Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(6)
Forma i typ
Książki
(6)
Dostępność
tylko na miejscu
(6)
dostępne
(4)
Placówka
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(4)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(6)
Autor
Andrzejczak Aldona
(1)
Czarkowski Jakub Jerzy
(1)
Kozak Agnieszka
(1)
Siemieniecki Bronisław (1950- )
(1)
Turos Lucjan (1927- )
(1)
Łaguna Mariola
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(5)
Wirginia (USA)
(1)
Język
polski
(5)
angielski
(1)
Temat
NAUCZANIE DOROSŁYCH
(3)
KSZTAŁCENIE USTAWICZNE
(2)
OŚWIATA DOROSŁYCH
(2)
ZAWÓD
(2)
INTERNET
(1)
KADRY
(1)
KOMPUTERY
(1)
KSENOFOBIA
(1)
Metody aktywizujące (pedagogika)
(1)
NAUCZANIE
(1)
NAUCZANIE na ODLEGŁOŚĆ
(1)
Nauczanie dorosłych
(1)
Nauczanie języków obcych
(1)
Nauczyciele języka angielskiego
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI
(1)
Słowo kluczowe
English language
(1)
English teacher
(1)
adult education
(1)
andragogika
(1)
e-learning
(1)
edukacja dorosłych
(1)
foreign speakers
(1)
ksenofobia
(1)
reedukacja
(1)
standards
(1)
study and teaching
(1)
training
(1)
6 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Includes bibliographical references (pages 179-181)
Standards for ESL/EFL Teachers of Adult Learners offers performance indicators, vignettes, and evaluation tools for instructors. These clearly organized components will help instructors identify the qualities and practices to pursue in their teaching. The standards in this book address planning, instructing, and assessing as the basis for effective teaching. These three core standards lead to five additional standards that focus on both the instructor and the instruction: identity and context, language proficiency, learning, content, and commitment and professionalism Collectively, these eight standards represent the foundation of what professional teachers of ESL and EFL to adult learners should know and be able to do. The eight standards are organized in a useful and concrete format. Each is introduced with a brief description followed by theoretical justification, numbered performance indicators, vignettes of real-life settings using the performance indicators, and a forum for further thought and discussion. The standards can be applied to most settings with adult English as a second language or foreign language learners and can benefit educators and administrators in teacher-training programs, in educational programs, and in achieving professional development both personally and institution-wide.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17992.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Multimedialna Biblioteka Pedagogiczna)
W książce szczególną uwagę zwrócono na te obszary wykorzystania komputera w edukacji dorosłych, które wzmacniają możliwości intelektualne człowieka. Dobór tematyki książki nie był przypadkowy. Wybrane zostały te obszary zastosowania komputera, które w sposób istotny wpływają na rozwój kognitywny człowieka. Pominięto natomiast tradycyjne wykorzystanie technologii komputerowej w kształceniu, a także wiadomości o procedurach matematyczno-informatycznych. Praca przeznaczona jest dla humanistów pragnących wykorzystać technikę komputerową w edukacji dorosłych. Może ona także stanowić podstawę przemyśleń dla tych osób, które profesjonalnie zajmują się informatyką i zamierzają tworzyć programy dydaktyczne. Książka napisana została tak aby czytelnik, który niewiele miał wspólnego z komputerem, mógł zapoznać się z podstawowymi problemami ich wykorzystania w edukacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6150.V.7 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
E-learning dla dorosłych / Jakub Jerzy Czarkowski. - Warszawa : Difin, 2012. - 242 s. : il. ; 24 cm.
(Engram)
Bibliogr. przy rozdz.
"... w czasie gwałtownych zmian cywilizacyjnych i kulturowych wynikających z rozwoju i upowszechniania najnowszych mediów cyfrowych, za niezwykle cenną inicjatywę wydawniczą uznać należy E-learning dla dorosłych pióra Jakuba J. Czarkowskiego. Bez wątpienia praca ta należy do najlepszych podręczników kształcenia zdalnego realizowanego z wykorzystaniem komputerów i sieci. Społeczna aktualność problematyki, poziom merytoryczny książki, jej zgodność z paradygmatem współczesnej dydaktyki oraz znaczna liczba adresatów wskazują na zasadność publikacji drukiem ocenianej książki". (z recenzji dr. hab. Macieja Tanasia, prof. APS)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11805.V.7 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12987.V.7 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Spis treści także ang.
Bibliogr. s. 207-222.
Andragogika reedukacji koncentruje się między innymi na analizie potrzeby i możliwości reedukacji tych, którzy ulegli wpływowi ksenofobii. Książka jest wyrazem przekonania autora, że w działalności przywracajacej ludziom dorosłym zdolności do pełnowartościowego funkcjonowania społecznego i poczucie godności nie wystarczą tylko doświadczenia praktyczne, lecz konieczne są także teoretyczne analizy i uogólnienia.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7722.V.6 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 8729.V.6 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Szkolenia / Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne)
Bibliogr. s. 149-152.
Doskonała publikacja adresowana zarówno do początkujących trenerów, którzy mogą się dzięki niej nauczyć zasad wybierania odpowiednich metod pracy, przygotowywania potrzebnych materiałów i prowadzenia sesji szkoleniowych, jak i do osób mających już praktykę w prowadzeniu szkoleń – tym ostatnim pomoże uporządkować własne doświadczenia i zrobić kolejny krok na drodze rozwoju zawodowego. Każda z metod pracy i prowadzenia zajęć z grupą została szczegółowo omówiony, autorki pokazały jej mocne i słabe strony oraz określiły cele, które można dzięki niemu osiągnąć. Książka została napisana przystępnym językiem i ma przejrzystą strukturę, która sprawia, że bardzo łatwo można w niej znaleźć interesujące nas w danej chwili zagadnienie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8377.III.10 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9754.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
W książce przedstawiono warunki dobrego zaplanowania całego procesu szkoleniowego oraz sprawnej i skutecznej jego realizacji. Poruszono problemy związane z identyfikacją i analizą potrzeb szkoleniowych. Opisano działania i narzędzia umożliwiające zaspokojenie tych potrzeb. Omówiono różne metody szkoleniowe pod kątem ich przydatności, uwzględniając specyfikę uczenia się osób dorosłych. Podkreślono znaczenie pracy grupowej, a także doboru miejsca i czasu szkolenia. Zwrócono uwagę na cele i sposoby oceny jego efektów oraz na pomiar jego skuteczności. Przedstawiono najważniejsze wymagania stawiane trenerom, od umiejętności których w dużej mierze zależą wyniki przedsięwzięcia szkoleniowego. Książka jest przeznaczona dla obecnych i przyszłych szkoleniowców. Skorzystają z niej zarówno osoby mające przygotowanie pedagogiczne, jak i te, które go nie mają. Będzie też z pewnością przydatna dla studentów, którzy przygotowują się do działalności trenerskiej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8749.V.6 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10222.V.6 [Czytelnia B], 10223.V.6 [Czytelnia B] (2 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej