Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(35)
Forma i typ
Książki
(35)
Publikacje naukowe
(3)
Dostępność
tylko na miejscu
(31)
dostępne
(25)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(5)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(20)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(31)
Autor
Siemieniecki Bronisław (1950- )
(3)
Bednarek Józef
(2)
Boryczka Bożena
(2)
Hyla Marek
(2)
Lewowicki Tadeusz (1942- )
(2)
Murphy-Judy Kathryn Annette
(2)
Penkowska Grażyna (1955- )
(2)
Russell Victoria (Professor of Spanish)
(2)
Tanaś Maciej
(2)
Andrzejewska Anna (pedagogika)
(1)
Brzózka Piotr
(1)
Chodkiewicz Halina
(1)
Cieśleńska Beata
(1)
Clarke Alan (1952- )
(1)
Czarkowski Jakub Jerzy
(1)
Dietl Jerzy (1927- )
(1)
Dąbrowska Izabela Edyta
(1)
Janczyk Janusz
(1)
Klebanowski Michał
(1)
Krakowska Monika
(1)
Kuruliszwili Sergo
(1)
Lorens Roman
(1)
Lubina Ewa
(1)
Olbrycht Paweł
(1)
Piotrowska Ewa (bibliotekarz)
(1)
Plebańska Marlena
(1)
Płonka-Syroka Bożena
(1)
Race Phil
(1)
Rudak Leszek
(1)
Sapijaszka Zofia
(1)
Skórka Stanisław (1970- )
(1)
Sokołowski Marek (1962- )
(1)
Staszczak Marta
(1)
Struk Barbara
(1)
Wagner Jarosław
(1)
Wilden Shaun
(1)
Wiśniewska Ewa (pedagog)
(1)
Woźniak Jacek
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(4)
2010 - 2019
(13)
2000 - 2009
(17)
1980 - 1989
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
Kraj wydania
Polska
(31)
Nowy Jork (stan) (USA)
(2)
Wielka Brytania
(2)
Język
polski
(30)
angielski
(5)
Odbiorca
Nauczyciele
(1)
Temat
NAUCZANIE na ODLEGŁOŚĆ
(26)
INTERNET
(12)
Nauczanie na odległość
(8)
INFORMATYKA
(5)
MULTIMEDIA
(5)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(3)
Nauczanie języków obcych
(3)
Technologia informacyjna (IT)
(3)
ŚRODKI MASOWEGO PRZEKAZU
(3)
BIBLIOTEKARSTWO
(2)
COVID-19
(2)
INFORMACJA NAUKOWA
(2)
Język angielski
(2)
KOMPUTERY
(2)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(2)
MOODLE
(2)
SPOŁECZEŃSTWO INFORMACYJNE
(2)
SZKOLENIE ZAWODOWE
(2)
BIBLIOTEKARZE
(1)
Bezpieczeństwo wewnętrzne
(1)
DZIENNIKARSTWO OBYWATELSKIE
(1)
DZIENNIKARZE
(1)
EDUKACJA MEDIALNA
(1)
FILM
(1)
Internet
(1)
KSZTAŁCENIE USTAWICZNE
(1)
KULTURA
(1)
Kompetencje medialne
(1)
Kształcenie korespondencyjne
(1)
M-learning
(1)
Media społecznościowe
(1)
Metody nauczania
(1)
Migracje
(1)
NAUCZANIE
(1)
NAUCZANIE DOROSŁYCH
(1)
NAUCZANIE NA ODLEGŁOŚĆ
(1)
NAUCZYCIELE
(1)
Nauczyciele
(1)
OPROGRAMOWANIE OPEN SOURCE
(1)
PEDAGOGIKA BIBLIOTECZNA
(1)
PEDAGOGIKA MEDIALNA
(1)
PRACOWNICY SOCJALNI
(1)
PRZESTĘPSTWO KOMPUTEROWE
(1)
Pomoce dydaktyczne
(1)
Praca zespołowa
(1)
RZECZYWISTOŚĆ WIRTUALNA
(1)
SAMOKSZTAŁCENIE
(1)
SYSTEMY INFORMATYCZNE
(1)
SZKOLNICTWO WYŻSZE
(1)
Samobójstwo
(1)
Studenci
(1)
Terroryzm
(1)
UZALEŻNIENIE od KOMPUTERA
(1)
Uczniowie
(1)
WEB 2.0
(1)
Wojna
(1)
Zastosowania multimediów w edukacji
(1)
Temat: czas
2001-
(3)
2001-0
(2)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Gatunek
PODRĘCZNIKI
(5)
Praca zbiorowa
(3)
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(2)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(7)
Językoznawstwo
(3)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Słowo kluczowe
e-learning
(16)
nauczanie na odległość
(6)
Internet
(4)
edukacja
(3)
blog
(2)
cyberprzestrzeń
(2)
language
(2)
nauczyciel
(2)
platforma Moodle
(2)
społeczeństwo informacyjne
(2)
study and teaching
(2)
szkolenie pracowników
(2)
teaching
(2)
teaching online
(2)
technologia informacyjna
(2)
English language
(1)
QR code
(1)
Web 2.0
(1)
animation
(1)
assessment
(1)
audio recording
(1)
audyt wewnętrzny
(1)
bezpieczeństwo finansowe
(1)
bezpieczeństwo społeczne
(1)
bezpieczeństwo wewnętrzne
(1)
biblioteka
(1)
biblioteka cyfrowa
(1)
bibliotekarstwo
(1)
correspondence course
(1)
correspondence school
(1)
cyberagresja
(1)
cyberpornografia
(1)
cyberprzemoc
(1)
cyberseks
(1)
cyberterroryzm
(1)
cyberświat
(1)
czat
(1)
digital literacy
(1)
digital storytelling
(1)
distance education
(1)
doskonalenie zawodowe
(1)
dziennikarstwo obywatelskie
(1)
dziennikarz
(1)
e-edukacja
(1)
e-nauczanie
(1)
education
(1)
edukacja dorosłych
(1)
edukacja medialna
(1)
edukacja zdalna
(1)
etyka
(1)
film
(1)
forum internetowe
(1)
gra komputerowa
(1)
group learning
(1)
individual learning
(1)
komputer
(1)
komunikator
(1)
konflikt zbrojny
(1)
kontrola zarządcza
(1)
kultura
(1)
media społecznościowe
(1)
methods of teaching
(1)
mobile learning
(1)
multimedia
(1)
multimodal approach
(1)
nowe technologie
(1)
online education
(1)
oprogramowanie open source
(1)
organizacje terrorystyczne
(1)
pandemia
(1)
photo
(1)
platforma edukacyjna
(1)
portal edukacyjny
(1)
pracownicy socjalni
(1)
prawo autorskie
(1)
reklama internetowa
(1)
remote teaching
(1)
robotyka
(1)
rzeczywistość wirtualna
(1)
szkoła
(1)
szkoła wyższa
(1)
sztuczna inteligencja
(1)
tutoring
(1)
uczenie się
(1)
uczeń
(1)
usługi online
(1)
uzależnienie
(1)
uzależnienie od Internetu
(1)
video
(1)
35 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Meandry e-learningu / Grażyna Penkowska. - Warszawa : "Difin", 2010. - 172 s. : il. ; 23 cm.
Książkę odróżnia od podobnych pozycji refleksja towarzysząca zarówno definiowaniu pojęć dotyczących edukacji online, jak i ich praktycznej realizacji w pracy nauczyciela akademickiego. Pozycja ta wpisuje się w trend postrzegania sieci jako optymalnego środowiska uczenia się w polskich szkołach wyższych. Środowisko to może realizować wszystkie założone cele danego etapu edukacyjnego (e-learning), uzupełniać formę tradycyjną (blended learning), lub wspomagać klasyczną edukację poprzez sieć. Książka pisana jest z perspektywy praktyka, ale autorka nie uchyla się od rozwijania własnych koncepcji mogących stanowić udział w budowanych teoretycznych podstawach kształcenia zdalnego. Średnia ocen 0,0 / 10 Ta książka nie została jeszcze oceniona Bądź pierwszy - oceń książkę Dodaj książkę do biblioteczki.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9208.V.7 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10889.V.7 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie)
Bibliogr. s. 227-228 i przy rozdz. Indeks.
Kształcenie na odległość, nazywane potocznie e-learningiem, znajduje obecnie zastosowanie niemal w każdej dziedzinie życia społecznego, biznesu, polityki oraz indywidualnych ludzi. Książka ta ma na celu zapoznanie z rozległą tematyką e-learnigu oraz całym spektrum procesów edukacyjnych, w których e-learning może być wykorzystywany. Poza wiedzą teoretyczną książka zawiera wiele przykładów zastosowania przedstawianych rozwiązań w praktyce, problemów do przemyślenia oraz ćwiczeń pozwalających dostosować nabytą wiedzę do potrzeb Czytelnika. Autorka prezentuje m.in.: narzędzia, formy oraz tryby kształcenia na odległość, przegląd narzędzi technologicznych wykorzystywanych w e-nauczaniu, metody i usługi wsparcia procesu e-edukacji, metody pomiaru efektywności oraz rentowności e-nauczania.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11075.V.7 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12032.V.7 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 217-232., netografia s. 233-234. Indeks.
Książka poświęcona jest dydaktyce kształcenia zdalnego. Powstała w odpowiedzi na wzrost zainteresowania rozwojem nowoczesnych metod nauczania, które powinny być w większym niż dotąd stopniu dostosowane do potrzeb i oczekiwań młodego pokolenia. Szybki rozwój cywilizacyjny oraz kształtowanie się społeczeństwa informacyjnego powodują zwiększenie dynamiki przekształcania się metodyki nauczania. Badanie psychopedagogicznych aspektów zachodzących zmian pozwoliło opisać niektóre specyficzne cechy kształcenia zdalnego. Au-torzy starali się również zasygnalizować zjawiska wyznaczające kierunki rozwoju technologii i metod kształcenia. Książka przeznaczona jest dla nauczycieli akademickich i studentów kierunków pedagogicznych, humanistycznych, społecznych, informatycznych oraz dziennikarstwa, jak również nauczycieli informatyki i technologii informacyjnej, a także innych osób zainteresowanych rozwojem i wykorzystaniem mediów cyfrowych oraz ich możliwościami. Zaciekawi również pracowników działów zajmujących się szkoleniami i doskonaleniem zawodowym w biznesie, administracji państwowej i samorządowej, a także w firmach, instytucjach i organizacjach coraz częściej prowadzących kształcenie na odległość.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7799.V.7 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 8805.V.7 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Wiedzieć Więcej.)
Bibliogr. s. [187].
Książka e-learning - nauka na odległość to informator i przewodnik zawierający zwięzłe informacje praktyczne oraz liczne przykłady i ćwiczenia pozwalające lepiej zrozumieć istotę zdalnej nauki. Zaproponowane przez Autora ćwiczenia aktywizujące stanowią nie tylko inspirację do pełniejszego, praktycznego poznania tej formy kształcenia, ale mogą być uzupełnione przez inne, podobne działania Czytelnika, rozwijające umiejętności przydatne w e-learningu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13726.V.7 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14722.V.7 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Propozycje i Materiały / Stowarzyszenie Bibliotekarzy Polskich ; 80.)
Bibliogr. przy ref.
Prezentowany tom zawiera cenne materiały drugiej edycji ogólnopolskiej konferencji z cyklu E-learning wyzwaniem dla bibliotek, która odbyła się w dniach 14-15 września 2010 roku w gmachu Biblioteki Narodowej Warszawie. Organizatorami warszawskiego spotkania bibliotekarzy różnych typów bibliotek z teoretykami i wykładowcami było Stowarzyszenie Bibliotekarzy Polskich oraz Ośrodek Edukacji Informatycznej i Zastosowań Komputerów w Warszawie. Patronat naukowy objął Instytut Informacji Naukowej i Bibliotekoznawstwa Uniwersytetu Pedagogicznego im. KEN w Krakowie. Materiały zaprezentowane zostały w trzech grupach problemowych, zgodnych z nazwami bloków tematycznych prowadzonych podczas konferencji przez prof. dr hab. Bogumiłę Staniów, dr hab. Hannę Batorowską i dr Barbarę Kamińską-Czubałę, tj.: E-learning - teoria, dydaktyka, metodyka, Metody, techniki i narzędzia e-learningu oraz E-learning - przykłady dobrej praktyki .
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12070.V.7 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 10800.I.8 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach, ISSN 0208-6336 ; nr 2878)
Bibliogr. przy rozdz.
Praca zawiera główne tezy z obszaru nowoczesnych form zarządzania i organizacji procesów kształcenia. Prezentuje genezę nauczania opartego na nowoczesnych środkach technicznych, z e-learningiem włącznie. W zakresie teoretycznym i badawczym omawia społeczne i techniczne aspekty upowszechnienia się e-learningu w Polsce. Dokonuje deskrypcji znaczenia ICT względem jej zastosowań edukacyjnych w kontekście społecznej asymilacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13140.V.7 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
Do każdego egz. dołączona jest płyta CD o takiej samej sygnaturze jak książka.
Jest to przewodnik po możliwościach wykorzystania nowych technologii w nauczaniu pozwalający nauczycielowi odnaleźć się w 'cyfrowym świecie'. Książka zawiera teoretyczne wiadomości dotyczące metodyki zdalnego nauczania, prawa autorskiego w e-learningu i konkretne wskazówki pomocna w tworzeniu materiałów dydaktycznych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11082.V.7 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12044.V.7 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 202-211. Indeksy.
Książka Komputery w edukacji. Od przedmiotu do metody kształcenia dotyczy w dużej części włączania nowej dziedziny, jaką ciągle jest technologia informacyjna, do edukacji i w konsekwencji do pedagogiki. Komputer, który przeniknął do wszystkich dziedzin życia, zaskoczył swoją ekspansywnością. Skłonni jesteśmy zaakceptować jego występowanie w biurach i firmach, ale jest on także w szkołach i domach. Jego niekwestionowana obecność w naszych domach, choć nie wszystkim się podoba, jest faktem. Przy komputerze pracujemy i odpoczywamy. Złamany został tradycyjny podział na urządzenia do pracy i rozrywki, a włączenie komputera do przestrzeni życiowej człowieka spowodowało wiele przemian kulturowych. Przemiany te nie pozostają bez konsekwencji dla edukacji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8287.V.7 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9631.V.7 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach.
Monografia zawiera najbardziej wartościowe , w opinii recenzentów, artykuły naukowe powstałe jako rozwinięcia referatów wygłoszonych na VII Konferencji Uniwersytet Wirtualny (2007r.). Artykuły dotycz zagadnień z czterech działów : * ogólnych problemów e-nauczania ( w tym filozoficznego podejęcia do organizacji e-nauczania w uczelniach wyższych), * jakości i efektywności e-nauczania ( w tym ekonomicznych aspektów prowadzenia e-szkoleń w firmach), * metodologii kształcenia przez Internet i rozwiązań technicznych, przykładów dobrej praktyki Książka skierowana do tych, którzy wprowadzają e-nauczanie do szkół i wyższych uczelni, a także pracownikom firm zajmujących się szkoleniem kadr.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19767.V.7 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 19766.V.7 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Includes bibliographical references and index.
Practical and accessible, this book comprehensively covers everything you need to know to design, develop, and deliver successful online, blended, and flipped language courses. Grounded in the principles of instructional design and communicative language teaching, this book serves as a compendium of best practices, research, and strategies for creating learner-centered online language instruction that builds students’ proficiency within meaningful cultural contexts. This book addresses important topics such as finding and optimizing online resources and materials, learner engagement, teacher and student satisfaction and connectedness, professional development, and online language assessment.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 21430.XXIV.30 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Includes bibliographical references and index.
Practical and accessible, this book comprehensively covers everything you need to know to design, develop, and deliver successful online, blended, and flipped language courses. Grounded in the principles of instructional design and communicative language teaching, this book serves as a compendium of best practices, research, and strategies for creating learner-centered online language instruction that builds students’ proficiency within meaningful cultural contexts. This book addresses important topics such as finding and optimizing online resources and materials, learner engagement, teacher and student satisfaction and connectedness, professional development, and online language assessment.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 20515.XXIV.14.7 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Moodle dla nauczycieli i trenerów / Piotr Brzózka. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, cop. 2011. - 376 s. : il. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 367-369. Indeks.
Jeżeli zamierzasz spróbować swoich sił w tej młodej, lecz prężnej dziedzinie, książka "Moodle dla nauczycieli i trenerów. Zaplanuj, stwórz i rozwijaj platformę e-learningową" przeznaczona jest właśnie dla Ciebie. Znajdziesz tu wszystko, co musisz wiedzieć, by szybko przejść do konkretów i zaadaptować Moodleĺa do własnych potrzeb. Dowiesz się, jak zainstalować i skonfigurować tę platformę, zaplanować i założyć nowy kurs, przygotować i opublikować materiały. Poznasz sposoby efektywnej komunikacji z kursantami i możliwości oceniania ich postępów. Zorientujesz się, na czym polega administrowanie systemem, jak dbać o jego bezpieczeństwo i jakie rozszerzenia mogą pomóc Ci w pracy. Krótko mówiąc, przygodę z e-learningiem po prostu musisz zacząć od Moodleĺa!
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11939.XV.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13111.XV.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografie, netografie przy pracach.
Niniejszy tom podejmuje dyskusję nad zagadnieniami, którymi zainteresowali się autorzy poszczególnych rozdziałów w związku ze stosowaniem w środowisku akademickim i szkolnym podejścia tradycyjnego oraz zdalnego, którego rola znacząco uwydatniła się w czasie pandemii C0VID-19. Autorzy tomu to badacze i nauczyciele akademiccy oraz nauczyciele szkolni. Tom zawiera rozdziały o charakterze przeglądowym, argumentacyjnym oraz sprawozdania z badań empirycznych, które wyraźnie wskazują na fakt, iż bez względu na nauczane przedmioty oraz lokalne wyzwania, jakie stają przed nauczycielami, ciąży na nich duża odpowiedzialność za stworzenie uczniom takich warunków, które umożliwią osiągnięcie oczekiwanych celów dydaktycznych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.18579.XXIV.14.7 [Magazyn 1], P.18578.XXIV.14.7 [Magazyn 1], P.18580.XXIV.14.7 [Magazyn 1] (3 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 21904.XXIV.14.7 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 21903.XXIV.14.7 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Includes index.
"The Open Learning Handbook" is a self-contained and self-sufficient reference source. It will be equally valuable to teachers, lecturers and trainers who wish to improve their open learning materials, and to those who wish to introduce open learning materials, and to those who wish to introduce open learning into their educational or training courses for the first time." [from the cover]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 22686.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach.
Zbiór tekstów poświęconych teoretycznym i praktycznym aspektom zastosowania technologii informacyjnej w działalności różnych rodzajów bibliotek. Czytelnicy mogą się zapoznać z praktycznymi wskazówkami dotyczącymi wykorzystania komputerów oraz usług internetowych do realizacji wielu zadań biblioteki, np. szkoleń bibliotecznych, komunikacji z użytkownikiem, doskonalenia zawodowego czy analizy cytowań.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 15353.I.8 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 259-267.
Książka jest adresowana do wszystkich osób zainteresowanych wykorzystaniem technologii e-nauczania, zarówno pedagogów, jak i osób zarządzających rozwojem zasobów ludzkich. Może być wykorzystywana zarówno jako podręcznik akademicki, jak i źródło praktycznych informacji dla osób rozważających wykorzystywanie metod e-learningowych w szkoleniach organizacyjnych i nauczaniu dorosłych. Prezentuje aktualne dyskusje toczone wśród praktyków i badaczy potencjału nauczania wspomaganego nowymi technologiami.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8828.V.7 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10332.V.7 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
E-learning dla dorosłych / Jakub Jerzy Czarkowski. - Warszawa : Difin, 2012. - 242 s. : il. ; 24 cm.
(Engram)
Bibliogr. przy rozdz.
"... w czasie gwałtownych zmian cywilizacyjnych i kulturowych wynikających z rozwoju i upowszechniania najnowszych mediów cyfrowych, za niezwykle cenną inicjatywę wydawniczą uznać należy E-learning dla dorosłych pióra Jakuba J. Czarkowskiego. Bez wątpienia praca ta należy do najlepszych podręczników kształcenia zdalnego realizowanego z wykorzystaniem komputerów i sieci. Społeczna aktualność problematyki, poziom merytoryczny książki, jej zgodność z paradygmatem współczesnej dydaktyki oraz znaczna liczba adresatów wskazują na zasadność publikacji drukiem ocenianej książki". (z recenzji dr. hab. Macieja Tanasia, prof. APS)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11805.V.7 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12987.V.7 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Jagiellońskiego; Prace z Bibliotekoznawstwa i Informacji Naukowej / red. nauk. Maria Kocójowa ISSN 1230-7025 ; Zeszyt 16)
Bibliogr. s. 157-171
Książka jest poświęcona dwóm ważnym i komplementarnym względem siebie zagadnieniom dotyczącym rozwoju europejskiej przestrzeni szkolnictwa wyższego oraz technologii informacyjno-komunikacyjnej. Autorka podejmuje próbę omówienia najczęściej wykorzystywanych form komunikacji elektronicznej w edukacji, takich jak: biblioteki wirtualne, uniwersytety wirtualne, czat, e-forum, wirtualne laboratoria, e-testy, technologia Wiki, telekonferencje i audiokonferencje, weblogi, Web 2.0. Zastosowanie różnych metod badawczych pozwolą nie tylko na wskazanie możliwości wykorzystania nowych technologii informacyjnych w edukacji, lecz także na scharakteryzowanie działalności wirtualnej organizacji. Analiza zachowań użytkowników wykazała również, że efektywność elektronicznych środków komunikacji można zwiększyć, jeśli występują one w pewnym kompleksie wraz z tradycyjnymi formami komunikowania. Dopiero wówczas elektroniczne narzędzia komunikacji mogą być w pełni wykorzystane w procesie kształtowania europejskiej przestrzeni edukacyjnej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9559.V.7 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka odnosi się do wybranych problemów związanych z korzystanie z Internetu. Autorka poddaje refleksji rozmaite przejawy współczesnej kultury związane z Internetem. Całość treści podzielono na rozdziały: E-kultura, E-nauka, E-społeczeństwo.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8453.VI.11 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9850.VI.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej