Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(5)
Forma i typ
Książki
(4)
Publikacje naukowe
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(4)
tylko na miejscu
(4)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(1)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(3)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(4)
Autor
Antczak Mariola
(1)
Brzezińska-Stec Halina
(1)
Juchnowicz Marta (1948- )
(1)
Kalińska-Kula Magdalena
(1)
Kowalski Michał Jerzy
(1)
Kudrawiec Jolanta
(1)
Nesterak Janusz
(1)
Nowak Marta (ekonomia)
(1)
Rogoziński Kazimierz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(5)
Język
polski
(5)
Odbiorca
Menedżerowie
(1)
Pracodawcy
(1)
Specjaliści ds. controllingu
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
MARKETING PERSONALNY
(2)
Marketing personalny
(2)
BIBLIOTEKARSTWO
(1)
Biblioteki
(1)
Controlling personalny
(1)
Kadry
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)
(1)
USŁUGI
(1)
Temat: czas
2001-
(3)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Województwo łódzkie (1999- )
(1)
Gatunek
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Monografia
(1)
Opracowanie
(1)
Podręcznik
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(3)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Słowo kluczowe
biblioteka
(2)
marketing
(2)
pracownik
(2)
bibliotekarz
(1)
controlling personalny
(1)
doskonalenie zawodowe
(1)
kadry
(1)
marketing biblioteczny
(1)
marketing usług
(1)
motywowanie pracowników
(1)
pracodawca
(1)
przedsiębiorstwo usługowe
(1)
rynek pracy
(1)
satysfakcja zawodowa
(1)
społeczeństwo
(1)
wizerunek
(1)
zarządzanie
(1)
zarządzanie kapitałem ludzkim
(1)
zarządzanie kompetencjami
(1)
zarządzanie relacjami
(1)
zarządzanie wynagrodzeniami
(1)
5 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 222-227.
W publikacji za oryginalne należy uznać to, że eksponując znaczenie relacji zmierza do wyprowadzenia myślenia i działania z analizy tego, czym właściwie jest usługa. Skutkiem takiego podejścia, polegającego na znoszeniu różnic między marketingiem wewnętrznym a zewnętrznym, jest przygotowanie warunków umożliwiających postrzeganie zarządzania organizacjami usługowymi jako zarządzania marketingowego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9337.IX.13 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 327-339.
Współczesne zarządzanie stwarza wiele różnych wyzwań, w tym związanych z zarządzaniem kapitałem ludzkim. Autorzy pokazali: istotę elastycznego zarządzania kapitałem ludzkim, nowe formy zatrudniania pracowników, elastyczność indywidualną pracowników, zmiany w podejściu pracodawców i menedżerów do zatrudniania pracowników, wyzwania dla specjalistów w dziedzinie zarządzania kapitałem ludzkim, elastyczne formy zarządzania wynagrodzeniami. Książkę wzbogacają liczne przykłady i wyniki badań empirycznych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 16487.IX.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16486.IX.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł z ekranu tytułowego.
Bibliografia, netografia na stronach 171-181, 219-246. Indeks.
W monografii zostały zaprezentowane badania dotyczące działań z zakresu marketingu wewnętrznego w bibliotekach województwa łódzkiego. Obszerna część teoretyczna zawiera informacje na temat roli bibliotek we współczesnym społeczeństwie informacyjnym oraz analizę koncepcji marketingu wewnętrznego. Autorki, wykorzystując do realizacji wyznaczonych celów badawczych wszechstronne studia literaturowe, odnoszą się do obowiązujących przepisów prawnych, wskazują na współczesne funkcje, zadania i misje bibliotek, a następnie podejmują próbę wyjaśnienia istoty i znaczenia marketingu wewnętrznego we współczesnej bibliotece. W części badawczej omawiają wyniki badania empirycznego dotyczącego takich zagadnień, jak: stosowane w praktyce elementy marketingu wewnętrznego (np. komunikacja wewnętrzna, system motywacyjny, kultura organizacyjna), ocena funkcjonowania marketingu wewnętrznego przez pracowników, konfrontacja oczekiwań pracowników ze stanem faktycznym. Ważnym dodatkiem do książki jest wyczerpująca bibliografia publikacji na temat marketingu bibliotecznego, począwszy od najwcześniejszej, datowanej na rok 1991. Zaletą monografii jest jej interdyscyplinarny charakter – Czytelnik otrzymuje rzetelne studia naukowe przeprowadzone z punktu widzenia informatologa i bibliologa oraz specjalisty w zakresie marketingu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18657.I.8 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 139-142.
Controlling personalny jest stosunkowo nową koncepcją, jego rola jest jednak w polskich przedsiębiorstwach coraz bardziej doceniana, a zastosowanie coraz szersze. Wykorzystanie controllingu zasobów ludzkich może przy tym mieć na celu zarówno poprawę zarządzania kadrami, jak i efektywności ekonomicznej przedsiębiorstwa poprzez optymalizację kosztów. Niniejsza publikacja wzbogaci zainteresowanych controllingiem zasobów ludzkich Czytelników o: • znajomość różnych koncepcji controllingu personalnego, • wiedzę na temat jego różnorodnych narzędzi - zarówno tych prostych, możliwych do zastosowania w każdej firmie, jak i złożonych, przeznaczonych dla podmiotów większych, • kontekst i warunki zastosowania controllingu personalnego, • znajomość praktyki polskich przedsiębiorstw różnych branż i wielkości w zakresie wykorzystania controllingu personalnego oraz użycia w tym celu narzędzi informatycznych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.17984 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19527.IX.4.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 19526.IX.4.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej