Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(12)
Forma i typ
Książki
(11)
E-booki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(10)
dostępne
(6)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(3)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(3)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(10)
Autor
Bider Katarzyna
(1)
Boguszewska Anna (pedagog)
(1)
Dudzik Iwona (filozofia)
(1)
Frigols María Jesús
(1)
Genesee Fred
(1)
Gołąb Joanna
(1)
Gruchała Paweł (1979- )
(1)
Hamayan Else V
(1)
Jagieła Beata
(1)
Kwaśniewska Grażyna
(1)
Kędzierska Jadwiga
(1)
Marsh David (1956- )
(1)
McLoughlin Amanda
(1)
Mehisto Peeter
(1)
Palowska Jolanta
(1)
Pamuła Małgorzata
(1)
Polak Krzysztof
(1)
Puślecki Władysław (1933- )
(1)
Swoboda Ewa (matematyk)
(1)
Weiner Agnieszka
(1)
Wołosiuk Beata
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(6)
2000 - 2009
(5)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(9)
Anglia
(1)
Niemcy
(1)
Wielka Brytania
(1)
Język
polski
(9)
angielski
(3)
Odbiorca
Nauczyciele nauczania początkowego
(2)
Klasa 1.
(1)
Klasa 2.
(1)
Logopedzi
(1)
Nauczanie początkowe
(1)
Pedagodzy szkolni
(1)
Temat
NAUCZANIE ZINTEGROWANE
(5)
Nauczanie zintegrowane
(4)
Nauczanie języków obcych
(3)
Nauczanie początkowe
(3)
Zintegrowane nauczanie języka i przedmiotu
(3)
Dwujęzyczność
(2)
NAUCZANIE POCZĄTKOWE
(2)
JĘZYK ANGIELSKI
(1)
JĘZYKI
(1)
Język angielski
(1)
Kreatywność
(1)
Metody nauczania
(1)
Myślenie matematyczne
(1)
Myślenie twórcze
(1)
Nauczyciele
(1)
Roboty ręczne
(1)
Sztuka
(1)
Technika
(1)
Uczniowie
(1)
WARTOŚĆ
(1)
WYCHOWANIE
(1)
WYCHOWANIE do WARTOŚCI
(1)
Wychowanie estetyczne
(1)
Temat: czas
2001-0
(1)
Gatunek
Praca zbiorowa
(1)
SCENARIUSZE ZAJĘĆ do NAUCZANIA POCZĄTKOWEGO
(1)
Scenariusz zajęć
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(6)
Językoznawstwo
(3)
Słowo kluczowe
nauczanie zintegrowane
(3)
CLIL
(2)
nauczanie początkowe
(2)
Content and Language Integrated Learning
(1)
English language
(1)
bilingual education
(1)
bilingualism
(1)
dzieci
(1)
edukacja
(1)
edukacja kreatywna
(1)
edukacja muzyczna
(1)
edukacja plastyczna
(1)
edukacja wczesnoszkolna
(1)
edukacja środowiskowa
(1)
język angielski
(1)
karty pracy
(1)
kreatywność
(1)
language
(1)
language teaching
(1)
learning
(1)
matematyka
(1)
multilingualism
(1)
nauczanie
(1)
nauczyciel
(1)
prace plastyczne
(1)
scenariusze zajęć
(1)
study and teaching
(1)
szablony
(1)
sztuka
(1)
teaching
(1)
technika
(1)
wartości
(1)
wychowanie do wartości
(1)
12 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.4097.IV.9 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.1243 [Magazyn 1] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7842.V.8 [Wypożyczalnia A], P.7841.V.8 [Wypożyczalnia A] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 8867.V.8 [Czytelnia A], P.7840.V.8 [Czytelnia A] (2 egz.)
E-book
W koszyku
Do udostępniania na czytniku e-book.
Bibliografia strony: 153-[154].
Jest to książka pomocnicza adresowana do nauczycieli klas początkowych, logopedów i pedagogów szkolnych oraz nauczycieli pracujących w świetlicach. Autorki świadomie zrezygnowały z uporządkowania tematycznego oraz podziału materiału do kolejnych klas. Przedstawione pomysły plastyczne i muzyczne ułatwią organizację zajęć w taki sposób, by edukacja muzyczna i plastyczna o charakterze twórczym była jednocześnie nauką i wypoczynkiem dla dzieci, stanowiąc krótkie sekwencje codziennych zajęć zintegrowanych świetlicowych lub kompensacyjno-korekcyjnych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. E.15.IV.9 [Magazyn 1] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Instant Lessons)
Opis wg okł.
Na okł. logo wydawcy oryg.: Express Publishing.
Fairyland 1 Instant Lessons to zbiór scenariuszy lekcyjnych, opracowanych zgodnie z celami edukacji wczesnoszkolnej określonymi w podstawie programowej obowiązującej od roku szkolnego 2009/2010. Materiały zamieszczone w książce pokazują, jak integrować nauczanie języka angielskiego z treściami z obszaru edukacji społecznej, przyrodniczej, matematycznej, plastycznej i kulturowej. Choć publikacja powstała w oparciu o podręcznik Fairyland 1, dzięki szerokiemu potraktowaniu tematu może stać się źródłem znakomitych zadań także dla nauczycieli korzystających z innych podręczników. Scenariuszom towarzyszą karty pracy i szablony, które ułatwiają przygotowanie lekcji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15163.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
Przykładowe prace plastyczno-techniczne dla uczniów I etapu kształcenia. Cz. 1 / Katarzyna Bider. - Kraków : Oficyna Wydawnicza "Impuls", 2010. - 93, [1] strona, [13] kart tablicowych : ilustracje (w tym kolorowe) ; 24 cm + 1 dysk optyczny (CD).
Do każdego egz. dołączona jest płyta CD o takiej samej sygnaturze jak książka.
Publikacja jest dodatkową propozycją dla nauczycieli I etapu kształcenia zintegrowanego. Zamieszczone tu wybrane prace plastyczno-techniczne i techniczno-plastyczne, wraz z opisami technik wykonywania, odnoszą się do świata przyrody, do czterech pór roku i mogą być wykorzystane podczas zajęć w klasie pierwszej. Przedstawione techniki i sposoby wykonywania stanowią pewien wzorzec wykorzystania informacji zmysłowych uczniów w treściach zajęć edukacyjnych. Na uwagę zasługuje prezentowana w książce koncepcja zastosowania "przykładowych plastycznych rozwiązań" z praktycznym nastawieniem nauczyciela na wyszukiwanie w pracy wychowanków działań twórczych i subiektywnych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12017.IV.9 [Wypożyczalnia B], 20047.IV.9 [Wypożyczalnia B] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 20046.IV.9 [Czytelnia B], 13160.IV.9 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18913.V.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia przy pracach.
Rozważania podjęte przez autorów w publikacji stanowią autorskie podejście do wybranych aspektów diagnozy edukacyjnej w zakresie wczesnego rozwoju dziecka oraz praktyki wczesnej edukacji. Przedstawione propozycje tematyczne zawierają zagadnienia wczesnej diagnozy rozwojowej, zabawy jako propozycji wspierającej rozwój dziecka a także tematy z obszaru związanego z kreatywnością nauczyciela jako niezbędnej kompetencji w pracy z uczniem. Podjęte tematy są jedynie próbą zwrócenia uwagi na wciąż istotne aspekty w realizacji podmiotowej roli ucznia, a także w projektowaniu i zarządzaniu różnorodnością w przestrzeni edukacyjnej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18522.IV.9 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(The Cambridge Teacher Series)
CLIL in Context is a comprehensive, practical guide to CLIL in different educational contexts. The authors provide tips on how to implement CLIL for majority language students in dual language programs, for minority and indigenous language students who are learning through a second language and for students learning an additional language in foreign language contexts. They provide plenty of real life examples and useful tools for working with the community, planning instruction, selecting materials and assessing student learning. All of this is supported by commentaries from educators and students around the world who have adopted a CLIL approach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 20487.XXIV.14.12 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(ELT Teacher 2 Writer)
This book provides: dozens of illustrative examples from published CLIL materials. guidance on liaising with other departments. reflective tasks and suggested answers. a checklist to evaluate the CLIL materials that you’ll create. This book forms part of the ELT Teacher 2 Writer training course. The course is designed to help you write better ELT materials, either for publication, or simply to improve the quality of your self-produced classroom materials.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 20496.XXIV.14.12 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Macmillan Books for Teachers)
Index.
Uncovering CLIL is a practical and informative handbook which will be of use to teachers of all levels of experience. It examines language and content teaching, and reveals how the two can go hand in hand, giving examples of how to use CLIL at primary, secondary and vocational levels. Packed with practical ideas and suggestions, it is the essential companion for CLIL teachers. This book acts as an ideal guide for teachers getting started in CLIL, and existing practitioners in search of new ideas. The book presents a broad overview of CLIL essentials for teachers at both primary and secondary levels and contains a wide range of practical ideas and activities that work in the CLIL classrom.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17977.XXIV.14.12 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wychowanie do wartości w edukacji wczesnoszkolnej / Beata Wołosiuk. - Lublin : Wydawnictwo KUL, 2010. - 286 s. : il. (w tym kolor.) ; 24 cm.
Bibliogr. s. 259-271.
Książka dotyczy problemów wartości w edukacji wczesnoszkolnej, realizowanej w formie kształcenia zintegrowanego. Praca ma charakter teoretyczno-badawczy. Część teoretyczna wyjaśnia podstawowe tło problemowe, przybliża kluczowe pojęcia, definiuje watości oraz ich znaczenie w edukacji, ukazuje podstawy programowe edukacji zintegrowanej oraz proces wychowania dzieci do wartości. Częśc metodologiczna prezentuje przedmiot i cel badań, problemy badawcze, opis sytuacji badawczej, zastosowane narzędzia i sposoby przeprowadzenia badań oraz analize i interpretację wyników.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13143 [Magazyn 1], P.10993 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.10992.V.2 [Wypożyczalnia B], P.10991.V.2 [Wypożyczalnia B] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11958.V.2 [Czytelnia B], 11957.V.2 [Czytelnia B] (2 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej