Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(52)
Forma i typ
Książki
(47)
E-booki
(5)
Poradniki i przewodniki
(3)
Publikacje dydaktyczne
(3)
Publikacje fachowe
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(50)
tylko na miejscu
(44)
wypożyczone
(1)
nieokreślona
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(20)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(31)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(45)
Autor
Dutko Maciej
(3)
Sala Paweł
(3)
Cichoń Marcin (informatyk)
(2)
Cisek Marcin
(2)
Dywański Piotr
(2)
Jasiński Jakub (organizacja i zarządzanie)
(2)
Krzyworączka Paweł
(2)
Królewski Jarosław
(2)
Lewiński Maciej
(2)
Motyl Piotr (marketing)
(2)
Rdzeń Krzysztof
(2)
Sadłowski Rafał
(2)
Smużniak Mirosław
(2)
Szulczewski Piotr
(2)
Wesołowski Mariusz (marketing)
(2)
Anders Justyna
(1)
Bajdak Andrzej
(1)
Barska Anetta
(1)
Bednarczyk Małgorzata
(1)
Berkley Holly
(1)
Bickerton Matthew
(1)
Bickerton Pauline
(1)
Blake Elizabeth
(1)
Bluszcz Ewa
(1)
Bond Alison
(1)
Bossy Daniel
(1)
Brady Regina
(1)
Bryzek Wojciech
(1)
Brzoska Rafał
(1)
Bąk Michał
(1)
Cendrowska Barbara
(1)
Chaffey Dave (1963- )
(1)
Chmielarz Witold
(1)
Chmielewski Piotr
(1)
Chłodnicki Mateusz
(1)
Ciechomski Wiesław
(1)
Cioczek Konrad
(1)
Cyran Jakub
(1)
Czaplicka Monika
(1)
Czopek Kamil (informatyk)
(1)
D'Amico Vito
(1)
Dejnaka Agnieszka
(1)
Doligalski Tymoteusz
(1)
Dudek Dawid
(1)
Dudzic Jacek (historyk)
(1)
Dudzic Jacek (marketing)
(1)
Dąbkowski Grzegorz
(1)
Dąbrowska Anna
(1)
Fischer Benjamin
(1)
Forrest Edward
(1)
Frąckiewicz Ewa
(1)
Godlewski Marcin
(1)
Godlewski Marcin (marketing)
(1)
Gołębiewski Łukasz (1971- )
(1)
Homa Dominik
(1)
Hunt Jason
(1)
Jankowski Marek
(1)
Janoś-Kresło Mirosława
(1)
Jeznach Katarzyna
(1)
Kancik-Kołtun Ewelina
(1)
Kania Aleksandra
(1)
Kaznowski Dominik
(1)
Kolny Beata
(1)
Konkol Sebastian
(1)
Korzeniowska Anna (ekonomistka)
(1)
Kosiński Marcin
(1)
Kotarbiński Jacek
(1)
Królak Paweł
(1)
Królak Paweł (organizacja i zarządzanie)
(1)
Kucia Michał
(1)
Kurasiński Artur
(1)
Levinson Jay Conrad
(1)
Lipiec Paweł
(1)
Mac Amber
(1)
Maciorowski Artur
(1)
Masłowska Katarzyna
(1)
Matkowski Cezar
(1)
Mazurek Grzegorz
(1)
Mazurkiewicz Ludwik
(1)
McLeod Angus
(1)
Michałowska Mariola
(1)
Mikowska Monika
(1)
Misterek Wojciech
(1)
Misztal Anna (ekonomia)
(1)
Mizerski Richard
(1)
Modrzewski Przemysław
(1)
Mokrysz-Olszyńska Anna
(1)
Mącik Radosław
(1)
Namieciński Rafał
(1)
Obmiński Piotr
(1)
Okulski Robert
(1)
Oracz Piotr
(1)
Oruba Norbert
(1)
Panek Sławomir
(1)
Pankiewicz Konrad
(1)
Pardesi Upkar
(1)
Pawlak Jakub
(1)
Pełeszuk Katarzyna
(1)
Pieleszek Marcin
(1)
Pioch Adam
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(4)
2010 - 2019
(26)
2000 - 2009
(21)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(8)
Kraj wydania
Polska
(51)
Nowy Jork (stan) (USA)
(1)
Język
polski
(51)
angielski
(1)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(3)
Hotelarze
(1)
Organizatorzy obsługi turystycznej
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Temat
MARKETING ELEKTRONICZNY
(34)
Handel elektroniczny
(8)
HANDEL ELEKTRONICZNY
(7)
INTERNET
(5)
Marketing cyfrowy
(5)
Marketing elektroniczny
(5)
PODRĘCZNIKI
(5)
KONSUMENCI (ekon.)
(3)
SPOŁECZEŃSTWO INFORMACYJNE
(3)
FIRMA (nazwa)
(2)
GOSPODARKA ELEKTRONICZNA
(2)
Internet
(2)
KONKURENCJA
(2)
MARKETING PARTNERSKI
(2)
Model biznesowy
(2)
PORADNIKI
(2)
PRZEDSIĘBIORSTWA MAŁE i ŚREDNIE
(2)
REKLAMA INTERNETOWA
(2)
STRONY WWW
(2)
SYSTEMY INFORMATYCZNE ZARZĄDZANIA
(2)
Turystyka
(2)
ADMINISTRACJA
(1)
EDYTORSTWO ELEKTRONICZNE
(1)
FACEBOOK
(1)
GOSPODARKA OPARTA na WIEDZY
(1)
Google Analytics
(1)
Gospodarka elektroniczna
(1)
Hotelarstwo
(1)
KAPITAŁ INTELEKTUALNY PRZEDSIĘBIORSTWA
(1)
Komunikacja elektroniczna
(1)
Konsumenci
(1)
LOGISTYKA GOSPODARCZA
(1)
MARKETING
(1)
MARKETING BEZPOŚREDNI
(1)
MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE
(1)
Marketing terytorialny
(1)
Marketing wartości
(1)
Media społecznościowe
(1)
Neuromarketing
(1)
PORTAL SPOŁECZNOŚCIOWY
(1)
PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ (postawa)
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWO TURYSTYCZNE
(1)
REKLAMA
(1)
SAMORZĄD TERYTORIALNY
(1)
SEKTOR PUBLICZNY
(1)
SPOŁECZNOŚCI INTERNETOWE
(1)
Satysfakcja konsumentów
(1)
TELEMARKETING
(1)
TURYSTYKA
(1)
USŁUGI ELEKTRONICZNE
(1)
Usługi elektroniczne
(1)
WŁASNOŚĆ PRZEMYSŁOWA
(1)
ZARZĄDZANIE WIEDZĄ
(1)
ZNAKI TOWAROWE
(1)
Zarządzanie strategiczne
(1)
Zarządzanie zmianą
(1)
ŚRODKI MASOWEGO PRZEKAZU
(1)
Temat: czas
2001-
(8)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Poradnik
(5)
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(4)
Podręcznik
(3)
Opracowanie
(2)
Poradniki
(2)
DOKUMENTY ELEKTRONICZNE
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
PORADNIKI
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(13)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(3)
Media i komunikacja społeczna
(3)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Podróże i turystyka
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Słowo kluczowe
Internet
(14)
e-marketing
(12)
marketing elektroniczny
(11)
badania marketingowe
(7)
e-biznes
(7)
marketing
(7)
handel elektroniczny
(6)
marketing internetowy
(6)
media społecznościowe
(6)
promocja
(6)
marketing mobilny
(5)
social media
(5)
konsument
(4)
przedsiębiorstwo
(4)
reklama internetowa
(4)
content marketing
(3)
e-commerce
(3)
e-handel
(3)
marketing 3.0
(3)
reklama
(3)
samorząd terytorialny
(3)
strona WWW
(3)
blog
(2)
copywriting
(2)
e-konsument
(2)
e-sprzedaż
(2)
e-usługi
(2)
gospodarka elektroniczna
(2)
komunikacja marketingowa
(2)
marka
(2)
marketing bezpośredni
(2)
marketing relacji
(2)
obsługa klienta
(2)
orientacja na klienta
(2)
platforma aukcyjna
(2)
portal społecznościowy
(2)
rynek internetowy
(2)
sklep internetowy
(2)
social media marketing
(2)
społeczeństwo informacyjne
(2)
turystyka
(2)
usługi online
(2)
wideomarketing
(2)
zachowania konsumenckie
(2)
zarządzanie
(2)
zarządzanie relacjami
(2)
Business Intelligence
(1)
CRM
(1)
East Asian e-consumers
(1)
Facebook
(1)
Google Analytics
(1)
KCRM
(1)
Web 2.0
(1)
Web 3.0
(1)
You Tube
(1)
agencja reklamowa
(1)
analiza SWOT
(1)
analiza konkurencji
(1)
aplikacja mobilna
(1)
baza danych
(1)
biznes
(1)
biznes cyfrowy
(1)
biznes elektroniczny
(1)
czytnik elektroniczny
(1)
digital age
(1)
dystrybucja
(1)
e-book
(1)
e-klient
(1)
e-mail marketing
(1)
e-przedsiębiorczość
(1)
e-zaopatrzenie
(1)
gospodarka informacyjna
(1)
gospodarka oparta na wiedzy
(1)
influencer marketing
(1)
informacja
(1)
informacja marketingowa
(1)
jakość usług
(1)
joint venture
(1)
kampania społeczna
(1)
kompetencje
(1)
komunikacja
(1)
komunikacja biznesowa
(1)
komunikacja elektroniczna
(1)
konkurencja
(1)
kultura cyfrowa
(1)
marketing automation
(1)
marketing communication
(1)
marketing cyfrowy
(1)
marketing partnerski
(1)
marketing społecznościowy
(1)
marketing terytorialny
(1)
małe i średnie przedsiębiorstwa
(1)
miasto
(1)
model biznesu
(1)
neuromarketing
(1)
newsletter
(1)
nieuczciwa konkurencja
(1)
ochrona konkurencji
(1)
orientacja rynkowa
(1)
personal branding
(1)
52 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 123-128. Indeks.
"Nowy zbiór refleksji Łukasza Gołębiewskiego wskazuje jednoznacznie, że rynek kultury cyfrowej w dobie przenośnych czytników, bezprzewodowego Internetu i kreujących czytelnicze wybory sieci społecznościowych ma dużo większe szanse na rozkwit niz w mijającej epoce druku. Nie stanie się to jednak samo z siebie. Kluczem do przyszłości są - według autora - czytniki elektronicznych treści za symboliczną złotówkę oraz wprowadzenie abonamentu na kulturę cyfrową. Na pozór utopijne i samobójcze, rozwiązania te, w kulturze powszechnego ściągania wszystkiego z Internetu, są w stanie sprawić, że i wilk bęedzie syty, i owca cała. Dlaczego? Na to pytanie Gołębiewski odpowiada w sposób niezwykle przejrzysty, praktyczny i niemal instruktażowy." (Mariusz Pisarski "Techsty")
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13558.VI.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
Marketing internetowy / Ewa Frąckiewicz. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2006. - 124 s. : il. ; 24 cm + CD.
Do każdego egz. dołączona jest płyta CD o o takiej samej sygnaturze jak książka.
Autorka w niezwykle interesujący sposób przedstawiła zarówno ogólne informacje o Internecie i jego użytkownikach, jak i możliwościach wykorzystania Internetu w działalności marketingowej przedsiębiorstw - promocji, badaniach marketingowych czy sprzedaży. W książce w sposób praktyczny i syntetyczny zaprezentowano kluczowe kwestie związane z zastosowaniem Internetu w marketingu.(...) Podstawową zaletą publikacji jest jej przejrzysta forma. Wprowadzenia sygnalizujące poruszane w poszczególnych częściach zagadnienia, pytania, zadania do wykonania oraz proponowana literatura przedmiotu usprawniają proces dydaktyczny. Z punktu widzenia prowadzenia wykładu szczególnie przydatna jest załączona prezentacja multimedialna.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.6990 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 7798.IX.16.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7797.IX.16.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 454-[458].
Książka przybliży Czytelnikowi doświadczenia praktyków branży interaktywnej. Pozwoli poznać współczesne trendy w marketingu internetowym, ukazać szerszy kontekst zmian dokonujących się w Internecie, zrozumieć, że nowoczesny marketer to osoba kochająca technologie, a przede wszystkim wybrać skuteczną metodę realizacji kampanii marketingowych w Internecie.Marketing internetowy to dzis jedna z najbardziej skutecznych form promocji i reklamy, w czasach kryzysu jest remedium dla firm, których nie stać na drogie formaty marketingowe, często stosowane w sposób nieprzemyślany. Książka ta pozwoli poznać obecnych i przyszłych klientów, dla których Internet jest miejscem, w którym chcą, lubią i zamierzają funkcjonować w przyszłości.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 14578.IX.16.4 [Magazyn 1], P.13550.IX.16.4 [Magazyn 1] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 237-246.
Zamierzeniem autora było opisanie technik i narzędzi służących wykorzystaniu internetu w badaniach marketingowych, ze szczególnym uwzględnieniem różnic w stosunku do analogicznych metod tradycyjnych, oraz metodologicznych aspektów wykorzystania internetu do prowadzenia badań marketingowych. Istotne było także zbadanie uwarunkowań i stopnia wykorzystania mozliwości stwarzanych przez internet do pozyskiwania informacji marketingowej w polskich przedsiębiorstwach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4436.IX.16.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress)
Indeks.
E-marketing to dziś jedno z kluczowych narzędzi biznesu na całym świecie. Oferuje możliwość dotarcia do milionów potencjalnych klientów i znacząco zwiększa efektywność podejmowanych działań. W Polsce właśnie zaczyna się era marketingu online, więc jeśli w swojej pracy stawiasz na skuteczność, najwyższy czas sięgnąć po techniki, które zagwarantują Ci sukces! Wykorzystaj potencjał drzemiący w internecie i poznaj nowoczesne narzędzia, które sprawdzają się na współczesnym kapryśnym rynku! Ale przede wszystkim naucz się z nich efektywnie korzystać! Drogi menedżerze ds. marketingu, sprzedaży czy obsługi klienta, przygotuj się na podróż do świata skutecznego e-marketingu. Zamiast kolejnej encyklopedii czy sztywnej publikacji naukowej, przekazujemy w Twoje ręce podręcznik o charakterze czysto praktycznym. Jeśli więc na co dzień posługujesz się internetem do realizacji celów marketingowo-sprzedażowych lub dopiero planujesz z niego korzystać i nie wiesz, jak się do tego zabrać - oto książka, która stanie się Twoim najlepszym przyjacielem, doradcą i mentorem!
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7614.IX.16.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 8626.IX.16.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr., netogr. s. 253-273.
Zarządzanie wartością klienta to podejście zarządcze traktujące klientów jako zasób firmy, którego wartość się mierzy i zwiększa przez organizację procesów wokół relacji z nimi. Internet znacząco wpłynął na rozwój relacji firm z klientami. Stał się przestrzenią umożliwiającą wielostronną komunikację, wyszukiwanie informacji, zawieranie transakcji, a nawet współtworzenie wartości. Opracowanie to jest próbą odpowiedzi na pytanie, jak zarządzać wartością klienta w internecie, zwłaszcza - w jaki sposób wykorzystać internet w procesie dostarczania wartości klientom, aby doprowadzić do wzrostu ich wartości, a przez to do wzrostu wartości firmy i generowania korzyści dla udziałowców. W porównaniu z licznymi publikacjami z zakresu marketingu internetowego w opracowaniu skoncentrowano się raczej na całościowym spojrzeniu na relacje z klientami.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14156.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress)
Internet jest nie tylko rewolucyjnym medium, pierwszym o naprawdę masowym zasięgu działania. Stanowi on przede wszystkim fascynujący alternatywny świat. Działa jak magnes, co roku przyciągając nowych użytkowników. Niczym używka, wciąż odnotowuje wydłużenie czasu kontaktu z odbiorcą. I last but not least -- Internet to niekończący się pasaż handlowy, wymarzone miejsce spotkań podaży i popytu. Poznaj specyfikę światowej sieci WWW i znajdź w niej właściwe miejsce dla Twojej marki. E-marketing rządzi się własnymi prawami -- z jednej strony bezustannie stawia firmy przed nowymi wyzwaniami, z drugiej zaś stale kreuje nowe narzędzia dotarcia do klienta. A są one naprawdę fascynujące: możliwość dowolnej personalizacji przekazu, olbrzymia ilość kanałów, a przede wszystkim atrakcyjne społeczności -- ludzie młodzi, aktywni, hobbyści, biznesmeni oraz entuzjaści nowinek. Mogą oni zostać ambasadorami Twojej marki, ale mogą też ją zniszczyć. Dlatego musisz poznać zasady rządzące Internetem i jego społecznościami, a następnie zacząć budować instrumenty wywierania wpływu i wykorzystać je dla dobra Twojego produktu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7876.IX.16.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 8970.IX.16.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [100].
Przeciętna publikacja z zakresu marketingu internetowego rzadko kiedy dotyczy jednego rynku. Z reguły opisuje przykłady zaczerpnięte z różnych rynków, co siłą rzeczy przeszkadza skoncentrować się na specyfice i odrębnych cechach każdego z nich. A właśnie ta specyfika jest bardzo istotna przy tworzeniu marki w Internecie, każdy bowiem rynek składa się z nabywców z ich własnymi, innymi niż u innych, wymaganiami i oczekiwaniami. Specyfika rynku i wynikające z niej konsekwencje w tworzeniu konkurencyjnej marki internetowej, stały się podstawową przyczyną, dla której zdecydowano się zająć jednym, określonym rynkiem. Jest nim rynek usług ubezpieczeniowych. Jest to jeden z tych rynków, którego produkty ujawniają w istotnym stopniu internetową naturę. Celem pracy jest pokazanie, w jaki sposób tworzy się konkurencyjną markę internetową w oparciu o wiedzę z zakresu marketingu internetowego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7034 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 7852.IX.12 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7851.IX.12 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rozwój marketingu bezpośredniego oraz wykorzystanie w biznesie Internetu i innych mediów komunikacyjnych są w Polsce coraz bardziej widoczne, tym samym rośnie potrzeba kształcenia w tym zakresie. Książka wychodzi naprzeciw tym potrzebom. Autorzy w kolejnych rozdziałach bardzo ciekawie i przejrzyście wyjaśniają, co to jest marketing bezpośredni i marketing interaktywny, jak nimi zarządzać, jakie korzyści odniesie przedsiębiorstwo z ich zastosowań oraz jakimi narzędziami się posługiwać, często odwołując się do przykładów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.4692.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 5081.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: Cybermarketing. How to Use the Internet to Market Your Goods and Services.
Internet to nie tylko niewyczerpane źródło informacji i nadzwyczaj wygodny środek porozumiewania się, ale też bardzo skuteczne, otwierające nieznane dotąd możliwości, nowoczesne narzędzie marketingu firmy i produktów, które może stać się nieocenionym wsparciem i uzupełnieniem klasycznych strategii marketingowych. Ta książka w przystępny sposób wprowadza czytelnika w krąg tych zagadnień, a przy tym oferuje wiele praktycznych wskazówek, dzięki którym każdy użytkownik sieci nauczy się w niej poruszać z jak największą korzyścią dla siebie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.6984.IX.16.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7787.IX.16.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 174-175.
Książka, która pokazuje, jak sieć zrewolucjonizowała komunikację międzyludzką i w jaki sposób firmy funkcjonujące w nowej rzeczywistości powinny się skutecznie promować oraz sprzedawać swoje produkty i usługi. Jej adresatem są wszystkie osoby prowadzące działalność gospodarczą, specjaliści marketingu oraz studenci uczelni ekonomicznych. Książka pozwala lepiej zrozumieć zmiany zachodzące we współczesnym marketingu oraz wykorzystać potencjał nowych mediów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.6977.IX.16.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7777.IX.16.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
"Internet to Klondike XXI wieku" Tak twierdzi człowiek, który zdobył największy w historii majątek - Bill Gates. Jeśli istotnie tak jest, to ebooka "Marketing internetowy w praktyce" trzeba by porównać do mapki, na której precyzyjnie wyrysowano położenie wszystkich oczekujących na poszukiwaczy złotonośnych działek. Ktoś, komu taka mapka wpada w ręce, może oczywiście z nią zrobić co zechce. Może jej użyć na rozpałkę, zmiąć i rzucić do zabawy kotu, oprawić w ramkę i podarować sąsiadce... Może też zdecydować się wykorzystać okazję i zdobyć bogactwa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 5317.IX.16.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr.
Według przewidywań, w najbliżyszch latach internet nie tylko wpłynie na kształtowanie się globalnych relacji rynkowych, ale całkowicie je przekształci. Wykorzystanie tego narzędzia w działalności marketingowej może więc wkrótce stać się warunkiem przetrwania większości przedsiębiorstw. Książka przedstawia możliwości i zakres zastosowania Internetu w działaniach marketingowych, koncentrując się na celach, którym może służyć, sposobom ich osiągania, uzyskiwanych efektach bezpośrednich oraz długofalowych korzyściach.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5161 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 6359.IX.16.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6318.IX.16.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
E-marketing : współczesne trendy : pakiet startowy / redakcja merytoryczna Jarosław Królewski, Paweł Sala. - Wydanie 2, 3 dodruk - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2020. - 543, [6] stron. : iustracje (głównie kolorowe) ; 24 cm.
Rozdziały lub artykuły tej książki skatalogowano pod własnymi tytułami. Dostępne pod tytułem pracy zbiorowej.
Bibliografia, netografia strony: 539-543.
Książka przybliża czytelnikowi doświadczenia praktyków branży interaktywnej. Nowe wydanie pozwala poznać współczesne trendy w marketingu internetowym, ukazać szerszy kontekst zmian dokonujących się w internecie, zrozumieć, że nowoczesny marketer to osoba kochająca technologie, a przede wszystkim wybrać skuteczną metodę realizacji kampanii marketingowych w internecie. Marketing internetowy to dziś jedna z najbardziej skutecznych form promocji i reklamy, w czasach kryzysu jest remedium dla firm, których nie stać na drogie formaty marketingowe, często stosowane w sposób nieprzemyślany. Książka pozwala poznać obecnych i przyszłych klientów, dla których internet jest miejscem, w którym chcą, lubią i zamierzają funkcjonować w przyszłości.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19531.IX.16.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 19530.IX.16.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Systemy biznesu elektronicznego / Witold Chmielarz. - Warszawa : "Difin", 2007. - 320 s. : rys., tab. ; 23 cm.
Publikacja przedstawia problematykę wykorzystania w gospodarce nowoczesnych systemów elektronicznego biznesu. Traktuje o genealogii, rozwoju i warunkach funkcjonowania usług elektronicznego biznesu - zarówno w relacjach pomiędzy firmami, jak i relacjach firm z indywidualnym klientem. Analizowane są też narzędzia marketingu internetowego i otoczenie elektronicznego biznesu w postaci systemów elektronicznej administracji publicznej oraz systemów umacniających pozycję e-biznesu w społeczeństwie (elektronicznych szkoleń i pracy na odległość).
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 6254.IX.12 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 5320.IX.12 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Harvard Business School Press)
Światem rządzą informacje. To właśnie one, a nie dobra przemysłowe, są dziś główną siłą napędową rozwoju światowych rynków. Klienci specjalnych serwisów giełdowych płacą najwięcej za wiadomości otrzymywane w czasie rzeczywistym. Bazy danych są cenne, ponieważ oferują dostęp do informacji przefiltrowanych. Wydawcy encyklopedii elektronicznych zarabiają na eliminacji nośnika papierowego. A dostawcy plików muzycznych MP3 skutecznie obchodzą kosztowny system dystrybucji płyt. To tylko nieliczne z wielu sposobów zarabiania pieniędzy na handlu informacją. Autorzy tej książki od dwudziestu pięciu lat badają siły ekonomiczne decydujące o sukcesie lub porażce w gospodarce sieciowej. Omawiają sprawdzone zasady gry na rynkach informacji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9100 [Magazyn 1], P.4888 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 5321.IX.12 [Wypożyczalnia C], 10723.IX.12 [Wypożyczalnia C] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Internet stał się symbolem nowej gospodarki, tj. gospodarki opartej na wiedzy, i stanowi podstawę tworzenia współczesnej przestrzeni informacyjnej. Internet może być wykorzystany jako instrument strategii promocji, produktu, ceny i dystrybucji, a także wyjątkowo przydatny w badaniach marketingowych. O tym właśnie jest ta książka.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.10951 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5620.IX.16.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7101.IX.16.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka zawiera porady na temat marketingu interaktywnego. Zostały w niej omówione: marketing w erze interaktywnej (stategie i taktyki zorientowane na klineta, wpływ komunikacji interaktywnej na marketing, marketing w Internecie, reklama interaktywna, marketing bezpośredni); wykorzystanie mediów w erze interaktywnej (public relations i promocja w Internecie, kioski interaktywne, nowe narzędzia komunikacji marketingowej, reklama w Internecie); badania marketingowe (wskaźniki oglądalności witryn www, badania zachowań konsumentów online, marketingowe bazy danych i interaktywne sieci informacyjne).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14857.IX.16.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Power.)
Dlaczego ta książka tak bardzo wyróżnia się na rynku? Ponieważ proponuje wyjątkowo skuteczną strategię marketingową - opartą na idei przyjaźni. Jak to działa? Zbierz grupę prawdziwych przyjaciół Twojej marki i pielęgnuj wzajemne relacje w oparciu o szacunek oraz wsparcie. Myśl o odbiorcach Twojego przekazu jak o dobrych przyjaciołach, a potem potraktuj ich tak, jak potraktowałby ich przyjaciel. Możesz nigdy nie spotkać się twarzą w twarz z niektórymi z nich, lecz oni mimo to będą oczekiwali, że postąpisz zgodnie z ustanowionymi standardami przyjaźni. Pamiętaj o autentyzmie. Rozmawiaj z nimi. Słuchaj, co do Ciebie mówią, i nigdy ich nie okłamuj. Już wkrótce z zaskoczeniem odkryjesz, że ten niewielki wysiłek zaskarbił Ci grono oddanych odbiorców i wiernych klientów. Nie wierzysz? Inni już to zrobili!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15524.VI.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 265-280.
Tematyka książki koncentruje się wokół e-marketingu przedsiębiorstw w serwisach społecznościowych oraz w wirtualnych światach. W niniejszej książce główne tezy prowadzonych rozważań dotyczą wyznaczenia teoretycznych ram dla rozumienia e-marketingu przedsiębiorstwa w społecznościach wirtualnych oraz oceny skuteczności działań marketingowych prowadzonych w środowiskach wirtualnych społeczności. Publikacja oferuje teoretyczne ujęcie przebiegu procesów marketingowych zachodzących w społecznościach wirtualnych oraz dostarcza przykładów konkretnych implementacji działań marketingowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12298.IX.16.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13433.IX.16.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej