Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(3)
Forma i typ
Książki
(3)
Dostępność
tylko na miejscu
(3)
dostępne
(2)
Placówka
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(2)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(3)
Autor
Andruszko Robert
(3)
Bourne Edmund J
(1)
Kendall Philip C
(1)
Wells Adrian (1962- )
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(3)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Temat
LĘK
(3)
AUTOPSYCHOTERAPIA
(1)
DZIECKO
(1)
MŁODZIEŻ
(1)
TERAPIA POZNAWCZA
(1)
TERAPIA POZNAWCZO-BEHAWIORALNA
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI
(2)
Słowo kluczowe
zaburzenia lękowe
(3)
lęk
(2)
zaburzenia obsesyjno-kompulsyjne
(2)
ADHD
(1)
agresja
(1)
depresja
(1)
diagnostyka
(1)
dzieci
(1)
dziecko wykorzystywane seksualnie
(1)
farmakoterapia
(1)
fobia
(1)
fobia społeczna
(1)
hipochondria
(1)
młodzież
(1)
psychoterapia
(1)
relaksacja
(1)
terapia poznawcza
(1)
terapia poznawczo-behawioralna
(1)
zaburzenia odżywiania
(1)
3 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
(Psychiatria)
Tyt. oryg.: "The anxiety & phobia workbook" 2009.
Bibliogr. przy rozdz.
"Lęk i fobia" to praktyczny poradnik dla wszystkich, którzy zmagają się z napadami paniki, agorafobią, lękami społecznymi, lękiem uogólnionym, zachowaniami obsesyjno-kompulsyjnymi i innymi zaburzeniami lękowymi. Szczegółowe zalecenia, kwestionariusze i ćwiczenia pomogą Ci w przyswojeniu sobie umiejętności i dokonaniu zmian w stylu życia, niezbędnych do osiągnięcia pełnego i trwałego wyleczenia. Podręcznik ten można wykorzystać do opracowania własnego programu leczenia lub jako dodatkową pomoc w terapii. W miarodajny sposób omawia on szeroki zakres zagadnień i metod terapeutycznych, w tym takie, których nie można znaleźć w innych książkach poświęconych zaburzeniom lękowym.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11386.III.9 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12584.III.9 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Psychiatria / Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego)
Podręcznik przeznaczony dla psychoterapeutów.
Zwięzły i praktyczny podręcznik terapii poznawczej przeznaczony zarówno dla doświadczonych psychoterapeutów, jak i dla tych, którzy stawiają w tej dziedzinie dopiero pierwsze kroki. Książka ta kładzie nacisk na projektowanie i wdrażanie interwencji ?czystej? terapii poznawczej. Zawiera ogólne omówienie diagnozy i podstawowych cech terapii poznawczej, a także praktyczne wskazówki dotyczące opracowywania i wykonywania eksperymentów behawioralnych, zadań domowych oraz metod reatrybucji werbalnej. Na końcu zamieszczono kwestionariusze, skale ocen oraz inne materiały, które można wykorzystać w pracy z pacjentem. Autor wyczerpująco omówił w swej książce poznawczy model zaburzeń lękowych i pokazał, w jaki sposób szczegółowe poznawcze konceptualizacje konkretnych zaburzeń decydują o wyborze interwencji terapeutycznych. Książka ta zawiera najbardziej aktualną teorię zaburzeń lękowych, która w dużej części została stworzona przez autora. Autor przedstawiam wiele skutecznych, łatwych do zastosowania technik poznawczych i żywe przykłady z praktyki klinicznej. Wartość tej publikacji docenią zarówno studenci, jak i wytrawni terapeuci.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9958.XVIII.1.8 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11603.XVIII.1.8 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Psychiatria / Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego)
Bibliogr. przy rozdz. Indeks.
Autorzy książki – wybitne autorytety w dziedzinie psychoterapii dzieci i młodzieży – przedstawiają własne, oparte na wieloletnim doświadczeniu ujęcia zaburzeń klinicznych i terapii, odnosząc się do wielu sfer funkcjonowania dziecka: poznawczej, emocjonalnej, behawioralnej i społecznej. W zajmujący sposób opisują ogromne postępy, jakie dokonały się w zakresie terapii dzieci i adolescentów, metody poznawcze terapii poszczególnych zaburzeń oraz obiecujące skutki zastosowania tych metod. Książka ta jest jedną z nielicznych prac integrujących badania i teorię z przykładami klinicznymi. Tym samym wypełnia ona zasadniczą lukę w literaturze szkoleniowej dla psychologów i psychoterapeutów. Niezwykle wartościowe dzieło napisane przez znanych i cenionych badaczy. Szczegółowy opis interwencji terapeutycznych u dzieci z zaburzeniami internalizacyjnymi, eksternalizacyjnymi i innymi poważnymi problemami oraz staranne rozważenie kwestii związanych z rozwojem i procesem terapii czynią z tej książki znakomite źródło wiedzy dla studentów i zawodowych terapeutów. Książka prezentuje niezbędną teorię i praktyczne narzędzia dla wszystkich specjalistów w dziedzinie zdrowia psychicznego pracujących z dziećmi i ich rodzinami, w tym dla psychologów klinicznych i szkolnych, pracowników społecznych, terapeutów rodzinnych i psychiatrów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11601.III.9 [Czytelnia B] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej