Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Dostępność
dostępne
(2)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(1)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(1)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(1)
Autor
Grzegorczyk Wojciech (1956- )
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Temat
MARKETING MIĘDZYNARODOWY
(1)
MARKETING STRATEGICZNY
(1)
Słowo kluczowe
marketing
(1)
przedsiębiorstwo
(1)
strategia marketingowa
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 132-133.
Praca składa się z pięciu rozdziałów. W rozdziale pierwszym omówione zostaną czynniki ekspansji przedsiębiorstw na rynki zagraniczne oraz przedstawione informacje o ocenie tych rynków i możliwych sposobach wejścia na nie. W rozdziale drugim zaprezentowane będą różne rodzaje strategii marketingowych i innych strategii funkcjonalnych, jakie należy przygotować w związku z ekspansją na rynki zagraniczne. Omówiono tu także pokrótce wzajemne zależności między tymi strategiami. Rozdział trzeci poświęcony jest strategii marketingu-mix i jej elementom w odniesieniu do rynku międzynarodowego. W rozdziale czwartym opisano różne warianty organizacji działalności marketingowej na rynkach międzynarodowych. Wreszcie rozdział piąty zawiera informacje o realizowanych przez polskie przedsiębiorstwa strategiach ekspansji na rynki zagraniczne i ich strategiach marketingowych na tych rynkach
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.6992 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 7802.IX.16.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7801.IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej