Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(40)
Forma i typ
Książki
(40)
Dostępność
tylko na miejscu
(25)
dostępne
(21)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(17)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(4)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(25)
Autor
Jóźwik Sławomir
(4)
Szelachowski Maciej
(4)
Weber Hans
(3)
Malec Mariusz
(2)
Albińska Ewa
(1)
Aleksandrowicz-Pędich Lucyna
(1)
Anderson Holly (1949- )
(1)
Barone Diane M
(1)
Barth Grzegorz
(1)
Bartoś Tadeusz (1967- )
(1)
Beers G. Kylene (1957- )
(1)
Bowler Bill
(1)
Dakowska Maria
(1)
Daniels Harvey (1947- )
(1)
Denkowska Zofia
(1)
Dyndał Stanisław
(1)
Dziuba Andrzej Franciszek (1950- )
(1)
Dzwonkowski Roman (1930- )
(1)
Fel Stanisław
(1)
Gajdzica Zenon
(1)
Gawkowska Aneta (1972- )
(1)
Guzowski Krzysztof (1962- )
(1)
Halemba Piotr (1966- )
(1)
Harmaciński Ryszard
(1)
Jakubowski Witold (1963- )
(1)
Jan Paweł II (papież ; 1920-2005)
(1)
Kantowicz Ewa
(1)
Kawecki Ireneusz
(1)
Komorowska Hanna
(1)
Kostencka Alicja
(1)
Kral Thomas
(1)
Kupisiewicz Czesław (1924- )
(1)
Lamont William (1934- )
(1)
Machałek Małgorzata
(1)
Nagy Stanisław (1921- )
(1)
Ochodek Bolesław
(1)
Pacyna Wojciech
(1)
Ritter Cezary
(1)
Semen Yves
(1)
Steineke Nancy
(1)
Styczeń Tadeusz (1931- )
(1)
Styles Morag
(1)
Tarczyński Jan
(1)
Thompson Lesley
(1)
Urbaniak Jakub
(1)
Usowicz Jarosław
(1)
Wołoszański Bogusław
(1)
Wyczesany Janina (1937- )
(1)
Zajączkowska Maria J
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(8)
2000 - 2009
(29)
1990 - 1999
(2)
1970 - 1979
(1)
Kraj wydania
Polska
(35)
Stany Zjednoczone
(2)
Kiribati
(1)
Nowy Jork (stan) (USA)
(1)
Wielka Brytania
(1)
Język
polski
(36)
angielski
(4)
Temat
JAN PAWEŁ II (papież ; 1920-2005)
(8)
HISTORIA
(6)
JĘZYK ANGIELSKI
(6)
NAUCZANIE
(5)
LITERATURA NIEMIECKA
(4)
NAUKA SPOŁECZNA KOŚCIOŁA KATOLICKIEGO
(3)
POLSKA
(3)
CZYTANIE
(2)
Historia
(2)
Jan Paweł II (papież ; 1920-2005)
(2)
NIEPEŁNOSPRAWNI
(2)
Nauczanie
(2)
PEDAGOGIKA
(2)
ANTROPOLOGIA FILOZOFICZNA
(1)
ANTROPOLOGIA TEOLOGICZNA
(1)
BLOK HUMANISTYCZNY
(1)
CIAŁO LUDZKIE
(1)
CZYTELNICTWO DZIECIĘCE
(1)
DUSZPASTERSTWO POLONIJNE
(1)
Dziecko zdolne
(1)
ETYKA SEKSUALNA
(1)
FILOLOGIA ANGIELSKA
(1)
GRIMM, JACOB (1785-1863)
(1)
GRIMM, WILHELM (1786-1859)
(1)
IGRZYSKA OLIMPIJSKIE
(1)
IGRZYSKA PARAOLIMPIJSKIE
(1)
JĘZYK POLSKI
(1)
JĘZYKI
(1)
KOMPUTERY
(1)
KSZTAŁCENIE
(1)
KSZTAŁCENIE INTEGRACYJNE
(1)
KULTURA
(1)
KULTURA MASOWA
(1)
LITERATURA AMERYKAŃSKA
(1)
MATERIAŁY POMOCNICZE DLA SZKÓŁ
(1)
MAŁŻEŃSTWO
(1)
NAUCZYCIELE JĘZYKA ANGIELSKIEGO
(1)
OPIEKA SPOŁECZNA
(1)
PAŃSTWOWY FUNDUSZ REHABILITACJI OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH
(1)
PEDAGOGIKA SPECJALNA
(1)
PEDAGOGIKA SPOŁECZNA
(1)
PERSONALIZM
(1)
POLACY ZA GRANICĄ
(1)
POLITYKA SPOŁECZNA
(1)
RODZINA
(1)
SPORT
(1)
STANY ZJEDNOCZONE
(1)
SZKOLNICTWO
(1)
SZTUKA
(1)
TEOLOGIA FEMINISTYCZNA
(1)
TEOLOGIA KATOLICKA
(1)
TURYSTYKA
(1)
WIELKA BRYTANIA
(1)
WYCHOWANIE ESTETYCZNE
(1)
Gatunek
DOKUMENTY AUDIOWIZUALNE
(7)
LITERATURA
(2)
LITERATURA DZIECIĘCA
(2)
LITERATURA ANGIELSKA
(1)
Podręcznik
(1)
Poradniki dla nauczycieli
(1)
SCENARIUSZE ZAJĘĆ dla GIMNAZJÓW
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(1)
Słowo kluczowe
Jan Paweł II
(4)
nauczanie
(4)
teaching
(4)
English language
(3)
history
(3)
study and teaching
(3)
Great Britain
(2)
children's literature
(2)
historia
(2)
language arts
(2)
literature
(2)
pontyfikat
(2)
reading
(2)
sport
(2)
American literature
(1)
ELT
(1)
English literature
(1)
Nowy Feminizm
(1)
Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych
(1)
United States
(1)
boccia
(1)
content area reading
(1)
criticism
(1)
didactics
(1)
dydaktyka
(1)
elementary school
(1)
goalball
(1)
igrzyska olimpijskie
(1)
igrzyska paraolimpijskie
(1)
indywidualizm
(1)
intermediate level
(1)
koszykówka
(1)
lekkoatletyka
(1)
literacy
(1)
materials for teachers
(1)
młodzież
(1)
narciarstwo
(1)
niepełnosprawni
(1)
pedagogika miłości
(1)
pedagogika personalistyczna
(1)
personalizm
(1)
photocopiable materials
(1)
pielgrzymki
(1)
piłka nożna
(1)
pojednanie
(1)
prawo
(1)
pre-intermediate level
(1)
pływanie
(1)
rugby na wózkach
(1)
seksualność
(1)
theory
(1)
turystyka
(1)
uczniowie
(1)
upper-intermediate level
(1)
wielokulturowość
(1)
wychowanie
(1)
wychowanie personalistyczne
(1)
wychowanie zdrowotne
(1)
zdrowie publiczne
(1)
40 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 197-202.
Tak znakomitej książki pedagogicznej nie napisano od wielu lat. Jest dobrze skonstruowana począwszy od tytułu, po ostatnią stronę. Treści w niej zawarte porządkują i uzupełniają wiedzę z historii dydaktyki od pradawnych czasów po dzień dzisiejszy. Na dodatek świetnie się ją czyta, a każdy kto po nią sięgnie znajdzie w niej to, czego potrzebuje: - pedagog akademicki dostrzeże zapewne stałe następstwo i dialektykę konstruowania teorii dydaktycznych ich realizacji; - studentowi pedagogiki pomoże zbudować w swoim umyśle system wiedzy zakresu dydaktyki, z uwzględnieniem porządku historycznego; - inne osoby zainteresowane sztuką nauczania dowiedzą się, z jakim trudem i mistrzostwem pedagodzy ją tworzyli.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10657.V.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6938.V.8 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr.
In this highly anticipated follow-up to "Texts and Lesons for Teaching Literature", Harvey 'Smokey" Daniels and Nancy Steineke share their powerful strategies for engaging students in challenging, meaningful reading of fiction and poetry using some of their favorite short, fresh texts-or, as they put it, "full-strenght adult literature that gives us English majors a run for our interpretive money-but is still intriguing enough to keep teen readers digging and thinking." Use the 37 innovative, step-by-step, Common Core-correlated lessons with the reproducible texts provided, with selections from your literature textbook, or with your own best-loved texts to teach close reading skills and deep comprehension strategies. Give students opportunities to read and synthesize across texts with the 8 thematic text set lessons provided, or use the model unit outlines for teaching the lessons with 'The Giver', 'To Kill a Mockingbird', and 'The Great Gatsby' as springboards for planning your own novel studies.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14561.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Prezentowana publikacja zawiera podstawowe kompendium wiedzy na temat wykorzystania technologii informacyjnej w dydaktyce przedmiotów humanistycznych. Autor zawarł w niej podstawowe informacje zarówno teoretyczne dotyczące problemu jak również konkretne rozwiązania praktyki dydaktycznej. Książka adresowana jest przede wszystkim do nauczycieli i studentów kierunków nauczycielskich w zakresie nauczania przedmiotów humanistycznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 5051.V.7 [Czytelnia B] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.203 [Magazyn 1], P.2187 [Magazyn 1], P.202 [Magazyn 1], P.201 [Magazyn 1] (4 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr., index.
Drawing on many popular as well as literary texts, the contributors to this book write with enthusiasm abut opportunities for creative teaching and learning. They also provide many examples of good practice, both inside and outside the Literacy Hour.Using a variety of: poetry, playscripts, picture-books and performance texts, comics, clasics and cinema texts, novels and non-fiction, pupils' own naratives this book seeks to provide lively and innovative ways to promote literacy in the primary classroom.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13938.XXIV.14.2 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. V.60 [Magazyn 1] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. V.61 [Magazyn 1] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. V.62 [Magazyn 1] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. V.63 [Magazyn 1] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Forma i typ
Dziedzina i ujęcie
Słowo kluczowe: teaching history
The book discusses the history of teaching along with different complexities and innovations connected with it. Very usefull for students of English who would like to be future teachers.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 202.V.4 [Magazyn 2] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Tränen des Vaterlandes: Das literarische Barock. - Bonn : Inter Nationes, [1996]. - 52 s. ; 21 cm + film video.
(Literatur)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. B.638 [Magazyn 2] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Powszechna Wideoteka Edukacyjna)
3 filmy : wiek XV, XVI, XVII
Kaset video nie wypożyczamy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. V.66 [Magazyn 1] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Powszechna Wideoteka Edukacyjna)
2 filmy : XVIII, XIX
Kaset video nie wypożyczamy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. V.67 [Magazyn 1] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.1325 [Magazyn 1] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.1323 [Magazyn 1] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. V.70 [Magazyn 1] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Solving Problems in the Teaching of Literacy)
Bibliogr., index.
Many reading programs today overlook an essential component of literacy instruction-helping children develop an enduring love of reading. This authoritative and accessible guide provides a wealth of ideas for incorporating high-quality children's books of all kinds into K-6 classrooms. Numerous practical strategies are presented for engaging students with picturebooks, fiction, nonfiction, and nontraditional texts. Lively descriptions of recommended books and activities are interspersed with invaluable tips for fitting authentic reading experiences into the busy school day. Every chapter concludes with reflection questions and suggestions for further reading. The volume also features reproducible worksheets and forms.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13929.XXIV.7 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia strony 102-104.
Niniejszy poradnik ma pomoc nauczycielom w rozwijaniu zainteresowań historycznych i zdolności uczniów. W pierwszej części zawarliśmy krótkie omówienie kwestii teoretycznych dotyczących identyfikacji uczniów zdolnych, starając się zwrócić uwagę na różnorodność charakteryzujących ich cech. Omówiliśmy też najważniejsze zadania, jakie w związku z kształceniem uczniów zdolnych stoją przed nauczycielem i szkołą. Podkreślaliśmy zwłaszcza potrzebę wspierania ich rozwoju poprzez przemyślane i zróżnicowane działania. Należy bowiem pamiętać, że systematyczna i planowa praca z uczniem zdolnym jest obowiązkiem szkoły i każdego nauczyciela z osobna. Druga część poradnika zawiera omówienie metod i sposobów rozwijania zainteresowań historycznych i zdolności uczniów od najmłodszych do najstarszych klas. W przedstawionych propozycjach położyliśmy nacisk na różnorodność form i metod pracy, konieczność różnicowania zadań i dostosowywania ich do indywidualnych potrzeb i możliwości ucznia. Pokazaliśmy również, jak można do pracy z uczniem zainteresowanym historią, wykorzystać potencjał tkwiący w najbliższym otoczeniu. Całość uzupełniliśmy o informacje bibliograficzne, wykazy stron internetowych przydatnych uczniowi i nauczycielowi.
Książka
W koszyku
Bibliogr.
In "Notice and Note" Kylene Beers and Bob Probst introduce 6 'signposts' that alert readers to significant moments in a work of literature and encourage students to read closely. Learning first to spot these signposts and then to question them, enables readers to explore the text, any text, finding evidence to support their interpretations. In short, these close reading strategies will help your students to notice and note. In this timely and practical guide Kylene and Bob: examine the new emphasis on text-dependent questions, rigor, text complexity, and what it means to be literate in the 21st century; identify 6 signposts that help readers understand and respond to character development, conflict, point of view, and theme; provide 6 text-dependent anchor questions that help readers take note and read more closely; offer 6 Notice and Note model lessons, including text selections and teaching tools, that help you introduce each signpost to your students. "Notice and Note" will help create attentive readers who look closely at a text, interpret it responsibly, and reflect on what it means in their lives. It should help them become the responsive, rigorous, independent readers we not only want students to be but know our democracy demands.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14551.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej