Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(4)
Forma i typ
Książki
(3)
Rejestracje audio i wideo
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(4)
dostępne
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(1)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(4)
Autor
Binsztok Aleksander
(1)
Ehrlich Andrzej
(1)
Gee Jeff
(1)
Gee Val
(1)
Horovitz Jacques (1947- )
(1)
Kasprzyk Ewa (1957- )
(1)
Musiał Maciej
(1)
Plata Konrad
(1)
Sarnacki Jacek (1953- )
(1)
Zuzański Tymoteusz
(1)
Łapiński Jerzy (1940- )
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(3)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(4)
Temat
OBSŁUGA KLIENTA
(4)
KONSUMENCI (ekon.)
(1)
MERCHANDISING
(1)
TECHNIKI SPRZEDAŻY
(1)
Gatunek
PORADNIKI
(2)
FILM EDUKACYJNY
(1)
Słowo kluczowe
obsługa klienta
(3)
film
(1)
konsument
(1)
marketing handlowy
(1)
merchandising
(1)
sprzedaż
(1)
szkolenie
(1)
zachowania konsumenckie
(1)
4 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
(Szkolenia)
Do książki dołączona jest płyta CD o sygn. CD.65.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.3685.IX.4.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
W książce, która w oryginalnej wersji odniosła wielki sukces w Europie Zachodniej i USA, Autor przedstawia kompleksowo nowoczesną strategię obsługi klienta. Książka ma siedem rozdziałów. W każdym z nich Autor omawia jeden z sekretów, które jego zdaniem są kluczem do tego, aby stać się graczem światowej klasy pod względem nastawienia na klienta, obsługi klienta, satysfakcji klienta i jego lojalności. Tylko w ten sposób firma może zdobyć przewagę konkurencyjną na współczesnym rynku. W książce Autor przedstawił, w jaki sposób poznać klientów i zdobyć o nich odpowiednie informacje, tworzyć wartość dla klienta, dostarczać wartości klientom, zarządzać reklamacjami klientów w celu osiągnięcia zysku, budować lojalność klientów, tworzyć odpowiednią strukturę i procesy w firmie nastawionej na klienta oraz kulturę firmy i jej relacje z klientami.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.4908.IX.16.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 5474.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
CD
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. CD.73 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Bibliogr. s. 191-192.
Merchandising jesto to dziedzina marketingu skupiona na zaprezentowaniu klientowi towaru w taki sposób, by ten go kupił. Książka w sposób kompleksowy wprowadza czytelnika w świat merchandisingu. Letura zaczyna się od definicji pojęcia, jego historii oraz trendów rozwojowych w Polsce i na świecie. Następnie prezentuje mechanizmy psychologiczne decydujące o zakupie lub odrzuceniu produktu oraz dyskretne sposoby namówienia potencjalnego klienta na zakup.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14340.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej