Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(5)
Forma i typ
Książki
(5)
Dostępność
tylko na miejscu
(2)
dostępne
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(1)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(2)
Autor
Fazlagić Jan
(1)
Herbst Mikołaj
(1)
Herbst Mikołaj (1973- )
(1)
Levitas Anthony
(1)
Maciąg Justyna
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(4)
2000 - 2009
(1)
Kraj wydania
Polska
(5)
Język
polski
(5)
Temat
OŚWIATA
(4)
DYREKTOR
(2)
SAMORZĄD TERYTORIALNY
(2)
NAUCZANIE
(1)
SZKOLNICTWO
(1)
ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ
(1)
ZARZĄDZANIE WIEDZĄ
(1)
Temat: czas
1989-
(1)
2001-0
(1)
Słowo kluczowe
oświata
(4)
dyrektor
(2)
samorząd terytorialny
(2)
budżet zadaniowy
(1)
decentralizacja
(1)
gospodarka oparta na wiedzy
(1)
innowacje
(1)
jakość kształcenia
(1)
komunikacja społeczna
(1)
konflikt
(1)
proces boloński
(1)
reforma
(1)
samorząd lokalny
(1)
szkolnictwo
(1)
szkolnictwo wyższe
(1)
szkoła
(1)
wiedza
(1)
zarządzanie
(1)
zarządzanie jakością
(1)
zarządzanie wiedzą
(1)
5 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Biblioteczka Oświaty Samorządowej ; 2)
Bibliogr. przy niektórych rozdz.
PUBLIKACJA DOSTĘPNA W CZYTELNI W DZIALE V
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 302-314.
Praca porusza niezwykle aktualny temat, jakim jest zarządzanie wiedzą. Autor dokonuje ekonomicznego spojrzenia na sytuację w polskiej oświacie i próbuje przenieść na jej grunt pojęcia i narzędzia znane z zarządzania. Jest to zadanie niezwykle trudne. Praca "Zarządzanie wiedzą w polskiej oświacie. Diagnoza i perspektywy zmian" jest przykładem zastosowania interdyscyplinarnego podejścia łączącego wiedzę z dziedziny zarządzania z wiedzą o edukacji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8176.IX.5 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9513.IX.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 207-223, netogr. s. 223-226, wykaz aktów prawnych s. 226-227.
Książka porusza problematykę oceny (sprawności, skuteczności i efektywności) systemu zapewnienia jakości kształcenia w szkołach wyższych. Omawia metody i techniki oceny jakości kształcenia oraz wskazuje na uwarunkowania i bariery wdrażania TQM w szkole wyższej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13807.V.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteczka Oświaty Samorządowej ; 1)
Bibliogr. przy rozdz.
PUBLIKACJA DOSTĘPNA W CZYTELNI W DZIALE V
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteczka Oświaty Samorządowej ; t. 7)
PUBLIKACJA DOSTĘPNA W CZYTELNI W DZIALE V
Cechą szczególną polskiej oświaty jest jej daleko posunięta decentralizacja, więc problematyka przekazywania uprawnień zarządczych w oświacie samorządom i szkołom jest ważna dla polskich oświatowców. Niniejszy tom Biblioteczki przedstawia analizy i raporty dotyczące doświadczeń międzynarodowych oraz kształtowania się ustroju polskiej oświaty w ciągu minionego dwudziestolecia, w podziale na dwie dekady: tworzenie systemu (lata 1990-1999) i stabilizacja systemu (lata 2000-2010). Omawiane są także kluczowe dla jakości oświaty relacje między dyrektorem szkoły i samorządem.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej