Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(8)
Forma i typ
Książki
(8)
Dostępność
tylko na miejscu
(6)
dostępne
(4)
Placówka
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(2)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(6)
Filia Radzyń Podlaski. Wypożyczalnia
(1)
Filia Radzyń Podlaski. Czytelnia
(1)
Autor
Zimbardo Philip G. (1933- )
(4)
Czerniawska Ewa
(2)
Guzowska-Dąbrowska Małgorzata
(2)
Johnson Robert L
(2)
Materska Maria (1942- )
(2)
McCann Vivian
(2)
Radzicki Józef
(2)
Anderson John R. (1947- )
(1)
Gerrig Richard J. (1959- )
(1)
Gruca Marian
(1)
Israel Susan E
(1)
Kurcz Ida (1930- )
(1)
Sadowski Bogdan
(1)
Wojciszke Bogdan
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(2)
1990 - 1999
(3)
Okres powstania dzieła
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(7)
New Jersey (USA)
(1)
Język
polski
(6)
angielski
(1)
Odbiorca
Psycholodzy
(1)
Temat
PAMIĘĆ
(5)
Pamięć
(3)
UCZENIE SIĘ
(3)
Uczenie się
(3)
MOTYWACJA
(2)
Motywacja
(2)
Psychologia
(2)
Układ nerwowy
(2)
CZYTANIE
(1)
DZIECKO
(1)
Dziecko
(1)
Etologia
(1)
Genetyka
(1)
INTELIGENCJA (psychol.)
(1)
MOWA
(1)
MYŚLENIE
(1)
Metacognition in children
(1)
Metodologia
(1)
Neurobiologia
(1)
OSOBOWOŚĆ
(1)
Osobowość
(1)
POZNANIE
(1)
PSYCHOFIZYKA
(1)
PSYCHOLOGIA
(1)
PSYCHOLOGIA SPOŁECZNA
(1)
PSYCHOPATOLOGIA
(1)
Poznanie
(1)
Psychofizyka
(1)
Psychologia społeczna
(1)
Psychopatologia
(1)
Reading
(1)
Reading, Psychology of
(1)
SPOSTRZEGANIE
(1)
STRES
(1)
Spostrzeganie
(1)
Stres
(1)
UCZUCIA
(1)
UKŁAD NERWOWY
(1)
UWAGA (psychol.)
(1)
Uczucia
(1)
WOLA
(1)
WRAŻENIA
(1)
Wrażenia
(1)
Zachowanie
(1)
Zootechnika
(1)
Zwierzęta
(1)
ŚWIADOMOŚĆ
(1)
Świadomość
(1)
Gatunek
Podręcznik
(4)
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(2)
Dziedzina i ujęcie
Psychologia
(3)
Biologia
(1)
Edukacja i pedagogika
(1)
Opieka nad zwierzętami i weterynaria
(1)
Słowo kluczowe
emocje
(3)
pamięć
(3)
uczenie się
(3)
inteligencja emocjonalna
(2)
motywacja
(2)
warunkowanie sprawcze
(2)
wspomnienia
(2)
badania psychologiczne
(1)
biopsychologia
(1)
ból
(1)
children
(1)
czynności fizjologiczne
(1)
czynności ochronne
(1)
czynności rozrodcze
(1)
czynności ruchowe
(1)
dziedziczenie cech
(1)
homeostaza wewnątrzustrojowa
(1)
inteligencja
(1)
learning
(1)
literacy
(1)
metacognition
(1)
mowa
(1)
myślenie
(1)
procesy poznawcze
(1)
przekaźnictwo synaptyczne
(1)
psychologia
(1)
psychologia społeczna
(1)
psychologia zdrowia
(1)
psychology
(1)
psychopatologia
(1)
reading
(1)
spostrzeganie
(1)
terapia
(1)
układ nerwowy
(1)
układ słuchowy
(1)
układ wzrokowy
(1)
wrażenia
(1)
zachowania popędowe
(1)
zachowanie
(1)
zmysły chemiczne
(1)
życie społeczne
(1)
8 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Literatura Pedagogiczna)
Oryg. : "Learning and memory : an integrated approach" 1995.
Bibliogr. s. 489-522. - Indeksy.
Autor tego podręcznika akademickiego jest zaliczany do grona najwybitniejszych specjalistów z dziedziny psychologii. Jego książkę wyróżniają integracyjność ujęcia tematu i konsekwencja prowadzonego wykładu, w którym czytelnik znajdzie między innymi: rys historyczny rozwoju dziedziny, opis funkcjonowania układu nerwowego, analizę procesu uczenia się wzbogaconą o dane laboratoryjne oraz wskazówki umożliwiające zastosowanie wyników badań. Szczególnie przydatne mogą być dla nauczyciela rozdziały poświęcone wykorzystywaniu psychologicznych prawidłowości uczenia się i zapamiętywania w kształceniu. Pozycję tę polecamy psychologom, nauczycielom oraz studentom kierunków pedagogicznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 3137.V.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: Psychology : core concepts, 2009
Bibliogr. s. 259-276. Indeks.
Tom II podręcznika omawia 3 wielkie tematy w psychologii: emocje i motywacje, uczenie się oraz pamięć. Problematyka związana z emocjami szczególnie obrosła w mity i wątpliwości. Autorzy rozprawiają się z tradycyjnym poglądem ukazującym emocje jako kłopotliwy ciężar i przeszkodę w korzystaniu z rozumu. Według nich inteligentna maszyna pozbawiona uczuć nie potrafiłaby wytworzyć zgodnego z prawdą obrazu rzeczywistości. Przedstawiają także różne rodzaje motywacji, wskazując charakterystyczne dla nich wpływy biologiczne, umysłowe, behawioralne i społeczno-kulturowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10909.III.1 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.4089.III.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Includes bibliographical references and indexes.
This volume provides the first comprehensive, research-based examination of metacognition in literacy learning. Bringing together research findings from reading, linguistics, psychology, and education, it is logically organized as follows: Part I provides the theoretical foundation that supports the teaching of metacognition; Parts II and III provide new methods for metacognitive assessment and instruction in literacy contexts at all grade levels; and Part IV provides new information on integrating metacognition into professional development programs.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15594.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: Psychology : core concepts, 2009
Bibliografia strony: 259-276. Indeks.
Tom II podręcznika omawia 3 wielkie tematy w psychologii: emocje i motywacje, uczenie się oraz pamięć. Problematyka związana z emocjami szczególnie obrosła w mity i wątpliwości. Autorzy rozprawiają się z tradycyjnym poglądem ukazującym emocje jako kłopotliwy ciężar i przeszkodę w korzystaniu z rozumu. Według nich inteligentna maszyna pozbawiona uczuć nie potrafiłaby wytworzyć zgodnego z prawdą obrazu rzeczywistości. Przedstawiają także różne rodzaje motywacji, wskazując charakterystyczne dla nich wpływy biologiczne, umysłowe, behawioralne i społeczno-kulturowe.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Filia Radzyń Podlaski. Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.994.III.1 [Wypożyczalnia. Filia Radzyń Podlaski], F.995.III.1 [Wypożyczalnia. Filia Radzyń Podlaski], F.996.III.1 [Wypożyczalnia. Filia Radzyń Podlaski] (3 egz.)
Filia Radzyń Podlaski. Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.987.III.1 [Czytelnia. Filia Radzyń Podlaski] (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4924.III.1 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia Indeksy
Ważnym celem podręcznika jest przekazywanie wiedzy o naukowych podstawach rozumowania psychologicznego. Kiedy studenci zadają nam pytania na tematy, które ich ciekawią, mają najczęściej już jakąś wiedzę, opartą na informacjach popularnonaukowych przekazywanych w środkach masowego przekazu. Część tych informacji jest adekwatna, jednak studenci nie za bardzo wiedzą, co z nią zrobić. Jak mają się nauczyć interpretowania i oceniania treści, które przekazują media? Jak mogą się stać bardziej świadomymi konsumentami zalewu cytowanych badań naukowych i ankietowych? Jak mogą oceniać wiarygodność źródeł? Stawiając odpór "wiarygodnym badaniom", dostarczamy studentom naukowych narzędzi, umożliwiających krytyczną analizę otaczających ich informacji oraz formułowanie uogólnień adekwatnych do celów i metod badawczych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 1203.III.1 [Wypożyczalnia B], 28.III.1 [Wypożyczalnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Biologiczne mechanizmy zachowania się ludzi i zwierząt / Bogdan Sadowski. - Wydanie 3, 4 dodruk - Warszawa : PWN, copyright 2012. - 584, [1] strony : rysunki, tablice ; 24 cm.
Bibliografia strony 564-[585].
Czytelnik znajdzie tu wiele informacji na temat: dziedziczenia cech, funkcjonowania neuronów, właściwości układów sensorycznych, problemów uczenia się i pamięci, mechanizmów mowy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19094.III.5 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 19093.III.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej