Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(32)
Forma i typ
Książki
(32)
Publikacje naukowe
(2)
Dostępność
tylko na miejscu
(30)
dostępne
(19)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(9)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(10)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(30)
Autor
Bergier Józef (1952- )
(2)
Jeruszka Urszula
(2)
Komorowska Hanna
(2)
Niemierko Bolesław (1935- )
(2)
Prodromou Luke
(2)
Andersen Esben Sloth
(1)
Bera Ryszard
(1)
Brzezińska Anna (1949- )
(1)
Brzeziński Jerzy (1923-1990)
(1)
Błażejewski Wojciech
(1)
Clandfield Lindsay
(1)
Cooper Patricia M
(1)
Czerepaniak-Walczak Maria
(1)
Deller Sheelagh
(1)
Doroszewicz Stefan
(1)
Dudak Anna
(1)
Fagerberg Jan
(1)
Keene Ellin Oliver
(1)
Kielin Jacek
(1)
Kiewra Kenneth A
(1)
Klimkowska Katarzyna
(1)
Komorowska Hanna (1946- )
(1)
Maciąg Justyna
(1)
Martin Ben R
(1)
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(1)
McKay Sandra Lee
(1)
Ochmański Marian (1936- )
(1)
Peltz William H
(1)
Rinvolucri Mario (1940- )
(1)
Robinson Peter (1956- )
(1)
Ruszaj Zbigniew
(1)
Setkowicz Malwina
(1)
Szulc Tadeusz
(1)
Taylor Jon
(1)
Werbińska Dorota
(1)
Wolicki Marian (1941-2017)
(1)
Woźnicki Jerzy
(1)
Światowy Grażyna
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(9)
2000 - 2009
(22)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(25)
Kiribati
(5)
Wielka Brytania
(1)
Stany Zjednoczone
(1)
Język
polski
(30)
angielski
(2)
Temat
NAUCZANIE
(17)
JĘZYKI
(8)
SZKOLNICTWO WYŻSZE
(5)
UCZENIE SIĘ
(3)
DEKLARACJA BOLOŃSKA (1999)
(2)
DZIECKO
(2)
Efektywność nauczania
(2)
JĘZYK ANGIELSKI
(2)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(2)
NAUCZANIE POCZĄTKOWE
(2)
OCENY SZKOLNE
(2)
PIŁKA NOŻNA
(2)
SZKOLNICTWO ZAWODOWE
(2)
ABSOLWENCI SZKÓŁ WYŻSZYCH
(1)
ABSOLWENCI SZKÓŁ ŚREDNICH
(1)
ADAPTACJA SPOŁECZNA
(1)
DIAGNOZA PEDAGOGICZNA
(1)
DYSCYPLINA SZKOLNA
(1)
DYSKURS (filoz.)
(1)
DZIECKO NIEPEŁNOSPRAWNE UMYSŁOWO
(1)
EGZAMINY SZKOLNE
(1)
INNOWACJE
(1)
Jakość życia
(1)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(1)
KOSZYKÓWKA
(1)
KSZTAŁCENIE
(1)
Kształcenie
(1)
MYŚLENIE TWÓRCZE
(1)
Motywacja uczenia się
(1)
NAUCZYCIELE
(1)
NAUCZYCIELE JĘZYKÓW
(1)
NAUKI EKONOMICZNE
(1)
NIEPOWODZENIA SZKOLNE
(1)
PALEY, VIVIAN GUSSIN, (1929- )
(1)
PEDAGOGIKA
(1)
PODRĘCZNIKI
(1)
PROGRAMY NAUCZANIA
(1)
PSYCHOLOGIA RÓŻNIC INDYWIDUALNYCH
(1)
PSYCHOLOGIA WYCHOWAWCZA
(1)
Pedagogika
(1)
RODZINA
(1)
SIATKÓWKA (sport)
(1)
SIŁA ROBOCZA
(1)
SŁUCHANIE
(1)
UCZNIOWIE
(1)
WIEDZA
(1)
ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ
(1)
Temat: czas
2001-0
(3)
2001-
(2)
1989-
(1)
Gatunek
Praca zbiorowa
(2)
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(1)
Podręcznik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(2)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
Słowo kluczowe
teaching
(5)
jakość kształcenia
(4)
proces boloński
(4)
szkolnictwo wyższe
(4)
nauczanie
(3)
English language
(2)
efficiency
(2)
uczenie się
(2)
ESL
(1)
Europejski Obszar Szkolnictwa Wyższego
(1)
Paley, Vivan Gussin
(1)
Polska
(1)
academic achievement
(1)
affective education
(1)
applied linguistics
(1)
badanie
(1)
children
(1)
communication
(1)
czas wolny
(1)
discipline
(1)
discourse analysis
(1)
dydaktyka
(1)
dzieci
(1)
e-learning
(1)
early childhood education
(1)
education
(1)
edukacja szkolna
(1)
ekologia
(1)
fantasy
(1)
foreign language
(1)
glottodydaktyka
(1)
individual differences
(1)
innovation
(1)
jakość życia
(1)
język obcy
(1)
knowledge
(1)
kompetencje językowe
(1)
language
(1)
language acquisition
(1)
large classes
(1)
learning strategies
(1)
linguistics
(1)
listening comprehension
(1)
mass media
(1)
mixed-level classes
(1)
mother tongue
(1)
motywacja
(1)
młodzież
(1)
nauczyciel
(1)
philosophy
(1)
piłka nożna
(1)
play
(1)
przedszkole
(1)
storytelling
(1)
studenci
(1)
studia
(1)
study
(1)
study and teaching
(1)
szkoła wyższa
(1)
trening
(1)
trudności w uczeniu się
(1)
uczeń
(1)
uniwersytet
(1)
wieś
(1)
zarządzanie jakością
(1)
32 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
(Professional Perspectives / ed. Mike Burghall)
A recipe style book, with lots and lots of ideas for using the mother tongue in the classroom to everyone's advantage. Probably aimed primarily at monolingual classes with a teacher who has at least a working command of their students' language, however there are also many activities which could be used by a teacher teaching a multi-lingual class.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9054.XXIV.14 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10638.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
We need to teach students how to learn, not just what to learn. This book is full of valuable information on how to accomplish this, including practical lesson ideas, examples, and vignettes. Any educator will benefit from reading this book and thinking about teaching in a new way.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9112.XXIV.14 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10632.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Edukacja Językowa Dzisiaj. Podręcznik akademicki)
Bibliogr. przy pracach.
Niniejsza publikacja jest znakomitym podręcznikiem dla studentów kierunków filologicznych oraz wsparciem dla nauczycieli języków obych. Ukazuje cele programowe kształcenia językowego od strony ucznia, określa cechy istotne w pewnych grupach wieku i zaawansowania uczniów, wskazuje typowe uczniowskie trudności i omawia praktyczne sposoby, w jakie nauczyciel może je pokonać. W kolejnych rozdziałach podręcznika autorzy omawiają: nowoczesne cele nauczania języka obcego, wymagania nowej podstawy programowej, europejską politykę językową, rozwijanie kompetencji interkulturowych, umiejętność posługiwania się nowymi technologiami, problemy specyficzne dla poszczególnych grup uczących się języka obcego, trudności, z którymi borykają się uczniowie oraz sposoby identyfikowania trudności ucznia i wspierania go w ich pokonywaniu. Podręcznik uwzględnia również obecną sytuację w szkolnictwie i na rynku usług edukacyjnych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11412.V.8 [Wypożyczalnia A], P.11411.V.8 [Wypożyczalnia A] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12625.V.8 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz. Indeks.
"Innovation studies: Evolution & Future Challenges" collects the current ideas of several key authors such as Jan Fagerberg, B-A Lundvall and Ben Martin in the field of Innovation studies. The book is organized in two main sections that summarise the state-of-art of a domain that is almost half-century-old. Firstly, this collective book systematizes the evolution and development of the study of innovation, facilitating its differentiation to other related and adjacent domains like Science and Technology Studies and Entrepreneurship studies. Secondly, it presents the main challenges for Innovation studies in years ahead encompassing new debates, concepts and analyses. Innovation studies is relevant for all those focusing in the understanding of the innovation phenomena. It is particularly relevant for those that are entering in the field and need a roadmap for exploration.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15407.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Professional Perspectives / ed. Mike Burghall)
Autor
Słowo kluczowe: teaching efficiency
"The Minimax Teacher", part of the Professional Perspectives series, shows teachers how to increase learning efficiency through both a general approach to good learning management and a wealth of ready-to-use activities. The Minimax Teacher focuses on increasing learning efficiency by: - reducing teacher input - encouraging greater student involvement - freeing teachers to focus on key areas such as monitoring and feedback
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9057 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 10642.XXIV.14 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10641.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Professional Perspectives / ed. Mike Burghall)
"Dealing with Difficulties" looks at the typical classroom and teaching management problems facing teachers and students of English in five main areas: large classes, discipline, mixed-level classes, homework, teaching exam classes. In each category, the authors provide a wide variety of techniques, activities and tips to turn classroom problems into actual learning opportunities.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9058.XXIV.14 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10643.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Monografia / Międzynarodowe Towarzystwo Naukowe Gier Sportowych ; nr 5)
Streszcz. ang. przy rozdz.
Bibliogr. przy rozdz.
W niniejszej monografii zaprezentowano prace naukowe dotyczące obserwacji w ocenie działań zawodników w trzech grach zespołowych: piłce nożnej, piłce siatkowej i koszykówce. Wartością tych prac jest poznanie znajomości gry od udziału w nich dzieci, przez mistrzostwa Europy juniorów, rozgrywki lig światowych, po mistrzostwa świata. W badaniach wykorzystano specyficzne i często oryginalne metody kodowania przebiegu walki, także z zastosowaniem długoletnich obserwacji. Uzyskane wyniki badań cechuje przesłanie „w treningu jak w grze", które wyznacza kierunek racjonalizacji procesu treningowego. Wyniki zaprezentowanych badań wskazują, że istnieje pilna potrzeba ich rozszerzenia o obserwację gry na różnym poziomie zaawansowania drużyn, w tym dzieci i młodzieży oraz obserwacji i analizy walki w grach zespołowych z udziałem kobiet.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 8243.XIX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5076.V.8 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6181.V.8 [Czytelnia A], 6180.V.8 [Czytelnia A] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.520 [Magazyn 1], P.518 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 1426.V.8 [Wypożyczalnia A], P.517.V.8 [Wypożyczalnia A] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.519.V.8 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5075 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5074.V.8 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6179.V.8 [Czytelnia A], 6178.V.8 [Czytelnia A] (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Language Learning and Language Teaching ISSN 1569-9471 ; Volume 2)
Second language learners differ in how successfully they adapt to, and profit from, instruction. This book aims to show that adaptation to L2 instruction, and subsequent L2 learning, is a result of the interaction between learner characteristics and learning contexts. Describing and explaining these interactions is fundamentally important to theories of instructed SLA, and for effective L2 pedagogy. This collection is the first to explore this important issue in contemporary task-based, immersion, and communicative pedagogic settings. In the first section, leading experts in individual differences research describe recent advances in theories of intelligence, L2 aptitude, motivation, anxiety and emotion, and the relationship of native language abilities to L2 learning. In the second section, these theoretical insights are applied to empirical studies of individual differences-treatment interactions in classroom learning, experimental studies of the effects of focus on form and incidental learning, and studies of naturalistic versus instructed SLA.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10633.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Talk about understanding : rethinking classroom talk to enhance comprehension / Ellin Oliver Keene. - Portsmouth, NH : Heinemann, 2012. - XXII, 160 s. : il. ; 24 cm. + 1 videodisc ((120 min.) : sd., col. ; 4 3/4 in.)
Bibliogr.
Do książki dołączona jest płyta VCD o tej samej sygnaturze.
Reading education pioneer Ellin Oliver Keene demystifies comprehension instruction by describing what it can look like when readers comprehend deeply and what it can look like when teachers aim for this deep comprehension. This ground-breaking book is illustrated with video footage of Ellin modeling the reading instruction she describes. Here, you can watch Ellin use language and teaching moves that help students go beyond superficial reading comprehension to lasting understanding. "Talk About Understanding" offers: ôOutcomes of Understandingö Markers - descriptions of the behaviors present when children understand a text deeply including ways to assess with and teach toward these outcomes; ôTalk About Understandingö Principles - suggestions to modify teaching language and teaching interactions to deepen childrenĺs ability to comprehend; ôFrom the Insideö Video Segments - classroom footage of Ellin teaching lessons that illustrate use of the ôOutcomes of Understandingö markers and ôTalk About Understandingö principles from the book.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14555.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.4715 [Magazyn 1] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(ESL & Applied Linguistics Professional Series / ed. Eli Hinkel)
Index s. 177-183
This text introduces teachers to research methods they can use to examine their own classrooms in order to become more effective teachers. Becoming familiar with classroom-based research methods not only enables teachers to do research in their own classrooms, it also provides a basis for assessing the findings of existing research. McKay emphasizes throughout that what a teacher chooses to examine will dictate which method is most effective. Each chapter includes activities to help readers apply the methods described in the chapter, often by analyzing research data.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8389.XXIV.14.11 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9771.XXIV.14.11 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11815.V.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Indeks s. 353-363
Pierwszy podręcznik z zakresu teorii diagnozy edukacyjnej! Książka prezentuje: koncepcję diagnostyki jako nauki o rozpoznawaniu warunków, przebiegu i wynikach uczenia się; główne pojęcia dyscypliny; analizę i ocenę narzędzi diagnozy; metody diagnostyczne oraz wyniki diagnozy osiągnięć ucznia i placówki edukacyjnej oraz poziomu edukacyjnego kraju; ewaluację w edukacji jako pochodną diagnozy; ćwiczenia ułatwiające wdrożenie stosowania pojęć i zaleceń. Podręcznik jest przeznaczony dla: studentów kierunków pedagogicznych i nauczycielskich; pedagogów i nauczycieli pracujących w instytucjach edukacyjnych; dyrektorów szkół, doradców metodycznych, pracowników komisji egzaminacyjnych i nadzoru pedagogicznego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7797 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7796.V.3 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 8803.V.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy niektórych pracach
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7441 [Magazyn 1] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Monografie i Opracowania / Akademia Wychowania Fizycznego J. Piłsudskiego w Warszawie. Zamiejscowy Wydział Wychowania Fizycznego w Białej Podlaskiej ; nr 6)
Bibliogr. s. 130-141
Publikacja przybliża tematykę związaną piłką nożna kobiet i mężczyzn. Treść zawarta jest w czterch rozdziałach: Terminologia oceny działań jakościowych piłkarzy nożnych, Charakterystyka gry mężczyzn, Charakterystyka gry drużyn młodzieżowych, Charakterystyka gry kobiet.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9464.XIX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka ta poświęcona jest procesowi oceny jakości kształcenia począwszy od etapu tworzenia koncepcji nowego kierunku studiów, poprzez analizę specyfiki kształcenia ludzi dorosłych na poziomie szkoły wyższej po prezentację metod ewaluacji i analizę najczęściej popełnianych w procesie oceniania błędów. Adresatami są nie tylko pracownicy uczelni bezpośrednio zaangażowani w proces kształcenia. Kierujemy ją głównie do tych osób, które tworzą zespoły oceniające w ramach różnych komisji akredytacyjnych, a więc oceniają koncepcje i programy nowych kierunków studiów czy poziom kształcenia na kierunkach już istniejących.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 2647.V.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 207-223, netogr. s. 223-226, wykaz aktów prawnych s. 226-227.
Książka porusza problematykę oceny (sprawności, skuteczności i efektywności) systemu zapewnienia jakości kształcenia w szkołach wyższych. Omawia metody i techniki oceny jakości kształcenia oraz wskazuje na uwarunkowania i bariery wdrażania TQM w szkole wyższej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13807.V.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej