Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(7)
Forma i typ
Książki
(7)
Dostępność
dostępne
(7)
tylko na miejscu
(6)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(3)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(4)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(6)
Autor
Dacko-Pikiewicz Zdzisława
(1)
Dobiegała-Korona Barbara
(1)
Doligalski Tymoteusz
(1)
Kamińska Joanna
(1)
Mazurek Grzegorz
(1)
Szczepańska-Woszczyna Katarzyna
(1)
Zdon-Korzeniowska Małgorzata
(1)
Ziółkowski Romuald
(1)
Śliwińska Krystyna
(1)
Żołędowska-Król Beata
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(5)
Kraj wydania
Polska
(7)
Język
polski
(7)
Temat
MARKETING
(2)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(2)
TURYSTYKA
(2)
BIAŁYSTOK (woj. podlaskie ; okręg)
(1)
BIBLIOTEKARSTWO
(1)
BLOGI
(1)
FIRMOWA WITRYNA INTERNETOWA
(1)
INFORMACJA NAUKOWA
(1)
KOMUNIKOWANIE MARKETINGOWE
(1)
MARKETING PARTNERSKI
(1)
OBSŁUGA KLIENTA
(1)
POLITYKA REGIONALNA
(1)
PRODUKT REGIONALNY
(1)
PROMOCJA HANDLOWA
(1)
SPOŁECZNA ODPOWIEDZIALNOŚĆ BIZNESU
(1)
SZKOLNICTWO WYŻSZE
(1)
USŁUGI
(1)
ZARZĄDZANIE
(1)
ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ
(1)
Temat: czas
2001-0
(1)
Słowo kluczowe
komunikacja marketingowa
(2)
marketing
(2)
blog
(1)
jakość kształcenia
(1)
klient
(1)
lojalność konsumentów
(1)
obsługa klienta
(1)
przewaga konkurencyjna
(1)
satysfakcja klienta
(1)
społeczna odpowiedzialność biznesu
(1)
szkolnictwo wyższe
(1)
wartość
(1)
wiarygodność
(1)
zarządzanie wartością
(1)
7 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. K. Adamieckiego w Katowicach)
Zagadnienie właściwego miejsca marketingu w praktyce gospodarczej, a w szczególności docenianie rangi marketingu w kształtowaniu procesów biznesowych przedsiębiorstw, stanowi jeden z ważniejszych współczesnych problemów poznawczych i praktycznych. Niniejsza praca stała się próba pokazania znaczenia marketingu w działalności społeczno-gospodarczej przedsiębiorstw i organizacji na współczesnych rynkach w warunkach konkurencji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.6982 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 7783.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7782.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
"Blog" i "wirtualne społeczności" to nowe pojęcia w marketingu,które są synonimami innowacyjnych metod i sposobów komunikowania się organizacji z otoczeniem. Książka ta stanowi kompendium wiedzy na temat biznesowego wykorzystania wirtualnych pamiętników - blogów. Jest jednocześnie próbą wyjaśnienia zjawiska wirtualnych społeczności oraz ich znaczenia nie tylko dla konsumentów, ale przede wszystkim dla samego marketingu. W książce przedstawiono reguły i procedury projektowania bloga firmowego oraz budowania wirtualnej społeczności konsumenckiej, które zilustrowano wieloma przykładami.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5552.IX.16.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7004.IX.16.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Rozprawy Naukowe / Politechnika Białostocka ISSN 0867-096X ; 152)
Spektrum poruszanych zagadnień ogólnych w książce, a jednocześnie zogniskowanie problematyki na zagadnieniach informacji jest zamierzoną próbą wszechstronnego przeanalizowania możliwości zarządzania turystyką w regionie poprzez zarządzanie informacją turystyczną. Publikacja przeznaczona jest dla szerokiego grona odbiorców, szczególnie dla osób związanych profesjonalnie z turystyką oraz studjujących przedmioty turystyczne.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5586 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7039.XX.5 [Czytelnia B], 7040.XX.5 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Opracowanie to, składające się z dwóch integralnych i dopełniających się części, dowodzi, że problem wartości dla klienta można przedstawić w różnych zakresach tematycznych, które się wzajemnie przenikają. Przedstawione wyniki badań mogą być pożyteczne dla szerokiego grona czytelników, zarówno dla praktyków gospodarczych, jak i dla osób chcących roszerzyć wiedzę na temat zachowań przedsiębiorców, szczególnie w czasach kryzysu. Jest to materiał, który może służyć także studentom w czasie pisania prac dyplomowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12523.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Wyższej Szkoły Biznesu w Dąbrowie Górniczej)
Bibliogr. przy rozdz.
Tematem niniejszej publikacji jest jeden z obszarów działalności marketingowej uczelni wyższej - komunikacja szkoły wyższej z otoczeniem. Praca składa się z dwóch części. Pierwsza porusza zagadnienia komunikacji marketingowej uczelni, opisuje zagadnienia związane z kreowaniem wizerunku uczelni, podejmuje kwestię znaczenia marki, jej tożsamości i wizerunku, omawia rolę serwisu www uczelni wyższej oraz sposób wykorzystywania rankingów i programów akredytacyjnych w komunikacji uczelni z otoczeniem. Druga część publikacji zawiera prezentację wyników badań przeprowadzonych przez Uczelnię w zakresie komunikacji marketingowej z wybranymi podmiotami otoczenia. Przeprowadzone badania oraz wynikłe z nich wnioski pozwoliły okreslić specyfikę komunikacji marketingowej uczelni oraz jej znaczenie w budowaniu wizerunku szkoły wyższej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13065.V.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 201-213.
W niniejszym opracowaniu autorka przedstawiła metodykę kształtowania regionalnych produktów turystycznych oraz działań podejmowanych przez podmioty odpowiedzialne za ich współtworzenie. Szczegółowo omówiła wymogi Unii Europejskiej stawiane polskim regionom w zakresie budowy i rozwoju produktów turystycznych, a także podstawy i uwarunkowania rozwoju tych produktów w Polsce. Szczególną uwagę poświęciła kwestii prawidłowego definiowania pojęcia regionalnego produktu turystycznego. Na podstawie badań empirycznych autorka dokonała diagnozy stanu rozwoju regionalnych produktów turystycznych w Polsce oraz identyfikacji działań podejmowanych w poszczególnych województwach przez polskie władze samorządowe w zakresie kształtowania tych produktów. Książka jest adresowana nie tylko do osób studiujących problematykę zarządzania turystyką, ale również do praktyków, ludzi odpowiedzialnych za stymulowanie rozwoju na poziomie gmin, regionów czy poszczególnych miejscowości, a więc pracowników instytucji publicznych działających w sferze turystyki, w tym administracji rządowej, samorządowej oraz organizacji społecznych propagujących rozwój turystyki.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8033 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8032.XX.5 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9388.XX.5 [Czytelnia B], 9387.XX.5 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Nauka - Dydaktyka - Praktyka ; 109)
Spis treści ang. Druga s. tyt. ang. Bibliogr. s. 231-[239].
W zbiorowej publikacji, która ukazała się pod redakcją Joanny Kamińskiej i Beaty Żołędowskiej-Król, zaprezentowano artykuły będące pokłosiem konferencji zorganizowanej w lutym 2009 roku przez Instytut Bibliotekoznawstwa i Informacji Naukowej Uniwersytetu Śląskiego, Bibliotekę Śląską oraz Komisję Zarządzania i Marketingu Stowarzyszenia Bibliotekarzy Polskich. Za główny cel wydania monografii uznano przedstawienie aktualnego stanu badań nad jakością usług bibliotecznych oraz pokazanie różnych doświadczeń polskich bibliotek zarówno z wdrażania nowoczesnych koncepcji zarządzania jakością, jak i wprowadzania innowacyjnych usług bibliotecznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 10328.I.8 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej