Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(7)
Forma i typ
Książki
(7)
Dostępność
dostępne
(7)
tylko na miejscu
(5)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(3)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(4)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(5)
Autor
Badowski Andrzej
(1)
Bowers Michael
(1)
Bura Urij
(1)
Coates Paul
(1)
Danowski Bartosz
(1)
Gajda Włodzimierz
(1)
Grobel Wojciech
(1)
Hogan Brian P
(1)
Kaczmarek Daniel
(1)
Meyer Eric A
(1)
Niederst Robbins Jennifer
(1)
Piwko Łukasz
(1)
Rychlicki-Kicior Krzysztof
(1)
Sumner Victor
(1)
Synodinos Dionysios
(1)
Trojan Anna
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(5)
2000 - 2009
(2)
Kraj wydania
Polska
(7)
Język
polski
(7)
Temat
KASKADOWE ARKUSZE STYLÓW
(7)
HTML
(6)
PODRĘCZNIKI
(2)
STRONY WWW
(2)
ANDROID (system operacyjny)
(1)
GRY KOMPUTEROWE
(1)
JAVASCRIPT
(1)
SYSTEMY OPERACYJNE MOBILNE
(1)
XHTML
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI
(5)
Słowo kluczowe
CSS
(7)
HTML
(6)
projektowanie
(5)
strona WWW
(5)
języki programowania
(3)
Android
(1)
JavaScript
(1)
aplikacja internetowa
(1)
gra internetowa
(1)
grafika komputerowa
(1)
programowanie
(1)
7 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 6602 [Magazyn 2], 6601 [Magazyn 2], P.5325 [Magazyn 1] (3 egz.)
Książka
W koszyku
Na okł. nazwa wydawcy oryg.: Apress.
Tyt. oryg.: Pro HTML5 and CSS3 design patterns
Indeks.
Książka "HTML5 i CSS3. Zaawansowane wzorce projektowe" zawiera opis ponad 350 wzorców projektowych w językach HTML5 i CSS3, przeznaczonych do budowy nowoczesnych stron internetowych. Każdy wzorzec można stosować w połączeniu z innymi, co daje nieskończoną liczbę możliwości udoskonalania produktów. Autorzy szczegółowo opisują wszystkie przydatne własności CSS3 oraz pokazują, jak połączyć je z kodem HTML5, aby uzyskać praktyczne rezultaty.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13881.XV.7 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14833.XV.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Indeks.
Książka zawiera ćwiczenia, których zadaniem jest przybliżenie sposobu działania poszczególnych elementów języka HTML5 i właściwości CSS3, a także większych projektów, które pozwolą opanować i przetestować wiedzę na temat większych partii materiału. Obok szczegółowego omówienia języka HTML przedstawia porady na temat tego, jak pilnować poprawności kodu HTML5 i CSS3, pracować w trybie standardów, tworzyć układy strony czy projektować szablony.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13910.XV.7 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14838.XV.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tyt. oryg. : Learning web design : a beginner, 2007
Do książki dołączone są tablice informatyczne HTML i XHTML
Książka "Projektowanie stron internetowych" jest trzecią edycją przewodnika dla początkujących, lecz napisana została całkowicie od początku, z uwzględnieniem najnowszych technologii i trendów w tej dziedzinie. Dodatkowym atutem książki jest przejrzystość i łatwo przyswajalny język oraz liczne przykłady i ćwiczenia, które pozwalają lepiej zrozumieć i przyswoić materiał.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 8632.XV.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Indeks.
Książka wprowadza w podstawowe zagadnienia związane z tworzeniem treści internetowych, prezentuje niezbędne narzędzia oraz przedstawia najlepsze praktyki pisania stron WWW. Zawiera szczególowy opis podstawowych konstrukcji i znaczników HTML5 oraz sposobów ich wykorzystania do osiągnięcia określonych celów. Opisuje też style CSS i wpływ poszczególnych elementów na ostateczną prezentacje dokumentu HTML w oknie przeglądarki internetowej. Okazją do praktycznego przećwiczenia zdobytych umiejętności jest opis konkretnego przypadku - metody tworzenia prostej strony WWW w języku HTML5 i formatowania jej za pomocą CSS3.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13901 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14837.XV.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Baza Programisty)
Na okł. podtyt.: kompletny przewodnik po nowej, rewolucyjnej specyfikacji najsłynniejszej technologii internetowej. Na s. tyt. i okł. nazwa wydawcy oryg.: Pragmatic Bookshelf.
Bibliogr. s. 291. Indeks.
Podręcznik przedstawia wszystkie dostępne sposoby korzystania z nowych możliwości standardów HTML5 i CSS3, także tych, które nie są jeszcze obsługiwane przez część przeglądarek. Każdy rozdział skupia się na okreslonej grupie problemów i zawiera listę niezbędnych znaczników, funkcji lub mechanizmów. Książka zawiera m.in.: nowe atrybuty i znaczniki strukturalne, rysowanie na kanwach, osadzanie danych audio, wideo i grafiki wektorowej oraz wykorzystanie cieni, gradientów, transformacji i czcionek.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13916.XV.7 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14840.XV.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okł. nadtyt.: Odnieś sukces na rynku gier!
Indeks.
Książka jest doskonałym i kompletnym źródłem informacji dla wszystkich osób chcących wykorzystać platformę Android i przeglądarkę internetową do pisania zaawansowanych i atrakcyjnych gier. W kolejnych opisano, jak korzystać z grafiki i animacji w przeglądarce, obsługiwać zdarzenia i operacje wykonywane przez użytkownika oraz stosować różne sposoby renderowania świata gry. Podręcznik przedstawia też, jak zbudować własny silnik izometryczny oraz wykorzystać WebGL do stworzenia zaawansowanej grafiki 3D. Dodatkowo zawiera informacje na temat programowania sztucznej inteligencji oraz zapewniania komunikacji aplikacji z serwerem.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13891 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13890.XV.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej