Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(364)
Forma i typ
Książki
(358)
Publikacje naukowe
(13)
Pliki i bazy danych
(5)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Rejestracje audio i wideo
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(291)
dostępne
(270)
nieokreślona
(8)
wypożyczone
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(158)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(115)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(297)
Autor
Łaciak Jerzy
(12)
Gołembski Grzegorz
(10)
Bartoszewicz Witold
(9)
Skalska Teresa
(7)
Zajadacz Alina (1972- )
(7)
Halemba Piotr (1966- )
(6)
Jalinik Mikołaj
(6)
Mucha-Szajek Ewa
(6)
Panasiuk Aleksander (1965- )
(6)
Radkowska Bożena
(6)
Rapacz Andrzej (1951- )
(6)
Siwiński Wiesław (1934- )
(6)
Tauber Roman Dawid (1945- )
(6)
Bosiacki Stefan
(5)
Byszewska-Dawidek Maria
(5)
Dziedzic Ewa
(5)
Gospodarek Jerzy
(5)
Kruczek Zygmunt
(5)
Płocka Jadwiga
(5)
Buko Jacek
(4)
Butowski Leszek (1965- )
(4)
Cybula Piotr
(4)
Klementowski Kazimierz
(4)
Kornak Aleksander Stefan
(4)
Nesterowicz Mirosław
(4)
Obodyński Kazimierz
(4)
Orłowski Dominik
(4)
Tomczyk Edyta
(4)
Ziółkowski Romuald
(4)
Bergier Józef (1952- )
(3)
Biliński Jacek
(3)
Boruszczak Mirosław
(3)
Cynarski Wojciech Jan
(3)
Gordon Andrzej
(3)
Jędrysiak Tadeusz
(3)
Legienis Henryk
(3)
Merski Janusz
(3)
Michałowski Kazimierz
(3)
Młynarczyk Zygmunt (geograf)
(3)
Niemczyk Agata
(3)
Niezgoda Agnieszka
(3)
Stasiak Andrzej
(3)
Szromek Adam R
(3)
Werner Zbigniew T
(3)
Włodarczyk Bogdan
(3)
Zawistowska Hanna
(3)
Łopaciński Krzysztof
(3)
Żbikowski Jarosław (1958- )
(3)
Barteczko Krzysztof
(2)
Berbeka Jadwiga
(2)
Bochenek Marcin
(2)
Borne-Januła Hanna
(2)
Borzyszkowski Jacek
(2)
Czarniecka-Skubina Ewa
(2)
Domerecka Beata
(2)
Gotowt-Jeziorska Alicja
(2)
Grabowski Jan (1942- )
(2)
Grella Janusz
(2)
Głowacki Marian (1942- )
(2)
Konieczna-Domańska Anna
(2)
Krupa Jan (1937- )
(2)
Lijewski Teofil (1930- )
(2)
Meyer Beata
(2)
Mikułowski Bogdan
(2)
Mogiła-Lisowska Jolanta
(2)
Młynarczyk Zygmunt
(2)
Naumowicz Krystyna
(2)
Nałęcka Danuta (1934- )
(2)
Niemiec Witold
(2)
Nowakowska Anna
(2)
Ozimek Irena
(2)
Pabian Barbara
(2)
Przydział Marta
(2)
Sawicki Bogusław (1952- )
(2)
Szyszka-Olejowska Barbara
(2)
Wiatr Inez
(2)
Wrzosek Anna
(2)
Wyleżałek Joanna
(2)
Wyrzykowski Jerzy
(2)
Zbucki Łukasz
(2)
Śledzińska Jolanta
(2)
Adamowicz Mieczysław (1939- )
(1)
Afonin Anatolij (1938- )
(1)
Alejziak Wiesław
(1)
Andrzejewska Grażyna
(1)
Arasymowicz Stanisław
(1)
Awedyk Matylda
(1)
Baj-Korpak Joanna (1980- )
(1)
Bajcar Adam
(1)
Banaszkiewicz Magdalena
(1)
Bednarczyk Małgorzata
(1)
Bednarczyk Małgorzata (1951- )
(1)
Bednarska Marlena
(1)
Biedroń Artur (1976- )
(1)
Biernat Elżbieta
(1)
Bohdanowicz Paulina
(1)
Bonisławski Mieczysław J. (1966- )
(1)
Borejszo Jarosław
(1)
Borek Zbigniew (kultura fizyczna)
(1)
Borkowska-Niszczota Małgorzata
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(118)
2000 - 2009
(229)
1990 - 1999
(15)
Okres powstania dzieła
2001-
(10)
Kraj wydania
Polska
(364)
Język
polski
(364)
Odbiorca
Hotelarze
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
TURYSTYKA
(273)
ODPOCZYNEK
(21)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(18)
POLSKA
(18)
HOTELARSTWO
(15)
Turystyka
(14)
USŁUGI
(14)
SAMORZĄD TERYTORIALNY
(12)
TURYSTYKA KULTUROWA
(12)
KULTURA FIZYCZNA
(11)
AGROTURYSTYKA
(10)
GOSPODARKA TERENOWA
(10)
TURYSTYKA ZDROWOTNA
(9)
UZDROWISKA
(9)
KRAJOZNAWSTWO
(7)
SPORT
(7)
EKOTURYSTYKA
(6)
GASTRONOMIA
(6)
KONSUMENCI (ekon.)
(6)
PROMOCJA HANDLOWA
(6)
UNIA EUROPEJSKA
(6)
WYCIECZKI SZKOLNE
(6)
EKOROZWÓJ
(5)
MŁODZIEŻ
(5)
NIEPEŁNOSPRAWNI
(5)
OCHRONA ŚRODOWISKA
(5)
POLITYKA REGIONALNA
(5)
PRZEDSIĘBIORSTWO TURYSTYCZNE
(5)
INNOWACJE
(4)
PRZEWODNIKI TURYSTYCZNE
(4)
REZERWATY i PARKI NARODOWE
(4)
UCZNIOWIE
(4)
CUDZOZIEMCY
(3)
CZAS WOLNY od PRACY
(3)
DZIECKO
(3)
EUROREGIONY
(3)
FUNDUSZE STRUKTURALNE UE
(3)
Innowacje
(3)
KRAJOBRAZ
(3)
Konkurencyjność
(3)
MARKETING STRATEGICZNY
(3)
MARKETING TERYTORIALNY
(3)
MIASTA
(3)
PODLASKIE, województwo
(3)
POPYT
(3)
POSTAWY
(3)
SŁOWNIKI TERMINOLOGICZNE
(3)
WIEŚ
(3)
BIAŁYSTOK (woj. podlaskie ; okręg)
(2)
EDUKACJA EKOLOGICZNA
(2)
GLOBALIZACJA
(2)
GŁUSI
(2)
INTEGRACJA EUROPEJSKA
(2)
KLASTRY (ekon.)
(2)
KUCHNIA REGIONALNA
(2)
LAS
(2)
OBIEKTY i URZĄDZENIA TURYSTYCZNE
(2)
PODATEK OD TOWARÓW I USŁUG
(2)
PODKARPACKIE, województwo
(2)
PODRĘCZNIKI
(2)
PORADNIKI
(2)
PRAWO OCHRONY ŚRODOWISKA
(2)
PRODUKT REGIONALNY
(2)
PROGRAMY POMOCOWE UE
(2)
PROMOCJA ZDROWIA
(2)
REGIONALIZACJA GOSPODARCZA
(2)
REGIONY PRZYGRANICZNE
(2)
ROZWÓJ REGIONALNY
(2)
SAMORZĄD GMINNY
(2)
STUDENCI
(2)
SŁOWNIKI ANGIELSKO-POLSKIE
(2)
SŁOWNIKI POLSKO-ANGIELSKIE
(2)
TURYSTYKA KULINARNA
(2)
TURYSTYKA ROWEROWA
(2)
UMOWA
(2)
Współpraca transgraniczna
(2)
ZBĄSZYŃ (woj. wielkopolskie ; okręg)
(2)
Zarządzanie
(2)
ARCHITEKTURA OBRONNA POLSKA
(1)
Aktywność turystyczna
(1)
BABIA GÓRA
(1)
BESKID MAKOWSKI
(1)
BESKID MAŁY
(1)
BESKID ŚLĄSKI
(1)
BIOMETEOROLOGIA
(1)
BIURA PODRÓŻY
(1)
Bezpieczeństwo międzynarodowe
(1)
Bezpieczeństwo narodowe
(1)
COVID-19
(1)
DARŁOWO (woj. zachodniopomorskie; okręg)
(1)
DROGI WODNE ŚRÓDLĄDOWE
(1)
DWORY
(1)
Euroregiony
(1)
GEOGRAFIA
(1)
GIS
(1)
GORZÓW WIELKOPOLSKI (woj. lubuskie ; okręg)
(1)
GRUPY NACISKU
(1)
Gastronomia
(1)
Gospodarka
(1)
HELSKA, MIERZEJA
(1)
Temat: czas
1989-
(33)
2001-0
(25)
2001-
(11)
1901-2000
(4)
1989-2000
(4)
Temat: miejsce
Polska
(16)
BAŁTYK (wybrzeże)
(5)
POLSKA
(2)
BADENIA-WIRTEMBERGIA (Niemcy)
(1)
BIAŁA PODLASKA (woj. lubelskie)
(1)
Białowieski Park Narodowy (obszar)
(1)
Bieszczadzki Park Narodowy (obszar)
(1)
Chorwacja
(1)
Europa
(1)
Europa Środkowa
(1)
JANOWIEC WIELKOPOLSKI (woj. kujawsko-pomorskie ; okręg)
(1)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
LITWA
(1)
MAZOWSZE
(1)
PETERSBURG (Rosja)
(1)
PODLASIE
(1)
PODLASKIE, województwo
(1)
POLSKA POŁUDNIOWA
(1)
POZNAŃ (woj. wielkopolskie)
(1)
ROGOŹNO (woj. wielkopolskie ; okręg)
(1)
Roztoczański Park Narodowy (obszar)
(1)
SZCZECIN (woj. zachodniopomorskie)
(1)
Słowiński Park Narodowy (obszar)
(1)
Tatrzański Park Narodowy (obszar)
(1)
WILNO (Litwa ; okręg)
(1)
Wigierski Park Narodowy (obszar)
(1)
WĄGROWIEC (woj. wielkopolskie ; okręg)
(1)
ZACHODNIOPOMORSKIE, województwo
(1)
Gatunek
DANE STATYSTYCZNE
(21)
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(15)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(6)
Dane statystyczne
(5)
Monografia
(5)
PORADNIKI
(4)
Podręcznik
(4)
Praca zbiorowa
(4)
PODRĘCZNIKI
(2)
PRZEWODNIKI TURYSTYCZNE
(2)
ENCYKLOPEDIE
(1)
KSIĘGI PAMIĄTKOWE
(1)
Opracowanie
(1)
Raport z badań
(1)
SŁOWNIKI ANGIELSKO-POLSKIE
(1)
SŁOWNIKI POLSKO-ANGIELSKIE
(1)
SŁOWNIKI TERMINOLOGICZNE
(1)
Słownik niemiecko-polski
(1)
Słownik polsko-niemiecki
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(7)
Podróże i turystyka
(6)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(2)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Zarządzanie i marketing
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
Geografia i nauki o Ziemi
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Językoznawstwo
(1)
Kulinaria
(1)
Kultura fizyczna i sport
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Słowo kluczowe
turystyka
(110)
ruch turystyczny
(29)
Polska
(26)
przedsiębiorstwo turystyczne
(22)
produkt turystyczny
(21)
gospodarka turystyczna
(20)
rynek turystyczny
(19)
hotelarstwo
(18)
agroturystyka
(17)
turystyka kulturowa
(17)
usługi turystyczne
(17)
rekreacja
(14)
turystyka uzdrowiskowa
(13)
infrastruktura turystyczna
(12)
turystyka przyjazdowa
(12)
aktywność turystyczna
(11)
baza noclegowa
(11)
gastronomia
(11)
turystyka zdrowotna
(11)
atrakcyjność turystyczna
(10)
zagospodarowanie turystyczne
(10)
biuro podróży
(9)
dziedzictwo kulturowe
(8)
uzdrowisko
(8)
konkurencyjność
(7)
młodzież
(7)
niepełnosprawni
(7)
prawo
(7)
rozwój regionalny
(7)
sport
(7)
szlaki turystyczne
(7)
turystyka wiejska
(7)
zarządzanie
(7)
SPA
(6)
dzieci
(6)
innowacje
(6)
marketing
(6)
popyt turystyczny
(6)
region turystyczny
(6)
turystyka zrównoważona
(6)
ekoturystyka
(5)
pilot wycieczek
(5)
polityka turystyczna
(5)
region
(5)
rozwój zrównoważony
(5)
turystyka biznesowa
(5)
zagospodarowanie przestrzenne
(5)
czas wolny
(4)
hotel
(4)
konsument
(4)
organizacja turystyczna
(4)
park narodowy
(4)
przewodnik turystyczny
(4)
turystyka kulinarna
(4)
turystyka medyczna
(4)
usługi hotelarskie
(4)
wellness
(4)
aktywność fizyczna
(3)
baza gastronomiczna
(3)
cudzoziemcy
(3)
funkcja turystyczna
(3)
informacja turystyczna
(3)
klaster
(3)
kultura fizyczna
(3)
marketing terytorialny
(3)
marketing turystyczny
(3)
obiekt noclegowy
(3)
podaż turystyczna
(3)
produkt regionalny
(3)
promocja
(3)
przestrzeń turystyczna
(3)
turystyka aktywna
(3)
turystyka krajowa
(3)
turystyka międzynarodowa
(3)
turystyka zagraniczna
(3)
zarządzanie jakością
(3)
atrakcje turystyczne
(2)
bioklimat
(2)
działalność gospodarcza
(2)
edukacja ekologiczna
(2)
ekorozwój
(2)
euroregiony
(2)
geografia
(2)
głusi
(2)
infrastruktura
(2)
innowacyjność
(2)
integracja europejska
(2)
komunikacja marketingowa
(2)
kuchnia regionalna
(2)
marka
(2)
media społecznościowe
(2)
obszar chroniony
(2)
obszary wiejskie
(2)
ochrona przyrody
(2)
odnowa biologiczna
(2)
park krajobrazowy
(2)
partnerstwo publiczno-prywatne
(2)
piłka nożna
(2)
piłka ręczna
(2)
promocja zdrowia
(2)
364 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Temat
Zadaniem tego dokumentu jest określenie celów, priorytetów i podstawowych zadań polityki państwa oraz określenie obszarów finansowego wsparcia programów samorządu wojewódzkiego i zadań administracji lokalnych, podmiotów gospodarczych, organizacji i stowarzyszeń.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. B.401.XX.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 139-[140].
Ta książka jest produktem wysokiej próby, a to z kilku powodów. Przede wszystkim jest przyjazna dla jej głównych użytkowników - słuchaczy kursów pilotów wycieczek. Owa "przyjazność" to m. in. systemowość konstrukcji materiału, sposób skomponowania całości, język tekstu, zastosowana logika wywodu. Co równie ważne (szczególnie dla młodego pokolenia), autor unika nudnego dydaktyzmu, natomiast poprzez sposób narracji zaciekawia, zachęca, wciąga do czytania. Tym samym obszar tematyczny "Geografia turystyczna Polski" staje się wartym poznania, wzbudza ciekawość. Ale książka wpisuje się również dobrze w obszar działań marketingowych, jakie od kilku lat są realizowane w naszym kraju, m.in. poprzez Polską Organizację Turystyczną. Poprzez swą zawartość stanowi ona inspirujący materiał wspierający dla tych osób oraz instytucji, którym bliska jest idea marketingu narodowego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11386.XXI.2 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 185-[199].
Ksiązka stanowi kompendium wiedzy o turystyce przemysłowej. Poza tym jej celem jest zdefiniowanie regionalnego produktu turystycznego, pokazanie jej specyfiki i kreatorów oraz procesu jego tworzenia wykorzystującego dziedzictwo przemysłowe. Opracowanie zawiera równiez studia przypadku pokazujące, jak w praktyce dokonuje się proces tworzenia regionalnego przemysłowego produktu turystycznego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.15098.XX.5 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15998.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Forma i typ
Temat
Zawarta w książce analiza przemian zachodzących w turystyce, współczesnych koncepcji rozwoju regionalnego oraz wyników własnych badań empirycznych prowadzi czytelnia do wniosku, że dziś decydujące znaczenie mają nowe czynniki, związane m.in. z przywództwem, aktywnością elit i mobilizacją społeczną, zogniskowane wokół tworzenia infrastruktury i nowoczesnych produktów turystycznych zapewniających atrakcyjne spędzenie czasu. Dlatego czynniki te powinny znaleźć pełniejsze odzwierciedlenie w polskich strategiach i programach rozwoju turystyki, by podnieść konkurencyjność gospodarki turystycznej, racjonalizując nakłady i ograniczając koszty środowiskowe i społeczne. Obszerne studia literaturowe, szerokie ujęcie zjawiska, świeżość spojrzenia na omawiane zagadnienia oraz rekomendacje przedstawione w kontekście rozwoju regionalnego i lokalnego, czynią tę książkę ważną lekturą zarówno dla polityków, działaczy samorządu terytorialnego, pracowników i pasjonatów turystyki, jak i studentów oraz wszystkich zainteresowanych tytułowym problemem.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8683 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7681.XX.1 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 8682.XX.1 [Czytelnia B], 8681.XX.1 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe ISSN 1429-5237 ; Nr 3)
Książka obejmuje zagadnienia dotyczące definicji oraz zakresu pojęcia "przemysłu turystycznego", motywacji i uwarunkowań rozwoju alternatywnych form turystyki, w tym agroturystyki i turystyki przygranicznej oraz rekreacji ruchowej i zagospodarowania czasu wolnego. Publikacja ponadto obejmuje zagadnienia jakości w turystyce i rekreacji, znaczenie wykorzystywania nowoczesnych środków przekazu w promocji turystyki oraz problematykę związaną z oddziaływaniem przemysłu na środowisko.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. B.277.XX.1 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Turystyka i Rekreacja - Studia i Prace / Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu ; nr 3)
Tom III przedstawia sposoby identyfikacji atrakcji i walorów turystycznych. Omawia metody kompleksowej oceny potencjału turystycznego, sporządzania bilansu opłacalności inwestycji turystycznych na wybranym terenie oraz konstrukcji planów rozwoju turystyki z respektowaniem zasad zrównoważonego rozwoju.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10563.XX.2 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Temat
Książka jest ekspertyzą wykonaną na zlecenie Polskiej Agencji Rozwoju Regionalnego. Opracowanie ma charakter interdyscyplinarny i naświetla w sposób kompetentny szeroko rozumiane otoczenie ustrojowe, programowe i instytucjonalne gospodarki turystycznej, uwzględniając w szczególności: sposoby ujęcia gospodarki turystycznej w strategiach rozwoju oraz koncepcjach polityki przestrzennego zagospodarowania kraju, udział gospodarki turystycznej w zagranicznych programach pomocowych, skutki zmian kompetencyjnych organów władzy publicznej dla gospodarki turystycznej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. B.262.XX.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Turystyka stała się obecnie jedną z najbardziej dochodowych dziedzin gospodarki świata. Jest istotną gałęzią gospodarki wielu krajów i regionów zaniedbanych gospodarczo, które dysponują walorami przyrodniczymi i kulturowymi, dającymi możliwość ożywienia gospodarczego, awansu społecznego i kulturalnego lokalnych mieszkańców, co od lat obserwujemy także w naszym kraju. W wielu regionach dotkniętych dziesięcioletnim bezrobociem, np. na obszarach górskich, pojeziernych, nadmorskich, a ostatnio na obszarach Polski wschodniej i środkowej, stanowi ona jedyne lub ważne źródło utrzymania.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7183 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7182.XX.5 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 8071.XX.5 [Czytelnia B], 8070.XX.5 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach.
Tom poświęcony jest rozmaitym aspektom turystyki kulturowej w miejscach i na obszarach o różnym natężęniu ruchu turystycznego. Praca składa się z pięciu rozdziałów. Pierwszy obejmuje rolę dziedzictwa kulturowego w rozwoju turystyki w regionach. W drugim rozdziale zamieszczono materiały z badań odnoszących się do turystyki kulturowej na poziomie lokalnym. Osobne miejsce zajmują rozważania poświęcone badaniom kulturowym w regionalnej turystyce kulinarnej. Rozdział czwarty jest również w znacznej mierze powiązany z kulinariami, odnosi się bowiem do technologii i produktów kuchni regionalnych jako ważnego komponentu turystyki kulinarnej. Ostatnia część opracowania zawiera rozważania o nowych możliwościach rozwoju turystyki kulturowej w regionach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12533.XX.1.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Gospodarka turystyczna w XXI wieku - Szanse i bariery rozwoju w warunkach integracji międzynarodowej dotyczy takich zagadnień jak: turystyka stymulatorem rozwoju społeczno, gospodarczego Europy, ogólne uwarunkowania rozwoju turystyki a integracja europejska, wpływ integracji europejskiej na rozwój turystyki w skali regionalnej i lokalnej. Co czeka polską turystykę w najbliższych latach, co się w niej zmieni w związku z integracją europejską, to pytanie na które starali się odpowiedzieć autorzy poszczególnych rozdziałów niniejszej monografii, która publikowana jest w roku będącym jubileuszem 30-lecia istnienia Wydziału Turystyki i Rekreacji Akademii Wychowania Fizycznego w Poznaniu. Publikacja przeznaczona jest dla praktyków i teoretyków turystyki i ekonomistów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.3570 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 3988.XX.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10080.XIX.1 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Monografia Wydziału Ekonomii i Zarządzania)
W pracy skupiono się na funkcjonowaniu podstawowych podmiotów polityki turystycznej - NTO, NTA w wybranych krajach europejskich. Przyjęto założenie, że polityka turystyczna poszczególnych państw, realizowana przez narodowe organizacje turystyczne wykazuje silne zróżnicowanie ze względu na historyczne uwarunkowania rozwoju turystyki, stopień rozwoju gospodarczego oraz poszczególne elementy popytu i podaży w turystyce.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.3487 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.3486.XX.1 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4262.XX.1 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Turystyka i Rekreacja - Studia i prace / Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, ISSN 2080-6795 ; nr 5)
Bibliogr. przy pracach. Indeks.
Tom piąty serii Turystyka i Rekreacja - Studia i Prace przedstawia 14 artykułów odnoszących się do możliwości rozwoju i uprawiania różnych form turystyki, uwzględniających środowisko przyrodnicze, które bardzo często stanowi najistotniejszy element przyciagający turystów. Autorzy artykułów poruszyli problem rozwoju turystyki na obszarach przyrodniczo cennych, związków turystyki z atrakcyjnością środowiska przyrodniczego, wykorzystania turystycznego abiotycznych elementów środowiska przyrodniczego. Poza tym prezentują możliwości stosowania metody georadarowej w określaniu atrakcyjności turystycznej danego obszaru oraz rozwój turystyki wodnej i narciarskiej w Polsce.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13073.XX.1 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 347-351.
Książka stanowi podręcznik akademicki (jako literatura podstawowa) przeznaczony do wykładów z przedmiotu "Obsługa ruchu turystycznego" i zbliżonych, prowadzonych na przykład na specjalności "Organizacja i obsługa rekreacji". Łączy zagadnienia teoretyczne i praktyczne z zakresu szeroko rozumianej obsługi ruchu w turystyce i rekreacji. Podręcznik ma charakter: - kompleksowy - prezentuje ogół zagadnień związanych z obsługą ruchu w turystyce i rekreacji, co jest rozszerzeniem podejścia prezentowanego w większości podobnych publikacji, które nie odnoszą się do rekreacji, skupiając się na umiejętnościach niezbędnych dla pilotów, przewodników turystycznych, czy pracowników biur podróży. - uniwersalny, co jest gwarantowane przez szerokość ujęcia problemu, która pozwala na wykorzystanie podręcznika przez osoby poszukujące wiedzy ogólnej na temat obsługi ruchu w turystyce i rekreacji (np. współczesne trendy w turystyce i rekreacji, czy formy obsługi i organizacja imprez w turystyce i rekreacji), a także wiedzy szczegółowej dotyczącej poszczególnych elementów składowych obsługi klientów (np. kalkulacja imprezy turystycznej czy pilotaż). Prezentowane informacje mogą być użyteczne zarówno dla studentów (w węższym ujęciu na poziomie studiów licencjackich, całościowo na poziomie studiów magisterskich), jak i dla osób zajmujących się obsługą turystów, chcących poszerzyć swoją wiedzę teoretyczną i praktyczną. - praktyczny, co jest związane z prezentacją przykładów z praktyki obsługi ruchu w turystyce i rekreacji w każdym rozdziale książki. Ułatwia to percepcję prezentowanych zagadnień oraz wskazuje na możliwe rozwiązania problemów występujących na poszczególnych etapach obsługi ruchu turystycznego. Może również stanowić inspirację do prowadzenia zajęć o charakterze ćwiczeń dla studentów różnych specjalności.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.15063.XX.7 [Wypożyczalnia B], P.15064.XX.7 [Wypożyczalnia B] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15964.XX.7 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Forma i typ
Słowo kluczowe: produkt turystyczny
Obecnie dynamicznie zmieniają się uwarunkowania działalności podmiotów turystycznych, gdyż zmieniają się potrze-by konsumentów, występuje ostra rywalizacja pomiędzy usługodawcami, pogłębiają się procesy globalizacji na rynku światowym. Dużego znaczenia nabierają problemy przewagi konkurencyjnej, sama konkurencyjność, jak też zasoby konkurencyjne. Nie ma też uniwersalnej teorii określającej pojęcie konkurencyjności," ani też zunifikowanych miar i narzędzi do jej mierzenia. Te pojęcia dotyczą za-równo poszczególnych podmiotów turystycznych, jak i całej branży turystycznej. Celem monografii jest stworzenie możliwości zaprezentowania wyników badań prowadzonych w różnych ośrodkach naukowych, dotyczących konkurencyjności produktów różnych branż turystycznych. Monografia jest zbiorem ujęć teoretycznych, dotyczących przykładów rozwoju produktów turystycznych, jak też koncepcji analiz i badań zjawisk innowacyjnych oraz zachowań wobec konsumenta.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9926.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
W opracowaniu Gospodarka turystyczna w XXI wieku - stan obecny i perspektywy rozwoju prezentowane są poglądy naukowców, zajmujących się od lat badaniami w sferze turystyki, dotyczące naistotniejszych problemów współczesnej turystyki: społeczno-kulturowych, organizacyjno-prawnych i ekonomicznych czynników rozwoju turystyki, efektywności nowych technologii w obsłudze ruchu turystycznego, przydatności nowych metodologii w badaniach naukowych. Dla teoretyków i praktyków turystyki, ekonomistów. Prezentowane artykuły powstały na bazie referatów wygłoszonych na II Miedzynarodowej Konferencji Naukowej nt.: \"Gospodarka turystyczna w XXI wieku\", która odbyła się w Poznaniu w dniach 23-24 maja 2002 roku.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 2791 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 2792.XX.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na książce wyłącznie błędny ISBN. Materiały z konf., 22-24 września 2014 r., Zakopane.
Bibliogr., netogr. przy ref.
Zaprezentowane w publikacji studia przypadków są ilustracją aktualnych trendów i kierunków w rozwoju współczesnej aktywności i przestrzeni turystycznej będących udziałem różnych "pokoleń urystycznych".
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Brak informacji o dostępności: sygn. P.14922.XX.1.2 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Brak informacji o dostępności: sygn. 15739.XX.1.2 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Gospodarka turystyczna w XXI wieku - Szanse i bariery rozwoju w warunkach integracji międzynarodowej dotyczy takich zagadnień jak: turystyka stymulatorem rozwoju społeczno, gospodarczego Europy, ogólne uwarunkowania rozwoju turystyki a integracja europejska, wpływ integracji europejskiej na rozwój turystyki w skali regionalnej i lokalnej. Co czeka polską turystykę w najbliższych latach, co się w niej zmieni w związku z integracją europejską, to pytanie na które starali się odpowiedzieć autorzy poszczególnych rozdziałów niniejszej monografii, która publikowana jest w roku będącym jubileuszem 30-lecia istnienia Wydziału Turystyki i Rekreacji Akademii Wychowania Fizycznego w Poznaniu. Publikacja przeznaczona jest dla praktyków
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.3571.XX.3 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 3785.XX.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 247-[256].
Turystyka kulinarna, jako jeden z ważniejszych segementów turystyki, w ostatnich latach rozwija się dynamicznie. Coraz więcej turystów jest zainteresowanych poznawaniem kuchni i tradycji kulinarnych osób w innych krajach czy regionach, próbując charakterystycznych produktów żywnościowych i potraw. Pozwala na to szybko rozwijająca się gastronomia, zapewniająca mieszkańcom i turystom możliwość konsumpcji tradycyjnych posiłków, często również w autentycznej oprawie. Wyjątkowa i oryginalna oferta gastronomiczna może wspomagać rozwój miejscowości pozbawionych walorów przyrodniczych czy kulturowych. Autorzy przedstawili m.in.: istotę turystyki kulinarnej, znaczenie gastronomii w turystyce, sztukę kulinarną, rodzaje i formy organizacji turystyki kulinarnej, kuchnię polską i jej tradycje żywieniowe, kuchnie regionalne w Polsce, tradycyjne i regionalne produkty żywnościowe w Polsce oraz ich ochronę w Unii Europejskiej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. P.15054.XX.1.2 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15954.XX.1.2 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na rynku turystycznym i rekreacyjnym panuje silna konkurencja, powodująca, że firma oraz destynacja turystyczna, aby przetrwać, musi zaproponować turystom ofertę gwarantującą dodatkową wartość. Stworzenie tej wartości jest możliwe tylko przy pełnym zrozumieniu zasad obowiązujących na rynku oraz znajomości narzędzi stosowanych w marketingu, w tym promocji. Autorzy podręcznika przybliżają czytelnikowi te zagadnienia, omawiając: · podstawy teorii marketingu usług turystycznych i rekreacyjnych oraz obszarów turystycznych, · rynek usług turystycznych i rekreacyjnych, · zachowania klientów na tym rynku, · elementy marketingu-mix (5P), · marketing terytorialny w turystyce, · markowy produkt turystyczny, · nowoczesne instrumenty komunikacji marketingowej, · marketing relacji w turystyce i rekreacji, · badania marketingowe i tworzenie strategii marketingowych w przedsiębiorstwach turystycznych i rekreacyjnych. Prezentowany podręcznik akademicki jest zgodny z obowiązującymi programami nauczania. Jego logiczna struktura i zrozumiały język narracji powodują, że jest znakomitym źródłem wiedzy dla studentów kierunku turystyka i rekreacja oraz specjalności turystycznych kierunków ekonomicznych, a także osób profesjonalnie zajmujących się tą dziedziną.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 3537 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 3538.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej