Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(12)
Forma i typ
Książki
(12)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(12)
dostępne
(8)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(2)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(6)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(12)
Autor
Mascull Bill
(2)
Aitchison Jean (1938- )
(1)
DeCarrico Jeanette S
(1)
Duffy Gerald G
(1)
Graver B.D
(1)
Harley Birgit
(1)
Korsakas Juozas
(1)
Kuczyński Marek (1969- )
(1)
Nattinger James R
(1)
Nosowicz Jan Franciszek
(1)
Pavičić Takač ViÚsnja (1969- )
(1)
Preston Peter
(1)
Zawodniak Joanna
(1)
Zinov'eva E. I
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(7)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(6)
Wielka Brytania
(3)
Anglia
(1)
Missouri (USA)
(1)
nieznany (us)
(1)
Stany Zjednoczone
(1)
Język
angielski
(6)
polski
(6)
Odbiorca
Poziom zaawansowany
(2)
C1 poziom biegłości językowej
(1)
Poziom niższy średniozaawansowany
(1)
Poziom podstawowy
(1)
Temat
LEKSYKOLOGIA
(7)
Leksykologia
(5)
Język angielski
(3)
JĘZYK ANGIELSKI
(2)
JĘZYK ROSYJSKI
(2)
Nauki ekonomiczne
(2)
Terminologia
(2)
CZYTANIE
(1)
FRAZEOLOGIA
(1)
Fleksja
(1)
Fonologia
(1)
Gramatyka
(1)
JĘZYKI
(1)
JĘZYKOZNAWSTWO MATEMATYCZNE
(1)
Język polski
(1)
Językoznawstwo porównawcze
(1)
Language and languages
(1)
Morfologia (językoznawstwo)
(1)
PSYCHOLINGWISTYKA
(1)
Second language acquisition
(1)
Semantyka lingwistyczna
(1)
Struktury zadaniowe
(1)
Słowotwórstwo
(1)
Vocabulary
(1)
Wymowa
(1)
Temat: czas
1989-2000
(1)
Gatunek
Podręcznik
(3)
Opracowanie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Językoznawstwo
(3)
Słowo kluczowe
vocabulary
(6)
lexicon
(3)
business
(2)
psycholinguistics
(2)
EFL
(1)
ESL
(1)
English
(1)
English language
(1)
applied linguistics
(1)
bilingualism
(1)
careers
(1)
finance
(1)
foreign language
(1)
grammar
(1)
language acquisition
(1)
language learning
(1)
language system
(1)
learning skills
(1)
lexicology
(1)
linguistics
(1)
logistics
(1)
marketing
(1)
money
(1)
morphology
(1)
phonology
(1)
presentations
(1)
reading
(1)
remedial teaching
(1)
second language acquisition
(1)
semantics
(1)
sentences
(1)
socializing
(1)
verb
(1)
word formation
(1)
work
(1)
12 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Index s. 307-314.
Bibliografia s. 278-306.
"Words in the Mind" deals with words, and how humans learn them, remember them, understand them, and find the ones they want. It discusses the structure and content of the human word–store or mental lexicon, with particular reference to the spoken language of native English speakers. Discusses the structure and content of the human word–store, or ′mental lexicon′. Features a highly informative and accessible account of a central area of research. Incorporates new research on the mental lexicon. Written by a prominent researcher of the mental lexicon, language change, and the language of the media.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8388.XXIV.10 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9766.XXIV.10 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Russkij Âzyk kak Inostrannyj)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7476.XXII.4 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 8486.XXII.4 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(The Best of Language Learning / ed. Alister H. Cumming)
The nine major empirical studies of "Lexical Issues in Language Learning" address key issues in the development and use of vocabulary by child bilinguals and older second language learners. The thematic focus in this collection of Language Learning articles is on the assessment of lexical development in bilinguals at different points in the lifespan; the psycholinguistic factors that determine the learnability of second language lexis; and the conditions on communication tasks that promote the learning and retention of second language vocabulary or lead to different strategies for handling lexical problems. The introductory chapter presents an overview of current trends in lexical research in second language learning, and assesses the contribution of each of the nine studies to knowledge in the field. The chapters are organized in three sections in accordance with the main themes of the volume. The preface to each individual article contains a brief update assessing the contribution of the research in question to the current knowledge about second language lexical acquisition. The studies address learning in diverse situations internationally, utitlize innovative research methods conducted with the highest levels of expertise, and concern acquisition in various languages: Chinese, English, French, German, and Spanish. The volume is not only a valuable reference tool for researchers and scholars active in this field, but also form excellent course material for use in graduate seminars on the subject.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10018.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Business vocabulary in use : advanced / Bill Mascull. - 2nd edition, 9th printing - Cambridge, New York : Cambridge University Press, 2015. - 176 strony : ilustracje ; 27 cm.
Indeks.
Business Vocabulary in Use Advanced Second edition is for students and professionals looking to expand their business vocabulary. Bringing learners up-to-date with the language they need for business today, this book explains words and expressions and also provides practice of using the new language. This second edition reflects recent developments in technology, global relations and financial practice and covers a range of topics from Competitive Strategy to Globalisation. It also helps learners develop skills in key areas including working in international teams.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17130.XXIV.13 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
Business vocabulary in use : elementary to pre-intermediate / Bill Mascull. - 2nd edition, reprinted - Cambridge : Cambridge University Press, 2016. - 176 stron : ilustracje ; 27cm. 1 dysk optyczny (CD-ROM).
Indeks.
The essential book for professionals and students looking to expand their business vocabulary. Bringing learners up to date with the language they need for business today, this book explains words and expressions, provides practice in using the new language, and also reflects recent developments in technology and business practice. With vocabulary drawn from the Cambridge International Corpus, a collection of real English compiled from authentic sources, learners can be sure that the language they're learning is up-to-date, relevant and natural. In addition, frequent notes are based on data from the Cambridge Learner Corpus.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17129.XXIV.13 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Oxford Applied Linguistics)
This book draws on research in presenting a language teaching program based on the use of "prefabricated language." It shows that the "lexical phrase" can serve as an effective basis for learning English.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7904 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 9194.XXIV.14 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9193.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Use Scatter Sheets to bring vocabulary to life. This A4-sized book contains fifty themed Scatter Sheets, each accompanied by a worksheet and discussion questions to help cement your students' learning.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17393.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7597.XXII.8 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Solving Problems in the Teaching of Literacy)
Bibliogr. s. 236-237. Indeks.
This bestselling teacher resource and widely adopted text demonstrates the "whats," "whys," and "how-tos" of explicit reading instruction for struggling Kľ8 learners. The book describes 23 skills and strategies associated with vocabulary, comprehension, word recognition, and fluency. Ways to explain each skill or strategy are illustrated in real-world examples that teachers can use as starting points for their own lessons. Retaining the straight-talking style that made the prior edition so popular, the second edition has been revised and updated to reflect reader feedback and the latest research.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14543.XXIV.14.2 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Advanced English Practice / B.D. Graver. - Wydanie 3 - Oxford : Oxford University Press, 2000. - 320 stron; 22 cm.
An advanced level grammar reference with exercises. Less reader-friendly than Vince's book, yet emphasising subtleties of language use which are controversial with students and teachers alike.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.4087.XXIV.12.2 [Magazyn 1], P.36.XXIV.12.2 [Magazyn 1], P.45.XXIV.12.2 [Magazyn 1], P.40.XXIV.12.2 [Magazyn 1], P.35.XXIV.12.2 [Magazyn 1], P.38.XXIV.12.2 [Magazyn 1], P.44.XXIV.12.2 [Magazyn 1], 44.XXIV.12.2 [Magazyn 1], P.43.XXIV.12.2 [Magazyn 1], P.39.XXIV.12.2 [Magazyn 1], P.37.XXIV.12.2 [Magazyn 1], P.42.XXIV.12.2 [Magazyn 1] (12 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.41.XXIV.12.2 [Wypożyczalnia A], 43.XXIV.12.2 [Wypożyczalnia A] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 42.XXIV.12.2 [Czytelnia A], P.34.XXIV.12.2 [Czytelnia A] (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Second language acquisition ; 27)
Includes bibliographical references (p. 184-194) and index.
The book discusses vocabulary learning strategies as an integral subgroup of language learning strategies. It defines language learning strategies in general and their features on the basis of cognitive theory and relevant models of second language acquisition as the basis for empirical research. Furthermore, the book gives a survey of research on vocabulary learning strategies and describes three original empirical studies. Thus, the book attempts at integrating the approaches of theories of second language acquisition, the theory and practice of instructed foreign language learning, and the findings of current empirical research.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14816.XXIV.14.11 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15611.XXIV.14.11 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 215-219.
W procesie nabywania języka obcego rolę odgrywają różne czynniki, do których należy transfer, czyli wpływ języka rodzimego ucznia na jego kompetencję w języku docelowym. Tam, gdzie systemy są paralelne (np. w zdaniu polskim i angielskim szyk wyrazowy jest identyczny a przyswoić należy jedynie nowe formy wyrazów), przewiduje się stosunkowo łatwe przyswajanie materiału językowego, a tam, gdzie są one nieparalelne (np. inny szyk wyrazowy w zdaniu), przewiduje się utrudnienia. ; Dobra dydaktyka czerpie z dóbr takiej wiedzy, przesuwając częściowo wysiłek ucznia i nauczyciela na obszary wymagające więcej uwagi. Dostępne na rynku myśli lingwistycznej publikowane wyniki analiz mają jednak przeważnie charakter czysto akademicki, a ich potencjalna użyteczność do celów dydaktycznych nie została w ocenie wnioskodawcy jak dotąd zagospodarowana w stopniu zadowalającym. Podczas gdy zadowalającą zastosowalność badań w praktyce obserwuje się w przypadku nauk inżynieryjnych czy medycznych, w glottodydaktyce jest pod tym względem dużo do zrobienia. ; Celem przedłożonej monografii jest takie przedstawienie wyników badań autora, które badania te uczyni bezpośrednio zastosowalnymi w dydaktyce. Rynek myśli dydaktycznej i jej praktycznej implementacji oczekuje na taką publikację. Można nawet pójść dalej i stwierdzić, że rynek myśli oraz jej praktycznych zastosowań publikacji takiej wręcz się domaga. ; Monografia powstała na bazie kilkuletnich prac badawczych autora i jest głosem w dyskusji w obszarze językoznawstwa stosowanego - głosem, który konkretnie wskazuje, jak praca akademicka powinna przekładać się na glottodydaktykę. Książka jest zwieńczeniem badań, które dzięki wcześniejszym doświadczeniom w dziedzinie autor mógł przez ostatnie pięć lat prowadzić z perspektywy osoby zapoznanej zarówno z szerokim oceanem wiedzy teoretycznej jak i praktycznymi uwarunkowaniami glottodydaktyki. ; Kontrastywne zestawienia komponentów języka (np. podobne i niepodobne głoski polskie i angielskie, podobieństwa i różnice we fleksji i procesach słowotwórczych, pokrywające się i nie pokrywające się znaczenia słów, paralelna lub nieparalelna struktura frazy czy zdania) przedstawione zostały z takiej perspektywy, która, zachowując dyskurs akademicki, jest jednocześnie wartościowym materiałem dla praktyków. ; Czerpiąc z treści książki, osoby zaangażowane w dydaktykę języka angielskiego w Polsce i języka polskiego za granicą będą mogły tak rozkładać materiał i planować jego utrwalanie, aby optymalnie zagospodarować możliwości poznawcze ucznia. Język monografii (angielski) czyni jej treść dostępną nie tylko dla dydaktyków języka angielskiego w Polsce i środowiskach polonijnych, lecz również dla osób zaangażowanych w dydaktykę języka Polskiego jako obcego. Praca zapewne może też być inspiracją dla osób zaangażowanych w porównywanie innych języków i szukających zastosowalności praktycznej wyników swoich badań.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 22695.XXIV.10 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 22694.XXIV.10 [Czytelnia A] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej