Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(261)
Forma i typ
Książki
(238)
Rejestracje audio i wideo
(19)
Publikacje dydaktyczne
(12)
Programy komputerowe
(9)
Publikacje naukowe
(3)
Publikacje fachowe
(2)
E-booki
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(233)
dostępne
(139)
wypożyczone
(11)
nieokreślona
(11)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(54)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(100)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(240)
Autor
Evans Virginia
(35)
Dooley Jenny
(33)
Cruz Christopher sol
(6)
Herrera Mario
(6)
Kotane L.V
(6)
Bereźnicki Franciszek (1937- )
(5)
Edwards Lynda
(5)
Broadbent Paul
(4)
Glover David
(4)
Glover Penny
(4)
Griesbach Heinz (1931- )
(4)
Kruszewski Krzysztof (1939- )
(4)
Kupisiewicz Czesław (1924- )
(4)
Ruddle Mary
(4)
Beatty Ken
(3)
Bogucka Mariola
(3)
Bohlke David
(3)
Chomacki Kate
(3)
Dakowska Maria
(3)
Lansford Lewis
(3)
Latham-Koenig Christina (1952- )
(3)
Obee Bob
(3)
Oxenden Clive (1953- )
(3)
Perrett Jeanne
(3)
Richardson Karen
(3)
Steinbrich Piotr
(3)
Ur Penny
(3)
Wyczesany Janina
(3)
Yeates Eunice
(3)
Cohen Ulrike
(2)
Deczewska Justyna
(2)
Dummett Paul
(2)
Fisher Robert (1943- )
(2)
Grandi Nicoletta
(2)
Grundy Peter
(2)
Harmer Jeremy (1947- )
(2)
Hart Claire
(2)
Hyla Marek
(2)
Kapitanova Tamara Ivanovna
(2)
Mietzel Gerd (1936- )
(2)
Moskovkin Leonid Viktorovič
(2)
Niemierko Bolesław (1935- )
(2)
Okoń Wincenty (1914- )
(2)
Parker Stephanie
(2)
Sheils Colleen
(2)
Stephenson Helen
(2)
Szmidt Krzysztof J
(2)
Tanaś Maciej
(2)
Thornbury Scott
(2)
Ubertowska Aleksandra
(2)
Wadsworth Pamela
(2)
Świrko Krzysztof
(2)
Ščukin Anatolij N
(2)
Akšina T.E
(1)
Ambroży Dorota
(1)
Ambroży Tadeusz (1964- )
(1)
Ansel Linnette
(1)
Arends Richard I
(1)
Badora G
(1)
Bailey Stephen
(1)
Ball Rhiannon
(1)
Barber Daniel
(1)
Bartkowiak Edmund (1935- )
(1)
Bazvanova T.N
(1)
Becker-Mrotzek Michael
(1)
Bednarek Dorota (psycholog)
(1)
Bednarek Hanna
(1)
Bednarek Józef
(1)
Beetlestone Florence 1943-
(1)
Bociek Hania
(1)
Botwiński Radosław
(1)
Brookes Arthur
(1)
Broomhead Lisa
(1)
Brown H. Douglas (1941- )
(1)
Brown James Dean
(1)
Brzózka Piotr
(1)
Budniak Alina
(1)
Cevik Ben
(1)
Chamot Anna Uhl
(1)
Clark Alisha
(1)
Clarke Alan (1952- )
(1)
Cushing Weigle Sara
(1)
Czarkowski Jakub Jerzy
(1)
Czelakowska Danuta
(1)
Czerniawska Ewa
(1)
Dakowska Maria (1950- )
(1)
Daloiso Michele
(1)
Dangerfield Les
(1)
Dellar Hugh
(1)
Denisiuk L
(1)
Doff Adrian
(1)
Driggs Colleen
(1)
Duffy Roslyn
(1)
Duran David
(1)
Dykcik Władysław
(1)
Ellis Rod
(1)
Erocak Linnette Ansel
(1)
Escobar Linda
(1)
Fitzgerald Lauren
(1)
Gajewska Elżbieta
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(9)
2010 - 2019
(126)
2000 - 2009
(106)
1990 - 1999
(18)
1980 - 1989
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(49)
1989-2000
(2)
Kraj wydania
Polska
(167)
Wielka Brytania
(60)
Rosja
(12)
Anglia
(5)
Kiribati
(5)
Kalifornia (USA)
(2)
Nowy Jork (stan) (USA)
(2)
Kanada
(2)
Stany Zjednoczone
(2)
nieznany (d)
(1)
Massachusetts (USA)
(1)
nieznany (us)
(1)
Język
polski
(149)
angielski
(97)
rosyjski
(13)
portugalski
(1)
Odbiorca
Poziom średniozaawansowany
(10)
Szkoły wyższe
(6)
Poziom profesjonalny
(5)
A2 poziom biegłości językowej
(4)
C1 plus
(3)
Poziom podstawowy
(3)
Poziom zaawansowany
(3)
B1 poziom biegłości językowej
(2)
B2 poziom biegłości językowej
(2)
Dorośli
(2)
Poziom wyższy średniozaawansowany
(2)
Psycholodzy
(2)
A1 poziom biegłości językowej
(1)
B2 (poziom naukowy)
(1)
B2+ (poziom biegłości językowej)
(1)
C1 (poziom naukowy)
(1)
C1 poziom biegłości językowej
(1)
C2 poziom biegłości językowej
(1)
Pedagodzy
(1)
Poziom niższy średniozaawansowany
(1)
Poziom podstawowy A1-A2
(1)
Poziom podstawowy B1-B1+
(1)
Szkoły podstawowe
(1)
Terapeuci
(1)
Temat
JĘZYK ANGIELSKI
(93)
Język angielski
(47)
Nauczanie
(43)
Nauczanie języków obcych
(29)
NAUCZANIE
(28)
JĘZYKI
(13)
Język rosyjski
(12)
Język środowiskowy
(11)
JĘZYK NIEMIECKI
(9)
NAUCZANIE na ODLEGŁOŚĆ
(9)
UCZENIE SIĘ
(9)
INTERNET
(7)
PRZYRODA
(7)
PODRĘCZNIKI
(6)
MATEMATYKA
(5)
MYŚLENIE TWÓRCZE
(5)
CZYTANIE
(4)
Czytanie
(4)
JĘZYK ROSYJSKI
(4)
MULTIMEDIA
(4)
PEDAGOGIKA
(4)
Tutoring
(4)
UCZNIOWIE
(4)
DZIECKO NIEPEŁNOSPRAWNE
(3)
INFORMATYKA
(3)
NAUCZANIE POCZĄTKOWE
(3)
NIEPEŁNOSPRAWNI UMYSŁOWO
(3)
SZKOLNICTWO
(3)
ĆWICZENIA SIŁOWE
(3)
EDUKACJA EKOLOGICZNA
(2)
JĘZYKOZNAWSTWO
(2)
KOMPUTERY
(2)
KSZTAŁCENIE
(2)
Kreatywność
(2)
MYŚLENIE
(2)
Nauczanie początkowe
(2)
OCENY SZKOLNE
(2)
PEDAGOGIKA KULTURY
(2)
PEDAGOGIKA SPECJALNA
(2)
PRZEKŁADY
(2)
PSYCHOLINGWISTYKA
(2)
PSYCHOLOGIA
(2)
Pływanie
(2)
SZKOLENIE ZAWODOWE
(2)
SZKOLNICTWO SPECJALNE
(2)
Szkolnictwo
(2)
WYCHOWANIE
(2)
WYCHOWANIE FIZYCZNE
(2)
ZARZĄDZANIE
(2)
Aqua fitness
(1)
BIOLOGIA
(1)
DIAGNOZA PEDAGOGICZNA
(1)
DZIECKO
(1)
DZIECKO z ADHD
(1)
DZIECKO z ZESPOŁEM DOWNA
(1)
Diagnoza pedagogiczna
(1)
Drama (pedagog.)
(1)
Dysleksja i dysgrafia
(1)
Dziecko
(1)
EGZAMINY
(1)
EGZAMINY SZKOLNE
(1)
GRY EDUKACYJNE
(1)
GRY SPORTOWE
(1)
GRY i ZABAWY RUCHOWE
(1)
Gry edukacyjne
(1)
INTELIGENCJA (psychol.)
(1)
Inteligencja (psychologia)
(1)
Język rosyjski (przedmiot szkolny)
(1)
Język specjalistyczny
(1)
Języka angielski
(1)
Językoznawstwo
(1)
KADRY
(1)
KOBIETA
(1)
KOSZYKÓWKA
(1)
KSZTAŁCENIE USTAWICZNE
(1)
Kompetencje komunikacyjne
(1)
Kształcenie
(1)
LITERATURA ANGIELSKA
(1)
Lermontow, Michaił (1814-1841)
(1)
Literatura rosyjska
(1)
MOODLE
(1)
MOTYWACJA
(1)
Metodologia
(1)
Metody aktywizujące (pedagogika)
(1)
Metody nauczania
(1)
NARZĄD RUCHU
(1)
NAUCZANIE DOROSŁYCH
(1)
NAUCZYCIELE
(1)
NIEPEŁNOSPRAWNI
(1)
NIEPOWODZENIA SZKOLNE
(1)
Nauki społeczne
(1)
Nurkowanie
(1)
OSOBOWOŚĆ
(1)
PEDAGOGIKA WCZESNOSZKOLNA
(1)
PISANIE
(1)
PRACA UMYSŁOWA
(1)
PROGRAMY NAUCZANIA
(1)
PSYCHOLOGIA ROZWOJOWA
(1)
Pisanie
(1)
Potrzeba (psychologia)
(1)
Temat: czas
2001-
(7)
1989-2000
(2)
Temat: miejsce
Scenariusz zajęć
(1)
Wielka Brytania
(1)
Gatunek
Podręcznik
(85)
PODRĘCZNIKI
(77)
PODRĘCZNIKI SZKOLNE
(19)
DOKUMENTY ELEKTRONICZNE
(17)
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(17)
Podręczniki akademickie
(2)
PODRĘCZNIKI do NAUCZANIA POCZĄTKOWEGO
(1)
Podręczniki
(1)
Program edukacyjny
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(53)
Językoznawstwo
(44)
Zarządzanie i marketing
(11)
Kultura fizyczna i sport
(3)
Psychologia
(2)
Literaturoznawstwo
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
Słowo kluczowe
teaching
(97)
English language
(80)
writing
(55)
reading
(47)
speaking
(41)
listening
(37)
grammar
(26)
primary school
(20)
primary school education
(20)
nauczanie
(12)
ELT
(11)
advanced level
(11)
бизнес
(11)
русский язык
(11)
English
(10)
dydaktyka
(10)
intermediate level
(10)
learning
(8)
elementary level
(7)
pre-intermediate level
(7)
cele kształcenia
(6)
e-learning
(6)
kształcenie
(6)
metody nauczania
(6)
science
(6)
teacher's book
(6)
uczenie się
(6)
zasady nauczania
(6)
A2 (poziom biegłości językowej)
(5)
handbook
(5)
język obcy
(5)
nauczyciel
(5)
niepowodzenia szkolne
(5)
study
(5)
EFL
(4)
basic level
(4)
formy kształcenia
(4)
linguistics
(4)
mathematic
(4)
resource book
(4)
study and teaching
(4)
teacher
(4)
tutoring
(4)
upper-intermediate level
(4)
B1 (poziom biegłości językowej)
(3)
B2 (poziom biegłości językowej)
(3)
C1 plus (poziom biegłości językowej)
(3)
proces kształcenia
(3)
pływanie
(3)
samokształcenie
(3)
sport
(3)
student's book
(3)
szkoła
(3)
uczeń
(3)
vocabulary
(3)
ćwiczenia
(3)
środki kształcenia
(3)
A1 (poziom biegłości językowej)
(2)
aktywność ruchowa
(2)
children
(2)
creative thinking
(2)
czytanie
(2)
edukacja
(2)
edukacja ekologiczna
(2)
edukacja wczesnoszkolna
(2)
elementary education
(2)
fitness
(2)
foreign language
(2)
foreign speakers
(2)
glottodydaktyka
(2)
gry zespołowe
(2)
imagination
(2)
interpreting
(2)
język rosyjski
(2)
komputer
(2)
kształcenie wielostronne
(2)
language
(2)
language teaching
(2)
literacy
(2)
literature
(2)
methodology
(2)
metody uczenia się
(2)
nauczanie języków obcych
(2)
nierówności edukacyjne
(2)
pisanie
(2)
program nauczania
(2)
reading comprehension
(2)
second language
(2)
second language acquisition
(2)
szkolenie pracowników
(2)
szkolny system oceniania
(2)
translating
(2)
trening
(2)
treści kształcenia
(2)
twórczość
(2)
uczeń zdolny
(2)
środki dydaktyczne
(2)
B2+ (poziom biegłości językowej)
(1)
C1 (poziom biegłości językowej)
(1)
CPE
(1)
261 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 3756 [Magazyn 2], P.2530 [Magazyn 1], P.2531 [Magazyn 1], 3755 [Magazyn 2] (4 egz.)
Stare oznaczenie "Wypożyczalnia"
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Książka
W koszyku
(Literatura Pedagogiczna)
Książka ta to praktyczny przewodnik dla nauczyciela, prezentujący metody, których skuteczność w nauczaniu uczenia się została dowiedziona. Zawiera opis dziesięciu prostych, ale wydajnych strategii dydaktycznych, najściślej powiązanych z efektywnym uczeniem się i z największym prawdopodobieństwem prowadzących uczniów do celu: samodzielnego i skutecznego uczenia się. Stosować je można niezależnie od przedmiotu nauczania i w ten sposób przepoić cały program szkolny kształceniem umiejętności myślenia i uczenia się.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.801.V.4 [Czytelnia B], P.802.V.4 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Podstawy dydaktyki / Czesław Kupisiewicz. - Warszawa : Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne, 2005. - 232 s. : rys., tab. ; 23 cm.
(Literatura Pedagogiczna)
Publikacja jest przeznaczona dla wykładowców oraz studentów kierunków pedagogicznych. Wymieniona, unowocześniona wersja podręcznika wydawanego przez PWN, a następnie przez inne oficyny. Obejmuje podstwową wiedzę z zakresu dydaktyki ogólnej, ukazuje rozwój dyscypliny, wnosi nowe treści (dotyczące samokształcenia, czynników determinujących proces kształcenia, nowych technologii w kształceniu, zmiany w świecie szeroko ujmowanej edukacji). Podręcznik składa się z czterech części merytorycznych: Kształcenie i przedmiot dydaktyki, Proces kształcenia, Składniki procesu kształcenia. Dydaktyczne problemy współczesności.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. P.3614.V.4 [Wypożyczalnia B], P.3613.V.4 [Wypożyczalnia B] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.3612.V.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podstawy edukacji. - Kraków : Kolegium Nauczycielskie w Krośnie, 1994. - 277 s. ; 23 cm.
Temat
Publikacja zawiera tematy: cele i zadania kształcenia i wychowania młodego pokolenia, procesy kształcenia i wychowania, samokształcenie i samowychowanie, możliwości doskonalenia pracy własnej, kierunki rozwoju oświaty i wychowania w Polsce. Do głównych zagadnień dołączono treści dotyczące psychologii okresu wczesnoszkolnego. Do skryptu wprowadzono także zagadnienia m.in. podmiotowość ucznia i nauczyciela, działania innowacyjne nauczyciela i ucznia, zachowania zdrowotne ucznia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.1242.V.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 924 [Magazyn 2] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podręcznik prezentuje oryginalną i uniwersalną propozycję uporządkowania wiedzy pedagogicznej, potrzebnej nauczycielom w codziennej praktyce szkolnej. Uwzględnia problemy wynikające ze zmieniającej się rzeczywistości szkolnej oraz postępu w badaniach pedagogicznych. Przedstawia zagadnienia z zakresu dydaktyki (cele kształcenia, wyniki kształcenia, metody nauczania, gry dydaktyczne, itp.), ujęte w sposób zgodny z założeniami reformy nauczania, treści dotyczące nowych zjawisk w szkole (negocjacje), agresji oraz uzależnienia młodzieży. Wiadomości na temat uczniów niezwyczajnych, czyli zarówno trudnych, jak i zdolnych stanowią cenną pomoc w praktycznym rozwiązywaniu problemów szkolnych. Książka:: - omawia zagadnienia nauczania i uczenia się uwzględniając reorganizację systemu oświaty w Polsce oraz postęp w badaniach pedagogicznych; - prezentuje praktyczne scenariusze różnych sytuacji dydaktycznych; - podaje przykłady ciekawych metod nauczania i gier dydaktycznych do wykorzystania podczas zajęć lekcyjnych; - przybliża problemy pracy z uczniami ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi; - koresponduje z nowoczesnymi podręcznikami wydanymi w Europie i na świecie. Pozycja przeznaczona jest dla studentów kierunków nauczycielskich i pedagogicznych oraz nauczycieli w ich codziennej praktyce.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. P.1765.V.4 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.1343.V.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Najważniejszym celem tego tomu jest uczynić problematycznym to, co pod wpływem niefortunnych lektur i codziennej rutyny stało się oczywiste. Tom otwierają dwa rozdziały, w których szkołę oglądamy z zewnętrznej strony, z perspektywy historycznej i spojrzenie na szkołę jako składnik życia społecznego. Trzy pozostałe rozdziały traktują o elementach szkoły: uczniu, nauczycielu i programie szkolnym. Treść poszczególnych rozdziałów może posłużyć jako podstawa pogłębionych dyskusji nad różnymi elementami życia szkoły.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.1344.V.4 [Czytelnia B], P.1766.V.4 [Czytelnia B] (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Brak informacji o dostępności: sygn. P.2384 [Magazyn 1] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka, która przygotowuje do efektywnej pracy w klasie szkolnej, jest przeznaczona przede wszystkim dla kandydatów na nauczycieli. Jest to pierwsza na rynku wydawniczym publikacja, która prezentuje tak wiele zagadnień dotyczących szkoły i klasy szkolnej oraz odwołuje się do badań empirycznych w tej dziedzinie. Jest to swego rodzaju podręcznik, który dostarcza rzeczywistej, zintegrowanej i zrozumiałej wiedzy podstawowej dotyczącej zjawisk edukacyjnych, która pomoże studentom powiązać teorię i rezultaty badań naukowych z praktyką nauczania, a także działaniami podejmowanymi przez nich w tej dziedzinie. Wiadomości zawarte w publikacji są ważne w poznaniu i zrozumieniu ogólnych zagadnień traktujących o szkole, a także określają punkt wyjścia zawodowego rozwoju każdego przyszłego nauczyciela.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.3072.V.4 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4076.V.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Uczymy się nauczać / Richard I. Arends. - Wyd. 3 zm. - Warszawa : Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne, 1994. - 531 s. ; 24 cm.
(Literatura Pedagogiczna)
Powszechnie używany w USA podręcznik dydaktyki. Uważany jest za podręcznik wszechstronny, obiektywny i napisany w sposób bardzo zrozumiały, z częstym odwoływaniem się do praktyki. Od polskich różni się szerszym traktowaniem roli nauczyciela, z uwzględnieniem różnych ważnych psychospołecznych aspektów jego pracy. Książka składa się z trzech części: pierwsza dotyczy kierowniczych funkcji w nauczaniu, druga - interakcyjnych funkcji nauczania, trzecia - organizatorskich funkcji nauczania.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.1742 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 3067.V.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Oxford Applied Linguistics)
Forma i typ
Temat
Słowo kluczowe: linguistics psycholinguistics
This book has two major themes: firstly, it discusses psycholinguistic and cognitive aspects of language learning, and secondly, it looks at the contrast between universalist accounts of language learning and accounts which focus on individual differences between learners. Interwoven throughout is a focus on practical applications of these themes in task-based learning and language testing.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.6831 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5077.XXIV.14 [Wypożyczalnia A], P.6830.XXIV.14 [Wypożyczalnia A] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6182.XXIV.14 [Czytelnia A], 7637.XXIV.14 [Czytelnia A] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 487-493.
Jest to podręcznik, który ujmuje podstawowe i najważniejsze umiejętności dydaktyczne pracy nauczyciela w szkole ogólnokształcącej. Bardzo liczne przypisy umożliwiają Czytelnikowi samodzielną weryfikację przedstawionych poglądów i twierdzeń, a pragnącym pogłębić problematykę - sięgnąć do odpowiedniej literatury. Książka składa się z 14 rozdziałów podporządkowanych strukturze wiedzy dydaktycznej (cele, treści, procesy, zasady, metody, formy i środki). W każdym z nich, po przedstawieniu stanu wiedzy dydaktycznej, omówiono zagadnienia, poszerzając wiedzę i praktyki kształcenia ogólnego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12994 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. P.5248.V.4 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6461.V.4 [Czytelnia B], 6460.V.4 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 277-289.
W książce autor określa wartości i definiuje cele edukacji w szkolnictwie ogólnokształcącym. Istotną sprawą jest respektowanie zasady podmiotowości ucznia i jego wielostronnej aktywności w procesie uczenia sie i nauczania. Nie mniej ważnym zagadnieniem jest samodzielne uczenie się, którego podstawą jest znajomość metod uczenia się. W związku z tym jawi się potrzeba opracowania teorii kształcenia dotyczącej prawidłowości rządzących procesem nauczania i uczenia się w szkolnictwie ogólnokształcącym. Książka ujmuje również podstawowe umiejętności dydaktyczne pracy nauczyciela.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. P.11181.V.4 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12224.V.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
"Language Assessment: Principles and Classroom Practices", offers a clear, comprehensive survey of the essential principles of assessing second language learning, as well as the critical tools teachers need to evaluate performance fairly and effectively. This invaluable resource joins Brown's classic texts, "Principles of Language Learning and Teaching and Teaching by Principles", in providing indispensible guidance for second language instruction.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.6829 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 7636.XXIV.14 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7635.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podstawy dydaktyki / Franciszek Bereźnicki. - Wyd. 3. - Kraków : " Impuls", 2011. - 466 s. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 459-466.
Jest to podręcznik, który ujmuje podstawowe i najważniejsze umiejętności dydaktyczne pracy nauczyciela w szkole ogólnokształcącej. Bardzo liczne przypisy umożliwiają Czytelnikowi samodzielną weryfikację przedstawionych poglądów i twierdzeń, a pragnącym pogłębić problematykę - sięgnąć do odpowiedniej literatury. Książka składa się z 14 rozdziałów podporządkowanych strukturze wiedzy dydaktycznej (cele, treści, procesy, zasady, metody, formy i środki). W każdym z nich, po przedstawieniu stanu wiedzy dydaktycznej, omówiono zagadnienia, poszerzając wiedzę i praktyki kształcenia ogólnego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. P.13122.V.4 [Wypożyczalnia B], P.13121.V.4 [Wypożyczalnia B] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14208.V.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka jest zbiorem wykładów i zawiera podstawy edukacji matematycznej z elementami metodyki niezbędne studentowi i nauczycielowi. Nie jest to jednak poradnik metodyczny. Książka dostarcza pomocy do poprawnej pracy dydaktycznej i pokazuje sposoby doskonalenia umiejętności przez korzystanie z różnych źródeł informacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7128.V.9 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Literatura Pedagogiczna)
"Każda lekcja jest lekcją myślenia" - to z pewnością trafne przesłanie tej książki. Autor, profesor uniwersytecki, wykorzystując własne doświadczenie dydaktyczne, przedstawia wiedzę oraz umiejętności konieczne nauczycielom w procesie rozwijania myślenia uczniów. Opisuje przejawy umiejętności myślenia, omawia programy jego rozwoju (nauczanie - jak myśleć), proponuje ćwiczenia i scenariusze zajęć, uzasadniając tezę o społecznych uwarunkowaniach rozwoju myślenia dzieci. Podkreśla konieczność takiego aktywizowania wiedzy zdobytej przez ucznia w szkole, aby mogła ona przydać się w codziennym życiu. Książka adresowana przede wszystkim do nauczycieli szkół podstawowych, może też zainteresować studentów pedagogiki.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.800 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.799.V.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Benjamins Translations Library ISSN 0929-7316 ; V.8)
Autor
Forma i typ
Temat
Gatunek
Słowo kluczowe: translating interpreting
Index.
Basic Concepts and Models for Interpreter and Translator Training is a systematically corrected, enhanced and updated avatar of a book (1995) which is widely used in T&I training programmes worldwide and widely quoted in the international Translation Studies community. It provides readers with the conceptual bases required to understand both the principles and recurrent issues and difficulties in professional translation and interpreting, guiding them along from an introduction to fundamental communication issues in translation to a discussion of the usefulness of research about Translation, through discussions of loyalty and fidelity issues, translation and interpreting strategies and tactics and underlying norms, ad hoc knowledge acquisition, sources of errors in translation, T&I cognition and language availability.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11402.XXIV.11 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 259-267.
Książka jest adresowana do wszystkich osób zainteresowanych wykorzystaniem technologii e-nauczania, zarówno pedagogów, jak i osób zarządzających rozwojem zasobów ludzkich. Może być wykorzystywana zarówno jako podręcznik akademicki, jak i źródło praktycznych informacji dla osób rozważających wykorzystywanie metod e-learningowych w szkoleniach organizacyjnych i nauczaniu dorosłych. Prezentuje aktualne dyskusje toczone wśród praktyków i badaczy potencjału nauczania wspomaganego nowymi technologiami.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8828.V.7 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10332.V.7 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Autor
Forma i typ
Gatunek
Słowo kluczowe: English language reading
Uzupełnieniem kompletu są 3 płyty CD o sygn. CD.304 lub CD.305.
"Read and Think", a four-level reading series, explores dynamic and contemporary issues set in articles, letters, plays, poems, speeches and stories. The main readings in each unit give two points of view on the same topic, leading to debate topics for students to discuss in class. The debate topics can also be used as a stepping stone to writing. Graphic support includes cartoons, charts, diagrams, illustrations, maps and photos. Students learn to read and think with purpose by following extensive reading strategies, language notes, exam strategies and culture notes. Special concepts boxes expand on core ideas within readings. To give students real-world background in subjects they encounter in their studies, topics cover a wide range of disciplines, including astronomy, criminology, economics, film studies, geography, history, literature, philosophy, political science, psychology, medicine, sociology and more.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12185.XXIV.14.2 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13309.XXIV.14.2 [Czytelnia A] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej