Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(10)
Forma i typ
Książki
(10)
Dostępność
dostępne
(12)
tylko na miejscu
(8)
nieokreślona
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(5)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(7)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(9)
Autor
Gołembski Grzegorz
(3)
Kruczek Zygmunt
(3)
Doktór Dariusz
(1)
Grabowski Jakub
(1)
Kozłowska Dorota
(1)
Milewska Mariola
(1)
Ryszkowski Wojciech
(1)
Stasiak Andrzej
(1)
Szafranowicz-Małozięć Radosław
(1)
Wajdzik Małgorzata
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(7)
Kraj wydania
Polska
(10)
Język
polski
(10)
Temat
PILOCI WYCIECZEK
(10)
PODRĘCZNIKI
(1)
POLSKA
(1)
TURYSTYKA
(1)
TURYSTYKA NIEPEŁNOSPRAWNYCH
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI
(2)
Słowo kluczowe
pilot wycieczek
(2)
dobra kultury
(1)
dziedzictwo kulturowe
(1)
geografia turystyczna
(1)
impreza turystyczna
(1)
kompetencje zawodowe
(1)
park narodowy
(1)
region turystyczny
(1)
szlaki turystyczne
(1)
turystyka
(1)
turystyka krajoznawcza
(1)
turystyka kulturowa
(1)
turystyka religijno-pielgrzymkowa
(1)
turystyka sportowa
(1)
turystyka uzdrowiskowa
(1)
turystyka wypoczynkowa
(1)
turystyka zdrowotna
(1)
uzdrowisko
(1)
10 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
W strukturze ruchu turystycznego dominującą rolę odgrywają wyjazdy zorganizowane, kreowane przez touroperatorów i agentów turystycznych. Zorganizowane grupy turystyczne kierowane są przez pilotów. Osobowość pilota i jakość jego pracy należą do najistotniejszych składników oferowanego produktu, które w ogromnym stopniu decydują o powodzeniu imprezy. Dlatego pilot musi być osobą o najwyższych kwalifikacjach, czego wyrazem jest konieczność posiadania przez niego licencji na wykonywanie zawodu. Wiedza kwalifikowanego pilota musi być szeroka i wielostronna, dotycząca psychologii, ekonomii, geografii, historii sztuki, prawa, ubezpieczeń, języków obcych, a nade wszystko umiejętności radzenia sobie w trudnych i nieprzewidzianych sytuacjach. W książce, będącej już trzecim wydaniem Vademecum, zawarto kompleksową wiedzę niezbędną w pracy pilota prowadzącego najrozmaitsze rodzaje grup turystycznych. Jest ona adresowana do licencjonowanych pilotów, szefów i pracowników biur podróży, pracowników hoteli, przedsiębiorstw transportu turystycznego i przedstawicieli samorządów terytorialnych zajmujących się turystyką, a także do studentów specjalności turystyka i rekreacja, jako źródło istotnego uzupełnienia wiedzy objętej obowiązującymi programami nauczania
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5017.XX.7 [Wypożyczalnia B], P.5039.XX.7 [Wypożyczalnia B] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 5571.XX.7 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
W strukturze ruchu turystycznego dominującą rolę odgrywają wyjazdy zorganizowane, kreowane przez touroperatorów i agentów turystycznych. Zorganizowane grupy turystyczne kierowane są przez pilotów. Osobowość pilota i jakość jego pracy należą do najistotniejszych składników oferowanego produktu, które w ogromnym stopniu decydują o powodzeniu imprezy. Dlatego pilot musi być osobą o najwyższych kwalifikacjach, czego wyrazem jest konieczność posiadania przez niego licencji na wykonywanie zawodu. Wiedza kwalifikowanego pilota musi być szeroka i wielostronna, dotycząca psychologii, ekonomii, geografii, historii sztuki, prawa, ubezpieczeń, języków obcych, a nade wszystko umiejętności radzenia sobie w trudnych i nieprzewidzianych sytuacjach. W książce, będącej już trzecim wydaniem Vademecum, zawarto kompleksową wiedzę niezbędną w pracy pilota prowadzącego najrozmaitsze rodzaje grup turystycznych. Jest ona adresowana do licencjonowanych pilotów, szefów i pracowników biur podróży, pracowników hoteli, przedsiębiorstw transportu turystycznego i przedstawicieli samorządów terytorialnych zajmujących się turystyką, a także do studentów specjalności turystyka i rekreacja, jako źródło istotnego uzupełnienia wiedzy objętej obowiązującymi programami nauczania.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.3463 [Magazyn 1], P.3461 [Magazyn 1], P.1482 [Magazyn 1] (3 egz.)
Stare oznaczenie "Wypożyczalnia"
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Książka
W koszyku
Praca pilota ma kluczowe znaczenie dla oceny jakości usług oferowanych przez biuro podróży. Pilot jest przedstawicielem biura, z którym klienci przebywają przez cały czas trwania imprezy turystycznej, Od jego wiedzy z geografii, historii, socjologii i społeczności lokalnych, a przede wszystkim od osobowości pilota, umiejętności nawiązywania kontaktów interpersonalnych i profesjonalizmu w pracy, zależy zadowolenie klienta i pełna satysfakcja z konsumpcji usług, Dlatego pilot musi ustawicznie doskonalić swoje umiejętności. Najlepszym sposobem realizacji tego celu są stałe ćwiczenia. Pomagają one wykorzystać nabytą* wiedzę w praktyce, co w tym zawodzie jest czynnikiem decydującym o sukcesie, Ćwiczenia ułatwiają też opanowanie wiedzy teoretycznej i zwiększają szansę zdania trudnego egzaminu umożliwiającego uzyskanie licencji pilota.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.3466 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.3465.XX.7 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Brak informacji o dostępności: sygn. P.3464.XX.7 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Forum było okazją do poinformowania o głównych problemach rozwoju turystyki w Polsce i planowanych działaniach administracji rządowej i samorządowej, a także sygnalizowanych zmianach, związanych z organizacją turystyki. Materiały z II Forum zawiera niniejsza publikacja. Zamieszczono w niej referaty, doniesienia i wnioski z 2-dniowych obrad skierowane do administracji turystycznej, ale w dużej mierze do samych pilotów i przewodników oraz ich stowarzyszeń. Książka przedstawia stan przewodnictwa i pilotażu w Polsce, jego tradycje a także dyskusję na temat uregulowań prawnych. Całość zamykają wnioski z obrad II Forum.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.3995 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.3994.XX.7 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4463.XX.7 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Publikacja zawiera referaty wygłoszone w czasie III Forum Pilotażu i Przewodnictwa w Poznaniu – 24–25.11.2006 r. Tematyką przewodnią III Forum było przewodnictwo i pilotaż wycieczek w krajach Unii Europejskiej. W materiałach znalazły się również teksty o europejskich tradycjach przewodnictwa i literaturze przewodnikowej, jak również materiały z warsztatów o emisji głosu. W aneksie zamieszczono dyrektywy UE w sprawie przewodnictwa, stosowne rozporządzenia polskiej administracji turystycznej oraz projekt europejskiej normy kształcenia i kwalifikacji przewodników. Całość kończą wnioski z obrad Forum.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5728 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5727.XX.7 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6737.XX.7 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podręcznik przeznaczony zarówno dla pilotów wycieczek, podejmujących pracę w roli rezydenta biura podróży, jak i dla organizatorów turystyki. Omówiono uwarunkowania prawne i ekonomiczne pracy rezydenta, nakreślono jego sylwetkę zawodową. Opisano umowy, zasady ubezpieczania i procedury reklamacji. Zasadniczy rozdział to opis metodyki i techniki pracy pilota – rezydenta. W aneksie zamieszczono wzory stosowanych dokumentów oraz przykładową książkę hotelową. Wydanie III zaktualizowano.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5718 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 7195.XX.7 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7194.XX.7 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka powstała w ramach projektu DIADA, w którym uczelnia brała udział jako jedna z 12 organizacji (instytucji pozarządowych, stowarzyszeń, ośrodków badawczych) z 8 krajów europejskich. Publikacja jest swoistym dopełnieniem elektronicznych materiałów szkoleniowych dla audytorów turystyki dostępnej. Autorzy w oparciu o opracowane wspólnie z europejskimi specjalistami zagadnienia, przygotowali wszechstronne kompendium wiedzy na temat turystyki osób niepełnosprawnych. Podręcznik z pewnością okaże się przydatny nie tylko dla uczestników projektu, ale także dla pracowników branży turystycznej oraz studentów i uczniów szkół turystycznych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5426.XIX.6 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6747.XIX.6 [Czytelnia B], 6746.XIX.6 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 190-202.
Publikacja jest pierwszą systemową, opartą na wiodących koncepcjach metodologicznych pracą z zakresu określenia kompetencji pilota wycieczek, który to termin poprzez analogię do zawodu pilota awiacji, transportu drogowego i wodnego wskazuje szczególną specyfikę i trudności jego wykonania. Szczególnie wysoka fluktuacja kadr w tym zawodzie oraz konieczność odtwarzania ich potencjału przy wzrastających wymaganiach touroperatorów i klientów biur podróży potwierdza zasadność podjęcia badań i publikowania ich wyników. Autorzy na bazie wieloletniego doświadczenia w zakresie organizacji i prowadzenia imprez turystycznych, stosując najnowsze rozwiązania w zakresie projektowania kompetencyjnego przedstawili wyniki badań własnych, mających szczególne znaczenie dla procesu kształcenia pilotów wycieczek.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11011.XX.7 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11981.XX.7 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 481, netogr. s. 482, wykaz aktów prawnych s. 481-482.
Pilot wycieczek to zawód, który daje niesamowite możliwości zwiedzania świata. To pewien styl życia, na walizkach i z biletem w ręce. Możliwości jest wiele, od obsługi grup w Polsce, przez niedalekie kierunki zagraniczne, aż po kraje egzotyczne, dla wielu nieosiągalne – a dla pilota mogące stać się drugim domem. "Podręcznik pilota wycieczek" to kompendium wiedzy na temat pilotażu wycieczek krajowych i zagranicznych. Jego najważniejszym atutem jest opis praktycznego warsztatu pilota wycieczek! Podręcznik składa się z 12 rozdziałów zapoznających kandydata na pilota wycieczek z poszczególnymi fazami realizowanej imprezy turystycznej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16280.XX.7 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 139-[140].
Ta książka jest produktem wysokiej próby, a to z kilku powodów. Przede wszystkim jest przyjazna dla jej głównych użytkowników - słuchaczy kursów pilotów wycieczek. Owa "przyjazność" to m. in. systemowość konstrukcji materiału, sposób skomponowania całości, język tekstu, zastosowana logika wywodu. Co równie ważne (szczególnie dla młodego pokolenia), autor unika nudnego dydaktyzmu, natomiast poprzez sposób narracji zaciekawia, zachęca, wciąga do czytania. Tym samym obszar tematyczny "Geografia turystyczna Polski" staje się wartym poznania, wzbudza ciekawość. Ale książka wpisuje się również dobrze w obszar działań marketingowych, jakie od kilku lat są realizowane w naszym kraju, m.in. poprzez Polską Organizację Turystyczną. Poprzez swą zawartość stanowi ona inspirujący materiał wspierający dla tych osób oraz instytucji, którym bliska jest idea marketingu narodowego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11386.XXI.2 [Czytelnia B] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej