Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(19)
Forma i typ
Książki
(19)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(14)
dostępne
(8)
nieokreślona
(4)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(2)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(6)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(18)
Autor
Blatchford Peter
(2)
Kutnick Peter
(2)
Anderson Jason
(1)
Baines Ed 1969-
(1)
Berdondini Lucia
(1)
Chodkiewicz Halina
(1)
Chowne Anne
(1)
DaSilva Iddings Ana Christina
(1)
Dignen Bob
(1)
Dąbrowska Izabela Edyta
(1)
Dąbrowski Łukasz (zarządzanie)
(1)
Gregorczyk Sylwester
(1)
Grucza Bartosz
(1)
Heidema James M. (1946- )
(1)
Jacobs George M
(1)
Katzenbach Jon R. (1932- )
(1)
Kossowska Małgorzata
(1)
Kozak Agnieszka
(1)
Kratzer Jan
(1)
Levy Meredith
(1)
Lipka Anna
(1)
McCafferty Steven G
(1)
McKenzie Carol A
(1)
Murgatroyd Nicholas
(1)
Nunan David
(1)
Ogonek Krzysztof
(1)
Ota Cathy
(1)
Pioterek Paweł
(1)
Puszcz Henryk
(1)
Rutka Ryszard (1946- )
(1)
Smith Douglas K
(1)
Sochacka Iwona
(1)
Sołtysińska Iwona
(1)
Struk Barbara
(1)
Wachowiak Piotr
(1)
Wróbel Piotr
(1)
Zaborek Michał
(1)
Zdziemborska Anna
(1)
Łasiński Gabriel
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(7)
2000 - 2009
(10)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(7)
Kraj wydania
Polska
(11)
Anglia
(3)
Wielka Brytania
(2)
Kiribati
(1)
Holandia
(1)
Nowy Jork (stan) (USA)
(1)
Język
polski
(11)
angielski
(8)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(5)
Gimnazja
(1)
Nauczyciele
(1)
Szkoły podstawowe
(1)
Temat
PRACA ZESPOŁOWA
(11)
Praca zespołowa
(8)
Nauczanie języków obcych
(4)
KADRY
(3)
Metody nauczania
(3)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(2)
ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI
(2)
BIBLIOTEKARSTWO
(1)
BIBLIOTEKI NAUKOWE
(1)
JĘZYK ANGIELSKI
(1)
Komunikacja międzykulturowa
(1)
Komunikacja niewerbalna
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Konflikt
(1)
Korespondencja
(1)
Kultura
(1)
Nauczanie na odległość
(1)
Nauczanie początkowe
(1)
Negocjacje
(1)
ORGANIZACJE
(1)
PORADNIKI
(1)
POZNAŃ (woj. wielkopolskie)
(1)
Pedagogika wczesnoszkolna
(1)
Pomoce dydaktyczne
(1)
RELACJE MIĘDZYLUDZKIE
(1)
STOSUNKI INTERPERSONALNE
(1)
TRENING GRUPOWY (psychol.)
(1)
UCZENIE SIĘ
(1)
WSPÓŁDZIAŁANIE
(1)
WSPÓŁZAWODNICTWO PRACY
(1)
WYŻSZA SZKOŁA BANKOWA (Poznań). BIBLIOTEKA
(1)
ZARZĄDZANIE
(1)
ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE
(1)
Temat: czas
1989-
(1)
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI
(1)
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(1)
Podręcznik
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(8)
Językoznawstwo
(7)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Słowo kluczowe
group work
(6)
praca zespołowa
(6)
study and teaching
(6)
zespół
(3)
English language
(2)
komunikacja
(2)
organizacja
(2)
rozwiązywanie problemów
(2)
zarządzanie projektami
(2)
zespół projektowy
(2)
assessment
(1)
biblioteka
(1)
conflict management
(1)
cooperative learning
(1)
education
(1)
group learning
(1)
grupa
(1)
individual learning
(1)
interactive tasks
(1)
intercultural communication
(1)
komunikacja społeczna
(1)
konflikt
(1)
kultura organizacji
(1)
kultura organizacyjna
(1)
language
(1)
learning
(1)
methods of teaching
(1)
moderacja
(1)
motywowanie pracowników
(1)
nonverbal communication
(1)
online education
(1)
perswazja
(1)
photocopiable material
(1)
photocopiable materials
(1)
pracownik
(1)
primary school
(1)
przedsiębiorstwo
(1)
relacje społeczne
(1)
remote teaching
(1)
second language
(1)
talking
(1)
teaching
(1)
teamwork
(1)
training activity
(1)
transcultural competencies
(1)
tutoring
(1)
verbal communication
(1)
współdziałanie
(1)
zaangażowanie
(1)
zachowania organizacyjne
(1)
zachowanie
(1)
zarządzanie zasobami ludzkimi
(1)
zespół funkcjonalny
(1)
zespół wirtualny
(1)
19 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
Autorzy, doświadczeni konsultanci w dziedzinie poprawy efektywności przedsiębiorstw, ukazują zależności między pracą prawdziwych zespołów a wynikami całej firmy. Twierdzą, że sprawnie funkcjonujące zespoły powinny stać się podstawowym elementem strukturalnym organizacji. Przedstawiają dowody na niezwykły potencjał zespołów oraz liczne korzyści płynące z zastosowania tego modelu pracy. Wyciągając wnioski z prowadzonych przez siebie badań, wyjaśniają: na czym polega specyfika prawdziwych zespołów; jakie są podstawowe zasady ich tworzenia i funkcjonowania; od czego zależy efektywność zespołów oraz co wpływa na jakość uzyskiwanych wyników; jakie są optymalne warunki sprawnego funkcjonowania zespołów; w jaki sposób kierownictwo najwyższego szczebla może wspierać wykorzystywanie potencjału zespołów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6321.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(TLRP Improving Practice Series)
Promoting Effective Group Work in the Primary Classroom, 2nd ed. is designed to enhance teachers’ and teaching assistants’ confidence in engaging their children in effective group work, allowing for more active participation, more on-task focus and higher levels of achievement. This accessible second edition is packed full of valuable strategies for teachers and fun activities for children, offering guidance on how to create an inclusive and supportive classroom by developing the social, communicative and group working skills of all pupils. It has been thoroughly updated and includes new material on whole school approaches to group work, the risks and challenges involved, and how to involve Teaching Assistants and other support staff in undertaking inclusive and effective group work in classrooms. A tried-and-tested, step-by-step approach encourages both children and their teachers to develop supportive relationships that have been found to facilitate academic performance, positive social behaviour and motivation. Since the first edition the authors have found that this handbook can be used successfully in many different countries around the world. With ideas to help resolve problems that might arise and suggested training activities to support pupils, this text is a one-stop resource to ensure effective group work in the classroom. It is an essential guide for both trainee and practising teachers, as well as TAs and support staff, and a valuable basis for school action.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17710.XXIV.14.8 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Professional Learning and Development in Schools and Higher Education ; v.8)
Includes bibliographical references.
Offers a major contribution to understanding and evidence on collaborative group work that challenges traditional approaches to teaching and pedagogy Develops a new and ambitious social pedagogic approach to classroom learning and group work Makes a substantial contribution to our knowledge of teaching and learning, particularly in the context of seeking more active forms of learning using more diverse forms of pedagogy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17714.XXIV.14.8 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Communication is primary to human existence and while people acquire their mother tongue naturally, the acquisition of a second language presents a significantly greater challenge, one that cannot be successfully completed without applying appropriate approaches, methods, strategies and techniques. After centuries of development in ELT, we now find ourselves in a post-method period and in the plenitude of approaches available to us, it is greatly important to choose those that suit the learner best. This book presents an overview of various methods and approaches, paying special attention to communicative language teaching and communicative competence. However, the main body of the book analyses pair work in ELT from various perspectives, suggesting its pros and cons and relating it to the principles of CLT. The theoretical part of the book sets foundations to the second part, which details a field research carried out in a selected primary school. The book should be particularly useful to students of pedagogy and didactics, as well as teachers of primary and seconary schools, who seek practical advice on how to enhance their professional performance.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Brak informacji o dostępności: sygn. B.1341.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 195-[198].
Praca w grupach (zespołach) coraz częściej staje się nieodłącznym elementem kultury organizacyjnej firmy. Uważa się, że taka forma realizacji zadań i rozwiązywania problemów będzie w przyszłości decydować o przewadze konkurencyjnej. Praktyczną formą pracy grupowej jest moderacja, posiadająca własne procedury, metody i techniki. Odróżnia ją od klasycznej pracy grupowej osoba moderatora, który prowadzi, inspiruje i nadzoruje pracę. W książce pokazano możliwości, jakie niesie praca grupowa, określono jej istotę, warunki oraz stosowane metody.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8814.IX.4.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10287.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 180-184
Podjętą w książce problematykę należy uznać za trudną, złożoną, słabo zbadaną. Omawiając poszczególne kwestie dotyczące rywalizacji i współdziałania, jak również charakteryzując metody i techniki stymulujące obydwa wspomniane procesy przedstawiono w sposób krótki, zwięzły, interesujący i co ważne zrozumiały dla przeciętnego Czytelnika. W końcu każdego rozdziału umieszczono podstawowe problemy w nim zawarte. Pozwala to na ukierunkowanie refleksji i skupienie uwagi na ważnych kwestiach analizowanej problematyki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10296.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6362.IX.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Jednostki tworzące grupę wnoszą do niej bagaż własnych osobowości - kompetencje, cechy, przeżycia i emocje, a także indywidualne oczekiwania. Podejmując decyzję o dołączeniu do powstającego zespołu, chcą współtworzyć nową rzeczywistość. Zaczynają współpracować, komunikują się między sobą, uczestniczą we wspólnych działaniach. Bycie w grupie pozwala na zdobywanie nowych doświadczeń, uruchamianie nieznanych form aktywności i kreatywności. Każda społeczność, niezależnie od przyświecającego jej celu i wieku jej członków, podlega podobnym zjawiskom, które nazwano "procesem grupowym". Głównym zadaniem prowadzącego jest więc zadbanie o to, by ogromny potencjał tkwiący w grupie został optymalnie wykorzystany, przynosząc wszystkim trwałe i satysfakcjonujące korzyści. Główne fazy rozwoju grupy. Najważniejsze elementy, o których należy pamiętać na każdym etapie budowania zespołu. Przykłady i propozycje ćwiczeń, zebrane podczas szkoleń, treningów i wykładów tematycznych. Tworzenie klimatu zaufania i akceptacji. Wyrażanie szacunku, wzmacnianie pozytywne, dostosowanie tempa pracy do możliwości grupy. Odpowiedzialność prowadzącego grupę za własny rozwój.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9101.III.5 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10724.III.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografie, netografie przy pracach.
Niniejszy tom podejmuje dyskusję nad zagadnieniami, którymi zainteresowali się autorzy poszczególnych rozdziałów w związku ze stosowaniem w środowisku akademickim i szkolnym podejścia tradycyjnego oraz zdalnego, którego rola znacząco uwydatniła się w czasie pandemii C0VID-19. Autorzy tomu to badacze i nauczyciele akademiccy oraz nauczyciele szkolni. Tom zawiera rozdziały o charakterze przeglądowym, argumentacyjnym oraz sprawozdania z badań empirycznych, które wyraźnie wskazują na fakt, iż bez względu na nauczane przedmioty oraz lokalne wyzwania, jakie stają przed nauczycielami, ciąży na nich duża odpowiedzialność za stworzenie uczniom takich warunków, które umożliwią osiągnięcie oczekiwanych celów dydaktycznych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.18579.XXIV.14.7 [Magazyn 1], P.18578.XXIV.14.7 [Magazyn 1], P.18580.XXIV.14.7 [Magazyn 1] (3 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 21904.XXIV.14.7 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 21903.XXIV.14.7 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
A supplementary photocopiable resource for teachers, including 17 topic areas, each with three activities at different levels: elementary, intermediate and upper-intermediate. This is a rich resource for stimulating extra communication practice in pairs and groups. The activities cover topics that teens like to talk about whatever their level. Activity types include board games, role plays, questionnaires, problem solving and projects, all ready to photocopy and go.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Brak informacji o dostępności: sygn. 17713.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Cambridge Language Education)
Includes bibliographical references (p. 197-214) and index.
Although Cooperative Learning has steadily grown in popularity in second-language classrooms, few resources are available that cover the topic in depth. Cooperative Learning in Second Language Teaching is a comprehensive overview, suitable for MA TESOL programs and for in-service teachers. Part I provides a grounding for collaborative/cooperative learning by discussing the educational research, issues that surround its implementation, and how it relates to theories of second language learning. Part II is a series of six narrative chapters written by teachers from around the world. These teachers share their experiences using cooperative learning in their classrooms, demonstrating the effectiveness of this approach, in both second and foreign language contexts, for elementary, secondary and post-secondary levels of instruction. An appendix outlining the techniques in these chapters is also included.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Brak informacji o dostępności: sygn. 17712.XXIV.14.11 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Cambridge language teaching library)
Includes bibliographical references (p. 255-267) and indexes.
Collaborative Language Learning and Teaching is written for teachers, teacher educators and researchers who are interested in experimenting with alternative ways of organising teaching and learning, and who wish to create an environment in which teachers, learners and researchers can work together and learn from one another. This wide-ranging collection of papers focuses on issues such as: The central characteristics of a collaborative approach to classroom research - Appropriate theoretical models of language and learning for informing collaborative research Appropriate research methods, tools and techniques for collaborative investigations - Classroom tasks and patterns of organisation which facilitate cooperative learning - Organisational patterns which underlie successful collaborative teaching. The classroom-oriented studies on which the collection is based provide models for readers who wish to experiment with these ideas in their own context.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Brak informacji o dostępności: sygn. 17709.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 167-168.
Książka stanowi wartościowy i oryginalny wkład, zarówno teoretyczny, jak też praktyczny, w rozwój problematyki zarządzania projektami: reprezentuje wysoki poziom merytoryczny i prezentuje nowoczesne, zgodne z poziomem światowym, podejście do omawianych zagadnień. Publikacja zawiera nastepujące zagadnienia: - zarządzanie projektem, - kierownik zespołu projektowego, - budowanie zespołu projektowego, - funkcjonowanie zespołu projektowego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16800.IX.8 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka to praktyczny poradnik dla tworzących zespół pracowników i ich szefów. Zgrane zespoły to źródło dumy i sukcesów całej firmy, ale także satysfakcja i entuzjazm pojedynczego człowieka, który czerpie zadowolenie z pracy. Autorzy przedstawiają nowe możliwości nawiązywania pozytywnych relacji ze współpracownikami, a co za tym idzie - rozwoju firmy i większej konkurencyjności. Książka zawiera mnóstwo praktycznych rad na temat budowania efektywnych zespołów oraz przykładów z życia ułatwiających zrozumienie istoty problemów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 5466.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9049.XXIV.14 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10634.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
Jednym z istotnych czynników sukcesu współczesnych organizacji jest efektywna praca zespołowa. W książce autorzy prezentują zagadnienia organizacji zachowań zespołowych przy wykorzystaniu instrumentów charakterystycznych dla nauk o zarządzaniu. Przedstawiając zakres, formy i uwarunkowania wpływania organizacji na zachowania jej członków, omawiają między innymi: oczekiwania organizacji wobec jej uczestników, rolę kierowników w kształtowaniu zachowań pracowników, najważniejsze aspekty budowania zespołów pracowniczych, kluczowe zagadnienia dotyczące komunikacji, kreowanie zachowań organizacyjnych przez ich formalizację, rolę struktury organizacyjnej w stymulowaniu zachowań pracowników, wpływ kultury organizacji na zachowania pracowników.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12150 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12149.IX.4.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13273.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
Communicating Across Cultures / Bob Dignen. - Cambridge : Cambridge University Press, 2011. - 96 stron : ilustracje ; 23 cm + CD
(Cambridge Business Skills)
Do ksiązki dołączona płyta CD o tej samej sygnaturze.
Includes bibliographical references (p. 277-300) and index.
Communicating Across Cultures is an innovative short course for learners of business English who want to function effectively in an international environment by developing their intercultural skills in English. Drawing on inspirational advice from leading figures in the world of cross-cultural communication, Communicating Across Cultures covers all types of oral and written communication, from meetings to negotiations, telephone calls to emails, and deals with situations ranging from working in international teams to managing conflict. Students are invited to analyse their own intercultural competence and helped to develop a personal action plan for further use beyond the classroom. The Student's Book comes with an audio CD that contains authentic interviews with people from the world of business and extracts from meetings that exemplify the communication strategies presented.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 21402.XXIV.10 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Praca zespołowa jest ciekawym i rozwijającym doświadczeniem, przeplatanym chwilami przyjemności i zniechęcenia. Z jednej strony towarzyszy jej poczucie sensu wspólnego działania, z drugiej członkowie zespołu przeżywają frustrację z powodu trudności w ułożeniu wzajemnych relacji. Jednak naprawdę efektywne i dobrze zarządzane grupy są w stanie osiągnąć rezultaty przekraczające możliwości wynikające z pracy jednostek. W psychologii społecznej zjawisko to nosi nazwę "efektu synergii" - jest to sytuacja, w której efekt zespołowy przekracza prostą sumę wkładów indywidualnych. Autorzy tej książki podjęli trud odszukania w polskiej rzeczywistości przykładów zespołów biznesowych, których menedżerowie z dużym sukcesem praktykują promowanie w swoich firmach (Skanska, Nestlé, Danone, Intel, At Media) pracy zespołowej. Pokazują udane działania zespołów, ale i wskazują hipotetyczne zagrożenia. Podają także metody tworzenia skutecznych zespołów, sposoby zarządzania nimi oraz modele wdrażania pracy zespołowej w organizacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12124.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Propozycje i Materiały / Stowarzyszenie Bibliotekarzy Polskich ; 74)
Spis treści równol. pol., ang.
Bibliogr. s. 45-46.
Pracę oparto na doświadczeniach zespołu pracowników Biblioteki Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu. Zdiagnozowano w niej role, jakie pełnią poszczególni pracownicy w zespole, oraz zbadano zachodzące między nimi relacje i powiązania. Pokazano także możliwości podnoszenia efektywności zespołu, po dokonaniu oceny jego potencjału.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 7594.I.8 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej