Form of Work
Ksi─ů┼╝ki
(3)
E-booki
(1)
IBUK Libra
(1)
Status
only on-site
(3)
available
(2)
Branch
Wypo┼╝yczalnie
(2)
Czytelnie
(3)
Author
Antczak Mariola
(1)
Kalińska-Kula Magdalena
(1)
Pindelski Mikołaj
(1)
Quirke Bill (1954- )
(1)
Stefaniuk Tomasz
(1)
Szybińska Maria
(1)
┼╗ukowska Joanna (nauki ekonomiczne)
(1)
Year
2010 - 2019
(4)
Country
Poland
(4)
Language
Polish
(3)
English
(1)
Subject
KOMUNIKACJA WEWN─śTRZNA
(3)
INNOWACJE
(1)
ZARZ─äDZANIE PROJEKTAMI
(1)
Genre/Form
PODR─śCZNIKI AKADEMICKIE
(1)
4 results Filter
Book
In basket
Indeks.
W czasach pracy zdalnej, nieregularnych godzin pracy i outsourcingu kontakty osobiste pracownik├│w s─ů coraz rzadsze. Jesli chcesz sprawnie zarz─ůdza─ç firm─ů i osi─ůgn─ů─ç biznesowe cele, nie mo┼╝esz lekcewa┼╝y─ç roli komunikacji wewn─Ötrznej. W ksi─ů┼╝ce znajdziesz skuteczne narz─Ödzia komunikacji wewn─Ötrznej dostosowane do najnowszych sposob├│w porozumiewania si─Ö takich jak blogi, podkasty, strony Wiki, serwisy spo┼éeczno┼Ťciowe czy kana┼éy RSS. Dowiesz si─Ö, jak powi─ůza─ç strategi─Ö biznesow─ů ze strategi─ů komunikacji, w jaki spos├│b lepsza komunikacja wewn─Ötrzna wp┼éywa na zaanga┼╝owanie pracownik├│w, jak zarz─ůdza─ç komunikacj─ů, aby osi─ůgn─ů─ç po┼╝─ůdane rezultaty.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12233.IX.4.2 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13358.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Komunikacja w zespole wirtualnym / Tomasz Stefaniuk. - Warszawa : Difin, 2014. - 194, [2] s. : il. ; 23 cm.
Bibliogr. s. 179-192.
Wraz ze zmianami zachodz─ůcymi wsp├│┼écze┼Ťnie w otoczeniu przedsi─Öbiorstw, zmienia si─Ö forma i uwarunkowania pracy zespo┼éowej. Liczne organizacje decyduj─ů si─Ö na zmian─Ö tradycyjnych form pracy zespo┼éowej na zespo┼éy wirtualne. Ksi─ů┼╝ka, poza prezentacj─ů procesu komunikacji w zespo┼éach wirtualnych, stara si─Ö udzieli─ç odpowiedzi na pytanie: jak projektowa─ç system komunikacji zespo┼éu wirtualnego, aby osi─ůgn─ů─ç wysok─ů skuteczno┼Ť─ç jego dzia┼éania. W kolejnych rozdzia┼éach przedstawiono zar├│wno teoretyczne, jak i praktyczne aspekty funkcjonowania systemu komunikacji i jego projektowania w zespo┼éach wirtualnych, b─Öd─ůce wynikiem obserwacji poczynionych podczas pracy autora w tych zespo┼éach oraz prowadzonych wywiad├│w z kierownikami zespo┼é├│w, jak r├│wnie┼╝ bada┼ä ankietowych zrealizowanych w┼Ťr├│d cz┼éonk├│w tych zespo┼é├│w.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.13818.III.10 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14782.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 16925.IX.8 [Czytelnia C] (1 egz.)
E-book
In basket
W monografii zosta┼éy zaprezentowane badania dotycz─ůce dzia┼éa┼ä z zakresu marketingu wewn─Ötrznego w bibliotekach wojew├│dztwa ┼é├│dzkiego. Obszerna cz─Ö┼Ť─ç teoretyczna zawiera informacje na temat roli bibliotek we wsp├│┼éczesnym spo┼éecze┼ästwie informacyjnym oraz analiz─Ö koncepcji marketingu wewn─Ötrznego. Autorki, wykorzystuj─ůc do realizacji wyznaczonych cel├│w badawczych wszechstronne studia literaturowe, odnosz─ů si─Ö do obowi─ůzuj─ůcych przepis├│w prawnych, wskazuj─ů na wsp├│┼éczesne funkcje, zadania i misje bibliotek, a nast─Öpnie podejmuj─ů pr├│b─Ö wyja┼Ťnienia istoty i znaczenia marketingu wewn─Ötrznego we wsp├│┼éczesnej bibliotece. W cz─Ö┼Ťci badawczej omawiaj─ů wyniki badania empirycznego dotycz─ůcego takich zagadnie┼ä, jak: stosowane w praktyce elementy marketingu wewn─Ötrznego (np. komunikacja wewn─Ötrzna, system motywacyjny, kultura organizacyjna), ocena funkcjonowania marketingu wewn─Ötrznego przez pracownik├│w, konfrontacja oczekiwa┼ä pracownik├│w ze stanem faktycznym. Wa┼╝nym dodatkiem do ksi─ů┼╝ki jest wyczerpuj─ůca bibliografia publikacji na temat marketingu bibliotecznego, pocz─ůwszy od najwcze┼Ťniejszej, datowanej na rok 1991. Zalet─ů monografii jest jej interdyscyplinarny charakter - Czytelnik otrzymuje rzetelne studia naukowe przeprowadzone z punktu widzenia informatologa i bibliologa oraz specjalisty w zakresie marketingu.
This item is available online. Expand information to see details.
Ca┼éodobowy dost─Öp do pe┼énego tekstu, poza sieci─ů Uczelni, poprzez login i has┼éo jak do konta bibliotecznego.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again