doświadczeniami pracowników naukowo-dydaktycznych w uczeniu osób niepełnosprawnych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13532.IV.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej