Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(3)
Forma i typ
Książki
(3)
Dostępność
tylko na miejscu
(3)
dostępne
(2)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(1)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(1)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(3)
Autor
Boguszewicz-Kreft Monika
(1)
Bryx Marek (1953- )
(1)
Jędrych Elżbieta
(1)
Rozkwitalska Małgorzata
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(3)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Temat
INNOWACJE
(3)
KADRY
(1)
MIASTA
(1)
ZARZĄDZANIE
(1)
Temat: czas
2001-0
(3)
Temat: miejsce
WARMIŃSKO-MAZURSKIE, województwo
(1)
WARSZAWA (okręg)
(1)
ŁÓDŹ (woj. łódzkie ; okręg)
(1)
Słowo kluczowe
zarządzanie
(2)
audyt wewnętrzny
(1)
humanizacja pracy
(1)
innowacje
(1)
innowacje społeczne
(1)
innowacyjność przedsiębiorstw
(1)
jakość usług
(1)
kapitał intelektualny
(1)
klaster
(1)
konsorcjum
(1)
konsultacje społeczne
(1)
miasto
(1)
partnerstwo publiczno-prywatne
(1)
produktywność
(1)
przedsiębiorczość destruktywna
(1)
restrukturyzacja
(1)
rewitalizacja
(1)
rozwój przestrzenny
(1)
segmentacja modułowa
(1)
sensmaking
(1)
slow city
(1)
społeczna odpowiedzialność biznesu
(1)
studium przypadku
(1)
szkoła wyższa
(1)
transport miejski
(1)
zarządzanie jakością
(1)
zarządzanie procesowe
(1)
zarządzanie projektami
(1)
zarządzanie przedsiębiorstwem
(1)
zarządzanie wiedzą
(1)
zarządzanie zasobami ludzkimi
(1)
3 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Wyższej Szkoły Bankowej w Gdańsku, ISSN 1899-9867 ; t. 22/2013)
Bibliogr. przy pracach.
W odpowiedzi na zapotrzebowania współczesnych organizacji powstają nowe koncepcje zarządzania oraz rodzą się innowacyjne i przedsiębiorcze strategie. Zagadnieniom tym poświęcona jest ta publikacja. Zebrane i ujęte w trzech częściach opracowania artykuły dowodzą bogatych zainteresowań badawczych środowiska naukowego i gosodarczego w Polsce. Wskazują także na istotne zmiany zachodzące w otoczeniu współczesnych organizacji, wymagające nowych rozwiązań, skutecznych strategii popartych umiejętnością analizy otoczenia oraz przedsiębiorczych postaw menedżerów i pracowników prowadzących do innowacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14490.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 251-264.
Celem zrealizowanej pracy badawczej, której efektem jest niniejsza publikacja, było sprawdzenie - czy wprowadzane w ostatnich latach zmiany w funkcjonowaniu miast dotyczyły także sposobu zarządzania ważnymi przedsięwzięciami rozwojowymi i czy zmiany te można traktować jako innowacyjne. Autorzy jako zakres tematyczny badań przyjęli zagadnienia dotyczące:rewitalizacji miast; transportu miejskiego; konsultacji społecznych w przedsięwzięciach inwestycyjnych; partnerstwa publiczno-prywatnego. Dodatkowo przedmiotem rozważań było także zagadnienie dotyczące miast stowarzyszonych w Citaslow, a mianowicie - czy ruch ten można uznać za innowacyjny, czy też raczej za zachowawczy. Jako obszar badawczy wyodrębniono 18 metropolii - z ograniczeniem badań dotyczących stolicy kraju do kwestii transportowych - w których próbowano ustalić: zakres innowacji zarządczych wprowadzanych przez władze miejskie; sposoby i zakres współpracy władz miejskich z przedsiębiorstwami, organizacjami oraz mieszkańcami; metody wymiany dobrych praktyk dotyczących innowacji w zarządzaniu miastami.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14037 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14898.XIII.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 302-317.
Innowacje społeczne są obecnie w centrum zainteresowania badaczy, polityków i praktyków gospodarczych w krajach wysokorozwiniętych. Potrzeby i wyzwania społeczne stają się coraz bardziej änagląceö i nie mogą być już zaspokajane tylko przez innowacje techniczne, które często generują i pogłębiają te potrzeby. Globalny kryzys pokazał, że coraz więcej wyzwań stojących przed społeczeństwem ma wymiar społeczny. Dotyczy to także przedsiębiorstw. W niektórych z nich pogłębiają się zjawiska związane z dehumanizacją pracy, co stanowi swoisty paradoks naszych czasów, w których dalszy postęp ma się opierać na kapitale ludzkim, jednocześnie zaś zasobem tym gospodarujemy nieefektywnie. Uwaga badaczy i praktyków stopniowo przesuwa się z innowacji technologicznych na innowacje społeczne, rozumiane jako nowe idee, produkty, procesy, które zaspokajają potrzeby społeczne, są wydajniejsze i skuteczniejsze od dotychczas istniejących rozwiązań i dotyczą społeczności jako całości. Uważa się, że są korzystne dla społeczeństwa i zwiększają zdolność społeczeństwa do działania. Książka wpisuje się w nurt publikacji ukazujących specyfikę innowacji społecznych, celowość ich stosowania oraz gotowość wdrożenia w polskich przedsiębiorstwach.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13816.IX.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14780.IX.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej