Form of Work
Książki
(10)
Status
only on-site
(10)
available
(6)
Branch
Magazyny
(1)
Wypożyczalnie
(5)
Czytelnie
(10)
Author
Aksman Joanna
(2)
Beck Gloria (1968- )
(1)
Boszko Tomasz
(1)
Dziadzia Bogusław
(1)
Eason Adam
(1)
Grzywa Anna
(1)
Klej Ewa
(1)
Kotler Philip (1931- )
(1)
Lindstrom Martin
(1)
Michalak Piotr R
(1)
Sałbut Bartosz
(1)
Siemieniecki Bronisław (1950- )
(1)
Tokarz Marek
(1)
Woźniak Jakub
(1)
Year
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(8)
Country
Poland
(10)
Language
Polish
(10)
Subject
MANIPULACJA (psychol.)
(10)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(3)
PERSWAZJA
(3)
MARKETING
(2)
STOSUNKI INTERPERSONALNE
(2)
ŚRODKI MASOWEGO PRZEKAZU
(2)
EDUKACJA MEDIALNA
(1)
FILM REKLAMOWY
(1)
FIRMA (nazwa)
(1)
KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA
(1)
LOGIKA
(1)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(1)
NAUCZANIE
(1)
NEGOCJACJE
(1)
NEUROPSYCHOLOGIA
(1)
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(1)
PSYCHOLOGIA SPOŁECZNA
(1)
TECHNIKI SPRZEDAŻY
(1)
ZNAKI TOWAROWE
(1)
Genre/Form
WYDAWNICTWA POPULARNE
(1)
10 results Filter
Book
DVD
In basket
Słowo kluczowe: manipulacja ; makiawelizm
Do książki dołączona jest płyta DVD o tej samej sygnaturze.
Celem i centrum uwagi prezentowanej publikacji jest ukazanie różnych sposobów myślenia o manipulacji i na ich tle wskazanie na jej pedagogiczne aspekty. Na skutek tak pojętego celu zgromadzone opracowania zostaną zaprezentowane w dwóch częściach: części pierwszej interdyscyplinarnej oraz części drugiej pedagogicznej. Część interdyscyplinarna, stanowiąca niniejszą publikację, składa się z czterech rozdziałów, w kolejności poświęconych: 1.Zjawisku, przejawom oraz rozumieniu pojęcia manipulacji i pojęć z nią związanych, 2.Psychologicznym i społecznym kontekstom manipulacji, 3.Językowi jako narzędziu manipulacji, 4.Medialnym aspektom manipulacji.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13200.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Pułapki manipulacji / Anna Grzywa. - Lublin : Wydawnictwo "Czelej", 2006. - VI, 169 s. : il. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 167-169.
Każdy człowiek funkcjonuje jako jeden z elementów społeczeństwa i w mniejszym lub większym stopniu oddziałuje na innych ludzi oraz na grupę społeczną, której jest członkiem, ale też ciągle ulega ich wpływom innych – świadomie lub nie. I właśnie w tej książce przedstawiono zagadnienie manipulacji – jej znaczenie, cechy i typy. Autorka poruszyła m.in. takie zagadnienia jak:: techniki manipulacyjne, manipulacja emocjami, wywoływanie poczucia winy, wpływanie na podejmowanie decyzji, odwoływanie się do autorytetów jako skutecznego narzędzia manipulacji, rola stereotypów w myśleniu, plotka, presja grupy, kłamstwo, język jako narzędzie manipulacji, propaganda, reklama – jej funkcja i oddziaływanie, sztuka i techniki negocjacji, mobbing, pranie mózgu, sekty oraz ideologie. Jak widać z zaprezentowanej tematyki, książka może być adresowana zarówno do specjalistów – lekarzy psychiatrów oraz psychologów – jak i do wszystkich interesujących się tymi zagadnieniami.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.8843.III.10 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10353.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
(Sensus)
Tyt. oryg.: "Verbotene Rhetorik : die Kunst der skrupellosen Manipulation" 2005.
Bibliogr. s. 329-330. Indeks.
Niech myślą, że są od ciebie sprytniejsi. Niech myślą, że z tobą wygrywają. Niech myślą, że nad sobą panują. A jednocześnie niech odgrywają role w scenariuszu, który ty napiszesz. Ludzie wchodzą w role błyskawicznie i nieświadomie. Stwórz im odpowiednią grę, a będą posłusznie wykonywać rozkazy wydawane niewidzialną ręką manipulacji. Już najwyższy czas, byś to ty przejął stery otaczającego świata. Być może myślisz, że takich książek nie powinno się wydawać. Że manipulacja jest brudna i nieetyczna. Owszem - ale jest też piekielnie skuteczna. Pozwól, że dam ci moralnie akceptowalny powód do zgłębiania sztuki NLP: co będzie, jeśli spotkasz nieetycznego przeciwnika silniejszego od ciebie, któremu nie dasz rady bez chwytów poniżej pasa? Sięgniesz po asy w rękawie czy poddasz się? Gloria Beck, doświadczona pedagog i filozof, nauczy cię włamywać się do ludzkich umysłów przy użyciu: techniki budowania przesądów, techniki uzależniania innych od siebie, techniki tworzenia autorytetu, któremu nie sposób się oprzeć, techniki zakotwiczania: ściągania czyichś myśli w obszar, który cię interesuje, techniki kierowania wrażeniem, dwudziestu sześciu innych technik mistrzów NLP. Wciągaj ludzi we własną grę.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10726.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Indeks.
Druga część monografii poświęcona pedagogiczno-społecznym aspektom manipulacji. Monografia powstała z inicjatywy pedagogów z Wydziału Nauk Humanistycznych Krakowskiej Akademii im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego. Temat monografii nieodzownie łączy się z prowadzonymi w tej uczelni badaniami naukowymi pod nazwą: Akademickie kształcenie a psychiczny rozwój studentów, w których jedną z badanych zmiennych jest przygotowanie studentów do życia w warunkach wzmożonej manipulacji. Zaproszenie do podzielenia się swoimi spostrzeżeniami na temat współczesnej manipulacji przyjęli nie tylko pedagodzy, ale także grono naukowców z innych dziedzin nauki i sztuki.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13201.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
(Onepress Exclusive)
O wywieraniu wpływu na innych napisano już niejedno. Na pewno nieobce są Ci takie nazwiska, jak Richard Bandler, Joe Vitale, Kevin Hogan czy sam Robert Cialdini. Ta książka to właśnie stężona esencja ich nauk, z jednym znaczącym wzmocnieniem - jej autorzy odnoszą sukcesy, sprzedają produkty i promują firmy na polskim rynku. Doskonale znają jego specyfikę oraz sposób myślenia i działania polskiego klienta. W książce zawarte są treści jak działać według schematu AIDA i stworzyć strategie marketingowe idealnie dopasowane do odbiorcy konkretnego produktu.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.8525.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 9948.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Multimedialna Biblioteka Pedagogiczna)
W książce położono nacisk na manipulację (rzeczywistą i potencjalną; co w kontekście edukacji stawia ją w szeregu publikacji znaczących dla współczesnej pedagogiki. Zaproponowana przez, profesora Bronisława Siemienieckiego struktura pracy jest logiczna – eksponuje manipulację w mediach, ale jednocześnie przedstawia możliwości jej eliminowania lub ograniczania jej wpływu. Wątek ten związany jest z edukacją, w tym z wciąż poszukującą właściwego miejsca w planach nauczania edukacją medialną. W książce omawiane są zagadnienia manipulacji i towarzysząca temu bezradność dziecka.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.5598.VI.11 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 7062.VI.11 [Czytelnia B], 7061.VI.11 [Czytelnia B] (2 egz.)
Book
In basket
(Onepress Exclusive)
Tyt. oryg.: BRAND sense : Build Powerful Brands trought Touch, Taste, Smell, Sight and Sound
"Niniejsza książka jest przełomowym dziełem, pokazującym, co największe światowe firmy robią inaczej, aby skutecznie integrować w swoich działaniach wszystkie pięć zmysłów - wzrok, słuch, dotyk, smak i węch. Książka ta całkowicie odmieni podejście marketerów do kwestii brandingu". (z rec. Charlie Bell)
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.8522.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 9943.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Na okładce podt. : Wykłady z teorii komunikacji.
Bibliogr. s. 445-458. Indeksy.
Autor rozwija takie zagadnienia, jak sztuka argumentowania i dyskutowania, perswazja, proksemika, komunikacja niewerbalna. Zajmuje się także technikami wywierania wpływu na ludzi. Wiele miejsca poświęca zagadnieniom kłamania i oszukiwania, negocjacjom biznesowym i policyjnym, a także kwestiom praktycznym. Książka składa się z 15 wykładów, a poszczególne rozdziały mogą być czytane w dowolnej kolejności. Pełna licznych przykładów, dygresji i anegdot, a przy tym piasna z lekkością pióra, dowcipem i erudycją z pewnością stanie się interesującą lekturą dla studentów, dziennikarzy oraz polityków.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
All copies are currently unavailable
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 5559.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
(Onepress Power)
Tyt. oryg.: The hypnotic salesman : hypnotize anyone to say "Yes" in sales, 2007.
Bibliogr. s. 359-361.
Czy wiesz, jak wiele możesz osiągnąć poprzez konwersację? Czy zdajesz sobie sprawę z tego, jak bardzo może przysłużyć Ci się język ciała? Czy wierzysz, że da się wpływać na innych ludzi poprzez kontakty niewerbalne? Hipnotyczna komunikacja to sztuka najwyższej jakości. Stosując zaskakująco proste, ale celnie wymierzone środki przekazu, zdołasz oczarować swych rozmówców, przyciągnąć ich i przekonać do siebie oraz tego, co chcesz im zaoferować. Kim jest hipnotyczny negocjator? To człowiek budzący zaufanie. Gotów podzielić się swoją wiedzą i praktyczną radą. Empatyczny, otwarty i uczciwy. To człowiek, który stosując eleganckie techniki hipnotyczne, odpowiedni dobór słów i perswazję, potrafi przekonać do siebie największego nawet sceptyka. Książka ta powstała z myślą o handlowcach, terapeutach, nauczycielach, konsultantach i rodzicach. Stworzono ją z myślą o Tobie. Jej celem jest doskonalenie zdolności komunikacyjnych, lecz na bardzo szczególnych zasadach - by nikt nawet nie zdawał sobie sprawy z tego, że właśnie coś forsujesz.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12676.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Powszechnie uważa się, że wpływ mediów masowych jest rodzajem oszustwa. Mówiąc o oddziaływaniu mediów używa się zwykle sformułowań w rodzaju: manipulacja, dominacja, władza, ubezwłasnowolnienie, kłamstwo, uprzedmiotowienie, kontrola społeczna i wielu jeszcze innych pojęć zwykle o pejoratywnym znaczeniu. Książka próbuje uporządkować zakres zjawisk wpływu mediów, przenosząc problem tego zjawiska z obszaru mediów na osobę wystawioną na ich wpływ. Praca skupia się na tych wątkach, w których odbiorca przekazu jest niemal ubezwłasnowolniony. Książka jest zilustrowana omówieniami filmów reklamowych jako typowych przekazów zawierających figury perswazyjne, co stanowi w niniejszym tekście egzemplifikację realizowanych przez media reguł wpływu. Jest to bardzo istotna publikacja m.in. z tego względu, iż wskazuje na ważną rolę komunikacji medialnej w procesie wychowania. Książka może zainteresować zarówno osoby zawodowo zajmujące się kształceniem medialnym, jak i osoby interesujące się problematyką komunikacji masowej i jej oddziaływania.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.5593 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 7052.VI.11 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 7051.VI.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again