Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(4)
Forma i typ
Książki
(4)
Dostępność
dostępne
(2)
tylko na miejscu
(2)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(2)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(2)
Autor
Łączak Andrzej
(3)
Gołembski Grzegorz
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(3)
1990 - 1999
(1)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(4)
Temat
LUBUSKIE, województwo
(3)
INWESTYCJE ZAGRANICZNE
(2)
BUDŻETY TERENOWE
(1)
GORZÓW WIELKOPOLSKI (woj. lubuskie ; okręg)
(1)
GOSPODARKA TERENOWA
(1)
INNOWACJE
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELONARODOWE
(1)
SZCZECIN (woj. zachodniopomorskie ; okręg )
(1)
TURYSTYKA
(1)
Temat: czas
1989-
(1)
Słowo kluczowe
województwo lubuskie
(2)
kapitał zagraniczny
(1)
przedsiębiorstwo
(1)
rozwój lokalny
(1)
samorząd terytorialny
(1)
4 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Artykuły przedstawiają sytuację rozwoju lokalnego i regionalnego w województwie lubuskim oraz pomoc finansową ze środków Unii Europejskiej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6525.XIII.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 72-77.
Kapitał zagraniczny odgrywa ważną rolę w rozwoju gospodarki narodowej. Przedstawiona analiza ukazuje podmioty prowadzące działalność gospodarczą w województwie lubuskim, które w roku 2005 posiadały kapitał pochodzący od inwestorów zagranicznych. Ważnym zadaniem pracy było ukazanie efektów działalności podmiotów z kapitałem zagranicznym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7284 [Magazyn 1] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7283 [Magazyn 1] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Regionalne aspekty rozwoju turystyki / pod red. Grzegorz Gołembski. - Warszawa ; Poznań : Wydawnictwo Naukowe PWN, 1999. - 206 s. : rys., tab. ; 21 cm.
Książka prezentuje sposoby wyodrębniania regionów turystycznych atrakcyjnych dla inwestorów. Odpowiadają na pytanie w jaki sposób wykorzystać wyniki badań marketingowych dla przyszłego rozwoju regionów turystycznych. Praca ma walor uniwersalny. Prezentowane przykłady umożliwiają ponadto weryfikację zaproponowanych metod w praktyce, co ma ogromne znaczenie wobec przystąpienia do Unii Europejskiej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.475.XX.2 [Czytelnia B] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej