Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(21)
IBUK Libra
(2)
Forma i typ
Książki
(21)
E-booki
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(20)
dostępne
(13)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(5)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(8)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(20)
Autor
Akram Saleem
(1)
Banaszak Sławomir (1973- )
(1)
Bekier Adam
(1)
Blanchard Kenneth H. (1939- )
(1)
Bohm Fredric (1971- )
(1)
Burgiel Ryszard
(1)
Covey Stephen R. (1932- )
(1)
Cybulski Krzysztof (ekonomia)
(1)
Dela Feliks
(1)
Dembkowski Sabine
(1)
Eldridge Fiona
(1)
Fijewski Piotr
(1)
Fisk Peter
(1)
Glinkowska Beata
(1)
Gołębiewski Jan
(1)
Hornowska Elżbieta (1952- )
(1)
Hunter Ian (1963- )
(1)
Jagodziński Andrzej
(1)
Kanafa-Chmielewska Dorota
(1)
Konieczny Tadeusz (zarządzanie kryzysowe)
(1)
Kowalski Sławomir (ekonomia)
(1)
Kozak Agnieszka
(1)
Koźmiński Andrzej K. (1941- )
(1)
Król-Fijewska Maria
(1)
Kupczyk Teresa
(1)
Kęsy Marcin
(1)
Laurell Stefan (1974- )
(1)
Miles Gary
(1)
Morawski Mieczysław
(1)
Nalazek Mirosław
(1)
Pawłowski Konrad
(1)
Skoczylas Grażyna
(1)
Stockes Eric
(1)
Stosik Aneta
(1)
Sypniewska Barbara A. (organizacja i zarządzanie)
(1)
Thomas Mark (1958- )
(1)
Tokarski Stefan (1939- )
(1)
Wachowiak Piotr
(1)
Zelek Leszek
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(9)
2000 - 2009
(11)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(23)
Język
polski
(23)
Odbiorca
Menedżerowie
(1)
Psycholodzy
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
MENEDŻEROWIE
(18)
ZARZĄDZANIE
(10)
Zarządzanie
(3)
KADRY
(2)
Menedżerowie
(2)
PORADNIKI
(2)
PRACA
(2)
SPORT
(2)
STOSUNKI INTERPERSONALNE
(2)
Asertywność
(1)
BEZPIECZEŃSTWO NARODOWE
(1)
BEZPIECZEŃSTWO PUBLICZNE
(1)
BUDOWNICTWO
(1)
COVID-19
(1)
HANDEL
(1)
KOBIETA
(1)
KONFLIKT
(1)
MENTORING
(1)
Menedżer
(1)
MĘŻCZYZNA
(1)
NAUKI EKONOMICZNE
(1)
Niepewność
(1)
Opieka społeczna
(1)
PODRĘCZNIKI
(1)
PRZYWÓDZTWO
(1)
Psychologia
(1)
PŁYNNOŚĆ KADR
(1)
STRES ZAWODOWY
(1)
SZPITALE
(1)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(1)
ZARZĄDZANIE KRYZYSOWE
(1)
Temat: czas
2001-
(2)
2001-0
(2)
1989-
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI
(2)
Poradnik
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(3)
Psychologia
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
Słowo kluczowe
menedżer
(12)
zarządzanie
(9)
konflikt
(3)
przywództwo
(3)
kompetencje kierownicze
(2)
wypalenie zawodowe
(2)
zarządzanie zasobami ludzkimi
(2)
New Public Management
(1)
asertywność
(1)
bezpieczeństwo
(1)
biznes
(1)
coaching
(1)
dialog konstruktywny
(1)
dokształcanie
(1)
dyskryminacja
(1)
e-learning
(1)
executive coaching
(1)
fluktuacja kadr
(1)
handel
(1)
inteligencja emocjonalna
(1)
jednostka
(1)
kadra kierownicza
(1)
kapitał ludzki
(1)
kierowanie
(1)
klub sportowy
(1)
kobiety
(1)
kompetencje menedżerskie
(1)
komunikacja
(1)
kształcenie
(1)
kształcenie ustawiczne
(1)
mentoring
(1)
motywowanie pracowników
(1)
mężczyzni
(1)
negocjacje
(1)
obrona cywilna
(1)
obsługa klienta
(1)
organizacja
(1)
organizacja sportowa
(1)
organizacja ucząca się
(1)
osobowość
(1)
pandemia
(1)
personel medyczny
(1)
podejmowanie decyzji
(1)
pomoc społeczna
(1)
postawa asertywna
(1)
praca
(1)
pracownik
(1)
projekt budowlany
(1)
przedsiębiorczość
(1)
przedsiębiorstwo
(1)
przedsięwzięcie budowlane
(1)
płeć
(1)
płeć kulturowa
(1)
radzenie sobie
(1)
roboty budowlane
(1)
rozwiązywanie konfliktów
(1)
równość szans
(1)
sektor publiczny
(1)
społeczeństwo wiedzy
(1)
społeczna odpowiedzialność biznesu
(1)
sprzedawca
(1)
stosunki interpersonalne
(1)
stres
(1)
stres zawodowy
(1)
sukces
(1)
szkolenie
(1)
szpital
(1)
służba zdrowia
(1)
trening kierowniczy
(1)
trening mentalny
(1)
wynagrodzenie
(1)
zachowanie asertywne
(1)
zarządzanie kryzysowe
(1)
zarządzanie personelem
(1)
zarządzanie różnorodnością
(1)
zarządzanie talentami
(1)
zatrudnienie
(1)
23 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Dojrzałość menedżerska / Agnieszka Kozak. - Warszawa : Difin, 2011. - 161, [2] s. : il. ; 22 cm.
(Engram)
Bibliogr. s. [157]-161.
Kluczem do bycia dojrzałym menedżerem jest bycie dojrzałym człowiekiem - potencjał osobowościowy ujawniający się w obrazie siebie jest predyktorem sukcesu menedżera. Bez pracy nad osobistymi uwarunkowaniami trudno jest być skutecznym, nawet posługując się adekwatnymi narzędziami menedżerskimi. bez prawidłowo funkcjonującej, dojrzałej osobowości, nawet przy dużym potencjale intelektualnym, nie można osiągać twórczych celów i rozwijać ludzi wokół siebie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12890.IX.4.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biznes / Wolters Kluwer Polska)
Tyt. oryg.: Complete CEO : the executive's guide to consistent peak performance, 2006
Książka prezentuje nowy model wysokiej efektywności władzy wykonawczej w firmie - CEO, prezesa zarządu, dyrektora generalnego - i konfrontuje go z wyzwaniami rynkowymi XXI wieku. Publikacja przedstawia najnowsze teorie zarządzania, praktyczne rady oraz zestaw skutecznych i sprawdzonych narzędzi do wykorzystania w codziennej pracy. Przywołuje wiele przykładów biznesowych oraz poglądy na kwestię przywództwa menedżerów odnoszących spektakularne sukcesy biznesowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10397.IX.4.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. B.514 [Magazyn 2], B.513 [Magazyn 2], B.515 [Magazyn 2] (3 egz.)
Stare oznaczenie "Wypożyczalnia"
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Książka
W koszyku
(Biblioteka Menedżerów Budowlanych)
Bibliogr. s. 131-135.
Podręcznik przekazuje wiedzę niezbędną do skutecznego i efektywnego zarządzania procesami i uczestnikami realizującymi przedsięwzięcie budowlane. Zawiera zbiór informacji pozwalający uporządkować funkcjonowanie w całym cyklu życia projektu, obejmującym fazy przygotowania, realizacji i eksploatacji przedsięwzięcia, a zwłaszcza: usystematyzować działania związane z przygotowaniem koncepcji przedsięwzięcia, przeprowadzić czynności mające na celu przygotowanie realizacji przedsięwzięcia, opracować właściwą strategię działania, zbudować strukturę organizacji odpowiednią do realizacji robót budowlanych, stworzyć system odbiorów wykonanego przedsięwzięcia wraz z odpowiednimi dokumentami, opracować zestaw wskaźników charakteryzujących przebieg realizacji przedsięwzięcia przydatny przy planowaniu następnych projektów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12807.XXVI.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13888.XXVI.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Prezentowana książka opisuje umiejętności menedżerskie z punktu widzenia ich przydatności w pełnieniu ról kierowniczych. Omawia techniki skutecznego i efektywnego kierowania. Charakteryzuje procesy podejmowania decyzji i procesy komunikowania się, przedstawiając konkretne wskazówki, jak należy postępować, kiedy i jak wykorzystywać narzędzia wpływu, techniki negocjacji i taktyki motywacyjne. Pokazuje również sytuacje konfliktowe, zachowania uczestników tych konfliktów oraz sposoby skutecznego ich rozwiązywania. Książka przedstawia praktyczne podejście do opisywanych problemów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 2740.IX.4.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografie, netografie, wykazy aktów prawnych przy rozdziałach.
Turbulentne otoczenie systemu pomocy społecznej wywołane m.in. migracjami, skutkami pandemii COVID-19, procesami demograficznymi, terroryzmem czy globalizacją determinuje poszukiwanie narzędzi zwiększających skuteczność działania jednostek. Powodem podjęcia badań w przedmiotowym obszarze były reformy sektora publicznego przeprowadzone w USA i państwach Europy Zachodniej według założeń koncepcji nowego zarządzania publicznego, w wyniku których dokonano transformacji usług publicznych. Zasadnicza część dorobku naukowego niniejszej monografii – koncepcja menedżerskiego zarządzania jednostkami organizacyjnymi pomocy społecznej – jest narzędziem pomocniczym służącym do wywołania refleksji wewnątrzorganizacyjnej, której następstwem winno być zainicjowanie przez władze centralne i samorządowe debaty publicznej dotyczącej korelacji mechanizmów zarządzania jednostkami organizacyjnymi pomocy społecznej z dynamicznie zmieniającym się otoczeniem.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 22220.IX.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 22219.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Indeks.
"Autorzy książki zachęcają do przemyślenia utrwalonych, nierzadko uproszczonych poglądów na temat istoty przywództwa. Fenomen przywództwa przedstawiany jest w kontekście celów i wizji, klientów, pracowników oraz nowych trendów w zarządzaniu. O dużym walorze praktycznym książki świadczą przykłady, testy i zadania pozwalające Czytelnikowi aktywnie włączyć się w lekturę ksiązki, odnieść omawiane kwestie do sytuacji określonej firmy oraz sprawdzić swoje predyspozycje". (prof. dr hab. Aleksy Pocztowski)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.4974.IX.4.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 5597.IX.4.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kierownik w organizacji / Stefan Tokarski. - Warszawa : "Difin", cop. 2006. - 340 s. : il. ; 23 cm.
Bibliogr. s. 328-340
Książka stanowi syntezę wiedzy ostatnich kilkudziesięciu lat na temat kierownika i jego pracy. Wykorzystano klasyczne koncepcje badania kierownika (teoria cech, teoria zachowań, teoria sytuacyjna i teoria interakcyjna) do zaprezentowania sposobu oceny efektywności pracy kierownika oraz do usprawnienia działań zespołów zarządzających organizacjami w sytuacjach trudnych. Na podstawie dociekań najwybitniejszych teoretyków i praktyków o uznanym autorytecie światowym, po zweryfikowaniu ich koncepcji, zaproponowano gotowe do zaaplikowania rozwiązania w polskiej formacji gospodarczej. Prezentowana praca jest więc realizowana według paradygmatu - jak jest, jak być powinno i co zrobić?
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11925 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11924.III.6 [Wypożyczalnia B], P.8819.III.6 [Wypożyczalnia B] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10298.III.6 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 150-155.
Niniejsza książka powstała na uczelni sportowej i dlatego jest skierowana przede wszystkim do tych osób, które z pasją chcą kształtować produkt sportowy, wykorzystując niezwykły potencjał ludzki. Autorzy adresują ją do menedżerów, trenerów i coachów organizacji sportowych, ale także do przyszłych agentów sportowych, nauczycieli, działaczy sportowych oraz studentów szkół wyższych, od których oczekiwać należy nowego, kreatywnego spojrzenia na przyszłość grup i sekcji sportowych, procesów treningowych czy widowisk sportowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9661.IX.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
XXI wiek w światowej nauce i praktyce zarządzania wprowadza wiele nowych koncepcji i metod zarządzania organizacjami. Narastająca niepewność otoczenia spowodowała konieczność radykalnej zmiany, zarówno w podejściu do tradycyjnego zarządzania, czyli jego filozofii określającej podstawowe cele i zasady działania menedżerów, jak i stosowanych metod i technik w tym zakresie. Wymienione powyżej wyzwania wymagają więc silnego powiązania nauki z praktyką zarządzania, by dostarczać nowych wzorców postępowania, norm, standardów, zasad, modeli, a także różnych pomysłów na zarządzanie. Nowa wiedza na jego temat może zagwarantować redukcję niepewności w gospodarce, które wynika z niestabilności otoczenia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 21933.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zasady skutecznego przywództwa / Stephen R. Covey ; tł. Konrad Pawłowski. - Wyd. 2 popr. (dodr.). - Poznań : Dom Wydawniczy Rebis, 2008. - 346, [10] s. : il. ; 23 cm.
Tyt. oryg.: Principle-centered leadership.
Indeks.
Książka jest kontynuacją opracowanych przez Coveya "7 nawyków skutecznego działania", cieszących się niezwykłą popularnością także w Europie. Tym razem autor wyjaśnia, jaki powinien być i jakim zasadom hołdować przywódca, by jego kierowanie ludźmi przynosiło najlepsze efekty nie tylko w wymiarze zawodowym, ale i ludzkim.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11417.IX.4.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Wydawnictwa Profesjonalne PWN. HR)
Tyt. oryg.: The seven steps of effective executive coaching, 2006.
Bibliogr. s. 181-182.
Książka jest przykładem opracowania problematyki executive coachingu z perspektywy trenera. Przedstawia modelowy sposób postępowania (ACHIEVE coaching model) oparty na 7-rdzeniowych umiejętnościach (kompetencjach) coacha (np. umiejętność słuchania, zadawania pytań, udzielania informacji zwrotnych, jasnego określania celu) i 7-etapowej procedurze realizacji coachingu. Autorzy pracy jasno formułują założenia, budują model działania i z tego modelu wywodzą szczegółowe procedury. Dzięki takiej konstrukcji pracy czytelnik otrzymuje przekaz o wyrazistej strukturze, z uzasadnieniem poszczególnych etapów postępowania. Wskazanie podstawowych kompetencji zawodowych wymaganych w pracy coacha przekonuje Czytelnika, że wbrew obiegowym opiniom nie każdy może być trenerem, co ma duże znaczenie w dobie budowania tożsamości tego zawodu. Książka zawiera liczne przykłady oraz spis popularnych narzędzi psychometrycznych i ich zastosowanie, co ułatwi osobom pracującym w obszarze coachingu planowanie scenariuszy własnych programów i sesji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9824 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11350.IX.4.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 235-244.
Książka ma pokazać rzeczywistą sytuację w szpitalach, prezentując funkcjonowanie pracowników medycznych na stanowiskach kierowniczych i ich zapotrzebowanie na wiedzę menedżerską oraz zaproponować nowy kształt kompetencji menedżerskich kierowników medycznych. W strukturze książki mozna wyróznić trzy części. Pierwsze dwa rozdziały zawieraja przegląd literatury przedmiotu i stanowią częśc teoretyczną. Po nich następuje część empiryczna obejmująca pięć kolejnych rozdziałów, w których autor analizuje zapotrzebowanie personelu medycznego na wiedzę menedżerską. Ostatni rozdział stanowi podsumowanie rozważań teoretyczno-empirycznych oraz zawiera propozycje innowacyjne w metodach szkoleniowych personelu medycznego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13162.XVIII.13 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14280.XVIII.13 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Szkolna / Państwowa Straż Pożarna)
Bibliogr. s. 245, akty prawne s. 241-242.
W podręczniku zaprezentowano współczesny sposób pojmowania procesu zarządzania kryzysowego i wiodącej w nim roli instytucjonalnych rozwiązań w zakresie postępowania we wszystkich jego fazach. Brak rodzimych wzorców w zakresie zarządzania kryzysowego zmusił autorów do sięgnięcia do dorobku i doświadczeń krajów zachodnich. Podręcznik pomaga w usystematyzowaniu wiedzy w zakresie spraw związanych z określonymi dziedzinami aktywności menadżera programów kryzysowych. Propozycje tu zawarte podawane są alternatywnie, gdyż brak stosownych uregulowań prawnych tego obszaru działalności publicznej nie pozwala na sprecyzowanie niektórych kwestii.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.3271 [Magazyn 1], P.3270 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.3269.XVIII.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Psychologia Biznesu)
Bibliogr. przy rozdz.
Publikacja jest kolejną pozycją z serii Psychologia Biznesu. Prezentowana tu tematyka oparta jest na założeniu, iż realizacja celów biznesowych i ekonomiczna wartość organizacji zależy w dużej mierze od czynnika ludzkiego, i to nie tylko samych pracowników, ale również pracodawców. Autorzy poszczególnych artykułów przekonują, jak ważne jest przeciwdziałanie negatywnym skutkom stresu i że nie powinno ono być jedynie domeną lekarzy i psychologów. Coraz ważniejszą rolę w tym obszarze powinny odgrywać piony zarządzania zasobami ludzkimi, badając i rozpatrując wpływ polityki HR na poziom zdrowia i efektywnego zachowania się pracownika.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14047.III.6 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14915.III.6 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Kariera Menedżera)
We współczesnym świecie asertywność stała się jedną z podstawowych kompetencji oczekiwanych i wymaganych od menedżera. Asertywność jest umiejętnością posługiwania się w różnych sytuacjach łagodną stanowczością w obronie własnych racji, ale bez wchodzenia w konflikt z racjami innych. Aby być asertywnym, należy nauczyć się: odmawiać, wyrażać własne poglądy i bronić ich, nie bać się krytyki i reagować na nią, bronić się przed agresją, konstruktywnie wyrażać złość, wydawać polecenia i komunikować swoje oczekiwania, chwalić innych, prezentować siebie. Ten poradnik pomaga nauczyć się bycia asertywnym. Można go polecić nie tylko obecnym i przyszłym menedżerom, ale także psychologom, socjologom, dziennikarzom, urzędnikom różnych szczebli oraz studentom wyższych uczelni i słuchaczom studiów podyplomowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4393.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: Konflikthantering.
Poradnik przeznaczony przede wszystkim dla pracodawców i kadry kierowniczej. Zawarte w nim informacje pomogą poruszać się w sferze skomplikowanych relacji między pracownikami. Znajdują się w nim rady i wskazówki, w jaki sposób radzić sobie z konfliktami w miejscu pracy oraz im zapobiegać i jak skłonić zwaśnionych pracowników do zakończenia sporu i podjęcia konstruktywnych działań.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.2766 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.2765.IX.4.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 3937.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka jest adresowana nie tylko do profesjonalistów zarządzania, ale do tych wszystkich, którzy stykają się z menedżerami i z zarządzaniem, pragną poznać i zrozumieć jego funkcję we współczesnym świecie, do tych wszystkich "menedżerów mimo woli", których ścieżka kariery i życiowa droga prowadzą do zarządzania, mimo że wcale tego nie oczekują i nie są do tego przygotowani.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7838.IX.4.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
Książka przedstawia argumenty na rzecz współpracy kobiet i mężczyzn w zarządzaniu w świetle wyników badań empirycznych. Publikacja składa się z dwóch części i jedenastu rozdziałów. Pierwsza część zawiera opracowania dotyczące równości szans kobiet w kontekście społeczeństwa obywatelskiego, działań rządu zmierzających do zwiększenia udziału kobiet w zarządzaniu w latach 2011-2013 oraz Krajowego Programu Działań na Rzecz Równego Traktowania na lata 2013-2016, a także wyniki badań dotyczących ochrony prze dyskryminacją ze względu na płeć. Część druga koncentruje się na prezentacji argumentów na rzecz współpracy kobiet i mężczyzn w zarządzaniu w świetle badań. Dotyczyły one różnych obszarów, od koniecznych zmian w zarządzaniu wobec współczesnych zmian w otoczeniu, zarządzania różnorodnością, talentami, innowacjami, kształceniem i rozwojem pracowników, do wypalenia zawodowego kadry kierowniczej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15129.III.6 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 239-258.
Niniejsza monografia posiada wyraźnie interdyscyplinarny charakter. Tworząc ją, spożytkowano dorobek wielu różnych dyscyplin naukowych, takich jak: marketing, teoria organizacji, socjologia i psychologia organizacji, zwłaszcza w aspekcie zarządzania zespołami sprzedawców. Przede wszystkim zaś udało się dokonać identyfikacji luki badawczej, jaką jest kompleksowa ocena fluktuacji sprzedawców z perspektywy menedżerów organizacji sprzedażowych. Przyjmując jako podstawę teoretyczną ("wiodącą teorię") koncepcję upper echelons theory, zmodyfikowano ją i dostosowano do specyfiki zarządzania organizacjami sprzedażowymi. Pozwoliło to z kolei na budowę modelu postrzegania fluktuacji sprzedawców przez menedżerów sprzedaży i w konsekwencji umożliwiło powiązanie rozważań teoretycznych z częścią empiryczną monografii.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14716.IX.13 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej