Form of Work
Książki
(168)
Publikacje naukowe
(18)
E-booki
(12)
Publikacje dydaktyczne
(7)
IBUK Libra
(6)
Pliki i bazy danych
(3)
Publikacje fachowe
(3)
Rejestracje audio i wideo
(2)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Proza
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Status
available
(163)
only on-site
(153)
unknown
(1)
Branch
Magazyny
(61)
Wypożyczalnie
(98)
Czytelnie
(154)
Wypożyczalnia - Filia Radzyń Podlaski
(2)
Czytelnia - Filia Radzyń Podlaski
(2)
Author
O'Driscoll James
(5)
Kobylińska Dorota
(4)
Davis Martha (1947- )
(3)
Fanning Patrick
(3)
Fiske John
(3)
Goban-Klas Tomasz (1942- )
(3)
Hofman Iwona
(3)
Kępa-Figura Danuta (1969- )
(3)
McKay Matthew
(3)
zbiorowa Praca
(3)
Banasiak Jan
(2)
Barge J. Kevin
(2)
Bucholc Marta
(2)
Błaż Agata
(2)
Cybulko Anna
(2)
Garvin Charles D
(2)
Hartley John
(2)
Izdebski Paweł (psycholog)
(2)
Jakubowska Urszula (psycholog)
(2)
Jaworska-Surma Aleksandra
(2)
Jędrych Elżbieta
(2)
Krajewska-Kułak Elżbieta
(2)
Kwiatkowska Anna
(2)
Maliszewski Wojciech Jan
(2)
Markiewicz Katarzyna
(2)
McQuail Denis (1935- )
(2)
Morreale Sherwyn P
(2)
O'Sullivan Tim (1952- )
(2)
Panek Wenancjusz (1931- )
(2)
Rzepa Teresa (1952- )
(2)
Saunders Danny
(2)
Seabury Brett A
(2)
Siemieniecki Bronisław (1950- )
(2)
Sitarek Adam
(2)
Sokołowski Marek (1962- )
(2)
Spitzberg Brian H
(2)
Sztejnberg Aleksander
(2)
Szulżycka Alina
(2)
Adams Katherine L
(1)
Aitchison Jean (1938- )
(1)
Aksman Joanna
(1)
Aluchna Maria
(1)
Arnold Jane
(1)
Bailenson Jeremy
(1)
Bakalarski Krzysztof (public relations)
(1)
Baker Alan (1956- )
(1)
Barańska-Szmitko Anna
(1)
Barański Jarosław
(1)
Barge J.K
(1)
Barney Darin David (1966- )
(1)
Bauer Kate
(1)
Bauer Zbigniew (1952-2014)
(1)
Bednarek Józef
(1)
Bendyk Edwin (1965- )
(1)
Bergström Bo (1946- )
(1)
Bieniok Henryk
(1)
Bluszcz Ewa
(1)
Bobryk Jerzy
(1)
Bortnowski Andrzej Wacław
(1)
Boszko Tomasz
(1)
Brock Avril
(1)
Błaszczyk Wanda
(1)
Chudziński Edward (1940- )
(1)
Cialdini Robert B
(1)
Crapo Richard H
(1)
Devos Nathan J
(1)
Dobek-Ostrowska Bogusława (1955- )
(1)
Dodziuk Anna
(1)
Drozdowicz Tomasz
(1)
Drzewowski Mirosław
(1)
Drzyzga Piotr
(1)
Dyer Gillian
(1)
Dzierżyńska-Mielczarek Jolanta
(1)
Dörnyei Zoltán
(1)
Eason Adam
(1)
Ficek Ewa
(1)
Fiedor Marian
(1)
Filipiak Marian (1935- )
(1)
Fischer Benjamin
(1)
Fiske Montgomery
(1)
Fras Janina
(1)
Fronia Marcin
(1)
Furman Wojciech (1946- )
(1)
Gabzdyl Jolanta
(1)
Gackowski Tomasz
(1)
Gajlewicz-Korab Katarzyna
(1)
Galanes Gloria J
(1)
Ganczar Maciej
(1)
Gmurzyńska Ewa
(1)
Golka Marian (1948- )
(1)
Gołuchowski Jerzy (1953- )
(1)
Griffin Em (1937- )
(1)
Górka Marek (nauki o polityce)
(1)
Haber Lesław Henryk (1943- )
(1)
Hamilton Cheryl
(1)
Hartley Peter (1925- )
(1)
Heen Sheila
(1)
Hopfinger Maryla (1942- )
(1)
Horodecka Anna
(1)
Ibbotson Trevor
(1)
Year
2020 - 2022
(8)
2010 - 2019
(73)
2000 - 2009
(93)
1990 - 1999
(9)
Time Period of Creation
2001-
(34)
1989-2000
(2)
Country
Poland
(161)
Kiribati
(7)
England
(5)
New York (State)
(5)
United States
(3)
United Kingdom
(2)
Germany
(1)
Language
Polish
(164)
English
(18)
Russian
(1)
Audience Group
Szkoły wyższe
(7)
Dziennikarze
(2)
Analitycy informacji i raportów medialnych
(1)
B1 (poziom biegłości językowej)
(1)
B2 (poziom biegłości językowej)
(1)
C1 (poziom biegłości językowej)
(1)
Poziom wyższy średniozaawansowany
(1)
Poziom zaawansowany
(1)
Poziom średniozaawansowany
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Subject
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(109)
ŚRODKI MASOWEGO PRZEKAZU
(17)
Środki masowego przekazu
(17)
Komunikacja społeczna
(16)
INTERNET
(14)
SPOŁECZEŃSTWO INFORMACYJNE
(14)
STOSUNKI INTERPERSONALNE
(13)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(7)
Dziennikarstwo
(6)
KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA
(6)
KOMUNIKACJA MIĘDZYKULTUROWA
(6)
NEGOCJACJE
(6)
Media i komunikacja społeczna
(5)
OPIEKA SPOŁECZNA
(5)
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(5)
Internet
(4)
KOMPUTERY
(4)
KOMUNIKOWANIE MARKETINGOWE
(4)
NAUCZANIE
(4)
NAUCZYCIELE
(4)
PEDAGOGIKA MEDIALNA
(4)
RZECZYWISTOŚĆ WIRTUALNA
(4)
ZARZĄDZANIE
(4)
BIBLIOTEKARSTWO
(3)
KULTURA
(3)
MANIPULACJA (psychol.)
(3)
MEDIACJA (socjol.)
(3)
Media społecznościowe
(3)
Metody badawcze
(3)
Nauczanie języków obcych
(3)
PODRĘCZNIKI
(3)
PSYCHOLOGIA SPOŁECZNA
(3)
PUBLIC RELATIONS
(3)
Publicystyka
(3)
Relacje międzyludzkie
(3)
Społeczeństwo informacyjne
(3)
Analiza treści i zawartości mediów
(2)
CZYTELNICTWO
(2)
Dyskurs (językoznawstwo)
(2)
Dziennikarze
(2)
ETYKA SPOŁECZNA
(2)
Handel elektroniczny
(2)
Język angielski
(2)
KADRY
(2)
Kapitał społeczny
(2)
Komunikacja interpersonalna
(2)
Konsumenci (ekonomia)
(2)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(2)
MOTYWACJA PRACY
(2)
MULTIMEDIA
(2)
Marketing cyfrowy
(2)
Medioznawstwo
(2)
Metody nauczania
(2)
NAUCZANIE na ODLEGŁOŚĆ
(2)
ORGANIZACJA
(2)
OTOCZENIE FIRMY
(2)
PISMO
(2)
PREZENTACJE I WYSTĄPIENIA
(2)
PSYCHOLOGIA WYCHOWAWCZA
(2)
Prezentacje i wystąpienia
(2)
SZKOLNICTWO
(2)
TURYSTYKA
(2)
UCZNIOWIE
(2)
AGRESYWNOŚĆ
(1)
ANTROPOLOGIA FILOZOFICZNA
(1)
ANTROPOLOGIA SPOŁECZNA
(1)
Analiza dyskursu
(1)
BEZDOMNOŚĆ
(1)
BIBLIOTEKI AKADEMICKIE
(1)
BIBLIOTEKI PUBLICZNE
(1)
BLOGI
(1)
Bezpieczeństwo teleinformatyczne
(1)
Business English
(1)
CYBERPRZEMOC
(1)
Content marketing
(1)
Cyberprzemoc
(1)
Czasopismo polskie
(1)
DYSKURS (filoz.)
(1)
DZIECKO
(1)
DZIECKO AUTYSTYCZNE
(1)
DZIECKO NIEPEŁNOSPRAWNE UMYSŁOWO
(1)
DZIENNIKARSTWO
(1)
Dzieci
(1)
EDUKACJA MEDIALNA
(1)
GRUPY SPOŁECZNE
(1)
Gatunki medialne
(1)
Google Analytics
(1)
Gospodarka elektroniczna
(1)
Gry komputerowe
(1)
HIPERTEKST I HIPERMEDIA
(1)
INNOWACJE
(1)
INTERAKCJE SPOŁECZNE
(1)
Image
(1)
Infografika
(1)
Interakcje społeczne
(1)
Jones, Gareth
(1)
JĘZYKI
(1)
Język rosyjski
(1)
Język specjalistyczny
(1)
KONFLIKT SPOŁECZNY
(1)
Subject: time
2001-
(17)
1901-2000
(8)
1989-2000
(4)
2001-0
(3)
1945-1989
(2)
1989-
(2)
1801-1900
(1)
1918-1939
(1)
Subject: place
Wielka Brytania
(6)
Polska
(5)
Niemcy
(2)
Europa
(1)
Europa Zachodnia
(1)
Ukraina
(1)
ZSRR
(1)
Genre/Form
Podręcznik
(13)
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(10)
Praca zbiorowa
(10)
Opracowanie
(9)
PODRĘCZNIKI
(9)
PORADNIKI
(4)
Materiały konferencyjne
(3)
Poradnik
(3)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(2)
WYDAWNICTWA POPULARNE
(2)
ENCYKLOPEDIE
(1)
Księga pamiątkowa
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Poradniki
(1)
Reportaż
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Domain
Media i komunikacja społeczna
(46)
Edukacja i pedagogika
(10)
Językoznawstwo
(10)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(9)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(8)
Socjologia i społeczeństwo
(7)
Geografia i nauki o Ziemi
(5)
Kultura fizyczna i sport
(5)
Kultura i sztuka
(5)
Zarządzanie i marketing
(4)
Etnologia i antropologia kulturowa
(2)
Historia
(2)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Medycyna i zdrowie
(2)
Psychologia
(2)
Rozwój osobisty
(2)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Literaturoznawstwo
(1)
183 results Filter
Book
In basket
(Kreatywność)
Bibliogr. s. 145-151. Indeks.
Komunikacja społeczna w edukacji od wielu lat jest obiektem różnego rodzaju dydaktycznych badań eksperymentalnych. Podstawy komunikacji społecznej w edukacji to jednak jedna z pierwszych na polskim rynku księgarskim publikacji prezentujących dorobek badawczy w tej dziedzinie. Książka ta ma charakter interdyscyplinarny - przeznaczona jest dla osób interesujących się zagadnieniami komunikacji społecznej, dla nauczycieli różnych typów szkół zreformowanego systemu edukacji, a także dla studentów i wykładowców akademickich.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.4671 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.4670.III.10 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 5038.III.10 [Czytelnia B], 2276.III.10 [Czytelnia B] (2 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. przy rozdz. Indeks.
Technological innovations in communication, transportation and various information tools have helped to create the greatest mixing of cultures that the world has ever seen. In order for you to function well in your private and public lives today, you will need to be competent in intercultural communication. Our goal in this book is to give you the knowledge, motivation, and skills to accomplish that objective. Considerable progress has been made by scholars and practitioners of intercultural communication over the past several years, and this edition accurately reflects their progress. Updates throughout the book provide you with the most contemporary scholarship and applications available to help prepare you to be a successful intercultural communicator in a variety of contexts.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13423.XXIV. [Czytelnia A] (1 egz.)
Book
In basket
Tekst częśc. ros. Streszcz. ang. przy pracach.
Bibliogr. przy pracach.
Praca ma charakter międzynarodowy. Stanowi pretekst do interesującej i ważnej wymiany myśli nad zagadnieniem społecznych i indywidualnych uwarunkowań jakości ludzkiego życia. Książka została podzielona na pięć logicznych części odpowiadających psychologiczno-pedagogicznym aspektom komunikowania się, traktowanego jako pole lub współzmienna w powstawaniu subiektywnego, ale również i obiektywnego dobrostanu człowieka w biegu jego całego zycia.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10489.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
(Kreatywność)
Bibliogr. s. 343-355.
Pierwsza część omawia funkcjonowanie nauczyciela w szkole, profesjonalną bazę wiedzy nauczyciela, jego podstawowe kompetencje, charakterystykę zmiennych komunikacyjnych decydujących o sukcesie w pracy zawodowej, taksonomię celów kształcenia, zasady nauczania jako normy postępowania nauczyciela, model nauczania zorientowany na ucznia, a także sposoby kreowania w środowisku uczenia się pozytywnego klimatu emocjonalnego. Druga część poświęcona jest uczniowi w środowisku uczenia się. Poznać dzięki niej można modele skutecznego uczenia się szkolnego i bogaty zbiór narzędzi badawczych komunikacji edukacyjnej niezbędny każdemu nauczycielowi. Część trzecia traktuje o problemach środowiska fizycznego komunikacji edukacyjnej. Obok kwestii związanych z mikroklimatem w klasie szkolnej i ergonomią stanowisk pracy uczniów autor ukazał w niej wpływ wybranych sposobów przestrzennego usadowienia uczniów na komunikowanie się w klasie.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.7062.III.10 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 7904.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Communicating across cultures / Stella Ting-Toomey. - New York : Guilford Press, c1999. - XVII, 310 pages. : illustrations ; 23 cm.
(The Guilford communication series)
Includes bibliographical references (p. 277-300) and index.
From high-level business negotiations to casual conversations among friends, every interpersonal interaction is shaped by cultural norms and expectations. Seldom is this more clearly brought to light than in encounters between people from different cultural backgrounds, when dissimilar communication practices may lead to frustration and misunderstanding. This thought-provoking text presents a new framework for understanding the impact of culture on communication and for helping students build intercultural communication competence. With illustrative examples from around the globe, the book shows that verbal and nonverbal communication involves much more than transmitting a particular message—it also reflects each participant's self-image, group identifications and values, and privacy and relational needs. Readers learn to move effectively and appropriately through a wide range of transcultural situations by combining culture-specific knowledge with mindful listening and communication skills. Throughout, helpful tables and charts and easy-to-follow guidelines for putting concepts into practice enhance the book's utility for students.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 17124.XXIV.10 [Czytelnia A] (1 egz.)
Book
In basket
Tyt. oryg.: Communicating for results : a guide for business and the professions, 2008.
Bibliogr. s. 584-628. Indeks.
Znakomity podręcznik wprowadzający w tematykę komunikacji międzyludzkiej w strukturach biznesowych. Zostały w nim przedstawione najważniejsze teorie i techniki służące skutecznej komunikacji we współczesnym świecie biznesu, przydatnie niezależnie od stażu pracy i doświadczenia zawodowego. Czytelnik przeprowadzany jest krok po kroku przez cały proces komunikacyjny, poznając kwestie teoretyczne oraz aspekty bardziej zaawansowane (takie jak np. rozwiązywanie konfliktów, wpływ technologii na komunikację, przeszkody w komunikowaniu, krytyczne słuchanie), użyteczne na poszczególnych etapach, od rozmowy kwalifikacyjnej, poprzez tworzenie prezentacji aż do pełnienia funkcji kierowniczych. Książka, jako wprowadzenie w sferę skutecznego komunikowania, zawiera liczne przykłady dotyczące nawiązywania relacji i utrzymywania ich, rozwiązywania problemów, prowadzenia negocjacji oraz publicznego przemawiania. Celem ich jest wskazanie, jak powinna przebiegać komunikacja w organizacji oraz nauczenie podstawowych technik i sposobów komunikowania.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12062.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. przy niektórych pracach.
Tom zatytułowany "Komunikacja - tradycja i innowacje" zawiera studia, które tworzą wielogłosową wypowiedź, drążącą hasło przewodnie z perspektywy różnych ujęć i metod badawczych. Problem komunikacji i komunikowania treści jest stale aktualny, chociażby ze względu na to, że rozwijające się technologie dostarczają wciąż nowych sposobów i zwyczajów komunikowania się. Opracowanie nie wyczerpuje wszystkich problemów związanych z komunikacją i komunikowaniem się.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15120.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Większość z nas jest przeświadczona o swojej absolutnej wolności przy podejmowaniu wielu decyzji. Żyjemy w przekonaniu o niezależności naszych opinii, wiedzy, przekonań, na które nie mają wpływu jakiekolwiek media masowe. Jednocześnie mamy skłonność sądzić, iż mają one większy wpływ na innych, niż na nas samych . Tymczasem zagadnieniu oddziaływania środków masowego komunikowania na odbiorcę, a ściślej – wywoływanych przez nie skutków, zaczęto poświęcać w badaniach nad komunikowaniem coraz więcej miejsca. Praktycznie wszelkie ustalenia dotyczące wiedzy o komunikowaniu masowym dotyczą w mniej czy bardziej bezpośredni sposób zagadnienia wpływu mass mediów na odbiorcę. Badacze mediów masowych od dawna zajmują się tym, do czego przeciętny odbiorca komunikatów masowych nie przywiązuje większej wagi. Należy również pamiętać, iż zagadnienie to interesuje nie tylko badaczy mediów, ale również tych, którzy owe media tworzą. Wiedza z zakresu komunikowania masowego służy praktykom w wielu sferach życia społecznego, takich jak komunikowanie polityczne, społeczne czy reklamowe
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.6038 [Magazyn 1], P.6037 [Magazyn 1], P.6036 [Magazyn 1], P.4229 [Magazyn 1] (4 egz.)
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.6039.VI.11 [Wypożyczalnia B], P.4228.VI.11 [Wypożyczalnia B] (2 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 7294.VI.11 [Czytelnia B], 4429.VI.11 [Czytelnia B] (2 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. przy pracach.
Komunikujemy się wszyscy, ale czy wiemy, czym jest komunikowanie (się)? Jakie są jego rodzaje i jakie zasady nim rządzą? Jaki jest w nim udział języka? Jaką rolę odgrywa komunikowanie w nowoczesnym społeczeństwie? Artykuły w prezentowanym tomie zawierają standardową i niestandardową wiedzę z zakresu różnych zagadnień związanych z komunikowaniem publicznym, a także - co istotne - zestaw lektur do omawianych zagadnień.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15223.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. przy pracach.
Ksiażka jest efektem prac badawczych wielu autorów reprezentujących różne dyscypliny nauk humanistycznych. Naukowy charakter badań ujęty został w przejrzystą, czytelną i interesującą formę obejmującą szeroki wachlarz zagadnień z zakresu komunikowania się w różnych sytuacjach społecznych. W trzech głównych częściach omawiane są zagadnienia dotyczące tego, w jaki sposób komunikowanie się wpływa na nasze wyobrażenia o innych i ich ocenianie, jak komunikujemy się w sytuacji i warunkach pracy oraz ogólne zagadnienia dotyczące komunikowania się w szeroko pojmowanym życiu społecznym.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.8842.III.10 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10352.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. B.714 [Magazyn 2] (1 egz.)
Book
In basket
Słowo kluczowe: conversations ; feedback
Includes bibliographical references and index.
Coauthors of the international bestseller Difficult Conversations, Stone and Heen have spent the last ten years working with businesses, nonprofits, governments, and families to determine what helps us learn and what gets in our way. With humor and clarity, they blend the latest insights from neuroscience and psychology with practical, hard-headed advice. The book is destined to become a classic in the world of leadership, organizational behavior, and education.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.17501 [Magazyn 1], P.17500 [Magazyn 1], P.17499 [Magazyn 1] (3 egz.)
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 18200.III.10 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 18199.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
(Positive Psychology Coaching Series)
You are going to be ineffective in work and business situations. It’s going to be troublesome managing employees or getting what you want from your boss or your clients on a daily basis. Overall, effective communication is like an engine oil which makes your life run smoothly, getting you wherever you want to be. There are very few areas in life in which you can succeed in the long run without this crucial skill.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.17383 [Magazyn 1], P.17382 [Magazyn 1], P.17381 [Magazyn 1] (3 egz.)
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 18128.XXIV.14.3 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 18127.XXIV.14.3 [Czytelnia A] (1 egz.)
Book
In basket
Monografia naukowa dotyczy aktualnego i ważnego zagadnienia, jakim jest wykorzystanie nowych technologii informacyjno-komunikacyjnych w komunikacji społecznej. Elementem łączącym pracę jest analiza różnorodnych aspektów procesów komunikowania się, m.in. urzeczywistniania procesów komunikacji w oparciu o globalną sieć komputerową - Internet. Autorka stara się pokazać różnorodność form interakcji społecznych, jakie zachodzą w kontekście sieci, a także zaprezentować bogactwo aspektów realizacji procesów komunikacji. Obcowanie z kulturą, a także przyswajanie wartości kulturowych odbywa się w procesie komunikacji społecznej drogą wymiany informacji. Proces ten realizowany z wykorzystaniem technologii informacyjnych w relacjach on-line staje się podstawą orientacji w otoczeniu i porozumiewaniu się odbiorców współczesnej kultury, a także dominującym sposobem jej artykulacji.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.5057.III.10 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 6152.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. 11449 [Magazyn 2] (1 egz.)
Book
In basket
Przedstawiana książka stanowi wspaniałe źródło wiedzy, z którego wszyscy klinicyści zatrudnieni w opiece zdrowotnej mogą czerpać, aby dowiedzieć się, jak rozwijać swoje kompetencje komunikacyjne. Książka zawiera bardzo konkretne i praktyczne opisy technik komunikowanie się, a także prezentuje dowody naukowe, na bazie których techniki te zostały opracowane. Opisane tutaj metody pozwalają każdemu stać się lepszym praktykiem. Poprawią ponadto jakość pracy, jak również poziom zadowolenia.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 17854.III.10 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 17853.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
(Kreatywność)
Podręcznik przygotowany został z myślą o studentach akademii medycznych, aby pogłębiali wiedzę o jednym z najistotniejszych elementów sztuki lekarskiej i kształcili umiejętność nawiązywania kontaktu z pacjentem. Również praktykujący lekarz odnajdzie w nim wiele cennych zasad i technik komunikowania się z pacjentem, umożliwiających podniesienie efektywności diagnostycznej, skuteczności terapeutycznej oraz warunkujących satysfakcję pacjenta z kontaktu z lekarzem.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.4659 [Magazyn 1], P.4658 [Magazyn 1] (2 egz.)
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 3127.III.10 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 5027.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Introduction to communication studies / John Fiske. - 2nd ed. - London ; New York : Routledge, 1990. - XVI, 203 p. : ill. ; 23 cm.
(Studies in culture and communication)
Includes bibliographical references (p. 196-199) and index.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11908.XXIV.10 [Czytelnia A] (1 egz.)
Book
In basket
Tyt. oryg.: "A first look at communication theory" 2001.
Bibliogr. przy rozdz. Indeks.
Omawiana pozycja jest obszernym przeglądem wybranych teorii komunikacji, na podstawie których prezentowane są kolejno: komunikacja międzyludzka, komunikacja w grupie i komunikacja publiczna, komunikacja masowa, kulturowy kontekst komunikacji oraz próba integracji koncepcji wyjaśniających zjawisko porozumiewania się. Każdy rozdział zakończony jest autorską krytyką przedstawionej teorii oraz odesłaniem czytelnika do innych prac zajmujących się omawianymi obszarami.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.4534.III.10 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. P.4533.III.10 [Czytelnia B], 2895.III.10 [Czytelnia B] (2 egz.)
Book
In basket
Sociology of communication / Anna Horodecka. - Warszawa : Warsaw School of Economics, 2015. - 173 s. : il. ; 24 cm.
Słowo kluczowe: sociology ; communication
Bibliogr. s. 165-173.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 16900.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again