Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(10)
Forma i typ
Książki
(10)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(8)
dostępne
(6)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(3)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(3)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(8)
Autor
Lewowicki Tadeusz (1942- )
(2)
Siemieniecki Bronisław (1950- )
(2)
Tanaś Maciej
(2)
Cieśleńska Beata
(1)
Reinhardt Jonathon
(1)
Rudak Leszek
(1)
Strasser Thomas
(1)
Szeliga Marcin
(1)
Wiśniewska Ewa (pedagog)
(1)
Woźniak Jacek
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(7)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(8)
Niemcy
(1)
Wielka Brytania
(1)
Język
polski
(8)
angielski
(2)
Odbiorca
Nauczyciele języków
(1)
Temat
INFORMATYKA
(6)
NAUCZANIE na ODLEGŁOŚĆ
(5)
INTERNET
(3)
MULTIMEDIA
(3)
KOMPUTERY
(2)
Nauczanie języków obcych
(2)
Nauczanie na odległość
(2)
Aplikacja mobilna
(1)
COVID-19
(1)
EDUKACJA MEDIALNA
(1)
Gry komputerowe
(1)
Internet
(1)
Język angielski
(1)
Językoznawstwo
(1)
Kompetencje medialne
(1)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(1)
Media społecznościowe
(1)
Nauczyciele
(1)
SAMOKSZTAŁCENIE
(1)
Studenci
(1)
Technologia
(1)
Technologia informacyjna (IT)
(1)
Uczniowie
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(2)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(4)
Informatyka i technologie informacyjne
(4)
Językoznawstwo
(2)
Słowo kluczowe
learning
(2)
English
(1)
applied linguistics
(1)
bezpieczeństwo
(1)
computer games
(1)
digital technology
(1)
e-edukacja
(1)
e-nauczanie
(1)
educational technology
(1)
edukacja zdalna
(1)
gaming
(1)
informatyka
(1)
komputer
(1)
language teaching
(1)
media społecznościowe
(1)
mobile learning activity
(1)
nauczyciel
(1)
nowe technologie
(1)
pandemia
(1)
sieć komputerowa
(1)
szkoła
(1)
teaching
(1)
uczeń
(1)
web applications
(1)
wirus komputerowy
(1)
10 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Multimedialna Biblioteka Pedagogiczna)
Oddajemy do rąk czytelnika kolejną książkę poświęconą dyskusji o i miejscu technologii informacyjnej w zmieniającej się edukacji. Tak się składa, że czas wydania książki zbiega się z wejściem Polski do Unii Europejskiej. Coraz częściej zastanawiamy się nad skutkami, jakie wydarzenie to przyniesie dla rozwoju edukacji. Stajemy wobec wyzwań i konieczności dokonania wielu przemian w polskiej dydaktyce. Potrzebą chwili staje się podjęcie dyskusji na temat funkcji nowoczesnych technologii w nauce i wychowaniu. Wymaga to dogłębnych analiz na wielu płaszczyznach teoretycznych. Na czoło wysuwa się tu teoria konstruktywistyczno kognitywna mająca silne oparcie w obszarze nauk skupionych wokół cognitive science. Coraz wyrażniej dostrzegamy konieczność nadania interdyscyplinarnego charakteru dyskusji o edukacji medialnej i informatycznej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.4077 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4553.V.7 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.2613 [Magazyn 1] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Spis treści także ang.
Bibliogr. przy pracach.
Publikacja jest wynikiem konferencji naukowej. Obejmuje część wystąpień poświęconych teorii i praktyce edukacji medialnej. Uszeregowano je w kilku działach: problemy cywilizacji informacyjnej, kształcenie na odległość, technologie informacyjne w kształceniu, kształcenie nauczycieli, studia podyplomowe technologii informacyjnej, technologia informacyjna w pedagogice specjalnej. Publikacja przeznaczona jest dla nauczycieli i studentów kierunków nauczycielskich oraz wszystkich tych, którzy chcą zgłębić wiedzę na temat roli i miejsca technologii informacyjnej oraz edukacji medialnej we współczesnym kształceniu, dokształcaniu i samokształceniu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 2726.V.7 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 259-267.
Książka jest adresowana do wszystkich osób zainteresowanych wykorzystaniem technologii e-nauczania, zarówno pedagogów, jak i osób zarządzających rozwojem zasobów ludzkich. Może być wykorzystywana zarówno jako podręcznik akademicki, jak i źródło praktycznych informacji dla osób rozważających wykorzystywanie metod e-learningowych w szkoleniach organizacyjnych i nauczaniu dorosłych. Prezentuje aktualne dyskusje toczone wśród praktyków i badaczy potencjału nauczania wspomaganego nowymi technologiami.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8828.V.7 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10332.V.7 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach.
Książka podejmuje zagadnienia dotyczące pedagogicznej użyteczności technologii informacyjnej. Zapełnia ona lukę w zakresie literatury przedmiotu do zajęć z technologii informacyjnej, edukacji informatycznej i medialnej, technologii kształcenia itp. na nauczycielskich i pedagogicznych kierunkach studiów. Adresatem prezentowanej pracy są słuchacze szkół wyższych, specjalności pedagogicznych i nauczycielskich, a także akademiccy nauczyciele pedagogiki, którym książka ta sugeruje kierunki namysłu naukowego i dobór materiału pożądanego w zawodowym kształceniu nauczycieli.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.4061.V.7 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4536.V.7 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.4275 [Magazyn 1] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach.
Monografia zawiera najbardziej wartościowe , w opinii recenzentów, artykuły naukowe powstałe jako rozwinięcia referatów wygłoszonych na VII Konferencji Uniwersytet Wirtualny (2007r.). Artykuły dotycz zagadnień z czterech działów : * ogólnych problemów e-nauczania ( w tym filozoficznego podejęcia do organizacji e-nauczania w uczelniach wyższych), * jakości i efektywności e-nauczania ( w tym ekonomicznych aspektów prowadzenia e-szkoleń w firmach), * metodologii kształcenia przez Internet i rozwiązań technicznych, przykładów dobrej praktyki Książka skierowana do tych, którzy wprowadzają e-nauczanie do szkół i wyższych uczelni, a także pracownikom firm zajmujących się szkoleniem kadr.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19767.V.7 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 19766.V.7 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(New Language Learning and Teaching Environments)
Demonstrates how research into autonomous, informal learning in voluntary, self-directed contexts can inform gameful learning in formal ones Combines theory, research, and practice, to provide a framework for exploring the practice of gaming; the theories of play, games, and learning; and the implications of research on gameful L2TL Argues that practitioners should be involved in all stages of the creation of digital games for second language learning, and that development should be informed by theory and practice.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 20495.XXIV.14.11 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Resourceful Teacher Series)
Bibliografia na stronach 130-131.
MIND THE APP! 2.0 is an exciting and innovative resource book which introduces teachers and their students to some of the most useful and interesting web applications for language teaching and learning. MIND THE APP! 2.0 is an exciting and innovative resource book which introduces teachers and their students to some of the most useful and interesting web applications and smartphone functions for language teaching and learning. MIND THE APP! 2.0 covers a wide variety of applications such as Wordle, Animoto, TodaysMeet, Voicethread and Prezi, all of which are presented in clearly explained step-by-step sequences using screenshots. Each application includes a variety of activities to stimulate students' interest and to help them understand how the applications work and how best they can be used.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 21354.XXIV.14.7 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 21934.V.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej