Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(6)
Forma i typ
Książki
(6)
Dostępność
tylko na miejscu
(6)
dostępne
(4)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(1)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(3)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(6)
Autor
Maciąg Justyna
(2)
Panfil Ryszard
(2)
Grzeganek-Więcek Brygida
(1)
Meyer Beata (1963- )
(1)
Mucha-Szajek Ewa
(1)
Siwiński Wiesław (1934- )
(1)
Tauber Roman Dawid (1945- )
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(4)
2000 - 2009
(2)
Kraj wydania
Polska
(6)
Język
polski
(6)
Temat
ODPOCZYNEK
(6)
TURYSTYKA
(3)
SPORT
(2)
USŁUGI
(2)
GASTRONOMIA
(1)
HOTELARSTWO
(1)
KULTURA FIZYCZNA
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(1)
ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ
(1)
Temat: czas
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
2001-
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(2)
Słowo kluczowe
rekreacja
(2)
sport
(2)
turystyka
(2)
usługi rekreacyjne
(2)
fitness
(1)
impreza turystyczna
(1)
jakość
(1)
obsługa ruchu turystcznego
(1)
przedsiębiorstwo
(1)
usługi turystyczne
(1)
wellness
(1)
zarządzanie
(1)
zarządzanie jakością
(1)
6 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 347-351.
Książka stanowi podręcznik akademicki (jako literatura podstawowa) przeznaczony do wykładów z przedmiotu "Obsługa ruchu turystycznego" i zbliżonych, prowadzonych na przykład na specjalności "Organizacja i obsługa rekreacji". Łączy zagadnienia teoretyczne i praktyczne z zakresu szeroko rozumianej obsługi ruchu w turystyce i rekreacji. Podręcznik ma charakter: - kompleksowy - prezentuje ogół zagadnień związanych z obsługą ruchu w turystyce i rekreacji, co jest rozszerzeniem podejścia prezentowanego w większości podobnych publikacji, które nie odnoszą się do rekreacji, skupiając się na umiejętnościach niezbędnych dla pilotów, przewodników turystycznych, czy pracowników biur podróży. - uniwersalny, co jest gwarantowane przez szerokość ujęcia problemu, która pozwala na wykorzystanie podręcznika przez osoby poszukujące wiedzy ogólnej na temat obsługi ruchu w turystyce i rekreacji (np. współczesne trendy w turystyce i rekreacji, czy formy obsługi i organizacja imprez w turystyce i rekreacji), a także wiedzy szczegółowej dotyczącej poszczególnych elementów składowych obsługi klientów (np. kalkulacja imprezy turystycznej czy pilotaż). Prezentowane informacje mogą być użyteczne zarówno dla studentów (w węższym ujęciu na poziomie studiów licencjackich, całościowo na poziomie studiów magisterskich), jak i dla osób zajmujących się obsługą turystów, chcących poszerzyć swoją wiedzę teoretyczną i praktyczną. - praktyczny, co jest związane z prezentacją przykładów z praktyki obsługi ruchu w turystyce i rekreacji w każdym rozdziale książki. Ułatwia to percepcję prezentowanych zagadnień oraz wskazuje na możliwe rozwiązania problemów występujących na poszczególnych etapach obsługi ruchu turystycznego. Może również stanowić inspirację do prowadzenia zajęć o charakterze ćwiczeń dla studentów różnych specjalności.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.15063.XX.7 [Wypożyczalnia B], P.15064.XX.7 [Wypożyczalnia B] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15964.XX.7 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Podręczniki i Skrypty / Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Jana Amosa Komeńskiego w Lesznie / red. Heliodor Muszyński ; nr 5)
Podręcznik przeznaczony jest dla studentów i młodych nauczycieli akademickich zainteresowanych problematyką zarządzania organizacjami w turystyce i rekreacji. Stanowi próbę zintegrowanego ujęcia zagadnień z pogranicza turystyki i rekreacji oraz organizacji i zarządzania. Użycie w tytule pojęcia "podstawy" wskazuje, iż podręcznik stanowi syntetyczne ujęcie zagadnień zarządzania turystyką i rekreacją i w założeniu stanowi wprowadzenie i inspirację do pogłębionych poszukiwań i dociekań.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.6686 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.6685.XX.3 [Wypożyczalnia B], P.6684.XX.3 [Wypożyczalnia B] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7439.XX.3 [Czytelnia B], 7522.XX.3 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr., netogr. s. 150-153.
W różnych kulturach współczesnego świata pragnienie posiadania atrakcyjnego wyglądu, utrzymywanie zadowalającego stanu zdrowia, sprawności życiowej, i dobrego samopoczucia coraz silniej utrwala się zarówno w świadomości indywidualnej, jak i wspólnej. Zwiększa się więc zapotrzebowanie na różnorodne formy aktywności rekreacyjnej, fitness, a także tej określanej jako wellness. Książka skierowana jest do osób zainteresowanych prowadzeniem działalności usługowej, badaczy rekreacji preferujących marketingowe podejście do usług oraz studentów kierunków związanych z rekreacją. Może być także wykorzystywana w kształceniu i dokształcaniu kadr zarządzających usługami rekreacyjnymi w zakresie marketingowego identyfikowania, kreowania i udostępniania tych usług.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16948.XIX.2 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 229-242.
Od współczesnych menedżerów działających w branży turystyki i rekreacji wymaga się. profesjonalnej wiedzy w zakresie nowoczesnych metod zarządzania pozwalających na zwiększenie konkurencyjności, zyskowności organizacji, poprawy satysfakcji pracowników i klientów. Celem opracowania jest dostarczenie wiedzy z zakresu metod, technik narzędzi zarządzania jakością przydatnych w pracy w organizacjach działających w obszarze turystyki i rekreacji. Mając na uwadze fakt, iż rynek usług w tym obszarze jest menedżera niezwykle zróżnicowany zarówno po stronie popytu, jak i podaży, w opracowaniu skupiono uwagę na przybliżeniu uniwersalnych zasad, metod, technik i narzędzi zarządzania jakością usług. Publikacja składa się z czterech rozdziałów, w których poruszono szeroki zakres problematyki zarządzania jakością w sektorze usług. Wskazano na specyfikę kształtowania jakości usługi turystycznej i rekreacyjnej z uwagi na ilość podmiotów biorących udział w łańcuchu kreowania wartości dla klienta. Omówiono przesłanki i proces rozwoju normalizacji oraz wymagania norm tj. ISO 9001:2008, ISO 14001:2004, PN-N 18001:2004, HACCP oraz ISO 22000:2005. Przybliżono również problematykę integracji systemów zarządzania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11854.XX.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach.
Współczesna organizacja sportowa, turystyczna i rekreacyjna funkcjonuje w warunkach ogromnej zmienności otoczenia ekonomicznego, prawnego, technicznego i technologicznego oraz społecznego. Przed współczesną organizacją stawia się wymóg skuteczności, efektywności, elastyczności oraz konkurencyjności. Stąd nieustannie poszukuje się nowych koncepcji zarządzania pozwalających na wyróżnienie organizacji i jej usług na rynku, a tym samym zdobycie przewagi konkurencyjnej. Celem publikacji jest diagnoza współczesnych tendencji w zarządzaniu sportem, turystyką i rekreacją w warunkach niepewności otoczenia oraz wskazanie przyszłościowych kierunków badawczych w tym obszarze. Wydaje się zasadne, że w okresie dekoniunktury gospodarczej turystyka, sport i rekreacja stają się bardzo poważnym ogniwem, które może być katalizatorem dla łagodzenia ryzyka i niepewności w działalności całej gospodarki.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.10334.XX.3 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11856.XX.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
Głównym celem autorów niniejszej monografii było przedstawienie w jednej publikacji aspektów zarządzania i usług w obszarze kultury fizycznej i turystyki oraz hotelarstwa i gastronomii. W książce przeważają artykuły napisane w języku polskim, znaleźć można również napisane w języku rosyjskim i angielskim. Książkę należy potraktować jako lekturę dla studentów uczelni kształtujących menedżerów kultury fizycznej, turystyki rekreacji, hotelarstwa i gastronomii oraz dla innych osób związanych z tą branżą.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6126.XX.8 [Czytelnia B] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej