Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(5)
Forma i typ
Książki
(5)
Dostępność
tylko na miejscu
(4)
dostępne
(3)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(1)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(2)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(4)
Autor
Głowala Agnieszka
(2)
Tomaszewska Liliana
(2)
Daszykowska Jadwiga
(1)
Kowal Stanisław
(1)
Kwiecińska Roma
(1)
Ogrodnik Joanna
(1)
Piekarski Jacek (nauki społeczne)
(1)
Przybyła Ewa
(1)
Sas-Nowosielski Krzysztof (1966- )
(1)
Szymański Mirosław Stanisław (1954- )
(1)
Wiśniewska Ewa (pedagog)
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(4)
2000 - 2009
(1)
Kraj wydania
Polska
(5)
Język
polski
(4)
angielski
(1)
Temat
NAUCZYCIELE
(4)
KSZTAŁCENIE USTAWICZNE
(1)
NAUCZYCIELE WYCHOWANIA FIZYCZNEGO
(1)
POSTAWY
(1)
WYCHOWANIE FIZYCZNE
(1)
WYCHOWANIE FIZYCZNEe
(1)
Temat: czas
1989-
(1)
Słowo kluczowe
nauczyciel
(4)
dokształcanie
(2)
kształcenie ustawiczne
(2)
doskonalenie zawodowe
(1)
edukacja
(1)
jakość życia
(1)
kształcenie zawodowe
(1)
praca zawodowa
(1)
przygotowanie zawodowe
(1)
samokształcenie
(1)
wychowanie fizyczne
(1)
5 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Publikacja jest debatą i próbą sformułowania systematycznej odpowiedzi na pytania: Kim jestem, skoro jestem tak różny od innych?, Kim jestem, skoro cechy charakteryzujące ludzi rozkładaja się tak nierówno?, Kim jestem w tak szybko zmieniającym sie świecie? Praca zawiera artykuły na temat zmian profesjonalizmu współczesnych nauczycieli pod wpływem endogennych przemian nie tylko w samej teorii pedagogicznej, ale także praktyki aktywnego i twórczego ich kształcenia w uczeli wyższej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5294.V.5 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6578.V.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy częściach.
Monografia jest próbą zwrócenia uwagi na istotne zagadnienia działalności nauczyciela w polskiej szkole zmierzające do realizacji wymiaru europejskiego współczesnej edukacji. W związku z tym refleksja dotyczy tu między innymi dyspozycji psychicznych nauczyciela, podmiotowości w procesie edukacji, przygotowania do nauczania określonych przedmiotów, pracy z dzieckiem o specjalnych potrzebach edukacyjnych, kształcenia zawodowego, dostępu do informacji, działań profilaktycznych czy edukacji ustawicznej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13850.V.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy częściach.
Książka, która została przygotowana w oparciu o studia pedeutologiczne nad edukacją, jako całożyciowym doświadczeniem wprowadza czytelników w interdyscyplinarne ujęcie problematyki życia z perspektywy znaczenia edukacji, rozwoju osobowego, przemian globalnych i lokalnych w ujmowaniu rzeczywistości. Całość tomu przynosi wiele wniosków dotyczących edukacji formalnej i nieformalnej nauczycieli. Autorzy również zwracają uwagę na znaczenie doświadczeń życiowych w procesie wywoływania zmian w postrzeganiu i interpretacji rzeczywistości. Zaletą tego opracowania jest to, że nie zamyka, lecz raczej otwiera dyskusję nad edukacją ujmowaną jako całożyciowy proces. [ze Wstępu]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13852.V.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 16323.XIX.1 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16322.XIX.1 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 169-182.
Autorka opisuje jakość życia na przykładzie nauczycieli pracujących, a dodatkowo studiujących. Grupa ta bywa bardzo rzadko przedmiotem badań naukowych. W książce zwrócono uwagę na określenie czynników istotnych dla poczucia jakości życia nauczycieli, z punktu widzenia ich motywacji do działania, wybór i sposób realizacji celów życiowych oraz przyjęcie określonego systemu wartości. Nie pominięto także analizy sytuacji życiowej jednostki, która determinuje jej interakcje społeczne, pośrednio wpływa na motywację, przyjmowane cele i wartości. Wraz z indywidualnym doświadczeniem staje się podstawą do refleksji nad własną egzystencją.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13103 [Magazyn 1], P.13102 [Magazyn 1] (2 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej