Form of Work
Książki
(569)
Publikacje naukowe
(106)
Publikacje dydaktyczne
(57)
E-booki
(53)
Publikacje fachowe
(43)
IBUK Libra
(24)
Poradniki i przewodniki
(4)
Programy komputerowe
(1)
Proza
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Rejestracje audio i wideo
(1)
Status
available
(634)
only on-site
(526)
unknown
(13)
unavailable
(4)
Branch
Magazyny
(281)
Wypożyczalnie
(354)
Czytelnie
(536)
Wypożyczalnia - Filia Radzyń Podlaski
(3)
Czytelnia - Filia Radzyń Podlaski
(3)
Author
Mruk Henryk
(16)
Kotler Philip (1931- )
(14)
zbiorowa Praca
(9)
Garbarski Lechosław
(7)
Grzegorczyk Wojciech (1956- )
(7)
Panasiuk Aleksander (1965- )
(7)
Kotane L.V
(6)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(6)
Rosa Grażyna (1968- )
(6)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(5)
Armstrong Gary
(5)
Łuczkiewicz Grzegorz
(5)
Dobiegała-Korona Barbara
(4)
Kaczmarczyk Stanisław (1945- )
(4)
Marcinkiewicz Cezary
(4)
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(4)
Rogoziński Kazimierz
(4)
Rószkiewicz Małgorzata
(4)
Barska Anetta
(3)
Bukowska-Piestrzyńska Agnieszka
(3)
Czubała Anna (1943- )
(3)
Doligalski Tymoteusz
(3)
Dutko Maciej
(3)
Falkowski Andrzej (1953- )
(3)
Galińska Barbara (organizacja i zarządzanie)
(3)
Gracz Leszek
(3)
Grzywacz Jacek
(3)
Kalińska-Kula Magdalena
(3)
Kauf Sabina
(3)
Kornak Aleksander Stefan
(3)
Kozielski Robert
(3)
Kozioł Leszek
(3)
Kusio Tomasz
(3)
Levinson Jay Conrad
(3)
Mazur Jolanta
(3)
Mazurek Grzegorz
(3)
Mazurkiewicz Ludwik
(3)
Naumowicz Krystyna
(3)
Perenc Józef (1945- )
(3)
Rudawska Iga
(3)
Sala Paweł
(3)
Smalec Agnieszka
(3)
Sobczyk Genowefa
(3)
Stajniak Maciej
(3)
Styś Aniela
(3)
Sułkowski Łukasz
(3)
Sznajder Andrzej
(3)
Szromnik Andrzej
(3)
Szromnik Andrzej (1948- )
(3)
Sławińska Maria (1946- )
(3)
Tyszka Tadeusz
(3)
Waniowski Paweł
(3)
Wojciechowski Tadeusz (1925- )
(3)
Woźniczka Jarosław (1964- )
(3)
Antczak Mariola
(2)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(2)
Bartołd Robert
(2)
Baruk Agnieszka Izabela (1973- )
(2)
Bombol Małgorzata
(2)
Bosiacki Stefan
(2)
Bukowska Urszula
(2)
Chrąchol-Barczyk Urszula
(2)
Chudoba Tadeusz
(2)
Cichoń Marcin (informatyk)
(2)
Ciechomski Wiesław
(2)
Cisek Marcin
(2)
Cotton David
(2)
Czerw Aleksandra
(2)
Daszkiewicz Magdalena
(2)
Dolot Anna
(2)
Domański Tomasz (1953- )
(2)
Drabik Ireneusz
(2)
Dubicka Iwonna
(2)
Duliniec Elżbieta (1948- )
(2)
Dyczkowska Joanna (rachunkowość)
(2)
Dywański Piotr
(2)
Dziekoński Michał
(2)
Dąbkowski Grzegorz
(2)
Dębski Maciej
(2)
Falvey David
(2)
Fonfara Krzysztof
(2)
Gołembski Grzegorz
(2)
Górska Grażyna
(2)
Hamrol Adam (1952- )
(2)
Hościłowicz Edward
(2)
Iwanicz-Drozdowska Małgorzata (1971- )
(2)
Jalinik Mikołaj
(2)
Januszewska Małgorzata
(2)
Jasiński Jakub (organizacja i zarządzanie)
(2)
Johann Maria
(2)
Kasprzak Rafał
(2)
Keller Kevin Lane (1956- )
(2)
Kent Simon
(2)
Kieżel Małgorzata
(2)
Koliński Adam
(2)
Kopeć Jacek (zarządzanie)
(2)
Kotarbiński Jacek
(2)
Kotler Philip
(2)
Kowal Witold
(2)
Kowalczewski Wiesław
(2)
Year
2020 - 2022
(55)
2010 - 2019
(329)
2000 - 2009
(218)
1990 - 1999
(22)
Time Period of Creation
2001-
(157)
1989-2000
(3)
Country
Poland
(595)
Russia (Federation)
(11)
United Kingdom
(10)
Australia
(2)
England
(2)
Massachusetts
(1)
New York (State)
(1)
unknown (us)
(1)
No place, unknown, or undetermined
(1)
Language
Polish
(587)
English
(24)
Russian
(13)
Audience Group
Szkoły wyższe
(54)
Menedżerowie
(22)
Przedsiębiorcy
(6)
A2 poziom biegłości językowej
(4)
B2 poziom biegłości językowej
(4)
Specjaliści ds. marketingu
(4)
C1 poziom biegłości językowej
(3)
Dyrektorzy zakładów opieki zdrowotnej
(3)
Kierownicy zakładów opieki zdrowotnej
(3)
Księgowi
(3)
Pracownicy naukowi
(3)
B1 poziom biegłości językowej
(2)
Handlowcy
(2)
Hotelarze
(2)
Logistycy
(2)
Nauczyciele akademiccy
(2)
Specjaliści ds. controllingu
(2)
A1 poziom biegłości językowej
(1)
Architekci
(1)
Audytorzy wewnętrzni
(1)
Bankierzy
(1)
Dyrektorzy finansowi
(1)
Dziennikarze
(1)
Ekonomiści
(1)
Fizjoterapeuci
(1)
Lekarze
(1)
Negocjatorzy
(1)
Organizatorzy obsługi turystycznej
(1)
Pielęgniarki i pielęgniarze
(1)
Politycy
(1)
Poziom wyższy średniozaawansowany
(1)
Poziom średniozaawansowany
(1)
Pracodawcy
(1)
Pracownicy samorządowi
(1)
Programiści
(1)
Psycholodzy
(1)
Specjaliści ds. public relations
(1)
Szkoły policealne
(1)
Technikum
(1)
Urzędnicy
(1)
Subject
MARKETING
(142)
TURYSTYKA
(68)
MARKETING ELEKTRONICZNY
(34)
Zarządzanie
(34)
Marketing
(30)
MARKETING STRATEGICZNY
(23)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(23)
Przedsiębiorstwo
(21)
MARKETING PARTNERSKI
(19)
MARKETING TERYTORIALNY
(19)
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(18)
ZARZĄDZANIE
(17)
KONSUMENCI (ekon.)
(16)
Logistyka gospodarcza
(16)
USŁUGI
(16)
FIRMA (nazwa)
(15)
Język rosyjski
(13)
Język środowiskowy
(13)
Turystyka
(13)
ZNAKI TOWAROWE
(13)
Nauczanie języków obcych
(12)
SŁUŻBA ZDROWIA
(12)
PORADNIKI
(11)
BANKI
(10)
Innowacje
(10)
PODRĘCZNIKI
(10)
PROMOCJA HANDLOWA
(10)
PRZEDSIĘBIORSTWO TURYSTYCZNE
(10)
HOTELARSTWO
(9)
MARKETING MIĘDZYNARODOWY
(9)
Zarządzanie jakością
(9)
INTERNET
(8)
KOMUNIKOWANIE MARKETINGOWE
(8)
Logistyka
(8)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(8)
PRZEDSIĘBIORSTWA MAŁE i ŚREDNIE
(8)
PUBLIC RELATIONS
(8)
REKLAMA
(8)
SAMORZĄD TERYTORIALNY
(8)
Zarządzanie ryzykiem
(8)
Łańcuch dostaw
(8)
HANDEL ELEKTRONICZNY
(7)
Język angielski
(7)
OBSŁUGA KLIENTA
(7)
Zarządzanie finansami
(7)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(7)
AGROTURYSTYKA
(6)
Decyzje
(6)
Handel elektroniczny
(6)
Konsumenci (ekonomia)
(6)
LOGISTYKA GOSPODARCZA
(6)
Rozwój regionalny
(6)
BIBLIOTEKARSTWO
(5)
Finanse przedsiębiorstwa
(5)
Marketing elektroniczny
(5)
Negocjacje
(5)
SZKOLNICTWO WYŻSZE
(5)
TURYSTYKA KULTUROWA
(5)
Zarządzanie kryzysowe
(5)
Zarządzanie strategiczne
(5)
INSTYTUCJE NONPROFIT
(4)
Jakość usług
(4)
Otoczenie firmy
(4)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(4)
Rozwój zrównoważony
(4)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(4)
ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE
(4)
Zarządzanie projektami
(4)
Analiza finansowa
(3)
BIBLIOTEKI AKADEMICKIE
(3)
Badania marketingowe
(3)
Banki
(3)
Finansowanie
(3)
GLOBALIZACJA
(3)
GOSPODARKA TERENOWA
(3)
INNOWACJE
(3)
KADRY
(3)
Kadry
(3)
Komunikacja marketingowa
(3)
Konkurencyjność
(3)
LOJALNOŚĆ KONSUMENTÓW
(3)
MARKETING BEZPOŚREDNI
(3)
MARKETING REGIONALNY
(3)
MIASTA
(3)
Magazynowanie
(3)
Marketing cyfrowy
(3)
Marketing terytorialny
(3)
ODPOCZYNEK
(3)
Obsługa klienta
(3)
Outsourcing
(3)
POSTAWY
(3)
PRODUKT REGIONALNY
(3)
Przedsiębiorstwo usługowe
(3)
RYNEK
(3)
SATYSFAKCJA KONSUMENTÓW
(3)
SPOŁECZEŃSTWO INFORMACYJNE
(3)
SPOŁECZNA ODPOWIEDZIALNOŚĆ BIZNESU
(3)
SYSTEMY INFORMATYCZNE ZARZĄDZANIA
(3)
Samorząd terytorialny
(3)
Służba zdrowia
(3)
Subject: time
2001-
(99)
1989-
(22)
1901-2000
(15)
1989-2000
(15)
1945-1989
(9)
2001-0
(4)
1801-1900
(1)
Subject: place
Polska
(38)
Europa
(2)
Kraje Unii Europejskiej
(2)
Województwo łódzkie (1999- )
(2)
Województwo śląskie (1999- )
(2)
Azja
(1)
CHINY
(1)
EUROPA ŚRODKOWO-WSCHODNIA
(1)
Francja
(1)
KRAJE UNII EUROPEJSKIEJ
(1)
POLSKA
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Ukraina
(1)
WOJEWÓDZTWO ZACHODNIOPOMORSKIE (1999- )
(1)
Województwo dolnośląskie (1999- )
(1)
Województwo mazowieckie (1999- )
(1)
Województwo małopolskie (1999- )
(1)
Województwo pomorskie (1999- )
(1)
Województwo wielkopolskie (1999- )
(1)
Województwo zachodniopomorskie (1999- )
(1)
Łódź (woj. łódzkie)
(1)
Genre/Form
Podręcznik
(55)
Monografia
(47)
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(44)
Materiały pomocnicze
(32)
PODRĘCZNIKI
(30)
Opracowanie
(25)
Praca zbiorowa
(23)
Poradnik
(12)
PORADNIKI
(10)
Raport z badań
(10)
Materiały konferencyjne
(5)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(3)
Podręczniki akademickie
(3)
Poradniki
(3)
MONOGRAFIA
(2)
Podręczniki dla szkół zawodowych
(2)
BLOGI
(1)
DOKUMENTY ELEKTRONICZNE
(1)
KSIĘGI PAMIĄTKOWE
(1)
Korespondencja handlowa
(1)
MARKETING
(1)
MATERIAŁY POMOCNICZE dla SZKÓŁ WYŻSZYCH
(1)
PODRĘCZNIK
(1)
PODRĘCZNIKI dla SZKÓŁ ZAWODOWYCH
(1)
PRACA ZBIOROWA
(1)
Podręczniki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Rejestracja dźwiękowa
(1)
WYDAWNICTWA POPULARNE
(1)
Wzory dokumentów
(1)
ĆWICZENIA I ZADANIA DLA SZKÓŁ WYŻSZYCH
(1)
ĆWICZENIA i ZADANIA dla SZKÓŁ WYŻSZYCH
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Domain
Zarządzanie i marketing
(196)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(38)
Edukacja i pedagogika
(19)
Językoznawstwo
(19)
Transport i logistyka
(17)
Podróże i turystyka
(7)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(7)
Psychologia
(7)
Informatyka i technologie informacyjne
(5)
Medycyna i zdrowie
(5)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(5)
Socjologia i społeczeństwo
(5)
Ochrona środowiska
(4)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(3)
Kultura fizyczna i sport
(3)
Media i komunikacja społeczna
(3)
Architektura i budownictwo
(1)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Inżynieria i technika
(1)
Matematyka
(1)
Nauka i badania
(1)
624 results Filter
Book
In basket
Czołowe firmy zrozumiały, że aby dotrzeć do wysoko świadomych, wykorzystujących zdobycze technologiczne klientów, muszą stworzyć produkty, usługi i kulturę korporacyjną, które będą inspirować i odzwierciedlać wartości konsumentów. Guru marketingu Philip Kotler wraz z Hermawanem Kartajayą i Iwanem Setiawanem określili ostateczne zerwanie z wcześniejszymi modelami biznesowymi przejściem do Marketingu 3.0. Wyjście poza obszar, w którym skupiamy się na produkcie (Marketing 1.0), i ten, w którym koncentrujemy się na konsumencie (Marketing 2.0), oznacza holistyczne podejście do klienta jako wielowymiarowego, wyznającego wartości człowieka, który może stać się współpracującym z nami partnerem. To jest właśnie Marketing 3.0.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11499.IX.16.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Wskaźniki marketingowe / pod redakcją Roberta Kozielskiego. - Wyd. 5 poszerz. - Warszawa : Wolters Kluwer Polska, 2016. - 671 s. : il. ; 25 cm.
(Biblioteka Praktyków Zarządzania)
Bibliogr. s. [659]-665.
Książka zawiera dokładne omówienie 76 wskaźników marketingowych, które opisano według jednolitego schematu - od definicji, poprzez etapy obliczania i zastosowanie, po przykłady i studia przypadków. Dzięki zadaniom z rozwiązaniami czytelnik może sprawdzić swoje umiejętności obliczania wskaźników i ich interpretacji. Na rynku księgarskim znajduje się dużo pozycji poświęconych teorii marketingu, ale bardzo mało rzetelnych prac stricte narzędziowych, takich jak ta książka. Każdy wskaźnik został w niej klarownie przedstawiony i zilustrowany. Praca powinna się znaleźć na półce każdego marketingowca.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 16470.IX.16.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 16469.IX.16.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 217-221.
Celem niniejszej książki jest określenie skutecznych strategii marketingowych na tle uwarunkowań funkcjonowania firm na współczesnych rynkach na tle propozycji teorii marketingu oraz teorii zarządzania strategicznego, a także w świetle doświadczeń globalnych. Autor stawia tezę, że odpowiedzią na „megatrendy” jest poszukiwanie wartości zarówno na poziomie strategicznym, jak i na poziomie działań bieżących firmy.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11818.IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Marketing : an introduction / Gary Armstrong, Philip Kotler, Marc O. Opresnik. - Thirteenth edition. - Boston : Pearson, copywright 2017. - 669 pages : color illustrations ; 26 cm
(Global Edition)
Includes bibliographical references and indexes.
For undergraduate courses on the principles of marketing. An Introduction to the World of Marketing Using a Proven, Practical, and Engaging Approach, Marketing: An Introduction shows students how customer value-creating it and capturing it-drives every effective marketing strategy. Using an organization and learning design that includes real-world examples and information that help bring marketing to life, the text gives readers everything they need to know about marketing in an effective and engaging total learning package. The Thirteenth Edition reflects the latest trends in marketing, including new coverage on online, social media, mobile, and other digital technologies, leaving students with a richer understanding of basic marketing concepts, strategies, and practices. MyMarketingLab is not included. Students, if MyMarketingLab is a recommended/mandatory component of the course, please ask your instructor for the correct ISBN and course ID. MyMarketingLab should only be purchased when required by an instructor. Instructors, contact your Pearson representative for more information. MyMarketingLab is an online homework, tutorial, and assessment product designed to personalize learning and improve results. With a wide range of interactive, engaging, and assignable activities, students are encouraged to actively learn and retain tough course concepts.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 18275.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr., netogr. s. 253-273.
Zarządzanie wartością klienta to podejście zarządcze traktujące klientów jako zasób firmy, którego wartość się mierzy i zwiększa przez organizację procesów wokół relacji z nimi. Internet znacząco wpłynął na rozwój relacji firm z klientami. Stał się przestrzenią umożliwiającą wielostronną komunikację, wyszukiwanie informacji, zawieranie transakcji, a nawet współtworzenie wartości. Opracowanie to jest próbą odpowiedzi na pytanie, jak zarządzać wartością klienta w internecie, zwłaszcza - w jaki sposób wykorzystać internet w procesie dostarczania wartości klientom, aby doprowadzić do wzrostu ich wartości, a przez to do wzrostu wartości firmy i generowania korzyści dla udziałowców. W porównaniu z licznymi publikacjami z zakresu marketingu internetowego w opracowaniu skoncentrowano się raczej na całościowym spojrzeniu na relacje z klientami.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14156.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Budowanie marki miasta : koncepcje, warunki, modele / Ewa Glińska. - Stan prawny 2 listopada 2015 r. - Warszawa : Wolters Kluwer, 2016. - 352 s. : il. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 313-342.
Publikacja jest próbą opracowania teoretycznych podstaw budowania marki miasta ze szczególnym uwzględnieniem elementów formułowania jej tożsamości. Autorka wyjaśnia w niej prawidłowości dotyczące wyboru wyróżników tożsamości miejskiej wykorzystywanych przez samorządy w procesie zarządzania marką terytorialną, a także wskazuje sposoby usprawnienia i wprowadzania innowacji w tym zakresie funkcjonowania samorządów miast. Część empiryczna monografii skupia się na diagnozie poziomu wykorzystania elementów brandingu w zarządzaniu małymi i średnimi miastami w Polsce. Obejmuje ona również identyfikację składowych tożsamości miejskich (ich aspektów funkcjonalnych i pozafunkcjonalnych) wykorzystywanych w procesie budowania pożądanego wizerunku miast.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 16174.XIII.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Principles of marketing / Philip Kotler, Gary Armstrong, Marc Oliver Opresnik. - Seventeenth edition. - Harlow : Pearson, copywright 2018. - 734 pages : color illustrations ; 26 cm
(Global Edition)
Includes bibliographical references and indexes.
Help students learn how to create value through customer connections and engagement. In a fast-changing, increasingly digital and social marketplace, it's more vital than ever for marketers to develop meaningful connections with their customers. Principles of Marketing helps students master today's key marketing challenge: to create vibrant, interactive communities of consumers who make products and brands an integral part of their daily lives. To help students understand how to create value and build customer relationships, Kotler and Armstrong present fundamental marketing information within an innovative customer-value framework.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 18276.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Metody i Techniki Zarządzania)
Bibliogr. przy rozdz.
Publikacja stanowi drugi tom serii wydawniczej Metody i techniki zarządzania. Podjęto w niej problematykę metod marketingowych w zarządzaniu organizacjami. Książka jest zbiorem materiałów badawczych i dydaktycznych z zakresu metodologii marketingu, przeznaczonym zarówno dla środowiska akademickiego, jak też biznesowego.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.14847.IX.16.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15645.IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Sektor usług finansowych należy do najszybciej rozwijających się sektorów w polskiej gospodarce. Jesteśmy świadkami wielu innowacji finansowych, wzrasta tez znaczenie marketingu, choć jest on nadal postrzegany bardziej jako narzędzie taktyczne niż strategiczne. Natomiast marketing ex definitione zakłada myślenie strategiczne. Nie jest tu możliwe automatyczne przełożenie zasad marketingu obowiązujących na rynku produktów do usług finansowych. Wynika to przede wszystkim z niematerialności sprzedaży usługi oraz nierozdzielności wytwarzania usług do ich konsumpcji. Dlatego problematyka ta wymaga szerszej popularyzacji, co było główną przesłanką napisania niniejszej książki.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. 2381 [Magazyn 2] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 2380.IX.16.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 129-133.
Książka podejmuje problematykę syntetycznego podejścia do zintegrowanego systemu zarządzania strategicznego w sektorze turstycznym. Zaprezentowano w niej trendy rozwojowe branży hotelarskiej oraz ich wpływ na zmiany w organizacji firmy oraz określono podstawy formułowania strategii marki sektora hotelarskiego w oparciu o interkacje przedsiębiorstw z otoczeniem zewnetrznym. Dokonano także identyfikacji czynników zachowania konkurencyjności w ramach branży i struktury organizacyjnej i jej funkcji w realizacji założonej strategii firmy w tworzeniu marki hotelowej.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13801.XX.8 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Tytuł oryginału: Marketing : an introduction, 2020.
Indeksy.
Książka jest szczególną pozycją na polskim rynku wydawniczym. Omówiono w niej między innymi: sposoby podejścia firm do marketingu, tworzenie różnorodnych strategii cenowych, rolę usług w dzisiejszej gospodarce, współczesne narzędzia budowania relacji z klientem, koncepcję zintegrowanej komunikacji marketingowej, marketingu osobistego i marketingu online, najnowsze technologie stosowane w marketingu (od Web 3.0 po neuromarketing), koncepcję marketingu zrównoważonego, polegającego na prowadzeniu działań odpowiedzialnych społecznie. Publikacja to rozbudowany podręcznik o interesującej strukturze i żywej narracji, doskonale przygotowany, proponujący nowoczesne rozwiązania dydaktyczne.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 20730.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 20729.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Magazyn 1
Brak informacji o dostępności: sygn. P.18335.IX.16
Book
In basket
(Onepress)
Internet jest nie tylko rewolucyjnym medium, pierwszym o naprawdę masowym zasięgu działania. Stanowi on przede wszystkim fascynujący alternatywny świat. Działa jak magnes, co roku przyciągając nowych użytkowników. Niczym używka, wciąż odnotowuje wydłużenie czasu kontaktu z odbiorcą. I last but not least -- Internet to niekończący się pasaż handlowy, wymarzone miejsce spotkań podaży i popytu. Poznaj specyfikę światowej sieci WWW i znajdź w niej właściwe miejsce dla Twojej marki. E-marketing rządzi się własnymi prawami -- z jednej strony bezustannie stawia firmy przed nowymi wyzwaniami, z drugiej zaś stale kreuje nowe narzędzia dotarcia do klienta. A są one naprawdę fascynujące: możliwość dowolnej personalizacji przekazu, olbrzymia ilość kanałów, a przede wszystkim atrakcyjne społeczności -- ludzie młodzi, aktywni, hobbyści, biznesmeni oraz entuzjaści nowinek. Mogą oni zostać ambasadorami Twojej marki, ale mogą też ją zniszczyć. Dlatego musisz poznać zasady rządzące Internetem i jego społecznościami, a następnie zacząć budować instrumenty wywierania wpływu i wykorzystać je dla dobra Twojego produktu.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.7876.IX.16.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 8970.IX.16.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
W publikacji kolejno omówiono etapy procesu planowania marketingowego, wskazując, jak przewiduje się przyszłość na skomplikowanym i dynamicznie się rozwijającym rynku turystycznym oraz jak na tej podstawie formułuje się cele oraz opracowuje właściwe strategie marketingowe. Książka przedstawia również krok po kroku, jak na ich bazie jest konstruowany plan marketingowy przedsiębiorstwa turystycznego.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.5873 [Magazyn 1], P.5872 [Magazyn 1], P.5871 [Magazyn 1], P.5870 [Magazyn 1], P.5869 [Magazyn 1], P.5868 [Magazyn 1], P.5867 [Magazyn 1], P.5866 [Magazyn 1], P.5646 [Magazyn 1], P.425 [Magazyn 1], P.424 [Magazyn 1], P.423 [Magazyn 1], 1012 [Magazyn 2] (13 egz.)
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 7246.XX.4 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 7245.XX.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. [100].
Przeciętna publikacja z zakresu marketingu internetowego rzadko kiedy dotyczy jednego rynku. Z reguły opisuje przykłady zaczerpnięte z różnych rynków, co siłą rzeczy przeszkadza skoncentrować się na specyfice i odrębnych cechach każdego z nich. A właśnie ta specyfika jest bardzo istotna przy tworzeniu marki w Internecie, każdy bowiem rynek składa się z nabywców z ich własnymi, innymi niż u innych, wymaganiami i oczekiwaniami. Specyfika rynku i wynikające z niej konsekwencje w tworzeniu konkurencyjnej marki internetowej, stały się podstawową przyczyną, dla której zdecydowano się zająć jednym, określonym rynkiem. Jest nim rynek usług ubezpieczeniowych. Jest to jeden z tych rynków, którego produkty ujawniają w istotnym stopniu internetową naturę. Celem pracy jest pokazanie, w jaki sposób tworzy się konkurencyjną markę internetową w oparciu o wiedzę z zakresu marketingu internetowego.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.7034 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 7852.IX.12 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 7851.IX.12 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Marketing : podręcznik akademicki / Eugeniusz Michalski. - Wydanie II. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2017. - 724, [1] strona : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 711-714. Indeks.
Nowe wydanie cieszącego się od lat niesłabnącym zainteresowaniem podręcznika do nauczania podstaw i specjalizacyjnych zagadnień marketingu. Publikacja ukazuje związki marketingu z zarządzaniem, mikro- i makroekonomią, psychologią, socjologią, przemysłem i handlem. Jest bogato ilustrowana rysunkami i przykładami doświadczeń polskich przedsiębiorstw. Zawiera indeks rzeczowy i bibliografię, a po każdym rozdziale pytania i polecenia, kwestie dyskusyjne i studium przypadku. Ogromną zaletą książki jest przystępny język i przejrzysta struktura wykładu. Szerzej niż w innych podręcznikach nawiązuje do podstawowych funkcji zarzadzania (planowania, organizowania, przewodzenia i kontrolowania) omawia politykę i kalkulacje cen, rolę logistyki w dystrybucji, zarządzanie produktami przemysłowymi i usługami oraz marketing międzynarodowy. Podręcznik został napisany z myślą o studentach kierunków zarządzania i marketingu, ekonomii i studiów menedżerskich.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.17243 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 17283.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 17282.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
E-book
In basket
Marketing : podręcznik akademicki / Eugeniusz Michalski. - eBook został przygotowany na podstawie wydania papierowego z 2017 r., (wyd. II). - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2017. - 724, [1] strona : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Do udostępniania na czytniku e-book.
Bibliografia, netografia na stronach 711-714. Indeks.
Nowe wydanie cieszącego się od lat niesłabnącym zainteresowaniem podręcznika do nauczania podstaw i specjalizacyjnych zagadnień marketingu. Publikacja ukazuje związki marketingu z zarządzaniem, mikro- i makroekonomią, psychologią, socjologią, przemysłem i handlem. Jest bogato ilustrowana rysunkami i przykładami doświadczeń polskich przedsiębiorstw. Zawiera indeks rzeczowy i bibliografię, a po każdym rozdziale pytania i polecenia, kwestie dyskusyjne i studium przypadku. Ogromną zaletą książki jest przystępny język i przejrzysta struktura wykładu. Szerzej niż w innych podręcznikach nawiązuje do podstawowych funkcji zarzadzania (planowania, organizowania, przewodzenia i kontrolowania) omawia politykę i kalkulacje cen, rolę logistyki w dystrybucji, zarządzanie produktami przemysłowymi i usługami oraz marketing międzynarodowy. Podręcznik został napisany z myślą o studentach kierunków zarządzania i marketingu, ekonomii i studiów menedżerskich.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. E.74.IX.16 [Magazyn 1] (1 egz.)
E-book
In basket
Do udostępniania na czytniku e-book.
Bibliografia strony [386-392].
Celem książki jest przedstawienie wszystkich podstawowych zagadnień z dziedziny marketingu, a tym samym zainspirowanie do ich stosowania w praktyce. Jej głównym walorem są liczne przykłady praktycznych działań, ułatwiające zrozumienie i stosowanie przedstawionych zagadnień. Z podręcznika skorzystają również i ci, którzy stawiają pierwszy krok w zgłębianiu tajników marketingu i ci, którzy chcą poszerzyć wiedzę oraz skorelować ją z praktyką działania.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. E.75.IX.16 [Magazyn 1] (1 egz.)
Book
In basket
Temat: MARKETING
Słowo kluczowe: marketing ; reklama ; marka ; cena
Tyt. oryg.: Marketing revealed : challenging the myths, 2008.
Indeks.
Książka proponująca nowe podejście do rozwiązań marketingowych, od określenia produktów i rynków po ustalanie cen, promocję i dystrybucję. Autor podkreśla konieczność uwzględniania badań w wyborach marketingowych i przestrzega przed "intuicyjnym" podejmowaniem decyzji w tym obszarze. Swoje refleksje przedstawia w wyjątkowo zabawny, błyskotliwy i bezpośredni sposób. Dzięki przejrzystemu wywodowi oraz przykładom wpadek i sukcesów różnych firm każdy menedżer z łatwością przełoży rady autora na własną praktykę. Książka dostarczy menedżerowi świeżych pomysłów oraz zainspiruje do efektywnego działania w pracy.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11438.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Marketing wobec ponowoczesności : monografia / Aleksander Lotko. - Warszawa : CeDeWu, 2013. - 139, [1] s. : il. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 125-134.
W książce starano się opracować i zaprezentować syntetyczne ujęcie współczesnej kondycji marketingu oraz jego działań podejmowanych w sferze teorii i empirii, a starających się stawić czoła ponowoczesnym wyzwaniom. W związku z tym przedstawiono wpływ wybranych trendów ponowoczesności na marketing i pokazano, jak zmieniają one jego dotychczasowe paradygmaty. Dalej opisano, do jakich wewnętrznych napięć, antynomii w zakresie marketingu prowadzą te zjawiska. Następnie wskazano na ważne kierunki rozwoju marketingu. Wreszcie, jako praktyczny wyraz omawianych zagadnień, scharakteryzowano centra kontaktu z klientem, jako narzędzia wirtualnej, indywidualizowanej, interaktywnej i nastawionej na sprzężenie zwrotne komunikacji z klientami. Zaprezentowano także podstawy modelu pomiaru efektywności marketingu nieformalnego - szeptanego.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.13340.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14347.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Liczne przykłady wskazują, że przyjęcie przez przedsiębiorstwo marketingowej orientacji na rynku znacznie zwiększa jego szansę osiągnięcia powodzenia. W książce ukazano sens podporządkowania przedsiębiorstwa wspomnianej orientacji. Opisano również zakres decyzji i działań podejmowanych w przedsiębiorstwach o orientacji marketingowej. Chociaż przedmiotem książki jest omówienie stosowania koncepcji marketingu przez organizacje gospodarcze, tj. przedsiębiorstwa, to jednak zastosowanie opisywanej orientacji wykracza poza ramy sektora przedsiębiorstw. (ze Wstępu)
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.2453 [Magazyn 1] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 3648.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again